Ik zit ondertussen hele gesprekken met HMF te voeren en ik kom terug: nog steeds geen nieuw topic. Moet je maar wat sneller zijn, dacht dat je 't gewoon niet door had ofzo.quote:Op zaterdag 12 mei 2012 14:10 schreef TheGreatHooD het volgende:
Mag niet he
Ik iwlde eingelijk het topique opnenen..
Aanvankelijk ook niet manquote:Op zaterdag 12 mei 2012 14:11 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ik zit ondertussen hele gesprekken met HMF te voeren en ik kom terug: nog steeds geen nieuw topic. Moet je maar wat sneller zijn, dacht dat je 't gewoon niet door had ofzo.
Ok. Sorry, maar 't feit dat ik zo lang wachtte zegt genoeg over m'n goede intenties t.a.v. jouw rechten als topicsluiter.quote:Op zaterdag 12 mei 2012 14:12 schreef TheGreatHooD het volgende:
D
[..]
Aanvankelijk ook niet man![]()
Daarom duurde het wat te lang
Geeft ook niet hoorquote:Op zaterdag 12 mei 2012 14:13 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ok. Sorry, maar 't feit dat ik zo lang wachtte zegt genoeg over m'n goede intenties t.a.v. jouw rechten als topicsluiter.
alweer veel te lang.quote:Op zaterdag 12 mei 2012 14:19 schreef SjaakBauer het volgende:
Nu mag het seizoen verdomme ook wel weer beginnen hoor, morgen zondag zonder Feijenoord
Ik vrees de komkommertijd, voor zover hij nog niet begonnen is.quote:
quote:Op zaterdag 12 mei 2012 14:44 schreef Typisch het volgende:
Gelukkig zit er in de zomer het EK en de Olympische spelen, vermaak ik me ook altijd wel redelijk mee. ALTIJD sport op tv is zo lekker, gewoon de NOS op en dan met een schuinoog afentoe effe kijken.
Dat ja, prima te doenquote:Op zaterdag 12 mei 2012 14:44 schreef Typisch het volgende:
Gelukkig zit er in de zomer het EK en de Olympische spelen, vermaak ik me ook altijd wel redelijk mee. ALTIJD sport op tv is zo lekker, gewoon de NOS op en dan met een schuinoog afentoe effe kijken.
Anders geen pleziertje na afloop vanavond.quote:
Het mysterie is ontrafeld.twitter:MegaFeyenoord twitterde op zaterdag 12-05-2012 om 06:26:02#Guidetti: ,, #Cissé smokkelde (bij het #Kuipfeest) doodleuk zijn broer mee het veld op onder een enorme vlag." reageer retweet
Je hebt een scharrel die naar café beurs gaat dus ga jij ook omdat je anders die scharrel aan een of andere schurende neger kwijtraakt? Klopt deze vrije interpretatie een beetje?quote:Op zaterdag 12 mei 2012 15:25 schreef Typisch het volgende:
[..]
Anders geen pleziertje na afloop vanavond.Althans, dan moet ik een andere zoeken, op safe spelen alles.
Wtf.quote:Op zaterdag 12 mei 2012 15:28 schreef Caland het volgende:
Niemand geeft een fuck.Het mysterie is ontrafeld.twitter:MegaFeyenoord twitterde op zaterdag 12-05-2012 om 06:26:02#Guidetti: ,, #Cissé smokkelde (bij het #Kuipfeest) doodleuk zijn broer mee het veld op onder een enorme vlag." reageer retweet
Die hebben hun feestje al gehad toen ze een paar weken geleden Ajax vernederden.quote:Op zaterdag 12 mei 2012 16:35 schreef j0rdiiii het volgende:
Gaat de A1 vandaag ook naar de Kuip of niet? Zijn ook 2e geworden in de competitie.
Twee keer. De 4-2 en de 5-3. En ze hebben voorronde CL gehaald. Genoeg feestjes dus al gehad.quote:Op zaterdag 12 mei 2012 16:36 schreef Caland het volgende:
[..]
Die hebben hun feestje al gehad toen ze een paar weken geleden Ajax vernederden.
quote:Op zaterdag 12 mei 2012 16:51 schreef CasselerRIP het volgende:
Prachtig toch, dat de trolls iets triviaals als een seizoensafsluiting moeten gebruiken om te kunnen trollen.
quote:Op zaterdag 12 mei 2012 12:04 schreef StraatSoldaat het volgende:
Ik denk dat de vriendin van Guidetti ook wel in Rotterdam wil blijven.
quote:Guidetti: 'Ik voel dat ik ooit weer in De Kuip speel'
Het Legioen bidt dat John Guidetti in de Kuip blijft. Maar blijven of niet blijven, een legende is hij toch al.
'Ik weet zelf ook niet weet wat er komend seizoen met mij gaat gebeuren', legt Guidetti uit in AD Sportwereld. 'De kans is groot dat Manchester City mij terughaalt. David Platt, assistent-coach van Roberto Mancini, was in Nederland voor onze uitwedstrijd tegen De Graafschap. Hij zei dat ik nadrukkelijk in beeld ben voor een terugkeer.'
'Ik wil graag voor mijn kans gaan bij de club waar ik als jonge jongen vijf jaar geleden Zweden voor verliet. Feyenoord zit in mijn hart en dit jaar zal ik nooit meer vergeten. Ik voel ook dat ik ooit nog in de Kuip zal spelen, maar eerlijk gezegd is de kans klein dat het komend seizoen alweer gebeurt. De Nederlandse competitie is een schitterende leerschool, maar Manchester City heeft waarschijnlijk andere plannen met mij. Wat ik zelf wil? Ik ben ambitieus, ik wil naar de top. Het liefst bij Manchester City, tenzij er toch andere plannen met mij zijn.'
Vriendin Sanna Dahlstrom zou nog als reddende engel voor de aanhang van Feyenoord kunnen optreden. De hoogblonde Zweedse wil dolgraag nog een jaar in Rotterdam blijven. 'Ja, Sanna wil blijven', lacht John. 'Toen ik in augustus tegen haar zei: "Sanna, pak je koffers, we gaan naar Rotterdam" dacht ze dat wij in een saaie industriestad zouden gaan wonen. Maar wat hier met mij en familie is gebeurd, overtreft werkelijk alle verwachtingen. Rotterdam is in één woord fan-tas-tisch.'
'Ik woon op Zuid vlakbij de Erasmusbrug. De stad leeft, Feyenoord is voor de mensen hier een religie. En de manier waarop de supporters mij in hun hart hebben gesloten, is uniek. Dit zal ik nooit meer ergens meemaken, dat realiseer ik me heel goed. En als Feyenoord in de Bundesliga of de Premier League had gespeeld, zou ik hier voor altijd kunnen voetballen. Maar ik heb een droom, ik wil tot de top behoren. En dus is de kans groot dat ik terugkeer naar Engeland.' (AD)
Het was anders Feyenoord zelf die het als huldiging had aangekondigdquote:Op zaterdag 12 mei 2012 16:58 schreef Typisch het volgende:
Je spelers bedanken staat bij Ajax gelijk aan een huldiging, de rest van het seizoen fluiten ze ze uit. Behalve als ze eerste staan.Vandaar de verontwaardiging.
Maar het was geen huldiging.quote:Op zaterdag 12 mei 2012 17:36 schreef Devv het volgende:
[..]
Het was anders Feyenoord zelf die het als huldiging had aangekondigd. Dat ze later terugkrabbelen, is iets anders.
quote:Op zaterdag 12 mei 2012 17:36 schreef Devv het volgende:
[..]
Het was anders Feyenoord zelf die het als huldiging had aangekondigd. Dat ze later terugkrabbelen, Dat jij alles zodanig interpreteert om het maar zo belachelijk mogelijk te kunnen maken is iets anders.
O ja joh, noemde Feyenoord het zélf een huldiging? Daar staat niets van op de site, ook niet in het archief. Maar jij hebt daar vast wel een bron van dan.quote:Op zaterdag 12 mei 2012 17:36 schreef Devv het volgende:
[..]
Het was anders Feyenoord zelf die het als huldiging had aangekondigd.
quote:Op zaterdag 12 mei 2012 17:36 schreef Devv het volgende:
[..]
Het was anders Feyenoord zelf die het als huldiging had aangekondigd. Dat ze later terugkrabbelen, is iets anders.
Feyenoord.nl op de donderdag voor de winst in Heerenveen op zondag.quote:Feyenoord wenst te benadrukken dat het geen huldiging betreft.
Dat wist toch iedereen, dat was klaar als een klontje.quote:Op zaterdag 12 mei 2012 17:44 schreef Gert het volgende:
[..]
O ja joh, noemde Feyenoord het zélf een huldiging? Daar staat niets van op de site, ook niet in het archief. Maar jij hebt daar vast wel een bron van dan.
Er is wel over gesproken maar dat doet er helemaal niet toequote:Op zaterdag 12 mei 2012 17:50 schreef Lastpost het volgende:
[..]
[..]
Feyenoord.nl op de donderdag voor de winst in Heerenveen op zondag.
Het stond op de site maar ze hebben het snel weer weggehaald.quote:Op zaterdag 12 mei 2012 17:53 schreef Dekatria het volgende:
[..]
Dat wist toch iedereen, dat was klaar als een klontje.
Waarom is dit dan een huldiging? Dat dit uniek is in Nederland om je spelers en staff gewoon te bedanken voor een bazen seizoen na vorig jaar is misschien een reden om wat verbaasd te zijn. Maar ik heb niemand gehoord die het een huldiging noemde. Behalve de media dan.quote:Op zaterdag 12 mei 2012 19:09 schreef Afhaalchinees het volgende:
Maar, een huldiging is geen huldiging als je het maar geen huldiging noemt?
En geen enkele neuk wordt gegeven door mij vandaag
Waarom zijn jullie er überhaupt zo druk mee bezig man. Waar je je druk om maakt zeg. Een grote groep mensen die blij is met de prestatie van hun club na jaren van ellende op allerlei vlakken en een grote groep zure, zeikerige mensen die een reden zoekt om af te geven op de concurrent en aartsvijand. Want zo is het in alle eerlijkheid gewoon. Zielig zoeken.quote:Op zaterdag 12 mei 2012 19:09 schreef Afhaalchinees het volgende:
Maar, een huldiging is geen huldiging als je het maar geen huldiging noemt?
En geen enkele neuk wordt gegeven door mij vandaag
Dit inderdaad.quote:Op zaterdag 12 mei 2012 19:16 schreef Paul-89 het volgende:
Als de laatste wedstrijd een thuiswedstrijd was geweest had niemand erover gesproken.
Het kampioensfeestje in de prestigieuze toplokatie "arenapark" schijnt een beetje een tamme bedoening geweest te zijn toch? Dan is het nogal een contrast als de selectie van de concurrent zonder een prijs al zó vurig en saamhorig wordt toegejuicht.quote:Op zaterdag 12 mei 2012 19:27 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Waarom zijn jullie er überhaupt zo druk mee bezig man. Waar je je druk om maakt zeg. Een grote groep mensen die blij is met de prestatie van hun club na jaren van ellende op allerlei vlakken en een grote groep zure, zeikerige mensen die een reden zoekt om af te geven op de concurrent en aartsvijand. Want zo is het in alle eerlijkheid gewoon. Zielig zoeken.
Bij welke willekeurige andere club hadden er een paar honderd man gestaan om te klappen voor de spelers. Bij Feyenoord zijn dat er tienduizenden. Dat er zoveel mensen op afkomen zegt niet direct iets over het reden van dat bedankje. Die blijft nog altijd hetzelfde, alleen lijken mensen dat uit het oog te verliezen doordat er zo gigantisch veel mensen op af kwamen.
Wat wil je ook na 31 titels. Dan begint het een beetje eentonig te worden...quote:Op zaterdag 12 mei 2012 19:35 schreef Gert het volgende:
[..]
Het kampioensfeestje in de prestigieuze toplokatie "arenapark" schijnt een beetje een tamme bedoening geweest te zijn toch? Dan is het nogal een contrast als de selectie van de concurrent zonder een prijs al zó vurig en saamhorig wordt toegejuicht.
Ik maak me er niet druk om, ik vind het alleen zielig dat je jezelf zo kunt storen aan de vreugde van andere mensen. Hoe kun je andermans plezier nu 'zielig' vinden? We liepen toch niet met kartonnen kampioensschalen te hossen alsof we kampioen waren?quote:Op zaterdag 12 mei 2012 19:35 schreef Gert het volgende:
[..]
Het kampioensfeestje in de prestigieuze toplokatie "arenapark" schijnt een beetje een tamme bedoening geweest te zijn toch? Dan is het nogal een contrast als de selectie van de concurrent zonder een prijs al zó vurig en saamhorig wordt toegejuicht.
Gefeliciteerd voor jullie.quote:Op zaterdag 12 mei 2012 19:40 schreef Devv het volgende:
[..]
Wat wil je ook na 31 titels. Dan begint het een beetje eentonig te worden...
Ajax speelt nu eenmaal vaker om de prijzen dan Feyenoord, dus de vreugde zal altijd wel iets ingetogener zijn. Ik meen mij zelfs te herinneren dat Ajax ooit een huldiging heeft overgeslagen omdat ze zo vaak kampioen werden dat het bijna routine werd.
Was je toen al geboren ja?quote:Op zaterdag 12 mei 2012 19:40 schreef Devv het volgende:
[..]
Ajax speelt nu eenmaal vaker om de prijzen dan Feyenoord, dus de vreugde zal altijd wel iets ingetogener zijn. Ik meen mij zelfs te herinneren dat Ajax ooit een huldiging heeft overgeslagen omdat ze zo vaak kampioen werden dat het bijna routine werd.
Prima als 'jullie' blijkbaar zo blasé zijn van al die kampioenschappen, alleen dat gezeur over een leuk feestje in Rotterdam doet een beetje kinderachtig aan.quote:Op zaterdag 12 mei 2012 19:40 schreef Devv het volgende:
[..]
Nou geweldig hoor.quote:Op zaterdag 12 mei 2012 19:40 schreef Devv het volgende:
[..]
Tsja. Afgunst is een bitch.quote:Op zaterdag 12 mei 2012 19:45 schreef Gert het volgende:
[..]
Prima als 'jullie' blijkbaar zo blasé zijn van al die kampioenschappen, alleen dat gezeur over een leuk feestje in Rotterdam doet een beetje kinderachtig aan.
Zoals iemand hier al 'ns goed verwoordde; als je zelf die vernederingen niet gevoeld hebt, zal je het ook nooit begrijpen.quote:Op zaterdag 12 mei 2012 19:53 schreef Zoonlief het volgende:
Mensen die denken dat puur die tweede plaats 'gehuldigd' wordt.
Hup Feyenoord.quote:Op zaterdag 12 mei 2012 20:28 schreef o.us het volgende:
Ik word een beetje moe van al die kinderachtige kutjoden die dit topic zonodig moeten verzieken.
Het kan dus welquote:Op zaterdag 12 mei 2012 20:29 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Hup Feyenoord.
Groetjes uit Amsterdam
Ik ben een van de weinige Ajacieden die geen enkel probleem met Feyenoord heeft. in de voorronde CL hebben jullie ook mijn volledige steunquote:
Als we nu toch aan het slijmen zijn, ik zie tegenwoordig liever Ajax winnen dan Psv als ze tegen elkaar moetenquote:Op zaterdag 12 mei 2012 20:35 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Ik ben een van de weinige Ajacieden die geen enkel probleem met Feyenoord heeft. in de voorronde CL hebben jullie ook mijn volledige steun![]()
Liever jullie 2e dan die achterlijke kut lampjes uit Eendhoven.
quote:Op zaterdag 12 mei 2012 20:35 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Ik ben een van de weinige Ajacieden die geen enkel probleem met Feyenoord heeft. in de voorronde CL hebben jullie ook mijn volledige steun![]()
Liever jullie 2e dan die achterlijke kut lampjes uit Eendhoven.
Het wordt al echt jarenlang gezegd dat de Spaanse jeugd geweldig is.quote:Op zaterdag 12 mei 2012 21:47 schreef TheFastOne het volgende:
Net met de pa van een talent uit de B1 staan praten. Hij is nog 15, maar wordt al volop benadert door allerlei zaakwaarnemers. Toch redelijk opvallend als je in de VI leest dat dit zo tegen wordt gegaan... Tijdens reizen van het Nederlands Elftal reist Brard zelfs mee om ze nog enigzins te begeleiden met deze scouts en zaakwaarnemers die daar volop zijn ()
Verder vertelde hij dat de jeugdteams er heel goed op staan in het buitenland(oud nieuws). En dat de Engelse jeugd zwaar klote is, maar dat de komende generaties in Spanje veel beter zijn dan de Nederlandse
.
Toch een goede zaak datering jeugd zo begeleid wordt
En tot voor kort wonnen ze nooit wat, net als wij.quote:Op zondag 13 mei 2012 09:10 schreef Steven184 het volgende:
Spaanse jeugd is bijna altijd bovengemiddeld goed.
Is dus ook een teken dat het in Nederland nog veel beter kanquote:Op zondag 13 mei 2012 11:46 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Het wordt al echt jarenlang gezegd dat de Spaanse jeugd geweldig is.
Echt Fucked up dat Fey niet speelt vandaag.quote:
NOS volgens mij gewoonquote:Op zondag 13 mei 2012 13:57 schreef TheGreatHooD het volgende:
[..]
Echt Fucked up dat Fey niet speelt vandaag.
Wat ik me wel afvraag, zijn die voorrondes op de publieke zenders te bkeijken of op EL of Sport1?
Dat bedacht ik me gister toevallig ook.quote:Op zondag 13 mei 2012 14:37 schreef Irritatie100 het volgende:
Graafschap eruit, ik zou die El Hassnaoui best wel willen zien bij Feyenoord, zal nu ook niet al te duur zijn.
Kom op zeg.quote:Op zondag 13 mei 2012 14:37 schreef Irritatie100 het volgende:
Graafschap eruit, ik zou die El Hassnaoui best wel willen zien bij Feyenoord, zal nu ook niet al te duur zijn.
Wie staat nummer 1 dan?quote:
Dat is niet relevant. Net als de nummer 18.quote:
Sowieso geen derby voor onsquote:Op zondag 13 mei 2012 16:22 schreef WethouderHekking het volgende:
Jammer, volgend jaar geen Rotterdamse derby tegen Sparta, die ik toch altijd wel leuker vindt dan de wedstrijden tegen Excelsior.
Niets aan te doen, maar Sparta is ook wel vreselijk slecht.quote:
Mwoh, ik vond hem geenszins overtuigen bij Vitesse.quote:Op zondag 13 mei 2012 16:30 schreef StraatSoldaat het volgende:
Is Mike Havenaar geen goede spits voor Feyenoord?
Japanners doen het altijd goed bij Feyenoord
quote:Op zondag 13 mei 2012 16:30 schreef StraatSoldaat het volgende:
Die gaat niet na een half jaar weg bij Vitesse.quote:Op zondag 13 mei 2012 16:30 schreef StraatSoldaat het volgende:
quote:Op zondag 13 mei 2012 16:30 schreef StraatSoldaat het volgende:
Die huilende City-fan op het veld tijdens die veldbestorming nadien symboliseerde alles zo mooi, kon me er wel in verplaatsen na ons eigen seizoen dit jaar. Jarenlang vernederd door je aartsrivaal, en dan ditquote:Op zondag 13 mei 2012 18:08 schreef Grifte het volgende:
Wat een slot daar bij City... jezus
Had het er net al met HMF over, stel dat dit gebeurt in De Kuip als Ajax op dat moment kampioen kan worden, en je zo die schaal binnenhaalt, helemaal gek
We hebben meer Jappen gehad behalve Ono en Miyachi en die waren niet zo bijzonder.quote:Op zondag 13 mei 2012 16:30 schreef StraatSoldaat het volgende:
Geen Excelsior in de Europa League dus. Vind ik belangrijker dan Twentequote:Op zondag 13 mei 2012 18:24 schreef [url=http: //forum.fok.nl/user/profile/319097]Dekatria[/url] het volgende:
Schrijnend trouwens, bij Twente nu. Driekwart stadion leeg voor einde wedstrijd.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |