bronquote:Een Ander Joods Geluid wil niet dat busmaatschappij Veolia het stadsvervoer in Den Haag gaat verzorgen. Volgens de actiegroep schendt het bedrijf internationaal recht met haar activiteiten in Jeruzalem.
Zo zou Veolia afval ophalen van Israëlische legerbases in de Jordaanvallei en buslijnen naar Joodse Nederzettingen in bezet Palestijns gebied exploiteren. Een Ander Joods Geluid stelt dat Veolia Israel op deze manier helpt met het voortzetten van de bezetting van Palestijnse gebieden. Den Haag zou als stad van recht en vrede geen zaken mogen doen met zo`n bedrijf.
Ik lees in dit artikel het tegenovergestelde.quote:Op zaterdag 12 mei 2012 15:19 schreef Jellereppe het volgende:
De zionisten laten de laatste tijd wel van zich horen. De Joodse organisaties springen als paddestoelen uit de grond. Man, man.![]()
Dat.quote:Op zaterdag 12 mei 2012 15:39 schreef Strani het volgende:
[..]
Ik lees in dit artikel het tegenovergestelde.
Wat ik lees is dat een Joodse organisatie kritiek heeft op een bedrijf dat Joodse nederzettingen steunt door er openbaar vervoer aan te bieden.
Lijkt me een goede zaak dat daar kritiek op is.
Ik stel voor dat men ook even echt het artikel in de OP leest alvorens te posten.quote:Een Ander Joods Geluid is een Nederlandse stichting die is opgericht "om het publieke debat en de kritische meningsvorming rond Israël te bevorderen, het stilzwijgen van Nederlandse Joden over de bezettingspolitiek van Israël te doorbreken en vredesactiviteiten te ondersteunen", aldus de officiële doelstelling van de stichting. [1]
Hiermee wordt het belang van goed lezen weer eens aangetoond.quote:Op zaterdag 12 mei 2012 15:39 schreef Strani het volgende:
[..]
Ik lees in dit artikel het tegenovergestelde.
Wat ik lees is dat een Joodse organisatie kritiek heeft op een bedrijf dat Joodse nederzettingen steunt door er openbaar vervoer aan te bieden.
Lijkt me een goede zaak dat daar kritiek op is.
Anders lees je de OP even.quote:Op zaterdag 12 mei 2012 15:19 schreef Jellereppe het volgende:
De zionisten laten de laatste tijd wel van zich horen. De Joodse organisaties springen als paddestoelen uit de grond. Man, man.![]()
Dude ...quote:Op zaterdag 12 mei 2012 15:19 schreef Jellereppe het volgende:
Een ander Joods geluid kan geen kwaad dan toch?quote:Op zaterdag 12 mei 2012 15:19 schreef Jellereppe het volgende:
Dat hangt maar net van je perspectief af.quote:
Nee, dat niet.quote:Ze hebben een punt in ieder geval.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
Van deze groepen niet zo veel. OP wel gelezen?quote:Op zaterdag 12 mei 2012 18:36 schreef bijdehand het volgende:
Hoeveel van die groepen zijn er wel niet?_!
Van die miereneukgroepjesquote:Op zaterdag 12 mei 2012 18:39 schreef Strani het volgende:
[..]
Van deze groepen niet zo veel. OP wel gelezen?
Volgens mij heb je nog steeds geen idee waar het over gaat.quote:Op zaterdag 12 mei 2012 18:40 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Van die miereneukgroepjesIk word er ziek van.
Volgens mij wel. Of de OP is in geheimtaal geschreven. Ik zie het probleem namelijk nietquote:Op zaterdag 12 mei 2012 18:43 schreef -Spring het volgende:
[..]
Volgens mij heb je nog steeds geen idee waar het over gaat.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |