Hebben ze met Freire natuurlijk ook nooit gedaan, die zocht het zelf wel uit met Flecha.quote:Op woensdag 16 mei 2012 01:12 schreef marcodej het volgende:
Sagan dus.
Timen blijdt lastig voor Rabo. Waren een km te vroeg door hun mannen heen. Bovendien zat Matthews heel slecht en verloor te veel in de laatste bocht.
Matthews is sowieso niet zo heel bijzonder in vlakke sprints. Maar wel doodleuk meehelpen met controleren en een (wel veel te vroege) trein opzetten.quote:Op woensdag 16 mei 2012 01:12 schreef marcodej het volgende:
Sagan dus.
Timen blijdt lastig voor Rabo. Waren een km te vroeg door hun mannen heen. Bovendien zat Matthews heel slecht en verloor te veel in de laatste bocht.
Niet alles hoeft centraalquote:Op woensdag 16 mei 2012 10:27 schreef Gillingham het volgende:
Ah een eigen topic zelfs! Ik vond het al zo stil omtrent deze Ronde in het centraal wielertopic.
Ik mag toch hopen dat de andere ploegen iets gaan doen om nummer 4 te voorkomen...quote:Op woensdag 16 mei 2012 17:11 schreef borisz het volgende:
[..]
Niet alles hoeft centraal.
Maar goed Sagan voor 4?
Stage: 4 - 16 May : Sonora - Clovis, 209.60 km
http://wpc.0ad2.edgecastc(...)2AToCStage4Mapv2.pdf
http://wpc.0ad2.edgecastc(...)CStage4Profilev2.pdf
quote:Op woensdag 16 mei 2012 20:35 schreef SiIk het volgende:
Sagan al gelost op de eerste klim blijkbaar. Ben benieuwd wat vandaag met het klassement kan doen.
70 km na de laatste berg is echter nog een rotend.. Als de sprinters een beetje over de heuvels komen is er best kans dat het allemaal weer bij elkaar komt.quote:
Nog steeds voorop? Peloton is niet zo groot, dus ik zie wel een late vlucht winnen, omdat het lastig controleren zal zijn met zo weinig man in de laatste 10 km (oid)quote:Op woensdag 16 mei 2012 23:23 schreef SiIk het volgende:
Lijkt erop dat het weer een sprint wordt, als je het mij vraagt. Sagan is nooit lang weggeweest uit het peleton uiteindelijk, dus weer eentje voor hem?
Nu 6 man in de ontsnapping, waaronder Tankink. Vind dat hij zich leuk laat zien deze tour
Heel Rabo trouwens wel.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |