Jezelf blijven werkt niet als je die cave trol slak bent die heel de dag WoW zit te spelen en op een dag voor het eerst een vrouw benaderd om haar terug te nemen naar zijn zolderkamertje bij zijn ouders.quote:Op donderdag 17 mei 2012 15:23 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Ok bij deze: gewoon jezelf blijven
quote:Op donderdag 17 mei 2012 15:27 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Jezelf blijven werkt niet als je die cave trol slak bent die heel de dag WoW zit te spelen en op een dag voor het eerst een vrouw benaderd om haar terug te nemen naar zijn zolderkamertje bij zijn ouders.
Bij RSD zeggen ze ook: Je hebt niets aan de theorie als je niet de deur uit gaat. Ga gewoon zoveel mogelijk vrouwen ontmoeten zodat het normaal begint aan te voelen. Je moet het uiteindelijk allemaal zelf doen en meemaken.quote:Op donderdag 17 mei 2012 15:34 schreef whosvegas het volgende:
[..]![]()
Dan zou ik zeggen, als je zo graag een vriendin wilt, begin eens met je leven te veranderen. Begin eens met naar Fok meets gaanAls je met trucjes een relatie wilt krijgen, werkt het niet op ten duur. Dus kun je die 5000 euro beter uitgeven aan een computer (of aan een telescoop
)
Dat zeg je nu nooit tegen mij. Overigens die mensen die zeggen creepy, overdrijven is ook vak. Men doet het gewoon voor de lol weinig creepy aan... maar blijkbaar is dat to much voor velen, gewoon voor de lol.quote:Op donderdag 17 mei 2012 15:23 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Ok bij deze: gewoon jezelf blijven
Dus eigenlijk is die shit gewoon voor zolderkamerautisten die sowieso de deur niet uitkomen?quote:Op donderdag 17 mei 2012 15:36 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Bij RSD zeggen ze ook: Je hebt niets aan de theorie als je niet de deur uit gaat. Ga gewoon zoveel mogelijk vrouwen ontmoeten zodat het normaal begint aan te voelen. Je moet het uiteindelijk allemaal zelf doen en meemaken.
Het zijn allemaal opstapjes om je groei te versnellen in de praktijk, het maakt niet uit op welk niveau je zit. Als je het allemaal in je eentje gaat doen dan kan je keer op keer dezelfde fouten maken onbewust en een jaar lang blijven hangen.quote:Op donderdag 17 mei 2012 16:27 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Dus eigenlijk is die shit gewoon voor zolderkamerautisten die sowieso de deur niet uitkomen?
RSD???quote:Op donderdag 17 mei 2012 15:36 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Bij RSD zeggen ze ook: Je hebt niets aan de theorie als je niet de deur uit gaat. Ga gewoon zoveel mogelijk vrouwen ontmoeten zodat het normaal begint aan te voelen. Je moet het uiteindelijk allemaal zelf doen en meemaken.
Real social dynamicsquote:
Haha idd. Mensen willen zich altijd "speciaal en anders" voelen.quote:Op donderdag 17 mei 2012 17:20 schreef Kogeltje het volgende:
Jeauzes, alle die feministische troll-reacties. Wie kan mij nou eens goed uitleggen waarom vrouwen zo een hekel hebben aan PUA's / materiaal in dit topic?![]()
Is het omdat we ervanuitgaan dat vrouwen in essentie eigenlijk allemaal hetzelfde zijn? Misschien is het moeilijk te accepteren dat je eigenlijk helemaal niet zo uniek bent als je dacht. Mannen lijken namelijk ook bijster veel op elkaar. En ja, de meesten denken inderdaad met hun pik en willen zoveel mogelijk neuken, deal with it, gaat al millennia lang goed.
Nounou, de meeste reacties komen gewoon voort uit onbegrip zoals ook duidelijk wordt gemaakt, niet uit beledigdheid of iets dergelijks. Beetje makkelijk om weer eens 'feminisme' erin te gooien, vindt u ook niet?quote:Op donderdag 17 mei 2012 17:20 schreef Kogeltje het volgende:
Jeauzes, alle die feministische troll-reacties. Wie kan mij nou eens goed uitleggen waarom vrouwen zo een hekel hebben aan PUA's / materiaal in dit topic?![]()
Is het omdat we ervanuitgaan dat vrouwen in essentie eigenlijk allemaal hetzelfde zijn? Misschien is het moeilijk te accepteren dat je eigenlijk helemaal niet zo uniek bent als je dacht. Mannen lijken namelijk ook bijster veel op elkaar. En ja, de meesten denken inderdaad met hun pik en willen zoveel mogelijk neuken, deal with it, gaat al millennia lang goed.
Het woordje PUA moet weg. Je kunt een player zijn, maar ook gewoon goed zijn met vrouwen en daarna een relatie met een vrouw opbouwen die je echt leuk vind.quote:Op donderdag 17 mei 2012 17:42 schreef Taurus het volgende:
[..]
Nounou, de meeste reacties komen gewoon voort uit onbegrip zoals ook duidelijk wordt gemaakt, niet uit beledigdheid of iets dergelijks. Beetje makkelijk om weer eens 'feminisme' erin te gooien, vindt u ook niet?
Net zo makkelijk als de clichés in de reacties die je kunt verwachten: mannen op een forum bespreken hoe je makkelijk vrouwen kunt benaderen: nerd. Nogal voor de hand liggend, zo'n reactie, en niet alleen afkomstig van vrouwen.
Denk toch dat een PUA-forum of iets dergelijks meer geschikt is voor dit soort topics, anders gaat het voortdurend om het 'waarom doe je het in vredesnaam zo' en zo te zien vanuit jouw/jullie kant 'boehoe feministes'. Wat ik overigens ook vermakelijk vind, maar waar jij je blijkbaar aan stoort.
Ik denk dat vrouwen dankbaar mogen zijn dat wij ons proberen te verdiepen in hun psyche, de wereld van emoties. Wat ons uiteindelijk ook een beter man maakt, aangezien we hen proberen te begrijpen. Jammer dat de meesten vrouwen in dit topic dat dan weer totaal ontgaat, want zeg zou zelf Taurus, wat is er beter dan een man die je gevoelens begrijpt?quote:Op donderdag 17 mei 2012 18:02 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Het woordje PUA moet weg. Je kunt een player zijn, maar ook gewoon goed zijn met vrouwen en daarna een relatie met een vrouw opbouwen die je echt leuk vind.
Het is win-win. Best wel grappig als je hun subcommunicatie begrijpt en er sneller een connectie is, terwijl het voor anderen abracadabra is.quote:Op donderdag 17 mei 2012 18:12 schreef Kogeltje het volgende:
[..]
Ik denk dat vrouwen dankbaar mogen zijn dat wij ons proberen te verdiepen in hun psyche, de wereld van emoties. Wat ons uiteindelijk ook een beter man maakt, aangezien we hen proberen te begrijpen. Jammer dat de meesten vrouwen in dit topic dat dan weer totaal ontgaat, want zeg zou zelf Taurus, wat is er beter dan een man die je gevoelens begrijpt?
Ik kijk op van de eenzijdigheid, de vrouwelijke hypocrisie in dit topic. Kan je je dat misschien inbeelden? Ik geloof namelijk dat vrouwen empathisch superieur zijn aan mannen. Tijd om het eens te gebruiken.
Ideaal toch, wanneer je als man in staat bent om vrouwelijke signalen wel op te kunnen vangen? Ik hoor menig vrouw klagen over lompe mannen die maar niet begrijpen dat een vrouw interesse heeft.quote:Op donderdag 17 mei 2012 18:17 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Het is win-win. Best wel grappig als je hun subcommunicatie begrijpt en er sneller een connectie is, terwijl het voor anderen abracadabra is.
Arme sinos.. Het ultieme doel, dat weet je zelf ook welquote:Op donderdag 17 mei 2012 18:38 schreef Sinosappel het volgende:
Het lijkt mij een beetje voorbij te gaan aan het doel
Je zult zien dat je steeds beter kunt krijgen met steeds minder moeite. Dat is al iets leuks op zich.quote:Op donderdag 17 mei 2012 18:38 schreef VacaLoca het volgende:
Staan zinvolle dingen in de OP maar het hele idee van continu achter de vrouwen aan en als doel stellen om zoveel mogelijk vrouwen te leren kennen gaat beetje voorbij aan het normale imo. Daar verlies je jezelf in lijkt me.
Ja dat ook.quote:Op donderdag 17 mei 2012 18:38 schreef Sinosappel het volgende:
Het lijkt mij een beetje voorbij te gaan aan het doel
Het direct op haar aflopen is als je haar nog niet kent. Dus niet stiekem via haar vriendin met haar in contact komen of iemand anders. Doe je dat niet, dan verklein je je kansen aanzienlijk.quote:Op donderdag 17 mei 2012 18:44 schreef VacaLoca het volgende:
[..]
Ja dat ook.
En hele stukken over 'jezelf' zijn terwijl een heel proces wordt beschreven van hoe je iemand/iets anders moet worden...
En niet alle vrouwen zijn hetzelfde, uitspraken als:
"- Loop direct op haar af, ongeacht de omstandigheden. Stiekem gedoe is creepy. Van moeilijke omstandigheden leer je alleen maar"
Zijn dan ook wel erg kort door de bocht. Zullen zat relaties zijn ontstaan uit een situatie waar de man de vrouw al leuk vond, maar niet direct op af stapte. Het 'er om heen draaien' (niet té lang) kan ook leuk zijn als er ondertussen al wel signalen overkomen.
Soms is het ook wel charmant juist als de man een beetje verlegen isquote:Op donderdag 17 mei 2012 18:44 schreef VacaLoca het volgende:
[..]
Ja dat ook.
En hele stukken over 'jezelf' zijn terwijl een heel proces wordt beschreven van hoe je iemand/iets anders moet worden...
En niet alle vrouwen zijn hetzelfde, uitspraken als:
"Loop direct op haar af, ongeacht de omstandigheden. Stiekem gedoe is creepy. Van moeilijke omstandigheden leer je alleen maar"
Zijn dan ook wel erg kort door de bocht. Zullen zat relaties zijn ontstaan uit een situatie waar de man de vrouw al leuk vond, maar niet direct op af stapte. Het 'er om heen draaien' (niet té lang) kan ook leuk zijn als er ondertussen al wel signalen overkomen.
Vaak als ik en een vriend gaan stappen zijn we wel van het mensen aanspreken.. gezellig. Maar ook wel eens van meiden gehoord van 'goh jullie spreken ook de hele kroeg aan'. Het valt op. Nu waren we verre van kansloos op zoek ofzo (hij heeft sowieso een vriendin), maar wanneer je er dan eentje ziet die wel heel leuk is dan maak je eerder minder kans denk ik omdat zij zich voelt als meisje nr zoveel die je aanspreekt.
Je hebt soorten verlegenhedenquote:Op donderdag 17 mei 2012 18:47 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Soms is het ook wel charmant juist als de man een beetje verlegen is
Ja daarom, lijkt me niet ideaal als alle mannen voorbeeld van TS gaan volgen.quote:Op donderdag 17 mei 2012 18:47 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Voor jou misschien, maar de meeste vrouwen op niveau willen een man hebben die een beetje durft.quote:Op donderdag 17 mei 2012 18:47 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |