Idd kan een prima event worden.quote:Op donderdag 17 mei 2012 16:27 schreef Fenomeno het volgende:
Vet event juist man, Barnett vs Cormier is de afsluiter van de HW GP, Melendez in actie is altijd gaaf en Cavalcante zou in de UFC ook damage doen
2 events en alles kan theoretisch gezien nogquote:Op donderdag 17 mei 2012 20:15 schreef Geo4kant het volgende:
Jij ook alvast gefeliciteerd TAZ.. nog niet officieel maar ik zie Feno je niet in halen met 3 events.
quote:SiyarTheKillerSiyarTheKiller: Alves says he'll knock me out. The only thing Alves can ever beat me in is a beauty context! Even that will be impossible after our fight!!!
Oh snapquote:Op donderdag 17 mei 2012 20:12 schreef Tazmaniac het volgende:
[ afbeelding ]
Mijn felicitaties aan de event winners Kevin, vivelafete, n00cl30n, cardizzle14, Fenomeno & Tazmaniac!!
zo stom dat mousasi heeft bijgetekendquote:Op donderdag 17 mei 2012 16:15 schreef Fyodor het volgende:
[..]
Tja, kijk eigenlijk alleen uit naar Barnett vs Cormier.
SF = dying...
Thanks man, wordt nog spannend om de gedeelde 2de 3de en 4de plaatsen.quote:Op donderdag 17 mei 2012 20:12 schreef Tazmaniac het volgende:
[ afbeelding ]
Mijn felicitaties aan de event winners Kevin, vivelafete, n00cl30n, cardizzle14, Fenomeno & Tazmaniac!!
Kwestie van tijd voor die hele divisie gefold wordt en uncle Dana het zooitje overbrengt, business as usual enzoquote:Op donderdag 17 mei 2012 20:39 schreef THEFXR het volgende:
[..]
zo stom dat mousasi heeft bijgetekend
Link?quote:Op donderdag 17 mei 2012 22:15 schreef Geo4kant het volgende:
Podcast met Sonnen, wauw.. pas het eerste uur gekeken maar heerlijk. Geen macho/hype machine, maar gewoon zoals hij is. Goede gast![]()
Hmm, dus de gast die bijna gesubmit werd door Pat Barry moet nu tegen iemand die 15 van zijn 23 wins by submission heeft.. Mismatch anyone?quote:Op donderdag 17 mei 2012 22:51 schreef THEFXR het volgende:
Mark Hunt injured, replaced by Lavar Johnson
Tja, zo is het aan de andere kant ook, iemand die knakenhard slaat tegen iemand die de gewoonte heeft z'n kop niet te beschermen en een suspect chin heeft.quote:Op donderdag 17 mei 2012 22:54 schreef Splackavellie02 het volgende:
[..]
Hmm, dus de gast die bijna gesubmit werd door Pat Barry moet nu tegen iemand die 15 van zijn 23 wins by submission heeft.. Mismatch anyone?
Leuke match up zei, ik maak eigenlijk kan ik beter zeggen leuke.. soort gelijke vervanger.quote:Op donderdag 17 mei 2012 22:54 schreef Splackavellie02 het volgende:
[..]
Hmm, dus de gast die bijna gesubmit werd door Pat Barry moet nu tegen iemand die 15 van zijn 23 wins by submission heeft.. Mismatch anyone?
Hunt ground game >>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>> Lavar Johnson ground gamequote:Op donderdag 17 mei 2012 22:56 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Leuke match up zei, ik maak eigenlijk kan ik beter zeggen leuke.. soort gelijke vervanger.
Hunt zou ook snel gesubbed worden als het naar de grond ging.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |