wie is hier nou de Romein?quote:
Voor 7.30 uur wakker?!quote:Op vrijdag 11 mei 2012 22:33 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Ik heb echt een heeel onregelmatig slaapritme... Morgen bijvoorbeeld om 7:30 de deur uit, dus daarvoor al wakker
quote:Op vrijdag 11 mei 2012 22:24 schreef _Ophelia_ het volgende:
Het verandert hier echt steeds meer in OUD v2.0![]()
[OUD SC] Hamsteren!
ja ik ben meer van het laat opblijven dan het vroeg opstaanquote:Op vrijdag 11 mei 2012 22:36 schreef Soempie het volgende:
[..]
Voor 7.30 uur wakker?!![]()
Wel heel tof van jullie trouwens!
Ik ook heel erg.quote:Op vrijdag 11 mei 2012 22:43 schreef Puntenslijpsel het volgende:
ja ik ben meer van het laat opblijven dan het vroeg opstaan
quote:Op vrijdag 11 mei 2012 23:01 schreef Soempie het volgende:
Ik heb een stapeltje kaarten gekocht om te kunnen versturen. Vond de eerste twee leuk en verder niet gekeken. Kom ik nu deze tegen in de stapel:
[ afbeelding ]
Nu nog bedenken naar wie te sturen.
Ik heb nog ergens een schoenendoos met freecards staan. Die heb ik eens een tijd verzameld tijdens m'n studiequote:Op vrijdag 11 mei 2012 23:05 schreef wyccie het volgende:
Het zou prima te doen zijn als ik 8 uur kan slapen, want de stage op zich is niet erg vermoeiend. Maar momenteel betekent dat dat ik om half tien in dromenland moet zijn. En vandaag was ik pas om 8 uur thuis.![]()
Eigen schuld, want ik had ook eerder naar huis gekund, maar er waren nog interessante patiënten.
[..]![]()
Gisteren was ik ook een kaart aan het zoeken in mijn stapel. Ik kan bijna een kaartenwinkel beginnen (Postcrossing). Er zaten ook vage dingen tussen die ik nu echt zo suf en truttig vind.
Hier ook.quote:
Mijn smsje nog gehad?quote:
Ok primaquote:
Oeh, dat is leuk gedaan! Ik vroeg me al af of je nou een scan van je kaart had gemaakt, of dat je die afbeelding had gevonden via Google.quote:Op vrijdag 11 mei 2012 23:17 schreef Soempie het volgende:
Nu van haar dus een stapel gekocht: http://www.deverderkijker.com/
Hehe, helemaal waar.quote:Op vrijdag 11 mei 2012 23:37 schreef Soempie het volgende:
Ik hoor het Hyacinth zeggen op die foto.![]()
En dan ook nog 'Mind the pedestrian, dear.'
Ha, ik weet nog precies waar ik die vandaan heb. Van een schoenenwinkel in Oss, waar ik mijn groenblauwe nepsuède laarsjes heb gekocht.quote:Op vrijdag 11 mei 2012 23:39 schreef Soempie het volgende:
Ik heb van jou ooit eens een converse kaart gehad. Die heb ik nu nog in m'n agenda.
Ik had een plastic schrootjes plafond op mijn eerste kamer en die hing ook helemaal vol met die kaartenquote:Op vrijdag 11 mei 2012 23:17 schreef Soempie het volgende:
wyccie, dat is wel herkenbaar. Ik koop ook steeds maar weer kaarten, maar verstuur er lang niet zo heel veel. En het grote deel koop ik, omdat ik ze het liefst zelf wil houden. Nu van haar dus een stapel gekocht: http://www.deverderkijker.com/
M'n eerste kamer had ik een muur helemaal volgeplakt met die freecards.
Ik las het ja. Op zich niet heel raar dat het op je 89ste een keer ophoudt. De man heeft leuk speelgoed ontwikkeldquote:Op zaterdag 12 mei 2012 13:06 schreef Nembrionic het volgende:
En voor de autoliefhebbers: Shelby is dood.
http://www.forbes.com/sit(...)-builder-dead-at-89/
Zou ik sowieso naar mijn moeder sturen.quote:Op vrijdag 11 mei 2012 23:01 schreef Soempie het volgende:
Ik heb een stapeltje kaarten gekocht om te kunnen versturen. Vond de eerste twee leuk en verder niet gekeken. Kom ik nu deze tegen in de stapel:
[ afbeelding ]
Nu nog bedenken naar wie te sturen.
Er is Tot, er is nicht ermordet geworden geworden.quote:Op zaterdag 12 mei 2012 13:06 schreef Nembrionic het volgende:
En voor de autoliefhebbers: Shelby is dood.
http://www.forbes.com/sit(...)-builder-dead-at-89/
Tampert!quote:Op zaterdag 12 mei 2012 13:13 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
[..]
Er is Tot, er is nicht ermordet geworden geworden.
PM dan even het adres van je moeder naar Wycciequote:Op zaterdag 12 mei 2012 13:12 schreef Quyxz_ het volgende:
[..]
Zou ik sowieso naar mijn moeder sturen.
Maar dan moet soemp de kaart eerst naar wyccie sturenquote:Op zaterdag 12 mei 2012 13:15 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
PM dan even het adres van je moeder naar Wyccie
Oh jaquote:Op zaterdag 12 mei 2012 13:23 schreef MaJo het volgende:
[..]
Maar dan moet soemp de kaart eerst naar wyccie sturen
Ontbijttijd
Dat is mijn ervaring ookquote:Op zaterdag 12 mei 2012 15:17 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Ik ben net in een biologische supermarkt geweest, mijn conclusie is dat biologisch eten wel een rijkeluishobby moet zijn. Denk dat als ik er mijn gewone boodschappen zou doen dit mij het dubbele zou gaan kosten (en dan doe ik al vrijwel altijd boodschappen bij de AH).
quote:Op zaterdag 12 mei 2012 14:25 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Mogguhwat ontiechelijk vroeg voor een zaterdag
Dat klopt maar het zou dus goedkoper worden als het op grotere schaal gekocht gaat wordenquote:Op zaterdag 12 mei 2012 15:36 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Dat, maar de hoeveelheid handwerk en de grotere hoeveelheid afkeur bij verse producten draagt er ook aan bij.
Deze is erg cool, heel mooi geschept papierquote:Op zaterdag 12 mei 2012 10:00 schreef Soempie het volgende:
Dat postcrossing lijkt me leuk. Wat was dan de meest bijzondere kaart (bestemming, kaart zelf of tekst op de kaart?) die je hebt gekregen?
Meeste mensen die biologisch eten kopen vaak ook minder kant en klaar e.d. Ik kan gerust een hele week van de natuurwinkel koken, net zo lekker eten en evenveel kwijt zijn. Kost me alleen meer tijdquote:Op zaterdag 12 mei 2012 15:17 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Ik ben net in een biologische supermarkt geweest, mijn conclusie is dat biologisch eten wel een rijkeluishobby moet zijn. Denk dat als ik er mijn gewone boodschappen zou doen dit mij het dubbele zou gaan kosten (en dan doe ik al vrijwel altijd boodschappen bij de AH).
Bijzondere kaart.quote:Op zaterdag 12 mei 2012 15:53 schreef _Ophelia_ het volgende:
[..]
Deze is erg cool, heel mooi geschept papier![]()
[ afbeelding ]
Ik heb er ook ooit eentje gehad met een heel tekstblok eronder in het chinees of weet ik wat. Nog altijd geen idee wat er staat...
Mijn mooiste heb ik al eens gepost.quote:Op zaterdag 12 mei 2012 10:00 schreef Soempie het volgende:
Dat postcrossing lijkt me leuk. Wat was dan de meest bijzondere kaart (bestemming, kaart zelf of tekst op de kaart?) die je hebt gekregen?
Bij mij wisselt het heel erg hoe vaak ik verstuur, sinds januari had ik niets gestuurd en nu pas weer een stuk of 8 de deur uit gedaan. Als het goed is krijg je voor iedere verstuurde (als ontvangen geregistreerde) kaart ook een kaart terug. Sommige mensen vragen je om iets in het Nederlands op de kaart te zetten, anders doe ik het meestal niet.quote:Op zaterdag 12 mei 2012 19:14 schreef Soempie het volgende:
[..]
Bijzondere kaart.En wel apart dat je dan niet weet wat er staat, inderdaad. Ik zou dan denk ik wel zo nieuwsgierig zijn om het aan iemand na te vragen. Lokale Chinees ofzo.
![]()
Zet jij er dan ook weleens iets in het Nederlands op, of dat niet? En hoe vaak verstuur en ontvang je een kaartje? Ik zal zo ook nog wel even op de site neuzen.
Eerst nog een hoofdstuk leren.
Ja, dat gaat echt nergens over, ik probeer er altijd een leuk verhaaltje van te maken. Alleen bij een heel kaal profiel vind ik het soms moeilijk.quote:Op zaterdag 12 mei 2012 19:26 schreef Soempie het volgende:
Alleen de naam.Waarom doen ze dan mee, vraag ik me af...
wat is de lol van kaarten naar vreemden sturen?quote:Op zaterdag 12 mei 2012 19:19 schreef wyccie het volgende:
[..]
Mijn mooiste heb ik al eens gepost.
Bestemming zou ik zo niet weten. De eerste tig kaarten heb ik allemaal in een map, daarna kwam de klad erin.
Volgens mij heb ik ook wel iets in een gekke taal gekregen. En sommige zijn echt zo saai, dan nemen ze niet eens de moeite er iets op te schrijven behalve hun naam.
Soempie, hoe meer kaarten je hebt verstuurd, hoe meer adressen je in 1 keer kan opvragen.
Volgens mij zat ik tegen de 7 of 9 adressen per keer. Telkens als er dan een kaart geregistreerd was, kon je een nieuw adres aanvragen. Zelf wachtte ik meestal tot zo ongeveer alle kaarten waren ontvangen. Eens in de 1,5 maand deed ik dat.
De wetenschap dat die persoon het heel leuk vindt om die kaart te ontvangen, en ik vind het ook erg leuk om willekeurige kaarten van over heel de wereld te krijgen met vaak leuke verhalen erop.quote:Op zaterdag 12 mei 2012 19:30 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
[..]
wat is de lol van kaarten naar vreemden sturen?
Kaarten zijn sowieso al tof, maar het maakt het helemaal leuk als er een leuke/ positieve/ interessante boodschap op staat. Eens niet zo standaard: 'gefeliciteerd met je verjaardag!' of 'Fijne feestdagen!'quote:Op zaterdag 12 mei 2012 19:30 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
[..]
wat is de lol van kaarten naar vreemden sturen?
Heel duidelijk inderdaad.quote:
Wow, confronterend. Ik klaag al zelden over treinvertragingen, maar nu durf ik voorlopig even niet meer.quote:
Ik heb het 14 sec. volgehouden.quote:Op zaterdag 12 mei 2012 20:49 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
ik ben mijn mp3's aan het opruimen, kwam dit Nederlands kwaliteitsnummer ook nog tegen![]()
Nou, stonden een beetje vaag, een beetje vaag te doen en toen ik naar ze keek en weer wegkeek, werd ik ge-psssst. Heb gedag gezegd en we zijn doorgelopenquote:
Mein Leben!quote:Op zaterdag 12 mei 2012 21:30 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Wolfenstein 3D als browsergame
http://wolfenstein.bethsoft.com/game_NA.php
Ook erg leukquote:
Maar dat is toch helemaal niet gezellig.quote:Op zaterdag 12 mei 2012 21:41 schreef Nembrionic het volgende:
En je kunt het ook nog online spelen ook.
Hoewel het tegen andere mensen is, is dat niet zo gezellig als in het echt nee.quote:Op zaterdag 12 mei 2012 21:48 schreef wyccie het volgende:
[..]
Maar dat is toch helemaal niet gezellig.
Nee ik was de bob vanavond... net terug uit het zuiden.quote:
Dat speel ik nog wel eens online.quote:
Jedward! Liedje dat ze vorig jaar hadden vond ik nog best catchyquote:Op zaterdag 12 mei 2012 21:09 schreef wyccie het volgende:
Ter vergelijking, zo ziet de inzending van Ierland eruit:
[ afbeelding ]
Ik heb de avond doorgebracht met Riskquote:
Regel 1: schiet de Duitsers dood.quote:
TOO LATE!!quote:Op zondag 13 mei 2012 11:15 schreef _Ophelia_ het volgende:
[..]
Ik heb net de aangifte van 2011 gedaan
quote:Op zondag 13 mei 2012 09:46 schreef LadyBlack het volgende:
Bijzondere dag voor je vandaag Soempie, geniet ervan!
En ook voor Ophelia (anticipation!) en Diaan
Ja en neequote:
quote:
Is dat een scene uit "Dolly does Dallas"?quote:
hehequote:Op zondag 13 mei 2012 12:04 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Is dat een scene uit "Dolly does Dallas"?
Vanmiddag denk ik nog een keertje de tuin in en vanavond naar Dry The Riverquote:Op zondag 13 mei 2012 12:30 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Vanmiddag maar eens in Tilburg op het terras gaan zitten.
Scheelt je weer 30 euroquote:Op zondag 13 mei 2012 12:32 schreef TradeMarkie het volgende:
ik moest gister de watermeterstand doorgeven. vorig jaar hebben ze die geschat bij de jaarafrekening. nu blijkt de werkelijke stand van 2012 24m3 lager te zijn dan de in 2011 geschatte stand
Ogguquote:Op zondag 13 mei 2012 01:05 schreef Nembrionic het volgende:
Een TV-reclame. Volgens mij voor muesli ofzo.
"Eten is voor dingen eten waar geen dingen inzitten die ik niet uit kan spreken"
Nou, ik denk dat er geen enkel produkt bestaat dat geen produkten bevat die je niet uit kunt spreken
Er staat hier een prima zonnetjequote:Op zondag 13 mei 2012 12:30 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Vanmiddag maar eens in Tilburg op het terras gaan zitten.
Mooi, en ik zie er ook wel iets van Jair in eigenlijk.quote:Op zondag 13 mei 2012 10:37 schreef iamredleader het volgende:
https://twitter.com/iamredleader/status/201589557878198272
Even een fotootje
Eigenlijk nog niet genoeg, want als de wekker niet was gegaan had ik nog een uurtje geslapen.quote:Op zondag 13 mei 2012 12:56 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
dan zal je het wel nodig gehad hebben
Ik ben zeker de enige die er niets van Jair in ziet?quote:Op zondag 13 mei 2012 12:58 schreef wyccie het volgende:
[..]
Mooi, en ik zie er ook wel iets van Jair in eigenlijk.
[..]
Eigenlijk nog niet genoeg, want als de wekker niet was gegaan had ik nog een uurtje geslapen.
Maar ik wilde vandaag ook nog wat doen, misschien is er zelfs tijd om naar buiten te gaan.![]()
Bij de foto's in z&g zag ik ook duidelijk een overeenkomstquote:Op zondag 13 mei 2012 13:00 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ik ben zeker de enige die er niets van Jair in ziet?
geen idee, waarschijnlijk waar plek is....quote:Op zondag 13 mei 2012 12:57 schreef _Ophelia_ het volgende:
[..]
Er staat hier een prima zonnetjeWelk terras gaat het worden?
Het is hier wel zonnig, maar niet warm. Dus dan zit tout Nederland weer met een winterjas aan en zonnebril op, op het terras.quote:Op zondag 13 mei 2012 13:09 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
geen idee, waarschijnlijk waar plek is....
(liefst in de zon)
Zal wel de Heuvel worden, wat dan weer niet echt in de zon is.
Op de Korte Heuvel (ja, dat heet officiëel ook Heuvel maar goed) is vast wel een plekje in de zon te vindenquote:Op zondag 13 mei 2012 13:09 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
[..]
geen idee, waarschijnlijk waar plek is....
(liefst in de zon)
Zal wel de Heuvel worden, wat dan weer niet echt in de zon is.
Ik met stofzuigen.quote:Op zondag 13 mei 2012 13:17 schreef wyccie het volgende:
Ik probeer het warm te krijgen door nu even de keuken in te duiken.
quote:Op zondag 13 mei 2012 13:17 schreef wyccie het volgende:
[..]
Het is hier wel zonnig, maar niet warm. Dus dan zit tout Nederland weer met een winterjas aan en zonnebril op, op het terras.
Ik heb gisteren kilo's en kilo's en kilo's hout verbrand in de BBQ. Had je hier langs moeten komen. Had je het nu nóg warm gehadquote:Ik probeer het warm te krijgen door nu even de keuken in te duiken.
Leuke filmpjesquote:Op zondag 13 mei 2012 14:50 schreef wyccie het volgende:
Zometeen aardbeien en slagroom als 'lunch', maar eerst nog wat grote stukken afwas.
Reclamefilmpje voor een tv-zender of iets dergelijks, maar echt leuk gedaan.
Zelfde stijl:
Wat een jeugdherinneringen komen voorbij met al die simpele spelletjes!![]()
En hier ben ik gewend pas in de zomer aan de BBQ te gaan, jullie zijn allemaal zo vroeg.
Het maakt niet uit hoe oud je bent denk ik. Het is altijd een heel vermogen.quote:Op zondag 13 mei 2012 15:41 schreef wyccie het volgende:
Damn. Toen ik 20 was, was 1200 euro een heel vermogen.
Dat was ook het eerste wat ik dachtquote:Ik kan eigenlijk niet een bijbaan, behalve prostitutie en drugs, verzinnen waarop je op die leeftijd zoveel geld verdient.
Fixedquote:Op zondag 13 mei 2012 16:00 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Linksom of rechtsom, er zijn maar weinig 20 jarigen die *zoveel* geld hebben voor zoiets zinloos
Yep, ik had zo gehoopt dat het een FusionFreak-topic was, maar helaas...quote:Op zondag 13 mei 2012 15:19 schreef Nembrionic het volgende:
Dit topic
Prijzige hairextensions, niet tevreden
Geen poepluier.quote:
En heeft Sven daar het spaarvarken van Mattís voor stukgeslagen met een hamer?quote:Op zondag 13 mei 2012 17:25 schreef Soempie het volgende:
[..]
Geen poepluier.
En heb nu een hartje met daarop een voetafdruk van Mattís. En natuurlijk een: 'liefste mama van de hele wereld' beker. En een pakket om cakjes te bakken en te versieren met fondant.
Fijn toch dat jullie blijkbaar zo op 1 lijn zitten? G. en ik waren ook snel klaar met dingen shoppen voor ons huisquote:Op zondag 13 mei 2012 19:35 schreef Etcetera het volgende:
Zaterdag wezen shoppen. Het is best saai, in de Scheer en Foppen waren we ook snel klaar en nu in 15 minuten laminaat, tapijt en vinyl uitgezocht
Wij hebben daar ook geen gedoe over, en gelukkig dezelfde smaak, dat scheelt welquote:Op zondag 13 mei 2012 19:46 schreef Etcetera het volgende:
Dat scheelt inderdaad wel denk ik, uren rondlopen en peinzen dat die ene bruin mooier is dan die andere bruin past echt niet bij ons - in elk geval niet bij mijwe weten ook redelijk goed wat we willen
De verkoper vond het wel mooi mag ook wel, die heeft er flink aan verdiend
Vrijdag komen ze meten, 1 juni leggen, onze levering van S&F willen we een week naar voren schuiven
Het wordt gelegd. Alles. We zijn ook expres naar een winkel gegaan die alles verkocht én legtquote:Op zondag 13 mei 2012 20:16 schreef MaJo het volgende:
[..]
Wij hebben daar ook geen gedoe over, en gelukkig dezelfde smaak, dat scheelt welZou er echt gek van worden als je alles moet overleggen
Laten jullie nou alles leggen of leggen jullie het laminaat zelf?
Waarom laminaat laten leggenquote:Op zondag 13 mei 2012 20:21 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Het wordt gelegd. Alles. We zijn ook expres naar een winkel gegaan die alles verkocht én legt
Dat is ook weer waarquote:Op zondag 13 mei 2012 20:25 schreef Etcetera het volgende:
Oh we zouden het zelf wel kunnen, maar als ze tapijt ook gaan leggen (trap, overloop, slaapkamer), en het vynil, dan gaan wij echt niet moeilijk doen
Het is lekker gemakkelijk de boel te laten leggen en als het niet goed is dan klaag je bij het bedrijf en heb je geen awkward moment bij de vrienden die het gelegd hebbenquote:Op zondag 13 mei 2012 20:23 schreef MaJo het volgende:
[..]
Waarom laminaat laten leggenDat is best makkelijk om zelf te doen (mits je goede vrienden hebt die dit kunnen
) Vloerbedekking en vinyl hebben we wel laten leggen
Zo weer Boer zoekt Vrouw
Ik mag dan ook wel van geluk spreken dat ik zulke goede klussers om mij heen hebquote:Op zondag 13 mei 2012 20:37 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Het is lekker gemakkelijk de boel te laten leggen en als het niet goed is dan klaag je bij het bedrijf en heb je geen awkward moment bij de vrienden die het gelegd hebben
Bedoel je nu door vrienden of door een bedrijf?quote:Op zondag 13 mei 2012 20:38 schreef Nembrionic het volgende:
De boel laten leggen is intiutief niet goed...en dat zeg ik dan
Het laminaat is perfect gelegdquote:Op zondag 13 mei 2012 20:40 schreef wyccie het volgende:
Maar is het laminaat nou wel of niet goed gelegd en heeft MaJo nou wel of niet geklaagd?
Wat voor gezond Hollands kun je dan afhalen?quote:Op zondag 13 mei 2012 20:42 schreef wyccie het volgende:
Help me even. Ik ga eten halen, maar ik twijfel tussen Indiaas, Indonesisch of gezond Hollands.
Ik ben er dus zo één die niet kan kiezen.
Zo zullen de komende maanden je weekenden er wel uit gaan zien gok ik zoquote:Op zondag 13 mei 2012 20:44 schreef iamredleader het volgende:
goedenavond
Weekend alweer voorbij, en effectief alleen maar bezig geweest met kind(eren) en huishoudelijke dingen. Geen anders-dan-anders weekend dus![]()
quote:Op zondag 13 mei 2012 20:37 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Het is lekker gemakkelijk de boel te laten leggen en als het niet goed is dan klaag je bij het bedrijf en heb je geen awkward moment bij de vrienden die het gelegd hebben
Euhquote:Op zondag 13 mei 2012 20:38 schreef Nembrionic het volgende:
De boel laten leggen is intiutief niet goed...en dat zeg ik dan
Oeh dat ziet er wel goed uitquote:
Ik denk dat hij een reden voor jou probeert te vinden waarom je het laat doen maar dat het voor hem gevoelsmatig niet goed voeltquote:
Ik ken in Utrecht een goede toko waar ze echt Hollandse pot als afhaal/bezorgmaaltijd maken, stamppot, draadjesvlees, dat soort dingenquote:Op zondag 13 mei 2012 20:45 schreef MaJo het volgende:
[..]
Wat voor gezond Hollands kun je dan afhalen?Ik zou denk ik voor Indiaas gaan
Wij hebben trouwens patat gegeten
Okee, aan gedachtquote:Op zondag 13 mei 2012 20:45 schreef MaJo het volgende:
Zo zullen de komende maanden je weekenden er wel uit gaan zien gok ik zoDenk je nog aan mijn sms?
Is primaquote:Op zondag 13 mei 2012 20:50 schreef iamredleader het volgende:
[..]
Okee, aan gedacht
Volgend weekend zijn mijn schoonouders en mogelijk nog wat familie uit het buitenland hier, is dus wat onhandig. Maar ik ben die hele week daarop vrij, dus we bellen tzt wel even en spreken dan wat af, oké?
Als je aanstaande woensdag even vrij houdt... Dan is de besnijdenis gepland!quote:Op zondag 13 mei 2012 20:53 schreef MaJo het volgende:
[..]
Is primaDoordeweeks ben ik ook op woensdag vrij dus misschien is dat nog een optie
Magicquote:Op zondag 13 mei 2012 20:57 schreef Etcetera het volgende:
Volgens de site van de OV-chipkaart ben ik woensdag niet naar Groningen gereisd 's ochtends, maar 's middags wel naar huis![]()
![]()
Had ik stiekem al gedaanquote:Op zondag 13 mei 2012 20:55 schreef iamredleader het volgende:
[..]
Als je aanstaande woensdag even vrij houdt... Dan is de besnijdenis gepland!
Ben je dinsdag wel naar Groningen geweest?quote:Op zondag 13 mei 2012 20:57 schreef Etcetera het volgende:
Volgens de site van de OV-chipkaart ben ik woensdag niet naar Groningen gereisd 's ochtends, maar 's middags wel naar huis![]()
![]()
Tijd weet ik nog niet, hoor ik morgen van de moheel (de man die de besnijdenis uitvoert). Hij kon mij vandaag nog niet exact vertellen hoe zijn dag er dan uit zag, dus ik zal me morgen hier met meer meldenquote:Op zondag 13 mei 2012 21:00 schreef MaJo het volgende:
Had ik stiekem al gedaanLigt er wel aan hoe laat het is want ik heb 's avonds de bruiloft van mijn nichtje dus het moet logistiek wel uitkomen
Ja, organiseer een akq(sc) meet of zoquote:Op zondag 13 mei 2012 21:00 schreef Soempie het volgende:
wyccie, je moet er gewoon voor zorgen dat je veel vaker bezoek krijgt. Dan kun je het bijhouden.
Ok topquote:Op zondag 13 mei 2012 21:01 schreef iamredleader het volgende:
[..]
Tijd weet ik nog niet, hoor ik morgen van de moheel (de man die de besnijdenis uitvoert). Hij kon mij vandaag nog niet exact vertellen hoe zijn dag er dan uit zag, dus ik zal me morgen hier met meer melden
Nice. Assholesquote:Het kan zijn dat u Qbuzz transacties vanaf 9 mei mist. Deze transacties zijn nog niet doorgestuurd. Qbuzz doet er alles aan om dit zo snel mogelijk alsnog te doen.
Waarom maak je je hier zo druk om, maakt toch niet zoveel uit dat zo'n transactie ontbreektquote:
Heeft het gemis gevolgen dan?quote:Op zondag 13 mei 2012 21:11 schreef Etcetera het volgende:
Op zich niet, maar het is zo'n gedonder om te vinden wat er dan precies mis isEn ik moet er aan denken om het erbij te zetten als het wel beschikbaar is, want ik kan het declareren bij m'n werk.
Ja ok maar het gaat om een paar euro neem ik aan? Dus zo erg is het ook weer niet als je dat niet terugkrijgtquote:Op zondag 13 mei 2012 21:11 schreef Etcetera het volgende:
Op zich niet, maar het is zo'n gedonder om te vinden wat er dan precies mis isEn ik moet er aan denken om het erbij te zetten als het wel beschikbaar is, want ik kan het declareren bij m'n werk.
Dat is zeker de moeitequote:Op zondag 13 mei 2012 21:16 schreef Etcetera het volgende:
Ik vind een bedrag van een euro of 7 + een bedrag van een euro of 15 (van afgelopen vrijdag) toch wel de moeite
Blijf het duur vinden. De bus van Utrecht naar Wijk doet er 3 kwartier over en kost 3 euro nog wat. 15 euro retour vind ik echt duurquote:Op zondag 13 mei 2012 21:20 schreef Etcetera het volgende:
Stadskanaal - Groningen is een een uurtje ofzo, tikt wel aan zeg maarenkele reis is 7 euro oid, retour is 15 ongeveer.
Dat snap ik, vind het alleen wel gek dat die prijzen blijkbaar zo erg verschillen landelijkquote:Op zondag 13 mei 2012 21:24 schreef Etcetera het volgende:
Is het ook, maar echt een andere keuze heb ik niet. Auto wordt een stuk minder vergoed, OV volledig.
Het is wel de reden dat ik hier al meer dan een jaar niemand meer over de vloer heb gehad. Ja, zo erg was het.quote:Op zondag 13 mei 2012 21:00 schreef Soempie het volgende:
wyccie, je moet er gewoon voor zorgen dat je veel vaker bezoek krijgt. Dan kun je het bijhouden.
Sperti aambeiencrème schijnt een wondermiddel te zijn tegen wallen.quote:Op zondag 13 mei 2012 22:00 schreef wyccie het volgende:
Een andere reden dan dat ik ook gewoon moe ben, bedoel je?
Ik krijg ook heel makkelijk wallen, en ze gaan heel moeilijk weg (eigenlijk gewoon niet).
Haha, dat had ik vroeger ook altijd, er kwamen in de pauze op de basisschool wel eens bezorgde overblijfmoeders naar me toequote:Op zondag 13 mei 2012 22:38 schreef Etcetera het volgende:
Als ik moe ben word ik bleek. En laat ik nu al vrij bleek zijn van mezelf, dus dan wordt er wel eens gevraagd of ik me niet zo lekker voel
Tijdje geleden werd me ook gezegd dat ik zo wit zag.quote:Op zondag 13 mei 2012 22:38 schreef Etcetera het volgende:
Als ik moe ben word ik bleek. En laat ik nu al vrij bleek zijn van mezelf, dus dan wordt er wel eens gevraagd of ik me niet zo lekker voel
Eerst vond ik het echt leuk om dingen met haar te doen maar de laatste tijd is ze zo negatief en zie ik eigenlijk geen positieve dingen meer aan onze vriendschap. Het is zelfs zo erg dat andere vrienden van mij geen zin meer hebben dat zij er bij is. Dus ik denk dat ik het maar moet laten verwateren. Alleen nogal lastig omdat ze dus wel elke dag contact met mij opneemt...quote:Op zondag 13 mei 2012 23:18 schreef wyccie het volgende:
Als het een goede vriendin is met wie je eigenlijk graag wat meer samen wilt zijn: eerlijk tegen haar zijn.
Als het een vriendin is van wie je het niet erg vindt als het contact minder wordt: gewoon zo laten.
Ik heb het wel eens gezegd maar dan heeft ze gelijk weer een heel zeurverhaal klaarquote:Op zondag 13 mei 2012 23:23 schreef wyccie het volgende:
Hmm, mischien moet je eens de opmerking maken dat ze altijd zo negatief is. Verder niks.
Dan begrijpt ze op een gegeven moment wel waarom je geen contact zoekt. Ben je niet de boosdoener, maar dan is het wel gezegd.
Ow, dan kun je het maar beter luid en duidelijk zeggen.quote:Op zondag 13 mei 2012 23:27 schreef MaJo het volgende:
Ik heb het wel eens gezegd maar dan heeft ze gelijk weer een heel zeurverhaal klaarMaar ik ga het toch maar weer eens zeggen denk ik want dit is gewoon echt niet leuk meer
Bedankt dat je het even aan wilde horen, dat had ik even nodigquote:Op zondag 13 mei 2012 23:29 schreef wyccie het volgende:
[..]
Ow, dan kun je het maar beter luid en duidelijk zeggen.![]()
Succes.
Zoals deze?quote:Op zondag 13 mei 2012 22:39 schreef LadyBlack het volgende:
Wow, dikke brand geweest vandaag bij de F1
Vriendje zit nu gekluisterd aan allerlei youtube filmpjes
Ik bedoel het woord "leggen" (ipv liggen).quote:Op zondag 13 mei 2012 20:40 schreef MaJo het volgende:
Bedoel je nu door vrienden of door een bedrijf?
Gewoon vol blijven houdenquote:Ik heb trouwens niks meer van die maat van jou gehoord over die Lowlands kaartjes
Neuh, het is juist enorm handig het te laten leggenquote:Op zondag 13 mei 2012 20:48 schreef MaJo het volgende:
[..]
Ik denk dat hij een reden voor jou probeert te vinden waarom je het laat doen maar dat het voor hem gevoelsmatig niet goed voelt
quote:Op zondag 13 mei 2012 21:52 schreef iamredleader het volgende:
De melkbar is geopendnaast me ligt een klein hummeltje hard te drinken
zometeen allemaal slapen
Hier bijna hetzelfde. Vandaag en morgen werken, dan twee dagen vrij, vrijdag werken en dan 1 hele week vrijquote:Op maandag 14 mei 2012 07:09 schreef TradeMarkie het volgende:
Moguh
3 dagen werken en dan weer weekend
Wat is dat lekker hequote:Op maandag 14 mei 2012 07:09 schreef TradeMarkie het volgende:
Moguh
quote:Op maandag 14 mei 2012 07:09 schreef TradeMarkie het volgende:
Moguh
Wacht, is dit niet de OUD SC?quote:Op maandag 14 mei 2012 08:46 schreef Diaan73 het volgende:
Het slowchattopic in OUD heeft prrecies dezelfde tt als deze..![]()
quote:Op maandag 14 mei 2012 12:28 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Enschede heeft gewonnen
Gefeliciteerd![]()
Dat is echt zó terechtquote:Op maandag 14 mei 2012 12:28 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Enschede heeft gewonnen
Gefeliciteerd![]()
Het ligt zelfs gelegen in een zgn. kakwijk. Al valt dat nu wel een beetje mee, maar inderdaad dure huizen...quote:Op maandag 14 mei 2012 13:25 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Dat is echt zó terechtheb daar 6 jaar om de hoek gewoond. De wijk zelf is best mooi, staan ook wel dure huizen, maar dat winkelcentrum is zo hard aan vernieuwing toe
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |