Je verwijt groepen mensen intolerantie . Kijk eens naar jezelf hoe intolerant je bentquote:Op zondag 13 mei 2012 18:01 schreef TimMer1981 het volgende:
[..]
Welke groep? Ik heb een schurft aan orthodoxe joden, net als dat ik een schurft heb aan orthodoxe christenen, fundamentalische moslims en ga zo maar door. Alles wat een achterlijke ideologie aanhangt en op basis daarvan zichzelf als superieur beschouwt kan wat mij betreft rechtstreeks de vuilcontainer in. Dat soort tuig maakt de aarde er toch niet mooier op...\
Het CIDI degradeert niemand tot ongedierte.quote:Nee, ik geef slechts mijn mening. Het CIDI en die andere griezelclubs degraderen jou, mij en iedereen die geen jood is tot ongediertje, aangezien wij geen onderdeel uitmaken van "Het Uitverkoren Volk"; spiegelbeeld van de NSDAP.
Gelukkig maar.. Ik ben te slim voor jouquote:Helaas ben jij te dom om dat in te zien.
idem... kijk eerst naar jezelfquote:En jawel: de NSDAP; omdat ik net zo'n schurft aan nazi's heb als aan fundamentalische idioten met superioriteitsissues.
wat ik eerder zei...quote:Om maar binnen de regels te blijven: ik vind je een bijzonder onaangenaam persoon en wens je weinig goeds toe. Zeiksnor.
In jouw ogen.quote:Op zondag 13 mei 2012 19:04 schreef Bluesdude het volgende:
[..]
Je verwijt groepen mensen intolerantie . Kijk eens naar jezelf hoe intolerant je bent
Nou, hij heeft wel een punt dat sommige gelovigen eenieder die iets anders gelooft als minderwaardig beschouwen.quote:Op zondag 13 mei 2012 19:04 schreef Bluesdude het volgende:
[..]
Je verwijt groepen mensen intolerantie . Kijk eens naar jezelf hoe intolerant je bent
[..]
[..]
Het CIDI degradeert niemand tot ongedierte.
Kijk eens naar je eigen intolerantie
[..]
Gelukkig maar.. Ik ben te slim voor jou
[..]
idem... kijk eerst naar jezelf
[..]
[..]
wat ik eerder zei...
Hij heeft ook wel een punt .. zeer zeker wel, maar hij maakt dezelfde fout, wat hij anderen verwijt: grote intolerantie. Dat schiet niet op zo... van de regen in de drupquote:Op zondag 13 mei 2012 19:51 schreef Gia het volgende:
[..]
Nou, hij heeft wel een punt dat sommige gelovigen eenieder die iets anders gelooft als minderwaardig beschouwen.
Hij slaat echter door, alsof iedere gelovige zo denkt. Want dat is niet zo.
Maar goed, ik zou ze niet de kost willen geven die wel zo denken.
Voorwaarden voor de overgave van het Nederlandse leger, op 15 mei 1940 door General der Artillerie G. von Küchler (commandant van het 18e Duitse leger) aan de Opperbevelhebber van Land- en Zeemacht Generaal H.G. Winkelman.quote:Op zaterdag 12 mei 2012 12:15 schreef Nibb-it het volgende:
[..]
Je kunt een kopie van de capitulatievoorwaarden opvragen bij het NIOD, collectie 249-0130, inv.no. a2. "Voorwaarden voor de overgave van het Nederlandse leger met aanvullende bepaling betreffende de Nederlandse marine." (Duits stuk)
Helaas nog niet gedigitaliseerd. Als je wilt kan ik 'm wel overtikken voor je.
Dat heet diskussie op een diskussieforum.quote:Op zondag 13 mei 2012 23:50 schreef MaGNeT het volgende:
Momenteel zijn ze ook al bezig om op ons forum de opinie te sturen:
Duitsers verboten!
Je hoort mij niets anders beweren.quote:Op maandag 14 mei 2012 00:05 schreef Bluesdude het volgende:
[..]
Dat heet diskussie op een diskussieforum.
prima toch....quote:Op maandag 14 mei 2012 00:08 schreef MaGNeT het volgende:
[..]
Je hoort mij niets anders beweren.
Discussie mag overigens ook.
Wat een gruwelijkheid!quote:De verbetenheid van Loonstein en zijn familie komt voort uit een emotie die ik kan begrijpen: de angst dat de samenleving haar schouders ophaalt voor de gruwelen uit het verleden, de angst voor het grote vergeten. Vandaar de weerzin tegen iedere vorm van verwatering – het herdenken van oorlogsdoden van ná de Tweede Wereldoorlog en – veel erger – het relativeren van goed en kwaad.
doe niet zo dramatisch...quote:Op maandag 14 mei 2012 00:56 schreef Kees22 het volgende:
Wat een duivel die Loonstein: hij wil al; het leed van de wereld instandhouden, levend houden.
Dat is niet dramatisch. Dat is een constatering.quote:
Ter aanvulling: Niemand kan al het leed in de wereld dragen.quote:Op maandag 14 mei 2012 00:56 schreef Kees22 het volgende:
[..]
Wat een gruwelijkheid!
Vindt hij echt dat we alle gruwelen uit het verleden moeten herdenken? Godallemachtig! Dat leed kan toch niemand dragen!
Er zijn twee figuren die in de buurt komen: Jezus, die volgens de verhalen onze zonden op zich genomen heeft en Boeddha, die bij ons blijft tot we allemaal verlicht zijn. En misschien de Dalai Lama, maar over hem weet ik niet genoeg.
Wat een duivel die Loonstein: hij wil al; het leed van de wereld instandhouden, levend houden.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |