quote:“Guys, I have unbelievable news. The doc wouldn't clear me to fight,” Petruzelli wrote. “I have been feeling sick for the past week but haven't told anyone. When the doc checked me, he said he heard wheezing and fluid in my lungs. [I] got a second doc for another opinion, and he said same thing. I am so sorry. I feel like I'm in a nightmare.”
dat is het ook, respect eisen,maar niet geven, tuig is hetquote:Op zaterdag 12 mei 2012 17:50 schreef Geo4kant het volgende:
lol Noguiera is niet echt goed met respect geven naar andere fighters volgens mij..wat hij over Mir en zijn groundgame zegt.. Ach zal nog wel veel zeer zitten als je 2 keer gefinished wordt door de zelfde man.
Die weet niet beter, praat gewoon zijn coach na, daar gaat hij niet tegen in.quote:Op zaterdag 12 mei 2012 18:43 schreef Splackavellie02 het volgende:
Jammer om te zien dat Dos Santos, die normaal gesproken toch heel bescheiden is, zich hier ook in laat meeslepen.
Ja, begrijpelijk natuurlijk. Ik reken het hem ook niet te zwaar aan, maar vond gewoon jammer dat de UFC ervoor koos om het in de primetime te stoppen, aangezien dat totaal niet is hoe ze hem normaal gesproken weergeven.quote:Op zaterdag 12 mei 2012 18:44 schreef THEFXR het volgende:
[..]
Die weet niet beter, praat gewoon zijn coach na, daar gaat hij niet tegen in.
Mir zit al 12 jaar in de UFC, die heeft al heel wat credits verdiend.quote:Op zaterdag 12 mei 2012 18:50 schreef McNulty het volgende:
Wat had jullie dan verwacht? Dat ze Mir zouden ophemelen. Vechters laten zich heus wel negatief uit over hun tegenstanders. Ze waren alleen dom om het voor de camera te doen.
Zie je ook altijd als ze commentaar doen bij die shows of picksmoeten doen, dan picken ze vaak de tegenstander om te winnen omdat ze zelf verloren hebben van die andere gastquote:Op zaterdag 12 mei 2012 18:50 schreef McNulty het volgende:
Wat had jullie dan verwacht? Dat ze Mir zouden ophemelen. Vechters laten zich heus wel negatief uit over hun tegenstanders. Ze waren alleen dom om het voor de camera te doen.
Uiteindelijk is hij ook gewoon een gozer die JDS wil neerslaan. The gloves go off then. En Nog zijn ego is nog herstellende. Duurt waarschijnlijk nog langer dan het herstel van zijn arm.quote:Op zaterdag 12 mei 2012 18:51 schreef THEFXR het volgende:
[..]
Mir zit al 12 jaar in de UFC, die heeft al heel wat credits verdiend.
Het gaat er niet om wat ze zeggen; het gaat erom dat de UFC gekozen heeft dat in de primetime te stoppen.quote:Op zaterdag 12 mei 2012 18:50 schreef McNulty het volgende:
pud vs Sappquote:Op zaterdag 12 mei 2012 19:21 schreef YoshiBignose het volgende:
KSW is toch bezig nu? Weet iemand of er ergens info over beelden te vinden zijn van Wallace vs. Khalidov?
yupquote:Op zaterdag 12 mei 2012 19:24 schreef YoshiBignose het volgende:
Ja maar die clown van een sapp hoef ik niet te ziendat is de enige wedstrijd zeker die uitgezonden wordt?
Denk niet dat hij gecut wordt maar in december mag hij pas weer een licentie aanvragen dus het duurt nog wel een tijdje voordat we hem in actie zien. Als hij wel weggaat bij de UFC zou hij dit jaar wel gewoon in actie kunnen komen (in Japan of Europa bijvoorbeeld).quote:Op zaterdag 12 mei 2012 18:48 schreef WammesWaggel het volgende:
Wat is momenteel de gang van zaken rondom Cees? Is het echt over en uit bij de UFC? Dat is welhaast ondenkbaar...
Als ze wilde cutten, hadden ze het allang gedaan, hij moet het nu even uitzittenquote:Op zaterdag 12 mei 2012 19:41 schreef Hooidraad het volgende:
[..]
Denk niet dat hij gecut wordt maar in december mag hij pas weer een licentie aanvragen dus het duurt nog wel een tijdje voordat we hem in actie zien. Als hij wel weggaat bij de UFC zou hij dit jaar wel gewoon in actie kunnen komen (in Japan of Europa bijvoorbeeld).
Komt wel weer.. mensen moeten even afkoelen want wat hij ook gaat twitteren mensen zijn boos en teleurgesteld, zeker alles voor 26mei!quote:Op zaterdag 12 mei 2012 20:05 schreef THEFXR het volgende:
Ik vind het erg duf dat hij niet meer twittert, moeten de fans dat nu 9 maanden lijden??
dat is toch niet van 1 verkeerde mep?quote:Op zaterdag 12 mei 2012 22:06 schreef HAL9000S het volgende:
Rory Mac heeft een blauw ook opgelopen @ training, wtf....
[ afbeelding ]
Zojuist TUF kwartfinales gezien, Lawrence vs Chiesa was badass.
Troep. Alleen al om het feit dat je een oneerlijk voordeel kan krijgen door met z'n tweeen tegen een persoon te vechten.quote:Op zondag 13 mei 2012 09:24 schreef -_Tommy_- het volgende:
Okay, net filmpje van Sando... volgende stap in MMA?
Promoter fails to donate the money to charity as agreed. (shady) Promoter changes rules for weigh ins to accommodate fellow Brazilianquote:Op zondag 13 mei 2012 12:16 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Hoopte geen spoilers te zien maar.. wtf kwam hij niet opdagen voor die superfight?
Inderdaad. Nate Diaz brengt dezelfde leuke stijl en showboating, maar zonder dat labiele gezeik buiten de ring.quote:
nou, ik bedoel meer bij mij en/of andere mma fans, eerst dat weed gedoe waar nog geen uitspraak van is, dan talloze rematches die nergens op slaan, dan veel injuries, Cees die er een tijd uit is, geen titlefight in brazil, veel te weing champmatches. ze hebben nl 7 klasses x het aantal keer per jaar vechten, tuf die tegenvalt and the list goes on......quote:Op zondag 13 mei 2012 16:43 schreef Splackavellie02 het volgende:
[..]
Inderdaad. Nate Diaz brengt dezelfde leuke stijl en showboating, maar zonder dat labiele gezeik buiten de ring.
klopt ook weer, 15 mei dinsdagnacht is er weer een UFC event wat meetelt voor de TUP!quote:Op zondag 13 mei 2012 17:04 schreef Splackavellie02 het volgende:
Ah op die manier. Ja, dat is inderdaad een hoop teleurstelling.
Aan de andere kant zijn de de laatste tijd wel erg veel goede events geweest.
Ik weet niet wat ik erger moet vinden. Zijn optreden binnen de ring/kooi of dat hij mooi geboekt blijft worden voor 15k-25k per gevecht.quote:
Dat laatste. Voor 25k stap ik ook wel met iedereen in de kooi om af te tikken voor ik serieus letsel kan oplopen.quote:Op maandag 14 mei 2012 13:45 schreef McNulty het volgende:
[..]
Ik weet niet wat ik erger moet vinden. Zijn optreden binnen de ring/kooi of dat hij mooi geboekt blijft worden voor 15k-25k per gevecht.
Enige dat ik me afvraag is hoe is zijn gastank.. maar ga zeker wel wedden op Barnett als hij de underdog is.quote:
Ik ga meequote:Op dinsdag 15 mei 2012 03:26 schreef THEFXR het volgende:
Dustin Poirier (145) vs. Chan Sung Jung (145)
Jorge Lopez (171) vs. Amir Sadollah (171)
Jeremy Stephens (155) vs. Donald Cerrone (155)
Jeff Hougland (135) vs. Yves Jabouin (135)
Fabio Maldonado (205) vs. Igor Pokrajac (205)
Tom Lawlor (186) vs. Jason MacDonald (185)
kan ik me prima in vindenquote:Op dinsdag 15 mei 2012 03:26 schreef THEFXR het volgende:
ditquote:Op dinsdag 15 mei 2012 03:26 schreef THEFXR het volgende:
Zijn ook mijn picsquote:Op dinsdag 15 mei 2012 08:50 schreef Fyodor het volgende:
MacDonald
Pokrajac
Hougland
Cowboy![]()
Sadollah
Poirier
Laatste event was een drama (0/4), dus ik heb wat goed te maken![]()
quote:Op dinsdag 15 mei 2012 12:43 schreef Mujahedine het volgende:
Dustin Poirier vs. Chan Sung Jung
Jorge Lopez vs. Amir Sadollah
Jeremy Stephens vs. Donald Cerrone
Jeff Hougland vs. Yves Jabouin
Fabio Maldonado vs. Igor Pokrajac
Tom Lawlor vs. Jason MacDonald
Denk overigens wel dat dit wel eens een verrassend leuke kaart kan worden. Misschien niet de grootste namen, maar wel enkele potentiële knallers...
Dat dus.quote:
DIT!quote:Op dinsdag 15 mei 2012 18:15 schreef McNulty het volgende:
Dustin Poirier vs. Chan Sung Jung
Jorge Lopez vs. Amir Sadollah
Jeremy Stephens vs. Donald Cerrone
Jeff Hougland vs. Yves Jabouin
Fabio Maldonado vs. Igor Pokrajac
Tom Lawlor vs. Jason MacDonald
nice!quote:Op dinsdag 15 mei 2012 23:38 schreef Splackavellie02 het volgende:
Ik was het alweer vergetenMaar ik kijk mee.
Leek het op ja, maar zal wel op t lichaam zijn geweestquote:
die is zo high, dat ie alles dubbel ziet,lolquote:Op woensdag 16 mei 2012 00:11 schreef Geo4kant het volgende:
Rogan heeft thuis al heel de bank onder gekwijld van deze legkicks
Same here, maar kan net zo goed 30-27 zijnquote:Op woensdag 16 mei 2012 00:21 schreef Splackavellie02 het volgende:
[..]
Dat deed ie niet, terwijl hij wel de kansen had. 29-28 Eduardo denk ik.
1 tekortquote:Op woensdag 16 mei 2012 00:57 schreef vivelafete het volgende:
Kom er net pas achter dat er fights zijn vannacht!
Snel nog even mijn picks:
Zombie
Sadollah
Cerrone
Jabouin
MacDonald
nog 1 fight op fbquote:Op woensdag 16 mei 2012 01:23 schreef Hoogstaande het volgende:
Het begin pas over 37 minuten?
Om 2 uur dus?
Snelle klap zegquote:Op woensdag 16 mei 2012 02:28 schreef slashdotter3 het volgende:
Allebei tuig (bully-kop-groter-neger tegen suckerpunch-straattuig-marokkaan) maar toch een nice one-punch knockout:
http://www.break.com/inde(...)th-one-punch-2326995
Of niet zeg wat een koekertquote:Op woensdag 16 mei 2012 14:29 schreef Opgezwollenlever het volgende:
Marcus LeVesseur moet toch wel de meest domme MMA fighter zijn in de UFC.
5 van 6 hier, maar wow!quote:Op woensdag 16 mei 2012 10:56 schreef Fyodor het volgende:
3/6![]()
Maincard was goed, op Sadollah vs Lopez na.
Korean Zombie! Wat een gevecht!
Thanks!quote:
Helaas duurt het nog even...quote:Op donderdag 17 mei 2012 02:55 schreef THEFXR het volgende:
Cees proficiat, dat je ze allemaal sloopt in de UFC![]()
.
[ afbeelding ]
twitter:JoshKoscheck twitterde op donderdag 17-05-2012 om 06:51:08#UFC just offered me to fight BJ Penn...I said YES!!!!! Just waiting on him!!!!!! Let's scrap bra? reageer retweet
De carrière van Mousasi staat wel helemaal stil zeg! Erg jammer. Nu is het natuurlijk de blessure, maar ook daarvoor al was het niet om over naar huis te schrijven. Een jaartje of twee geleden dacht ik dat hij weleens tot hele grote dingen in staat was (ook in de UFC), nu wil ik het nog wel eens zien.quote:Op donderdag 17 mei 2012 12:40 schreef Tazmaniac het volgende:
Gegard Mousasi out until at least November with torn ACL, has 6-7 fights left for Strikeforce
Nieuws is al paar dagen oud maar ik had het hier nog niet gelezen, kan zijn dat ik het niet gezien heb
Tja, kijk eigenlijk alleen uit naar Barnett vs Cormier.quote:Op donderdag 17 mei 2012 15:59 schreef THEFXR het volgende:
[ afbeelding ]
.
Heavyweight Grand Prix final bout: Josh Barnett vs. Daniel Cormier
Lightweight Championship bout: Gilbert Melendez vs Josh Thomson
Light Heavyweight bout: Rafael cavalante vs Mike Kyle
Welterweight bout:Nah-Shon Burrell vs Chris Spang
Idd kan een prima event worden.quote:Op donderdag 17 mei 2012 16:27 schreef Fenomeno het volgende:
Vet event juist man, Barnett vs Cormier is de afsluiter van de HW GP, Melendez in actie is altijd gaaf en Cavalcante zou in de UFC ook damage doen
2 events en alles kan theoretisch gezien nogquote:Op donderdag 17 mei 2012 20:15 schreef Geo4kant het volgende:
Jij ook alvast gefeliciteerd TAZ.. nog niet officieel maar ik zie Feno je niet in halen met 3 events.
quote:SiyarTheKillerSiyarTheKiller: Alves says he'll knock me out. The only thing Alves can ever beat me in is a beauty context! Even that will be impossible after our fight!!!
Oh snapquote:Op donderdag 17 mei 2012 20:12 schreef Tazmaniac het volgende:
[ afbeelding ]
Mijn felicitaties aan de event winners Kevin, vivelafete, n00cl30n, cardizzle14, Fenomeno & Tazmaniac!!
zo stom dat mousasi heeft bijgetekendquote:Op donderdag 17 mei 2012 16:15 schreef Fyodor het volgende:
[..]
Tja, kijk eigenlijk alleen uit naar Barnett vs Cormier.
SF = dying...
Thanks man, wordt nog spannend om de gedeelde 2de 3de en 4de plaatsen.quote:Op donderdag 17 mei 2012 20:12 schreef Tazmaniac het volgende:
[ afbeelding ]
Mijn felicitaties aan de event winners Kevin, vivelafete, n00cl30n, cardizzle14, Fenomeno & Tazmaniac!!
Kwestie van tijd voor die hele divisie gefold wordt en uncle Dana het zooitje overbrengt, business as usual enzoquote:Op donderdag 17 mei 2012 20:39 schreef THEFXR het volgende:
[..]
zo stom dat mousasi heeft bijgetekend
Link?quote:Op donderdag 17 mei 2012 22:15 schreef Geo4kant het volgende:
Podcast met Sonnen, wauw.. pas het eerste uur gekeken maar heerlijk. Geen macho/hype machine, maar gewoon zoals hij is. Goede gast![]()
Hmm, dus de gast die bijna gesubmit werd door Pat Barry moet nu tegen iemand die 15 van zijn 23 wins by submission heeft.. Mismatch anyone?quote:Op donderdag 17 mei 2012 22:51 schreef THEFXR het volgende:
Mark Hunt injured, replaced by Lavar Johnson
Tja, zo is het aan de andere kant ook, iemand die knakenhard slaat tegen iemand die de gewoonte heeft z'n kop niet te beschermen en een suspect chin heeft.quote:Op donderdag 17 mei 2012 22:54 schreef Splackavellie02 het volgende:
[..]
Hmm, dus de gast die bijna gesubmit werd door Pat Barry moet nu tegen iemand die 15 van zijn 23 wins by submission heeft.. Mismatch anyone?
Leuke match up zei, ik maak eigenlijk kan ik beter zeggen leuke.. soort gelijke vervanger.quote:Op donderdag 17 mei 2012 22:54 schreef Splackavellie02 het volgende:
[..]
Hmm, dus de gast die bijna gesubmit werd door Pat Barry moet nu tegen iemand die 15 van zijn 23 wins by submission heeft.. Mismatch anyone?
Hunt ground game >>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>> Lavar Johnson ground gamequote:Op donderdag 17 mei 2012 22:56 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Leuke match up zei, ik maak eigenlijk kan ik beter zeggen leuke.. soort gelijke vervanger.
Hunt zou ook snel gesubbed worden als het naar de grond ging.
quote:UFC welterweight fighter Jon Fitch spoke to Heavy.com about some of the criticism he takes for being what some people call a boring fighter:
“It seems as if I can’t have anything come to me easily. It always takes a lot of extra hard work. Throughout my entire life, things have always been that way. I’ve always had to work two or three times harder than everybody else just to be half as good. It’s just one of those things that have shaped the attitude I have. I just keep pushing forward. I think I coined that term ‘grinding.’ I started using it to describe my style, and it’s something I know is mine. If people think that I’m not beating people up in there, all they have to do is look at my opponent’s face after the fight.
If I’m not doing work in there, then how did their face get so f***ed up? Overall, respect means a lot. For what all the fans think they know, the fighters themselves actually know it. When you get respect from your colleagues, it means a lot because those are the guys who are going through the same things you are, making the same sacrifices you make and have dealt with some of the same circumstances and they can empathize with what you are going through.
To have respect from those guys is a big deal. I always tell people one of the coolest things that has ever happened to me came years back when I got into a van with Minotauro (Antonio Rodrigo Nogueira). He came up to me and said, ‘Hey I know you – you are that tough guy.’ For him to call me a tough guy was a highlight of my career.”
PFewwwwwwwwwwwwwwwwwwww ..quote:
Thanks! ik ga voor de voorronde champions league.quote:Op donderdag 17 mei 2012 20:12 schreef Tazmaniac het volgende:
[ afbeelding ]
Maar het wordt zowieso een entertaining fight!quote:Op donderdag 17 mei 2012 23:51 schreef n00cL30n het volgende:
Tja, ik ben bang dat Struve toch weer wil gaan brawlen. :s
KOREAN ZOMBIE FTW!!quote:Op vrijdag 18 mei 2012 13:45 schreef incognitoomuch het volgende:
[..]
Maar het wordt zowieso een entertaining fight!
Trouwens... KZ Vs Aldo.. Als KZ niet als een zombie blijft brawlen, wat wel leuk is voor de kijkcijfers, maar het gelijk naar de grond werkt, zou hij het misschien heeeel misschien nog best kunnen winnen!(?)
Ik ga meequote:Op zaterdag 19 mei 2012 02:44 schreef THEFXR het volgende:
Josh Barnett (248) vs. Daniel Cormier (238)
Champ Gilbert Melendez (153) vs. Josh Thomson (153)
Rafael "Feijao" Cavalcante (206) vs. Mike Kyle (203)
Nah-Shon Burrell (170) vs. Chris Spang (169)
jepquote:Op vrijdag 18 mei 2012 03:16 schreef Jajong het volgende:
Derp vergeten mijn picks hier te plaatsen maar had ze wel op MMAPlayground dus die kun je gewoon nog meenemen toch?
[ afbeelding ]
Dit wordt hem ook voor mij.quote:Op zaterdag 19 mei 2012 09:09 schreef Tazmaniac het volgende:
[..]
jep
dit zijn ook mijn picksquote:Op zaterdag 19 mei 2012 02:51 schreef THEFXR het volgende:
picks Hooidraad:
Cormier
Melendez
Feijao
Burrell
Nope, just for funquote:Op zaterdag 19 mei 2012 10:10 schreef Splackavellie02 het volgende:
Telt strikeforce mee voor de picks?
Zijn ook mijn keuzesquote:Op zaterdag 19 mei 2012 02:51 schreef THEFXR het volgende:
picks Hooidraad:
Cormier
Melendez
Feijao
Burrell
Ik pas mijn pick aan naar Kylequote:Op zaterdag 19 mei 2012 09:09 schreef Tazmaniac het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
twitter:MarloesCoenen twitterde op zaterdag 19-05-2012 om 10:05:27I forgot to congratulate Jessica Aguilar! Cause I was annoyed by people claiming a 5-0 record makes you p4p.. Jessica=sweet&talented ATB! reageer retweet
twitter:RondaRousey twitterde op zaterdag 19-05-2012 om 15:17:20@MarloesCoenen they serve haterade this early in the morning in the Netherlands? reageer retweet
twitter:MarloesCoenen twitterde op zaterdag 19-05-2012 om 15:35:13@RondaRousey that might be your drink of choice. reageer retweet
quote:Op zaterdag 19 mei 2012 16:01 schreef Geo4kant het volgende:
Haterade.
Een leuke opmerking van Rousey, verder heb ik er niks mee. Vind het de vrouwelijke Bones. Tyfus arrogant maar je kunt ze als vechter alleen maar respecteren. En nee ze is niet lekker. Snap dat gefap niet
Erg jammer! Er is al niet meer zo veel te genieten bij het boksen (vooral heavyweight natuurlijk), maar nu gaan er op korte tijd ook al een tweetal topmatches (Berto - Ortiz en Khan - Peterson) niet door. Zonde!quote:Op zaterdag 19 mei 2012 02:51 schreef THEFXR het volgende:
Andre Berto vs. Victor Ortiz: Berto Reportedly Tests Positive for Steroids
Het is ook een soort van ex-downiequote:Op zaterdag 19 mei 2012 16:55 schreef vivelafete het volgende:
Ik zie het ook niet zo! Vind het maar een downie-hoofd.
[..]
quote:
Armbars zijn niet echt chokesquote:Op zaterdag 19 mei 2012 17:10 schreef vivelafete het volgende:
![]()
Ze was er vroeg bij dus met de chokes! Geen wonder dat ze er zo goed in is.
Nooit geweten dit!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |