Heel erg gaaf evenement zeg! Alleen was de partij van Saddolah vrij matig.
Cowboy blijft echt een enorme held zeg! Ik ben benieuwd of hij tegen Diaz wat meer had kunnen doen als hij daar wat meer tijd voor had gehad.
The Korean Zombie, damn! Zo'n gave vechter. Als hij nog wat meer uithoudingsvermogen krijgt wordt het helemaal een beest! Die 2e ronde was zo ontzettend gaaf, en dan vooral die reversal!
Eindelijk ook eens een keer maar 1 fout gescoord, 5/6.
quote:
Op donderdag 17 mei 2012 12:40 schreef Tazmaniac het volgende:Gegard Mousasi out until at least November with torn ACL, has 6-7 fights left for StrikeforceNieuws is al paar dagen oud maar ik had het hier nog niet gelezen, kan zijn dat ik het niet gezien heb
De carrière van Mousasi staat wel helemaal stil zeg! Erg jammer. Nu is het natuurlijk de blessure, maar ook daarvoor al was het niet om over naar huis te schrijven. Een jaartje of twee geleden dacht ik dat hij weleens tot hele grote dingen in staat was (ook in de UFC), nu wil ik het nog wel eens zien.
arrogant is niet echt het goede woord, maar ik vraag me af of hij het allemaal niet een beetje te makkelijk heeft genomen de laatste tijd, dat hij wat te veel op zijn talent rekent.