me exquote:Op zaterdag 12 mei 2012 00:31 schreef remlof het volgende:
[..]
Ik kan het nog steeds niet lezen, ik mis de paragrafen.
Opleiding zonder "een" ervoor is al genoeg.quote:Op zaterdag 12 mei 2012 00:32 schreef remlof het volgende:
[..]
Wat voor een opleiding heb je gehad? En je ex?
quote:Op zaterdag 12 mei 2012 00:34 schreef liema het volgende:
laatste jaar toerisme en recreatie,
en me ex meubelstoffeerder.
ja ik ben een Allochtoon en woon niet zo lang hier in Nederland
quote:Ik zit nu is het laatste jaar van de opleiding Toerisme en Recreatie. Mijn ex is meubelstoffeerder.
Ja, ik ben een allochtoon en woon nog niet zo lang hier in Nederland.
Hij vertrouwt je gewoon niet maak ik uit je lap tekst op. Einde verhaal lijkt me.quote:Op zaterdag 12 mei 2012 00:34 schreef liema het volgende:
laatste jaar toerisme en recreatie,
en me ex meubelstoffeerder.
ja ik ben een Allochtoon en woon niet zo lang hier in Nederland
-tquote:Op zaterdag 12 mei 2012 00:39 schreef remlof het volgende:
[..]
Hij vertrouwt je gewoon niet maak ik uit je lap tekst op. Einde verhaal lijkt me.
*Vertrouwtquote:Op zaterdag 12 mei 2012 00:54 schreef liema het volgende:
Het kan misschien wel zo zijn ja dat hij me niet vertrouwd ja.
Dat is zeker nooit goed, en alles ging via sms.
Maar waarom dan ook gemixte signalen geven.
en het is ook einde verhaal ja.
Ik kan niet met iemand contact hebben die me niet vertrouwd.
Ik heb het zo gelaten voor wat het is
quote:Op vrijdag 11 mei 2012 23:26 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Als ik niet al getrouwd zou zijn en kinderen zou willen had ik je NU via FOK! ten huwelijk gevraagd en kinderen van je geeist zodat we dat plan in uitvoering konden gaan brengen
10 pas???quote:
Ze weet niet wat een dictee is, denk ik.quote:Op zaterdag 12 mei 2012 13:14 schreef Wanderingwhy het volgende:
Volgende week Het Groot Nederlandsch Dictee dan maar doen?
quote:
I tried, maar ik had toen al Jack op. Bovendien blijft het een vaag en onsamenhangend verhaal, daar doe je niets aan.quote:Op zondag 13 mei 2012 08:53 schreef summer2bird het volgende:
Zelfs een grammatica nazi kan hier niks meer van maken.
Je kan uit iemands schrijfstijl opmaken of iemand uit het buitenland komt, dyslectisch is of gewoon een pauper.quote:Op zondag 13 mei 2012 09:28 schreef Fera het volgende:
Beetje hard tegenover TS, ze komt uit het buitenland. Toch raad ik haar aan een cursus Nederlands te doen als ze van plan is hier een toekomst op te bouwen.
Of buitenlandse royalty.quote:Op zondag 13 mei 2012 14:01 schreef Pulzzar het volgende:
[..]
Je kan uit iemands schrijfstijl opmaken of iemand uit het buitenland komt, dyslectisch is of gewoon een pauper.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |