Fuck het Cambridge dieet dag.quote:Op zondag 13 mei 2012 09:46 schreef DeZwabber het volgende:
om 4 uur 's ochtends wafels gebakken, en vanochtend croissantjes, raad eens welke dag het is
Zodra-ik-minus-10-ben-mag-ik-bunkeren-met-banket?quote:Op zondag 13 mei 2012 09:46 schreef DeZwabber het volgende:
om 4 uur 's ochtends wafels gebakken, en vanochtend croissantjes, raad eens welke dag het is
Ah ja dat hadden we kunnen weten, maar het tijdstip was misleidendquote:Op zondag 13 mei 2012 09:57 schreef DeZwabber het volgende:
Nee, het maak een ontbijt voor moederdag en eet zelf niets dag
Lekker manquote:Op zondag 13 mei 2012 10:00 schreef DeZwabber het volgende:
haha, tja, het wafelijzer staat bij m'n vader, en nu waren ze lekker vers
Dapper. Heel dapper.quote:Op zondag 13 mei 2012 09:57 schreef DeZwabber het volgende:
Nee, het maak een ontbijt voor moederdag en eet zelf niets dag
Veel plezier en smikkel zequote:Op zondag 13 mei 2012 10:17 schreef Pagan het volgende:
[..]
Dapper. Heel dapper.
Wij gaan zo off naar Haarzuilens, Italiaanse heerlijkheden proeven.
Ik vind het echt goed dat je dat kuntquote:Op zondag 13 mei 2012 10:17 schreef DeZwabber het volgende:
Ik zou het niet weten, had gisteren ook pizza gemaakt voor m'n vader, ik mis het wel allemaal maar heb er op zich geen last van
Veel plezierquote:Op zondag 13 mei 2012 10:17 schreef Pagan het volgende:
[..]
Dapper. Heel dapper.
Wij gaan zo off naar Haarzuilens, Italiaanse heerlijkheden proeven.
quote:Op zondag 13 mei 2012 12:36 schreef Pisces29 het volgende:
Bos, ik heb over je gedroomdIk geloof dat je ziek was, en ik eten kwam brengen, en je kwam verzorgen
Thanks!quote:Op zondag 13 mei 2012 12:54 schreef oh-oh het volgende:
[ afbeelding ]
Baaf![]()
Fijne moederdag Pisje, en Zwab, wat ben je toch een lief kind
quote:
Plastic verteert niet zo goedquote:Op zondag 13 mei 2012 16:12 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ik ben weer begonnen met sporten en ik was al begonnen met gezond eten, maar ik ben maar begonnen met nog gezonder eten.
Ik eet vanaaf rauwkost, rijst, karbonade en een flesje water van 0.5l
Ik wil morgen een frietje halen, door jullie Teso frietjesquote:Op zondag 13 mei 2012 16:12 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ik ben weer begonnen met sporten en ik was al begonnen met gezond eten, maar ik ben maar begonnen met nog gezonder eten.
Ik maak straks gebakken piepers, Milanese roerbakgroenten en vega sticks met een of ander sausjequote:Op zondag 13 mei 2012 16:12 schreef Qwea het volgende:
Me lekker kunnen uitleven op de rommelmarktquote:
Ik heb iets van 4 boeken van hem gelezen en nog 2 te lezen liggen, maar geen van allen zijn van de Wallander reeks. Maar die ik gelezen heb, vond ik stuk voor stuk primaquote:Op zondag 13 mei 2012 17:11 schreef Miniem het volgende:
[..]
Ja dat ja
Zowat de enigste boeken die ik lees omdat ik ook de serie gezien heb.
Dan heb je nog wat leuks te lezenquote:Op zondag 13 mei 2012 17:13 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ik heb iets van 4 boeken van hem gelezen en nog 2 te lezen liggen, maar geen van allen zijn van de Wallander reeks. Maar die ik gelezen heb, vond ik stuk voor stuk prima
Helemaal geenquote:Op zondag 13 mei 2012 17:15 schreef Miniem het volgende:
[..]
Dan heb je nog wat leuks te lezen
Heb je alle afleveringen gezien van Wallander Bos?
Lotus Elanquote:Op zondag 13 mei 2012 17:20 schreef Bos81 het volgende:
Trouwens die blauwe auto, is dat een Lotus Cabrio? Die heb ik ook gehad en vond ik erg
Ja leuk hequote:
Ja die bedoel ikquote:Op zondag 13 mei 2012 17:21 schreef Miniem het volgende:
[..]
Lotus Elan
[..]
Ja leuk he
Nu heb ik een retrokoffer, retropolaroid en retrowekker![]()
![]()
Leukste is dat je veel voor een koopje scoort.
De kleur en mijn herinnering dat die in die serie zat..quote:Op zondag 13 mei 2012 17:24 schreef Miniem het volgende:
[..]
Knap dat je hem herkent, valt vrij weinig van te zien op de foto
Dat is niet retro, dat is gewoon oud, retro zijn nieuwe dingen die oud lijkenquote:Op zondag 13 mei 2012 17:21 schreef Miniem het volgende:
[..]
Lotus Elan
[..]
Ja leuk he
Nu heb ik een retrokoffer, retropolaroid en retrowekker![]()
![]()
Leukste is dat je veel voor een koopje scoort.
Jepquote:
I knowquote:Op zondag 13 mei 2012 17:49 schreef DeZwabber het volgende:
Oh en je weet dat vor je polaroidcamera gewoon nog film gemaakt wordt he? Nadat Polaroid eerst de fabrieken had gesloten, hebben een aantal Nederlanders de fabriek in Enschede overgenomen en zijn ze opnieuw begonnen met het maken van die film![]()
http://www.the-impossible-project.com/
Ohhhhhhh dan issie nog tofferquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |