Ik was zelf ook even afwezig, boodschappen doen enzo.quote:Op zaterdag 12 mei 2012 17:53 schreef dustbrain het volgende:
[..]
volgens mij is ie best slim genoeg om die link zelf te leggen. Hij negeerde je laatste 10 posts.
Best hoor. Ik vind dat je het beestje best bij de naam mag noemen.quote:Op zaterdag 12 mei 2012 17:49 schreef Klauz het volgende:
Ik vind het walgelijk om iemand waarmee je discussieert schizofreen te noemen.
Kop op. Je hebt het zo lang zo goed volgehouden. This is no time to quit.quote:Op zaterdag 12 mei 2012 17:19 schreef man1986 het volgende:
Helaas is deze discussie uitgelopen op emotionele reacties. Wat mij betreft zal ik me hierbij terugtrekken uit deze topic.
Helaas zitten er alleen maar idioten in de 2e kamer. Maar dat heeft meer met economisch stupide anti wiskundige gedachtes te maken dan met wel of geen geloof, vrees ik.quote:Op zaterdag 12 mei 2012 17:26 schreef Jigzoz het volgende:
[..]
Helaas zitten er wel van dat soort idioten in de Tweede kamer.
Ik weet niet of je dit sarcastisch bedoelt... Ik zag eigenlijk niet veel meer dan een soort Kingdom34 die beter schrijft.quote:Op zaterdag 12 mei 2012 17:53 schreef Molurus het volgende:
Even terzijde en offtopic:
@ man1986: dat jij met de meeste mensen hier fundamenteel van mening verschilt moge duidelijk zijn. Maar ik heb wel grote bewondering voor het feit dat je de discussie aangaat en niet wegduikt voor lastige vragen en argumenten.
Het is sowieso bizar dat een topic dat gaat over feiten (bestaat god? bestaat een objectieve moraal?) zo gauw kan verzanden in een discussie over wat wel of niet respectvol en wat wel of niet wenselijk is.quote:Op zaterdag 12 mei 2012 17:58 schreef Jigzoz het volgende:
[..]
Best hoor. Ik vind dat je het beestje best bij de naam mag noemen.
Maar als we toch aan het zeiken zijn over dat soort dingen: jouw 'waarmee' suggereert dat je de persoon in kwestie niet eens meer als mens beschouwt, ander zou je daar wel 'met wie' geschreven hebben. Wat dat betreft ben ik toch stukken respectvoller gebleven.
Begin je eigen trolltopic dan ook nietquote:Op zaterdag 12 mei 2012 17:19 schreef man1986 het volgende:
Helaas is deze discussie uitgelopen op emotionele reacties. Wat mij betreft zal ik me hierbij terugtrekken uit deze topic.
Dat was niet sarcastisch bedoeld. Kingdom34 was niet alleen slechter in debatteren, maar liet ook echt consequent alle argumenten links liggen.quote:Op zaterdag 12 mei 2012 17:59 schreef Jigzoz het volgende:
[..]
Ik weet niet of je dit sarcastisch bedoelt... Ik zag eigenlijk niet veel meer dan een soort Kingdom34 die beter schrijft.
Dat deed deze ook. Deze had wat meer geduld dan Kingdom, maar voor de rest vond ik 'm niet veel sterker.quote:Op zaterdag 12 mei 2012 18:02 schreef Molurus het volgende:
[..]
Dat was niet sarcastisch bedoeld. Kingdom34 was niet alleen slechter in debatteren, maar liet ook echt consequent alle argumenten links liggen.
Daar ben ik het niet mee eens. Hij quote selectief en ging dan alleen op de punten in waar hij wat mee dacht te kunnen om wanneer het te heet onder de voeten werd te schakelen naar andere argumenten.quote:Op zaterdag 12 mei 2012 18:02 schreef Molurus het volgende:
[..]
Dat was niet sarcastisch bedoeld. Kingdom34 was niet alleen slechter in debatteren, maar liet ook echt consequent alle argumenten links liggen.
Man1986 heeft op de meeste goede inhoudelijke posts wel degelijk inhoudelijk gereageerd. Dat ie er hier en daar een paar heeft gemist kan ik hem echt niet kwalijk nemen: hij is in discussie met 20 mensen tegelijk.
Ik ga even boodschappen doen en ik heb vervolgens 10 pagina's te lezen die ik heb gemist. Dit is het meest succesvolle topic in F&L in vele maanden.
Wie ik pas echt mis, van het religieuze kamp, is Koningdavid. Het is jammer dat de vaste kliek in F&L voornamelijk bestaat uit atheisten. Somehow vluchten gelovigen vroeg of laat.quote:Op zaterdag 12 mei 2012 18:05 schreef Jigzoz het volgende:
[..]
Dat deed deze ook. Deze had wat meer geduld dan Kingdom, maar voor de rest vond ik 'm niet veel sterker.
Die jehova die hier af en toe rondloopt, die vind ik wel oké, maar daar ben ik dan weer zo'n beetje de enige in...
quote:Op zaterdag 12 mei 2012 18:06 schreef Molurus het volgende:
[..]
Wie ik pas echt mis, van het religieuze kamp, is Koningdavid. Het is jammer dat de vaste kliek in F&L voornamelijk bestaat uit atheisten. Somehow vluchten gelovigen vroeg of laat.
Mwah, hij reageerde wat traag op de kritiek van mij en Deelnemer op het debat met William Lane Craig.. reageerde eerst op de makkelijker posts. Maar fair is fair: uiteindelijk reageerde hij steeds wel. Dat zou kingdom34 niet hebben gedaan.quote:Op zaterdag 12 mei 2012 18:05 schreef TerryStone het volgende:
[..]
Daar ben ik het niet mee eens. Hij quote selectief en ging dan alleen op de punten in waar hij wat mee dacht te kunnen om wanneer het te heet onder de voeten werd te schakelen naar andere argumenten.
Daar kan ik me wel bij aansluiten. Het kost heel wat energie om je te verweren tegen zo'n blok opponenten, als het een thema betreft dat je belangrijk vindt.quote:Op zaterdag 12 mei 2012 17:53 schreef Molurus het volgende:
Even terzijde en offtopic:
@ man1986: dat jij met de meeste mensen hier fundamenteel van mening verschilt moge duidelijk zijn. Maar ik heb wel grote bewondering voor het feit dat je de discussie aangaat en niet wegduikt voor lastige vragen en argumenten.
In dat opzicht: petje af. Er is weer eens leven in de brouwerij in F&L, en dat stel ik zeer op prijs!
In vergelijking met Koningdavid zijn dit, filosofisch gezien, wel de basics ja. Maar ik ben ervan overtuigd dat het voor veel mensen hier tenminste deels nieuwe stof is. Dus dat het besproken wordt lijkt me een goede zaak.quote:Op zaterdag 12 mei 2012 18:07 schreef Daniel1976 het volgende:
[..]
Jahaaaa, dat maakt de discussie wel wat interessanter en soms leer ik dan nog eens wat.
Dit is helaas lollig, maar allemaal herhaling van zetten..
Duh.quote:Op zaterdag 12 mei 2012 18:05 schreef TerryStone het volgende:
[..]
Daar ben ik het niet mee eens. Hij quote selectief en ging dan alleen op de punten in waar hij wat mee dacht te kunnen om wanneer het te heet onder de voeten werd te schakelen naar andere argumenten.
quote:Op zaterdag 12 mei 2012 18:10 schreef Klauz het volgende:
Misschien moeten we uitnodigingen plaatsen op het Credible forum, Refoweb of het GKV forum.
Leef je uit! Er zijn meer dan genoeg topics denkbaar die ook gelovigen zouden moeten aantrekken:quote:
In een relatieve moraal is een 'ought' niets meer dan een 'is'.quote:Op zaterdag 12 mei 2012 18:01 schreef Molurus het volgende:
[..]
Het is sowieso bizar dat een topic dat gaat over feiten (bestaat god? bestaat een objectieve moraal?) zo gauw kan verzanden in een discussie over wat wel of niet respectvol en wat wel of niet wenselijk is.
"Is" en "ought", mensen... leer toch eens om die twee uit elkaar te houden.
Rustig ik moet nog 4 uur ofzoquote:Op zaterdag 12 mei 2012 18:19 schreef Molurus het volgende:
[..]
Leef je uit! Er zijn meer dan genoeg topics denkbaar die ook gelovigen zouden moeten aantrekken:
- "het conflict tussen religie en wetenschap"
quote:- "het kosmologische argument"
- "moraliteit en evolutie"
- "de waarde van religie"
- etc, etc.
Verzin een korte pakkende openingspost met een controversiele stelling en we kunnen zo een nieuwe topicreeks tegemoet zien.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |