Ja, net op het moment dat ik keek reed Rabo op kop. Daarna idd Garminquote:Op dinsdag 15 mei 2012 00:16 schreef TheArt het volgende:
[..]
Eigenlijk trapte vooral Garmin als een malle, maar uiteindelijk heeft het weinig opgebracht.
Gisteren stopten ze helemaal niet. Dus ze gaan vooruit.quote:
Ja ik kijk op Eurosportquote:Op dinsdag 15 mei 2012 01:18 schreef Sautor het volgende:
[..]
Lol mijn stream gaat nu pas onder de laatste kilomter door
Dat aansnijden van de bocht was inderdaad lekker, daar pakte hij al +10km/h op de GreenEdge manquote:Op dinsdag 15 mei 2012 01:20 schreef ThePlaneteer het volgende:
Pff wat een gemak weer... heerlijk aangesneden....
Fred weer 5e!
Ach dat vind ik wat overdreven. Ik kon me het ook wel voorstellen, want ik had ook helemaal niet zien aankomen dat dit een sprint werd. Er gebeurde alleen helemaal niets op die klim. En na die klapper van gisteren zal Matthews ook niet helemaal 100% zijn geweest.quote:Op dinsdag 15 mei 2012 09:12 schreef Mani89 het volgende:
Ja het lijkt wel of er geen competent persoon meer achter het stuur zit bij Rabo.
Het is me allemaal veel te zwart/wit. Verhoeven was het destijds helemaal bij de Continentals en dit jaar las ik ook al berichten dat ie er niets van zou kunnen. Van Houwelingen was de man achter de Girozege van Menchov in 2009 en nu zou ie er opeens niets meer van kunnen. Het is mij allemaal veel te makkelijk.quote:Op dinsdag 15 mei 2012 09:20 schreef Mani89 het volgende:
Nee ok maar het lijken me allemaal van die lulletje rozenwaters daar bij Rabo, ik bedoel wie neemt Jan Boven nou serieus?
Denken jullie niet dat het met een andere ploegleiding misschien beter zou gaan? In vrijwel iedere sport was de trainer nu al lang op straat gezet hoor, ook al ligt het vaak inderdaad niet aan de trainer maar aan het spelersmateriaal.quote:Op dinsdag 15 mei 2012 10:16 schreef Leatherface het volgende:
Het Rabobashen wordt soms een tikkeltje ongenuanceerd. Van Houwelingen heeft echt wel een en ander al laten zien als ploegleider, maar je bent natuurlijk ook altijd afhankelijk van de kwaliteiten van je renners.
Nee dat zou niets helpen. Het probleem is gewoon het rennersmateriaal. Dat komt gewoon tekort. Het enige waar ik me koerstechnisch wel eens aan stoor, is dat het allemaal zo strak geregiseerd is. Als er een kopman is voor het klasement moet ie gelijk met vijf man beschermd worden. Dan is er ook geen andere tactiek dan alleen maar die kopman bijstaan. En als er een sprinter is die enig kans heeft, denkt men steeds dat ze de koers vol in handen moeten nemen en zodoende komt men in de laatste twee km heel regelmatig mannetjes tekort. Het mag allemaal wel wat luchtiger, wat vrijer.quote:Op dinsdag 15 mei 2012 10:19 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Denken jullie niet dat het met een andere ploegleiding misschien beter zou gaan? In vrijwel iedere sport was de trainer nu al lang op straat gezet hoor, ook al ligt het vaak inderdaad niet aan de trainer maar aan het spelersmateriaal.
Zit wel wat in ja. Hoe vaak wint Rabobank nou uit een lange ontsnapping? LL Sanchez doet het nog wel eens, maar dan houdt het ook op. Rabobank rijdt met een tactiek alsof ze Contador en Cavendish in de ploeg hebben, terwijl het daadwerkelijke rennersmateriaal op zijn best een kleurloze 6e plek kan halen.quote:Op dinsdag 15 mei 2012 10:44 schreef TheArt het volgende:
[..]
Nee dat zou niets helpen. Het probleem is gewoon het rennersmateriaal. Dat komt gewoon tekort. Het enige waar ik me koerstechnisch wel eens aan stoor, is dat het allemaal zo strak geregiseerd is. Als er een kopman is voor het klasement moet ie gelijk met vijf man beschermd worden. Dan is er ook geen andere tactiek dan alleen maar die kopman bijstaan. En als er een sprinter is die enig kans heeft, denkt men steeds dat ze de koers vol in handen moeten nemen en zodoende komt men in de laatste twee km heel regelmatig mannetjes tekort. Het mag allemaal wel wat luchtiger, wat vrijer.
Mja, dat is dus de vraag natuurlijk. Als hij zich echt heeft gespaard, is het toch logisch dat hij al op de 1ste klim loste? Hij loste ook niet als 1ste, dus hij wist dat hij in een mooie groep terecht zou komen. Gezien de grootte van de groep en de rit van zondag had Matthews vast die beklimmingen wel overleefd. Dan hij dan tegen Sagan kansloos zou zijn in de sprint, is een ander verhaalquote:Op dinsdag 15 mei 2012 11:42 schreef Sautor het volgende:
Plus dat Matthews het gisteren op de eerste klim het al moeilijk had en moest lossen. No way dat als hij had gewild om die bergen in het peloton over te komen, dat hij dan nog in de buurt van Sagan was gekomen.
Ze rijden als de bank, met beperkte risico's.quote:Op dinsdag 15 mei 2012 10:44 schreef TheArt het volgende:
[..]
Nee dat zou niets helpen. Het probleem is gewoon het rennersmateriaal. Dat komt gewoon tekort. Het enige waar ik me koerstechnisch wel eens aan stoor, is dat het allemaal zo strak geregiseerd is. Als er een kopman is voor het klasement moet ie gelijk met vijf man beschermd worden. Dan is er ook geen andere tactiek dan alleen maar die kopman bijstaan. En als er een sprinter is die enig kans heeft, denkt men steeds dat ze de koers vol in handen moeten nemen en zodoende komt men in de laatste twee km heel regelmatig mannetjes tekort. Het mag allemaal wel wat luchtiger, wat vrijer.
Frank zit in de Giro, Andy zal zoals gewoonlijk niet zo'n zin hebben ofzoquote:
Ik dacht dat hij als een van de eerste al achteraan reed (al moet ik zeggen dat ik toen nog niet aandachtig heb gekeken). Maar het leek in ieder geval alsof hij er niet uit vrije wil zat.quote:Op dinsdag 15 mei 2012 12:03 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Mja, dat is dus de vraag natuurlijk. Als hij zich echt heeft gespaard, is het toch logisch dat hij al op de 1ste klim loste? Hij loste ook niet als 1ste, dus hij wist dat hij in een mooie groep terecht zou komen. Gezien de grootte van de groep en de rit van zondag had Matthews vast die beklimmingen wel overleefd. Dan hij dan tegen Sagan kansloos zou zijn in de sprint, is een ander verhaal
Ik heb het gevoel dat Andy nog nauwelijks iets gedaan heeft dit jaar eigenlijk... Ben benieuwd of ie nog optijd op stoom komt.quote:Op dinsdag 15 mei 2012 12:21 schreef Sautor het volgende:
[..]
Frank zit in de Giro, Andy zal zoals gewoonlijk niet zo'n zin hebben ofzo
http://www.cqranking.com/(...)2012&all=0¤t=0quote:Op dinsdag 15 mei 2012 12:25 schreef SiIk het volgende:
[..]
Ik heb het gevoel dat Andy nog nauwelijks iets gedaan heeft dit jaar eigenlijk... Ben benieuwd of ie nog optijd op stoom komt.
Ieder jaar zo en altijd staat hij er wel tijdens de tour dus komt wel goed lijkt me.quote:Op dinsdag 15 mei 2012 12:25 schreef SiIk het volgende:
[..]
Ik heb het gevoel dat Andy nog nauwelijks iets gedaan heeft dit jaar eigenlijk... Ben benieuwd of ie nog optijd op stoom komt.
Het leven van een prof-wielrenner is zwaarquote:Op dinsdag 15 mei 2012 12:40 schreef OProg het volgende:
Dan kan hij of in de Dauphine of in Zwitserland wedstrijdritme opdoen en dan hebben we dit jaar na de Tour wel weer gehad.
Eens. Is ook meteen 1 van de redenen dat dit een van m'n favo rondes isquote:Op dinsdag 15 mei 2012 13:08 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Livecenter hiervan is echt geniaal trouwens, kunnen andere koersen een voorbeeld aannemen (vooral de tour)
En in het verslag op de Rabo-site staat dat ze zelf mede het iniatief hebben genomen om het op de klimmetjes uit elkaar te rijden.quote:Op dinsdag 15 mei 2012 09:04 schreef Marcoss het volgende:
Volgens van Houwelingen hebben ze Matthews gespaard voor de komende dagen, omdat ze hadden verwacht dat het vandaag toch uit elkaar gereden zou worden. Als je dan de uitslag ziet, had hij vrij simpel mee kunnen sprinten voor de zege..
Klopt. Had het idee dat het toen een goede voorbereiding was op de Tour. Goede resultaten neergezet. Daarom ook een beetje teleurgesteld dat ie nu niet meerijdt..quote:Op dinsdag 15 mei 2012 14:10 schreef Marcoss het volgende:
Vorig jaar reed Andy best goed in Californië trouwens, werd zelfs nog 2de bij de 1ste aankomst bergop. Maar dit jaar is het alles op Horner daar blijkbaar. Daarnaast las ik dat Fränk elke morgen en avond contact had met z'n broertje, dan is het onmogelijk voor Andy om 's avonds nog in Californië te fietsen natuurlijk!
de ploegleiding heeft echteen trap onder hun reet nodigquote:Op dinsdag 15 mei 2012 16:11 schreef wimderon het volgende:
[..]
En in het verslag op de Rabo-site staat dat ze zelf mede het iniatief hebben genomen om het op de klimmetjes uit elkaar te rijden.
Die hebben naar een andere koers zitten kijken dan ik. Gesink reed inderdaad voorop, maar het was vooral Garmin die er wat probeerde van te maken.quote:Op dinsdag 15 mei 2012 16:11 schreef wimderon het volgende:
[..]
En in het verslag op de Rabo-site staat dat ze zelf mede het iniatief hebben genomen om het op de klimmetjes uit elkaar te rijden.
Ik wou zeggen de Giro, maar daar reden ze ook niet echt vooropquote:Op dinsdag 15 mei 2012 21:19 schreef Littlecreep het volgende:
[..]
Die hebben naar een andere koers zitten kijken dan ik. Gesink reed inderdaad voorop, maar het was vooral Garmin die er wat probeerde van te maken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |