Homo of in die richting.quote:
Ligt eraan wat je wil bereiken.quote:Op zaterdag 12 mei 2012 04:16 schreef Typisch het volgende:
[..]
Dus dronken voeren heeft geen zin begin juni?
De makkelijke meisjes worden blijkbaar makkelijker, dus wel een beetje.quote:Op zaterdag 12 mei 2012 04:16 schreef Typisch het volgende:
[..]
Dus dronken voeren heeft geen zin begin juni?
quote:
Ik voel iets bloeienquote:Op zaterdag 12 mei 2012 04:17 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]onzin. Dat je niet ieder sletje neukt betekend niet dat je een homo bent, betekend gewoon dat je meer eigenwaarde hebt. En dat waardeer ik heel erg
quote:
quote:Op zaterdag 12 mei 2012 04:17 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]onzin. Dat je niet ieder sletje neukt betekend niet dat je een homo bent, betekend gewoon dat je meer eigenwaarde hebt. En dat waardeer ik heel erg
Ik heb een intense hekel aan meelopers, die zijn bijna nog erger dan pestersquote:Op zaterdag 12 mei 2012 04:19 schreef MRN89 het volgende:
[..]![]()
Beter dan meelopen/meedoen om erbij te horen
Welk is dezen ditdat allesquote:
Is ook allemaal als grap.quote:Op zaterdag 12 mei 2012 04:19 schreef Typisch het volgende:
[..]
Met wat voor mensen ga je dan om? Als je niet kan genieten van sex zonder bij bedoeling snap ik dat je dat ook niet wil. Dat is toch niet zo moeilijk te accepteren?
En helemaal als ze doen alsof ze dronken zijn.quote:Op zaterdag 12 mei 2012 04:19 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Ik heb een intense hekel aan meelopers, die zijn bijna nog erger dan pesters
Pesten.quote:Op zaterdag 12 mei 2012 04:19 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Ik heb een intense hekel aan meelopers, die zijn bijna nog erger dan pesters
Hoezo zou je doen alsof je dronken bentquote:Op zaterdag 12 mei 2012 04:21 schreef mrstylo het volgende:
[..]
En helemaal als ze doen alsof ze dronken zijn.
In elke grap zit een kern van waarheid.quote:Op zaterdag 12 mei 2012 04:20 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Is ook allemaal als grap.
We schelden elkaar soms zo vaak uit dat het soms op ruzie lijkt.
Mensen die pestenquote:Op zaterdag 12 mei 2012 04:21 schreef Typisch het volgende:
[..]
Pesten.
Toevallig kwam ik vannacht in het café het enige meisje tegen die ik OOIT gepest heb. Ze durft me niet eens aan te kijken, voel me daar nog steeds kut over.Heb zelfs in de derde klas toen bj haar en haar ouders in mijn eentje mijn excuses aangeboden, gingen ze allemaal huilen enzo. Damn, dat was het engste wat ik ooit gedaan heb.
Waarom verdedigde niemand dat meisje ?quote:Op zaterdag 12 mei 2012 04:21 schreef Typisch het volgende:
[..]
Pesten.
Toevallig kwam ik vannacht in het café het enige meisje tegen die ik OOIT gepest heb. Ze durft me niet eens aan te kijken, voel me daar nog steeds kut over.Heb zelfs in de derde klas toen bj haar en haar ouders in mijn eentje mijn excuses aangeboden, gingen ze allemaal huilen enzo. Damn, dat was het engste wat ik ooit gedaan heb.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |