abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 13 mei 2012 @ 11:59:38 #281
131800 Tarado
capô de fusca
pi_111486421
adamcooperf1 twitterde op zondag 13-05-2012 om 11:53:33 Empty track in Barcelona as the Porsche Supercup race has been cancelled, apparently due to issues with cracking wheels reageer retweet
pi_111486576
quote:
0s.gif Op zondag 13 mei 2012 11:59 schreef Tarado het volgende:
adamcooperf1 twitterde op zondag 13-05-2012 om 11:53:33 Empty track in Barcelona as the Porsche Supercup race has been cancelled, apparently due to issues with cracking wheels reageer retweet
Goeie reclame voor de velgenfabrikant.
pi_111486589
quote:
0s.gif Op zondag 13 mei 2012 11:53 schreef Mexicanobakker het volgende:

[..]

Maar wil je nu beweren dat coureurs als Valsecchi, vdGarde en Maldonado, die jaren pover rijden in de GP2 beter zijn dan de top van de Indy? Want dat is natuurlijk onzin.
Geen idee, ik volg zowel de GP2 als die Indy niet. Maar als de beste darters uit Café Barzicht klop krijgen in Bar Cafézicht en middelmatige darters uit Bar Cafézicht winnen in Café Barzicht, dan hoef ik me niet te verdiepen in techniek en stijl van de verschillende darters om te weten dat er in Bar Cafézicht op een hoger niveau wordt gedart dan in Café Barzicht.

quote:
Kijk, dat Hamilton, Vettel en Schumacher beter zijn dan een Montoya of een Bourdais kan ik mee inkomen, maar zo gruwelijk slecht zijn die heren nu ook weer niet.
Nee, maar wel te slecht voor een topauto. Begin onderaan zoals GP2-ers en ze halen het niet. JPM was natuurlijk gewoon een mislukking, hij kon zijn plek niet waarmaken. Miste de vaardigheid om echt hard te gaan met een F1 auto. Bourdais ook, maar hard gaan met een Indy lukte hem wel, tov de concurrentie althans.
Wees gehoorzaam. Alleen samen krijgen we de vrijheid eronder.
pi_111486686
quote:
0s.gif Op zondag 13 mei 2012 12:05 schreef Weltschmerz het volgende:
JPM was natuurlijk gewoon een mislukking, hij kon zijn plek niet waarmaken. Miste de vaardigheid om echt hard te gaan met een F1 auto. Bourdais ook, maar hard gaan met een Indy lukte hem wel, tov de concurrentie althans.
Dat gaat me iets te ver. Montoya wist ook nog wel eens een race te winnen. De kwaliteiten van een Räikkönen, Vettel of Alonso heeft hij niet, maar dat geldt voor veel meer F1-coureurs
  zondag 13 mei 2012 @ 12:12:23 #285
295251 SjaakVilleneuve
Sjaak Attack!
pi_111486814
Heerlijk genieten, "Proper English" McLaren faalt gewoon HARD ..

Stel preutse rukkers! :P
" If I knew I couldn't win races, I would have stayed in the States."
pi_111486901
quote:
0s.gif Op zondag 13 mei 2012 12:08 schreef Jigzoz het volgende:

[..]

Dat gaat me iets te ver. Montoya wist ook nog wel eens een race te winnen.
Dat is ook niet heel raar als je in een topauto zit. Hij hoefde vaak alleen Ralf te kloppen op snelheid, en dat is nou eenmaal geen hele grote opgave want die kon er ook niet heel erg veel van.

quote:
De kwaliteiten van een Räikkönen, Vettel of Alonso heeft hij niet, maar dat geldt voor veel meer F1-coureurs
Ik ben van mening dat Raikkonen ook niet de kwaliteiten heeft van Vettel of Alonso, maar dat terzijde. Het verschil met Raikkonen was wel erg groot. Je hebt in de F1 nou eenmaal coureurs die het mogen proberen en die in een F1 auto gewoon niet snel genoeg blijken om potten te breken. Die rijden hun rondjes in het achter en middenveld, en na een tijdje is het mooi geweest en dient de volgende generatie zich aan die het mag proberen. Niks mis mee, alleen sommigen vallen omhoog (Ralf) en anderen mogen hoog instappen (JPM, Villeneuve), dat is geen van beide gevallen een reden om te doen alsof ze goed zijn.
pi_111487121
quote:
0s.gif Op zondag 13 mei 2012 12:16 schreef Weltschmerz het volgende:

[..]

Dat is ook niet heel raar als je in een topauto zit. Hij hoefde vaak alleen Ralf te kloppen op snelheid, en dat is nou eenmaal geen hele grote opgave want die kon er ook niet heel erg veel van.

[..]

Ik ben van mening dat Raikkonen ook niet de kwaliteiten heeft van Vettel of Alonso, maar dat terzijde. Het verschil met Raikkonen was wel erg groot. Je hebt in de F1 nou eenmaal coureurs die het mogen proberen en die in een F1 auto gewoon niet snel genoeg blijken om potten te breken. Die rijden hun rondjes in het achter en middenveld, en na een tijdje is het mooi geweest en dient de volgende generatie zich aan die het mag proberen. Niks mis mee, alleen sommigen vallen omhoog (Ralf) en anderen mogen hoog instappen (JPM, Villeneuve), dat is geen van beide gevallen een reden om te doen alsof ze goed zijn.
Ik denk dat we het in principe wel eens zijn, maar ik denk dat je het toch iets te zwart-wit ziet. Ik vind Montoya passen binnen de categorie Webber, Button, Rosberg. Absoluut geen slechte coureurs, beslist F1-waardig, maar zeker geen toprijders. Räikkönen, Alonso en Vettel zijn dat volgens mij wel. Kijk bijvoorbeeld hoe Räikkönen een drukke eerste bocht doorkomt: hij raakt bijna nooit iemand. Extreem snelle, maar beheerste reflexen. Daarnaast heeft hij vrijwel altijd een extreem sterke racesnelheid, kan hij goed verdedigen en zijn zijn inhaalacties gecontroleerd gedurfd. Schumacher heeft hem destijds niet voor niets aangewezen als zijn vervanger bij Ferrari.

Dat Ferrari hem er na een jaar uitgooide snap ik trouwens ook wel weer. Räikkönen is niet bepaald een Ferrari-figuur, net zoals Alonso niet bij McLaren paste.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 13-05-2012 12:25:19 ]
  Redactie Sport zondag 13 mei 2012 @ 12:30:55 #288
274204 crew  Mexicanobakker
pi_111487268
quote:
0s.gif Op zondag 13 mei 2012 12:16 schreef Weltschmerz het volgende:

[..]

[..]

Toch was Ralf in 1999 heel aardig. En niet slechter dan Hill in 98.

Sommigen hebben enorm geluk (Piquet sr.) en sommigen hebben enorme pech (Alesi)

[ Bericht 3% gewijzigd door Mexicanobakker op 13-05-2012 12:36:07 ]
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
pi_111487482
quote:
0s.gif Op zondag 13 mei 2012 12:24 schreef Jigzoz het volgende:

[..]

Ik denk dat we het in principe wel eens zijn, maar ik denk dat je het toch iets te zwart-wit ziet. Ik vind Montoya passen binnen de categorie Webber, Button, Rosberg. Absoluut geen slechte coureurs, beslist F1-waardig, maar zeker geen toprijders. Räikkönen, Alonso en Vettel zijn dat volgens mij wel. Kijk bijvoorbeeld hoe Räikkönen een drukke eerste bocht doorkomt: hij raakt bijna nooit iemand. Extreem snelle, maar beheerste reflexen. Daarnaast heeft hij vrijwel altijd een extreem sterke racesnelheid,
Dat is een fabeltje. Ik vind het verder een prima coureur, beetje druistig soms, en een verrijking voor de sport vanwege zijn karakter maar het idee dat hij extra snelheid zou hebben tov de subtop is nergens op gebaseerd.

quote:
kan hij goed verdedigen en zijn zijn inhaalacties gecontroleerd gedurfd. Schumacher heeft hem destijds niet voor niets aangewezen als zijn vervanger bij Ferrari.
Wat hij niet waarmaakte, een vervanger zou immers sneller zijn dan Massa, een 2e coureur zoals Ferrari altijd wil, en daar had hij een enorme kluif aan. Sterker nog, hij was eigenlijk gelijkwaardig.

quote:
Dat Ferrari hem er na een jaar uitgooide snap ik trouwens ook wel weer. Räikkönen is niet bepaald een Ferrari-figuur, net zoals Alonso niet bij McLaren paste.
Doet er niet toe. Als hij gewoon 3/10e op Massa had was het een langdurige en vruchtbare relatie geworden, maar dat hij dat niet was betekende dat Ferrari 3/10en liet liggen op de concurrentie, en dat Massa en hij elkaar punten gingen afsnoepen. Op die manier wordt je alleen kampioen als je echt een hele snelle auto hebt en alles meezit.
  zondag 13 mei 2012 @ 12:48:01 #290
343196 RingBewoner
In het echt ben ik grappiger
pi_111487682
Goed, stream aan en genieten.
UI Made bij VanilleKwark.
  zondag 13 mei 2012 @ 12:49:49 #291
343196 RingBewoner
pi_111487742
Nog even over die pole van Maldonado? Stel je voor dat ik heb ingezet op Maldonado op pole met een 1:13. En ik heb 100 euro ingezet, krijg ik nu dan ook 1300 euro?
pi_111487772
quote:
0s.gif Op zondag 13 mei 2012 12:49 schreef RingBewoner het volgende:
Nog even over die pole van Maldonado? Stel je voor dat ik heb ingezet op Maldonado op pole met een 1:13. En ik heb 100 euro ingezet, krijg ik nu dan ook 1300 euro?
Heb je dat gedaan?!
pi_111487775
Gp2 op rtl7!
pi_111487784
quote:
0s.gif Op zondag 13 mei 2012 12:50 schreef JohnB52 het volgende:
Gp2 op rtl7!
Heb ik al gezien. Er was weinig aan.
  zondag 13 mei 2012 @ 12:52:20 #295
34586 kepler
No bounce, no play
pi_111487809
quote:
0s.gif Op zondag 13 mei 2012 09:24 schreef JohnB52 het volgende:
Dr waren er toch nog bezig met hun snelste ronde?
Maar die hebben er geen last van als iemand hem stil zet na de finish als de vlag al uithangt, iedereen die dan over de finish komt is dan immers al klaar :)
The line is a dot to you!
pi_111487814
Bij gebrek aan bbc, kijk ik dit maar. Straks even mailen hoe t zit.
  zondag 13 mei 2012 @ 12:53:01 #297
343196 RingBewoner
pi_111487828
quote:
0s.gif Op zondag 13 mei 2012 12:50 schreef Jigzoz het volgende:

[..]

Heb je dat gedaan?!
Momenteel niet relevant. Het gaat mij erom of ik dan ook uitbetaald krijg. Want voor zover ik weet start maldonado wel vanaf pole maar komt hij niet achter zijn naam te staan.
  zondag 13 mei 2012 @ 12:54:03 #298
176766 zoem
zoemt
pi_111487855
quote:
0s.gif Op zondag 13 mei 2012 12:38 schreef Weltschmerz het volgende:
Dat is een fabeltje. Ik vind het verder een prima coureur, beetje druistig soms, en een verrijking voor de sport vanwege zijn karakter maar het idee dat hij extra snelheid zou hebben tov de subtop is nergens op gebaseerd.
Hoezo is Raikkonen druistig? Hij is juist de rust zelve en doet niet wild op de baan? Hij heeft niet voor niks de bijnaam The Iceman.
quote:
Wat hij niet waarmaakte, een vervanger zou immers sneller zijn dan Massa, een 2e coureur zoals Ferrari altijd wil, en daar had hij een enorme kluif aan. Sterker nog, hij was eigenlijk gelijkwaardig.
In 2007 werd hij WK, in 2008 3e en in 2009 was de Ferrari niet snel genoeg, omdat BGP met de dubbele diffuser oppermachtig was. Zeggen dat hij het niet waarmaakte is niet terecht.
quote:
Doet er niet toe. Als hij gewoon 3/10e op Massa had was het een langdurige en vruchtbare relatie geworden, maar dat hij dat niet was betekende dat Ferrari 3/10en liet liggen op de concurrentie, en dat Massa en hij elkaar punten gingen afsnoepen. Op die manier wordt je alleen kampioen als je echt een hele snelle auto hebt en alles meezit.
Je vergeet voor het gemak wel het ongeluk van Massa in 2009. Hiervoor kon Massa met de top meerijden, maar sinds zijn ongeluk is hij niet meer wat hij geweest is. De Massa van nu is een ander persoon dan die van voor Hongarije 2009. Ik snap daarom ook niet waarom Ferrari nog langer met hem doorgaat.
  Redactie Sport zondag 13 mei 2012 @ 12:54:33 #299
pi_111487868
Wilhelmus *O*
pi_111487876
quote:
0s.gif Op zondag 13 mei 2012 12:53 schreef RingBewoner het volgende:

[..]

Momenteel niet relevant. Het gaat mij erom of ik dan ook uitbetaald krijg. Want voor zover ik weet start maldonado wel vanaf pole maar komt hij niet achter zijn naam te staan.
Volgens mij wel ja. Hamilton is uit de uitslag geschrapt, dus Maldonado heeft de snelste tijd gereden.

Maar stel dat je dus inderdaad daarop hebt ingezet: gefeliciteerd!
  Redactie Sport zondag 13 mei 2012 @ 12:55:32 #301
pi_111487893
Malle Dano heeft pole
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar: