Slecht nieuwsquote:Op woensdag 16 mei 2012 15:25 schreef remlof het volgende:
Apple Moves Toward Larger iPhone Screens, via Tweakers.
Werd tijd.quote:Op woensdag 16 mei 2012 15:25 schreef remlof het volgende:
Apple Moves Toward Larger iPhone Screens, via Tweakers.
quote:Op woensdag 16 mei 2012 17:15 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Slecht nieuwsIk hoef niet zo'n belachlijk groot scherm, dan koop ik wel een iPad of whatever. Heb gewoon een telefoon nodig die ook nog in je broekzak past. Normale scherm was juist een pluspunt van de iPhone
Lelijkquote:Op woensdag 16 mei 2012 18:53 schreef mitchelll0181 het volgende:
Zal allemaal wel meevallen, ik denk dat de volgende iphone een scherm heeft wat de gehele voorkant van de telefoon bedekt
al nagelang gebruik. 3 dagen lukt ook wel soms, met minimaal gebruik. meestal gaat ie wel om de dag aan het stroom, meer omdat ik halve batterij onhandig vind mocht ik bv navigatie willen gebruiken.quote:Op woensdag 16 mei 2012 18:58 schreef Cyntiaa het volgende:
Hoe lang gaat jullie batterij over het algemeen mee? Ik moet mijn telefoon om de 2 dagen opladen.. Is dat een beetje gelijk?
Ik mag blij zijn als ik een dag haal. Nou is die van mij ook al richting de 2 jaar oud.quote:Op woensdag 16 mei 2012 18:58 schreef Cyntiaa het volgende:
Hoe lang gaat jullie batterij over het algemeen mee? Ik moet mijn telefoon om de 2 dagen opladen.. Is dat een beetje gelijk?
Dan mag je van geluk spreken. Ik moet hem elke avond weer teug aan de oplader hangen.quote:Op woensdag 16 mei 2012 18:58 schreef Cyntiaa het volgende:
Ik heb 'm 's nachts aan de lader naast m'n bed liggen. Dan maakt ie ook meteen de iCloud-backup.quote:Op woensdag 16 mei 2012 19:08 schreef Snoepje5 het volgende:
Mijn iPhone is binnen 1 uur van 0 naar 100% opgeladen. Dus ik zit er niet mee dat die iedere dag moet worden opgeladen
Groter scherm betekent niet automatisch groter toestel. Ik denk niet dat we bang hoeven te zijn voor Samsung Galaxy-achtige taferelen.quote:Op woensdag 16 mei 2012 17:15 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Slecht nieuwsIk hoef niet zo'n belachlijk groot scherm, dan koop ik wel een iPad of whatever. Heb gewoon een telefoon nodig die ook nog in je broekzak past. Normale scherm was juist een pluspunt van de iPhone
Precies. Een 4" scherm past makkelijk in de huidige formfactor.quote:Op woensdag 16 mei 2012 22:46 schreef drbarisart het volgende:
[..]
Groter scherm betekent niet automatisch groter toestel. Ik denk niet dat we bang hoeven te zijn voor Samsung Galaxy-achtige taferelen.
Dit ziet er best tof uit jaquote:Op woensdag 16 mei 2012 23:30 schreef Splackavellie02 het volgende:
[..]
Precies. Een 4" scherm past makkelijk in de huidige formfactor.
Zal hem ws. niet worden want zo kan er geen hoesje meer om en daar zal Apple wel rekening mee houden denk ik.quote:Op woensdag 16 mei 2012 23:37 schreef Droathoah het volgende:
[..]
Dit ziet er best tof uit ja
[ afbeelding ]
Volgens mij kan en mag dit niet omdat de bron op de PC staat. Feitelijk heb je die muziek niet op je iPhone staan.quote:Op donderdag 17 mei 2012 12:25 schreef CherryLips het volgende:
M'n pc is dood en m'n muziek staat er nog opHoe kan ik alles van de iPhone halen en op de nieuwe pc zetten?
Pod to Macquote:Op donderdag 17 mei 2012 12:25 schreef CherryLips het volgende:
M'n pc is dood en m'n muziek staat er nog opHoe kan ik alles van de iPhone halen en op de nieuwe pc zetten?
Goh. Het is maar een plaatje om aan te tonen dat groter scherm niet meteen een veel grotere telefoon hoeft te zijn.quote:Op donderdag 17 mei 2012 12:46 schreef Dutchguy het volgende:
[..]
Zal hem ws. niet worden want zo kan er geen hoesje meer om en daar zal Apple wel rekening mee houden denk ik.
SharePodquote:Op donderdag 17 mei 2012 12:53 schreef Splackavellie02 het volgende:
[..]
Pod to Mac
Mediamonkey
Sharepod
gebruik een van die programma's.
En die theorie gaat dus redelijk mank.quote:Op donderdag 17 mei 2012 13:12 schreef Merkie het volgende:
[..]
Goh. Het is maar een plaatje om aan te tonen dat groter scherm niet meteen een veel grotere telefoon hoeft te zijn.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |