mijne gelukkig ook nog nooit!quote:Op dinsdag 8 mei 2012 10:14 schreef lily het volgende:
Ik ken dat helemaal niet...een loopoor. Hebben die van mij (nog) nooit gehad.
Ja zo mooi is datquote:Op dinsdag 8 mei 2012 10:45 schreef lily het volgende:
Gisteren zijn we in de Efteling geweest. Voor Leah iets heel nieuws.
Prachtig hoe ze rondliep. Tergend langzaam en heel verwonderd.
Ze vond alles mooi. De bloemen, de paden, de lampen. Alles was oooooh, kijk...
Zij hoeft niet eens in een attractie te zitten om al een heleboel op te merken natuurlijk.
Ik was weer even vergeten hoe het is om door de ogen van een peuter te kijken.
Oordoppen?quote:Op dinsdag 8 mei 2012 20:53 schreef RockabeIIa het volgende:
Avond
Hier heeft mijn oudste oorproblemen en sinds kort zit ie op zwemles. Ik vind het een ramp.
Dat had volgens de KNO geen zin (althans, bij mijn kinderen) omdat het een reactiemwas van de neusslijmvliezen op t chloor. En de druk van het water op de holtes) Eigenlijk zouden ze niet op zwemles moeten maar ja, da's niet echt een optie.quote:
Heeft ie wel, en dat gaat goed zolang hij niet vanaf de kant in het water hoeft te springen. Dan komt er dus water in zijn oortjes...quote:
Misschien een stom ideequote:Op dinsdag 8 mei 2012 21:13 schreef RockabeIIa het volgende:
[..]
Heeft ie wel, en dat gaat goed zolang hij niet vanaf de kant in het water hoeft te springen. Dan komt er dus water in zijn oortjes...
Nou wil ik niet de negatieveling uithangen maar hier dus les in zo'n zoutwisselhuppeldepupgedoetje hielp (hier iig) geen klap.quote:Op dinsdag 8 mei 2012 22:10 schreef trui het volgende:
spannend yppy!
en rocka, als het inderdaad om de reactie op chloor gaat, is er misschien in de buurt een zwembad te vinden waar geen/minder chloor gebruikt wordt? die bestaan nl wel.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |