Impliceer je dat zij een vrouw is die niet op niveau is?quote:Op donderdag 17 mei 2012 18:49 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Voor jou misschien, maar de meeste vrouwen op niveau willen een man hebben die een beetje durft.
Komt vaak voor.quote:Op donderdag 17 mei 2012 18:50 schreef firefly3 het volgende:
Je zult maar als man meer verlegen zijn dan de vrouw. How big are the odds
De kansen zijn ook dramatisch lager dat het goed komt. Niet alleen op dat moment, maar ook in de relatie. De meeste vrouwen willen geen onzekere gozer.quote:
Ach, sommigen daarvan lopen ook weer naast hun schoenen.quote:Op donderdag 17 mei 2012 18:49 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Voor jou misschien, maar de meeste vrouwen op niveau willen een man hebben die een beetje durft.
Wat ik elk jaar dat ik langer op deze aardkloot wel leer is dat vrijwel iedereen wel onzeker is. Ook de mensen waarvan je het niet verwacht en/of ook denkt van 'waar zou diegene onzeker over moeten zijn?'quote:Op donderdag 17 mei 2012 18:52 schreef firefly3 het volgende:
[..]
De kansen zijn ook dramatisch lager dat het goed komt. Niet alleen op dat moment, maar ook in de relatie. De meeste vrouwen willen geen onzekere gozer.
De ego is ook een groot gevaar idd. Eerst zegt sinos dat ze geen gasten kent die "zoiets als dit nodig hebben". En nu ineens zegt ze dat het charmant is als een man verlegen is. Ik zie heel veel zelfprojectie in haar verhalen in plaats van wat er in de praktijk werkt of niet werkt.quote:Op donderdag 17 mei 2012 18:52 schreef VacaLoca het volgende:
[..]
Ach, sommigen daarvan lopen ook weer naast hun schoenen.
Verlegen =/= onzekerquote:Op donderdag 17 mei 2012 18:52 schreef firefly3 het volgende:
[..]
De kansen zijn ook dramatisch lager dat het goed komt. Niet alleen op dat moment, maar ook in de relatie. De meeste vrouwen willen geen onzekere gozer.
Dat klopt zeker. Maar hoe onzekerder je bent, hoe minder de kans op een meid met kwaliteit. Dat is een gegeven.quote:Op donderdag 17 mei 2012 18:55 schreef VacaLoca het volgende:
[..]
Wat ik elk jaar dat ik langer op deze aardkloot wel leer is dat vrijwel iedereen wel onzeker is. Ook de mensen waarvan je het niet verwacht en/of ook denkt van 'waar zou diegene onzeker over moeten zijn?'
Wat is verlegen dan volgens jou? Verlegen is in mijn ogen onzeker, want je durft jezelf niet normaal te gedragen als anders.quote:
Je durft misschien in het begin haar niet aan te spreken enzo omdat je dan verlegen bent over of ze je wel leuk vindt, maar als je eenmaal weet dat ze jou leuk vindt ben je daar niet meer onzeker over.quote:Op donderdag 17 mei 2012 18:57 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Wat is verlegen dan volgens jou? Verlegen is naar mijn ogen onzeker, want je durft jezelf niet normaal te gedragen als anders.
quote:
Die angst is alleen maar nadelig. En dat is ook onzekerheid.quote:Op donderdag 17 mei 2012 18:58 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Je durft misschien in het begin haar niet aan te spreken enzo omdat je dan verlegen bent over of ze je wel leuk vindt, maar als je eenmaal weet dat ze jou leuk vindt ben je daar niet meer onzeker over.
Tis toch stiekem juist wel vleiend/charmant als hij een beetje verlegen van je wordt.quote:Op donderdag 17 mei 2012 19:16 schreef firefly3 het volgende:
Pas als verlegenheid/angst/onzekerheid weg is, kan je geheel jezelf tonen op een seksuele manier of liefdevolle manier.
En guess wat: Vrouwen willen de echte jij meemaken, niet de angstige jij die normaal nooit angstig is.
Jezelf gevleid voelen is anders dan je aangetrokken voelen tot iemand. Ik vind het ook leuk als een meid zegt dat ik er leuk uit zie, maar dat zorgt er niet voor dat ik mezelf meer tot haar aangetrokken voelquote:Op donderdag 17 mei 2012 19:22 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Tis toch stiekem juist wel vleiend/charmant als hij een beetje verlegen van je wordt.
Of iemand meteen op me afstapt of niet zorgt er ook niet voor dat ik mezelf meer aangetrokken tot een man voelquote:Op donderdag 17 mei 2012 19:24 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Jezelf gevleid voelen is anders dan je aangetrokken voelen tot iemand. Ik vind het ook leuk als een meid zegt dat ik er leuk uit zie, maar dat zorgt er niet voor dat ik mezelf meer tot haar aangetrokken voel
Bij vrouwen ontmoeten gaat het niet echt om de dingen die je "moet doen" , maar eerder om fout onnatuurlijk gedrag te vermijden. Als je een mooie meid ziet, is het belangrijk om je gevoel te volgen en ervoor te gaan, in plaats van stiekem via haar vrienden bij haar te komen. Wat onnatuurlijk is en voor haar ook onnatuurlijk is. Vrouwen hebben meestal toch al door dat je haar leuk vind, en als je stiekem gaat doen is het onaantrekkelijk.quote:Op donderdag 17 mei 2012 19:25 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Of iemand meteen op me afstapt of niet zorgt er ook niet voor dat ik mezelf meer aangetrokken tot een man voel
Zogenaamd niet aware zijn van je charmes is toch ook nep?quote:Op donderdag 17 mei 2012 22:50 schreef IHaveAmnesia het volgende:
Ik vind het aantrekkelijk als een man zogenaamd niet 'aware' is van zijn charmes ipv een die probeert te charmeren (wat dus nep is).
Onnatuurlijk gedrag is altijd onaantrekkelijk en iedereen heeft dat door. Daarom is het onnatuurlijk gedrag.quote:Op donderdag 17 mei 2012 19:28 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Bij vrouwen ontmoeten gaat het niet echt om de dingen die je "moet doen" , maar eerder om fout onnatuurlijk gedrag te vermijden. Als je een mooie meid ziet, is het belangrijk om je gevoel te volgen en ervoor te gaan, in plaats van stiekem via haar vrienden bij haar te komen. Wat onnatuurlijk is en voor haar ook onnatuurlijk is. Vrouwen hebben meestal toch al door dat je haar leuk vind, en als je stiekem gaat doen is het onaantrekkelijk.
Ja, godallemachtig wat is dit weer triest. Ik heb dr geen woorden voor eigenlijk. Hele topic niet. Hele theorieën, doe gewoon normaal.quote:Op donderdag 17 mei 2012 23:31 schreef Lokale_Notabele het volgende:
och jongens toch "vrouwen ontmoeten als levensstijl".
beetje treurig om dat als het centrale thema van je leven te bombarderen
Jij moet wel een dodelijk vermoeiend persoon zijn in de omgang. Vermoed ik.quote:Op donderdag 17 mei 2012 18:49 schreef firefly3 het volgende:
[..]
En zeik niet zo over jezelf, plaats jezelf niet in de slachtofferrol en begin niet over je trieste verleden en wat je allemaal tekort is gedaan. Dat doe jij. En dan heb ik nog liever een vieze dikke lelijke kerel. Veel vrouwen met mij.quote:Op zaterdag 12 mei 2012 15:24 schreef Comp_Lex het volgende:
Ik heb een praktische tip wat stipt op nummer 1 staat:
- werk aan je uiterlijk en uitstraling. Uiterlijk is het allerbelangrijkst.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |