Of ze moeten serieus gaan schiften daar. Had al gezocht naar een profieltje van die klim, maar kon het nergens vinden. Ik denk dat als er flink gas gegeven wordt daar, het niet zo heel makkelijk voor Sagan gaat zijn.quote:Op dinsdag 15 mei 2012 21:54 schreef OProg het volgende:
Als ik het zo bekijk ook vandaag weer een Sagannetje. Heuvel van 450 meter met piek op een km of 17 voor de streep.
Hangt er idd vanaf maar heb mijn twijfels of dat gaat gebeuren. Voor mensen die wat met het klassement willen komen de ritten nog en je moet nog best je best doen om hem te lossen.quote:Op dinsdag 15 mei 2012 22:08 schreef Sautor het volgende:
[..]
Of ze moeten serieus gaan schiften daar. Had al gezocht naar een profieltje van die klim, maar kon het nergens vinden. Ik denk dat als er flink gas gegeven wordt daar, het niet zo heel makkelijk voor Sagan gaat zijn.
uitzending op eurosport begint nuquote:Op dinsdag 15 mei 2012 23:31 schreef thettes het volgende:
eerste keer dat ik tijd heb om te kijken... is er een stream, en hoe laat ongeveer?
Ik wilde juist zeggen dat je deze rit niet voor het landschap hoeft te zien... (dor, industrieel, leuke heuveltjes, maar niks bijzonders)quote:Op woensdag 16 mei 2012 00:48 schreef marcodej het volgende:
Wat een klim, die uitzichten.
Waarom is dit nog geen WT?
Rabobank heeft in deze rit niks te winnen, heeft helemaal geen zin om hier aan te vallenquote:Op woensdag 16 mei 2012 00:48 schreef Sautor het volgende:
Rabobank kan straks weer schrijven dat ze de koers in handen hebben genomen
Kijken of je het een beetje kan schiften mag wel. Of een LLS laten aanvallen en de etappe winnenquote:Op woensdag 16 mei 2012 00:50 schreef Blik het volgende:
[..]
Rabobank heeft in deze rit niks te winnen, heeft helemaal geen zin om hier aan te vallen
Liever doen ze dat in de echte bergritten van deze koers, en sparen ze hun krachtenquote:Op woensdag 16 mei 2012 00:53 schreef Sautor het volgende:
[..]
Kijken of je het een beetje kan schiften mag wel. Of een LLS laten aanvallen en de etappe winnen
Hebben ze met Freire natuurlijk ook nooit gedaan, die zocht het zelf wel uit met Flecha.quote:Op woensdag 16 mei 2012 01:12 schreef marcodej het volgende:
Sagan dus.
Timen blijdt lastig voor Rabo. Waren een km te vroeg door hun mannen heen. Bovendien zat Matthews heel slecht en verloor te veel in de laatste bocht.
Matthews is sowieso niet zo heel bijzonder in vlakke sprints. Maar wel doodleuk meehelpen met controleren en een (wel veel te vroege) trein opzetten.quote:Op woensdag 16 mei 2012 01:12 schreef marcodej het volgende:
Sagan dus.
Timen blijdt lastig voor Rabo. Waren een km te vroeg door hun mannen heen. Bovendien zat Matthews heel slecht en verloor te veel in de laatste bocht.
Niet alles hoeft centraalquote:Op woensdag 16 mei 2012 10:27 schreef Gillingham het volgende:
Ah een eigen topic zelfs! Ik vond het al zo stil omtrent deze Ronde in het centraal wielertopic.
Ik mag toch hopen dat de andere ploegen iets gaan doen om nummer 4 te voorkomen...quote:Op woensdag 16 mei 2012 17:11 schreef borisz het volgende:
[..]
Niet alles hoeft centraal.
Maar goed Sagan voor 4?
Stage: 4 - 16 May : Sonora - Clovis, 209.60 km
http://wpc.0ad2.edgecastc(...)2AToCStage4Mapv2.pdf
http://wpc.0ad2.edgecastc(...)CStage4Profilev2.pdf
quote:Op woensdag 16 mei 2012 20:35 schreef SiIk het volgende:
Sagan al gelost op de eerste klim blijkbaar. Ben benieuwd wat vandaag met het klassement kan doen.
70 km na de laatste berg is echter nog een rotend.. Als de sprinters een beetje over de heuvels komen is er best kans dat het allemaal weer bij elkaar komt.quote:
Nog steeds voorop? Peloton is niet zo groot, dus ik zie wel een late vlucht winnen, omdat het lastig controleren zal zijn met zo weinig man in de laatste 10 km (oid)quote:Op woensdag 16 mei 2012 23:23 schreef SiIk het volgende:
Lijkt erop dat het weer een sprint wordt, als je het mij vraagt. Sagan is nooit lang weggeweest uit het peleton uiteindelijk, dus weer eentje voor hem?
Nu 6 man in de ontsnapping, waaronder Tankink. Vind dat hij zich leuk laat zien deze tour
Heel Rabo trouwens wel.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |