quote:Op donderdag 10 mei 2012 00:08 schreef twi het volgende:
26 mei in een leuke kroeg in Utrecht, Mick O' Connells ofzo! Lekker centraal, niet haten op de pub-keuze. Als je het beter weet, dan stel je maar wat voor. In Utrecht, dus.
~19.00 t/m laat
Mensen die komen: twi, Myraela, kutkloon7 (debeterebob, je weet dat je het wilt!)
Ik heb serieus gevraagd of bart niet wilde chauffeureren tijdens onze vakantie maar helaasquote:Op vrijdag 11 mei 2012 21:39 schreef Jofunu-kun het volgende:
Binnenkort kunnen C_A en Snarf mijn rijstijl van dichtbij beleven.. Geen Oxa voor nodig!
Donequote:
ik ookquote:Op vrijdag 11 mei 2012 21:41 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Goed idee wel.
[..]
Ben ik eens serieus...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wat maak je me nou man.quote:Op vrijdag 11 mei 2012 21:41 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Nee, want ik eet geen zalm. Die geur is walgelijk.
quote:Op vrijdag 11 mei 2012 21:41 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
ik ookAl kook ik meestal maar 3 gangen
ik 1 gang en 1 sterSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
They would rather hate me for who I am, than love me for who I'm not.
Krijg je dat daar voor voorgeschreven ...quote:Op vrijdag 11 mei 2012 21:34 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
moet je ff terugscrollen.. was tegen auto angst van cas
Ik heb vele soorten passagiers, van kleine kledders tot oude pruimen.. DUs ja ik heb m'n rijstijl aardig onder controlequote:Op vrijdag 11 mei 2012 21:41 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
Ik heb serieus gevraagd of bart niet wilde chauffeureren tijdens onze vakantie maar helaas
pasta met zalm en spinazie uit de oven!quote:
oxa krijg je niet zomaar...quote:Op vrijdag 11 mei 2012 21:42 schreef DigitalGirl het volgende:
[..]
Krijg je dat daar voor voorgeschreven ...
quote:Op vrijdag 11 mei 2012 21:41 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
ik ookAl kook ik meestal maar 3 gangen
En nu iets dat ik kan maken zonder al te veel poespas, alsjeblieft.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ja jongen. Ik ben part-time veggie.quote:Emotionele exclusiviteit monogamie-adept
Panne(n)koeken?quote:Op vrijdag 11 mei 2012 21:43 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
En nu iets dat ik kan maken zonder al te veel poespas, alsjeblieft.
[..]
Ja jongen. Ik ben part-time veggie.
nee joh tis gene kinderfeestje, tenzij samen bakken dan is t nog wel gezelligquote:
Iets tussen de sterrenmaaltijden en pannenkoeken graag.quote:
De Wraps van Snarf dus..quote:Op vrijdag 11 mei 2012 21:46 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Iets tussen de sterrenmaaltijden en pannenkoeken graag.
Crepe Suzettes dusquote:Op vrijdag 11 mei 2012 21:46 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Iets tussen de sterrenmaaltijden en pannenkoeken graag.
Ja, of Roerbakmie.. Maar dat ligt niet iedereen lekker op de maag..quote:
Chocolademousse..quote:Op vrijdag 11 mei 2012 21:48 schreef Kaneelstokje het volgende:
Wraps it is.
Nu nog een toetje. Ik denk aan chocola.
citroen-kwarktaart pudding van monaquote:Op vrijdag 11 mei 2012 21:48 schreef Kaneelstokje het volgende:
Wraps it is.
Nu nog een toetje. Ik denk aan chocola.
Oh, lekker!quote:Op vrijdag 11 mei 2012 21:49 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
citroen-kwarktaart pudding van mona
edit: of gewone kwarktaart natuurlijk!![]()
brownies dan.....? (ook chocolade taart achtig)quote:Op vrijdag 11 mei 2012 21:50 schreef Kaneelstokje het volgende:
Ik zat te denken aan Death By Chocolate Cheesecake. Oreo taart is dat.
Maar dat maakte mijn ex altijd voor me, misschien niet het meest geschikte ding dan.
Double Chocolate Crumblecakequote:Op vrijdag 11 mei 2012 21:51 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
brownies dan.....? (ook chocolade taart achtig)
ik heb gister / eergister (weet t niet eens meer) double choco taart gegeten... had hoofdpijn achteraf!quote:
Oei, das niet goed..quote:Op vrijdag 11 mei 2012 21:53 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
ik heb gister / eergister (weet t niet eens meer) double choco taart gegeten... had hoofdpijn achteraf!
Goed idee wel.quote:Op vrijdag 11 mei 2012 21:51 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
brownies dan.....? (ook chocolade taart achtig)
whoei... wraps en brownies toe!quote:
Jij? Altijd.quote:Op vrijdag 11 mei 2012 21:54 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
whoei... wraps en brownies toe!
Mag ik mee-eten?? =D
nee, want je vriendin is er tochquote:
das toch ook een vriendinquote:Op vrijdag 11 mei 2012 22:09 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Mijn beste vriendin. Niet vriendin.
Ok, voordat dadelijk mensen denken dat ik een vriendin heb ofzo.quote:Op vrijdag 11 mei 2012 22:10 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
das toch ook een vriendinbedoelde gewoon je goede vriendin
truste!!quote:Op vrijdag 11 mei 2012 22:12 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ok, voordat dadelijk mensen denken dat ik een vriendin heb ofzo.
Maar goed, bedtijd voor mij.
Slaap lekker.
Nu al?quote:Op vrijdag 11 mei 2012 22:12 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ok, voordat dadelijk mensen denken dat ik een vriendin heb ofzo.
Maar goed, bedtijd voor mij.
Slaap lekker.
Je kunt beter gewoon de link hier plaatsen http://dailyfailcenter.comquote:Op vrijdag 11 mei 2012 22:06 schreef Barbusse het volgende:
Ik verveel me een beetje, merken jullie het
quote:
Ben kapot man.quote:
Dat vind ik dan weer saai. Welk gedeelte van vervelen begrijp je niet?quote:Op vrijdag 11 mei 2012 22:14 schreef DigitalGirl het volgende:
[..]
Je kunt beter gewoon de link hier plaatsen http://dailyfailcenter.com
Oh, ik dacht dat het een ronde vormen fotoalbum zou worden.quote:Op vrijdag 11 mei 2012 22:43 schreef Samzz het volgende:
En hoi! Fotoalbum voor Ma is bijna af
. Mijn deel zit er helemaal in en schattig dat het is
.
Enigszins een deceptie jaquote:Op vrijdag 11 mei 2012 22:46 schreef twi het volgende:
[..]
Oh, ik dacht dat het een ronde vormen fotoalbum zou worden.
Wat moet mijn moeder daar nu meequote:Op vrijdag 11 mei 2012 22:46 schreef twi het volgende:
[..]
Oh, ik dacht dat het een ronde vormen fotoalbum zou worden.
Foto's van cupcakes die je hebt gebakken?quote:Op vrijdag 11 mei 2012 22:48 schreef Samzz het volgende:
Wat moet mijn moeder daar nu mee?
En voor jouw informatie, er zitten best ronde vormen in het album.
quote:
Ik weet het niet zo goed...quote:
NSB'erquote:Op vrijdag 11 mei 2012 23:01 schreef Samzz het volgende:
Ik vind het Wilhelmus niet bijster mooi, anders.
ik wordt ook niet echt vrolijk of gemotivbeerd door ons droevig volksliedquote:Op vrijdag 11 mei 2012 23:01 schreef Samzz het volgende:
Hoe? Hoe? Hoe? Is er ook een duivenpartij?quote:Op vrijdag 11 mei 2012 23:03 schreef debeterebob het volgende:
Ik steun Dolf en de Nationale Kraaienpartij
Ik word weer droevig van honden. Ieder z'n ding.quote:Op vrijdag 11 mei 2012 23:04 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
ik wordt ook niet echt vrolijk of gemotivbeerd door ons droevig volkslied
ik wordt momenteel weldroevig van mijn kleinste woefie... =(quote:Op vrijdag 11 mei 2012 23:04 schreef twi het volgende:
[..]
Ik word weer droevig van honden. Ieder z'n ding.
Terecht. Dolf is een baas.quote:Op vrijdag 11 mei 2012 23:03 schreef debeterebob het volgende:
Ik steun Dolf en de Nationale Kraaienpartij
De duifmeneer denkt er nog over na...quote:Op vrijdag 11 mei 2012 23:04 schreef twi het volgende:
[..]
Hoe? Hoe? Hoe? Is er ook een duivenpartij?
Dat geeft niet, iedereen heeft bij de vorige verkiezingen toch ook kolossaal zijn/haar stem weggegooid.quote:Op vrijdag 11 mei 2012 23:06 schreef Lokasenna het volgende:
Ik ga misschien mijn stem weggooien en libertarisch stemmen.
Tijdens het wk en ek is het toch altijd een goed begin van een wedstrijd.quote:Op vrijdag 11 mei 2012 23:01 schreef Samzz het volgende:
Tja.. welke partij moet je stemmen om dat niet te doen?quote:Op vrijdag 11 mei 2012 23:06 schreef twi het volgende:
[..]
Dat geeft niet, iedereen heeft bij de vorige verkiezingen toch ook kolossaal zijn/haar stem weggegooid.
quote:Op vrijdag 11 mei 2012 23:07 schreef DigitalGirl het volgende:
[..]
Tijdens het wk en ek is het toch altijd een goed begin van een wedstrijd.
Kolossaal of massaal?quote:Op vrijdag 11 mei 2012 23:06 schreef twi het volgende:
[..]
Dat geeft niet, iedereen heeft bij de vorige verkiezingen toch ook kolossaal zijn/haar stem weggegooid.
Dat interesseert mij werkelijk geen ene bietquote:Op vrijdag 11 mei 2012 23:07 schreef DigitalGirl het volgende:
[..]
De minst slechte natuurlijk. Of gewoon als Drom op D66 stemmen, omdat je faalt met studerenquote:Op vrijdag 11 mei 2012 23:07 schreef Raggingbull het volgende:
[..]
Tja.. welke partij moet je stemmen om dat niet te doen?
Zo is dat vaderlands goed mag je best wel trots op zijn hoor!quote:Op vrijdag 11 mei 2012 23:07 schreef DigitalGirl het volgende:
[..]
Geen idee, ik heb mijn huiswerk nog niet gedaan. Niet op D66 in elk geval, want dan krijgt Drommel z'n zin.quote:Op vrijdag 11 mei 2012 23:07 schreef Raggingbull het volgende:
[..]
Tja.. welke partij moet je stemmen om dat niet te doen?
Het lied van de verbroedering...quote:Op vrijdag 11 mei 2012 23:07 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dat interesseert mij werkelijk geen ene biet.
Ja maar weet je alle partijen hebben iets goeds maar de verkeerde dingen die ze doen zijn altijd teveelquote:Op vrijdag 11 mei 2012 23:08 schreef twi het volgende:
[..]
Geen idee, ik heb mijn huiswerk nog niet gedaan. Niet op D66 in elk geval, want dan krijgt Drommel z'n zin.
Graag gedaanquote:Op vrijdag 11 mei 2012 23:08 schreef twi het volgende:
[..]
Massaal klinkt beter ja. Bedankt rond vormpje
Ja en zodra de NL clubs weer tegen elkaar moeten worden de hersens ingeslagen. Jeeej voetbalquote:
Ik geef liever Drommel zijn zin qua stemmen op die partij dan met iets willekeurig anders.quote:Op vrijdag 11 mei 2012 23:08 schreef twi het volgende:
[..]
Geen idee, ik heb mijn huiswerk nog niet gedaan. Niet op D66 in elk geval, want dan krijgt Drommel z'n zin.
Er waren niet heel veel ronde vormen te zien. Ik hou me in totdat ik die wel zie.quote:Op vrijdag 11 mei 2012 23:09 schreef Samzz het volgende:
[..]
Graag gedaan.
Zeg, nu had ik een ronde foto gepost en dan zeg je niks. Beetje flauw, hoor.
Hmpfquote:Op vrijdag 11 mei 2012 23:10 schreef twi het volgende:
[..]
Er waren niet heel veel ronde vormen te zien. Ik hou me in totdat ik die wel zie.
En dan komt er politie bij en kunne wij weer belasting betalen ben nu 18 werk me te pleures om geld te verdiene zit boven de hoeveelheid die ik mag bij verdiene per jaar dus betaal vrolijk 1/3 van mijn zuur verdiende centen mee:Squote:Op vrijdag 11 mei 2012 23:10 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja en zodra de NL clubs weer tegen elkaar moeten worden de hersens ingeslagen. Jeeej voetbal.
Ik zal nog even gaan bestuderen. Hier kom ik over enkele minuten op terug.quote:Op vrijdag 11 mei 2012 23:11 schreef Samzz het volgende:
[..]
Hmpf. Ronde benen, ronde tieten (toegegeven, niet zichtbaar
, maar ze zijn er wel!), ronde heupen.
dank jequote:
Nah, ik vind het mooier als ze met Россия beginnen.quote:
Ik snap geen kut van wat je hier probeert te zeggen.quote:Op vrijdag 11 mei 2012 23:11 schreef Raggingbull het volgende:
[..]
En dan komt er politie bij en kunne wij weer belasting betalen ben nu 18 werk me te pleures om geld te verdiene zit boven de hoeveelheid die ik mag bij verdiene per jaar dus betaal vrolijk 1/3 van mijn zuur verdiende centen mee:S
jij begint over die hooligans borduur ik op verder Maar kort gezegd voetbal is geen ruk aan en wij betalen een hoop geld omdat een aantal mongolen elkaar de kop in slaanquote:Op vrijdag 11 mei 2012 23:13 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik snap geen kut van wat je hier probeert te zeggen.
dat de belastign die hij afdraagt , uitgegeven wordt aan het sussen van rellen enzoquote:Op vrijdag 11 mei 2012 23:13 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik snap geen kut van wat je hier probeert te zeggen.
Vrouwen die een Russisch volkslied zingen vind ik dan weer niet kunnen. Zoek eens een mannenversie op die met dingusgedoemetrarerussischetekentjes begint dan?quote:Op vrijdag 11 mei 2012 23:13 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Nah, ik vind het mooier als ze met Россия beginnen.
godzijdank niet alleen die van mijquote:Op vrijdag 11 mei 2012 23:14 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
dat de belastign die hij afdraagt , uitgegeven wordt aan het sussen van rellen enzo
Ik vind jou ook geen hol aan, en FOK! betaalt er wel bandbreedte voor.quote:Op vrijdag 11 mei 2012 23:14 schreef Raggingbull het volgende:
[..]
jij begint over die hooligans borduur ik op verder Maar kort gezegd voetbal is geen ruk aan en wij betalen een hoop geld omdat een aantal mongolen elkaar de kop in slaan
Dat kan maar daar betalen wij als normale nederlanders geen cent meer of minder voorquote:Op vrijdag 11 mei 2012 23:16 schreef twi het volgende:
[..]
Ik vind jou ook geen hol aan, en FOK! betaalt er wel bandbreedte voor.
Ja, dat weet ik. Alleen hoe het er staatquote:Op vrijdag 11 mei 2012 23:14 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
dat de belastign die hij afdraagt , uitgegeven wordt aan het sussen van rellen enzo
Weet ik, popjequote:Op vrijdag 11 mei 2012 23:14 schreef Raggingbull het volgende:
[..]
jij begint over die hooligans borduur ik op verder Maar kort gezegd voetbal is geen ruk aan en wij betalen een hoop geld omdat een aantal mongolen elkaar de kop in slaan
Maar geld kost het wel.quote:Op vrijdag 11 mei 2012 23:17 schreef Raggingbull het volgende:
[..]
Dat kan maar daar betalen wij als normale nederlanders geen cent meer of minder voor
Haha, ja dat kan. Net weer een middag + avond gewerkt beetje moe sorry.quote:Op vrijdag 11 mei 2012 23:17 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja, dat weet ik. Alleen hoe het er staat.
[..]
Weet ik, popje. Alleen klopt er van je spelling geen ruk.
ik vind t ook een beetje vervelend dat de zorg duurder wordt door bezuinigingen. Als er niet zo veel geld naar rellen (politie, schade , enzo) had gegaan hadden we ons niet scheel hoeven betalen aan andere dingenquote:Op vrijdag 11 mei 2012 23:17 schreef Raggingbull het volgende:
[..]
Dat kan maar daar betalen wij als normale nederlanders geen cent meer of minder voor
http://folk.ntnu.no/makar(...)ov_ensemble_2004.mp3quote:Op vrijdag 11 mei 2012 23:15 schreef twi het volgende:
[..]
Vrouwen die een Russisch volkslied zingen vind ik dan weer niet kunnen. Zoek eens een mannenversie op die met dingusgedoemetrarerussischetekentjes begint dan?
Nou eigenlijks kost het alleen aanschaf van een server en stroom en voor de rest niks. Het verschil zit hem er in dat je dat vrijwillig doet. Maar betalen voor een stel hooligans die mekaar de kop in slaan is niet vrijwillig. En dat is het probleem.quote:
Tof hè, Game of Thrones!quote:Op vrijdag 11 mei 2012 23:19 schreef charmed_angel het volgende:
Hooligans zijn geen voetbalsupportersMaar relschoppers
Kutjepikandijvie ik ontplof! Hebben jullie al zin in de M&M show? Lekkere vrolijke muziekjes?
Bijna bij met GoTAfl 5 nu
Je bent een heldquote:Op vrijdag 11 mei 2012 23:19 schreef Watertornado het volgende:
[..]
http://folk.ntnu.no/makar(...)ov_ensemble_2004.mp3
Als er niet zoveel gesjoemeld werd en voor ieder wissewasje naar de dokter zou worden gegaan en wanneer het management van die zogeheten zorginstellingen eens stoppen met graaien en de lompe machine die de administratie heet niet zo veelomvattend en onlogisch zou zijn, dan zou er niet bezuinigd hoeven worden.quote:Op vrijdag 11 mei 2012 23:19 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
ik vind t ook een beetje vervelend dat de zorg duurder wordt door bezuinigingen. Als er niet zo veel geld naar rellen (politie, schade , enzo) had gegaan hadden we ons niet scheel hoeven betalen aan andere dingen
Nee het kost wel meer dan dat.quote:Op vrijdag 11 mei 2012 23:20 schreef Raggingbull het volgende:
[..]
Nou eigenlijks kost het alleen aanschaf van een server en stroom en voor de rest niks. Het verschil zit hem er in dat je dat vrijwillig doet. Maar betalen voor een stel hooligans die mekaar de kop in slaan is niet vrijwillig. En dat is het probleem.
Sorry Samzz, ontbrekende rondingen zijn ontbrekend. Ik kan er geen review van schrijven.quote:Op vrijdag 11 mei 2012 23:11 schreef twi het volgende:
[..]
Ik zal nog even gaan bestuderen. Hier kom ik over enkele minuten op terug.
Ik heb eigenlijk geen probleem met hooligans die elkaar de hersenen inslaan, die ruimen zichzelf wel op. Ik heb meer moeite met de vandalen die menen dat ze de stad wel kort en klein kunnen slaan omdat hun club of gewonnen of verloren heeft.quote:Op vrijdag 11 mei 2012 23:20 schreef Raggingbull het volgende:
[..]
Nou eigenlijks kost het alleen aanschaf van een server en stroom en voor de rest niks. Het verschil zit hem er in dat je dat vrijwillig doet. Maar betalen voor een stel hooligans die mekaar de kop in slaan is niet vrijwillig. En dat is het probleem.
Ey ga me nou niet vertellen dat het meer kost want heb me eigen site met alle sores van dien. Dus laat dat maar aan mij over dank jequote:Op vrijdag 11 mei 2012 23:21 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Nee het kost wel meer dan dat.
En zoveel betaal jij daar ook weer niet aan mee, beetje overdreven weer.
Dan heb ik ze goed verborgenquote:Op vrijdag 11 mei 2012 23:21 schreef twi het volgende:
[..]
Sorry Samzz, ontbrekende rondingen zijn ontbrekend. Ik kan er geen review van schrijven.
het is niet alleen de zorg (ziekenhuizen) die duurder worden, maar ook de zorg in instellingen wordt duurder (en dus minder personeel en voorzieningen) onderwijs wordt duurder...quote:Op vrijdag 11 mei 2012 23:21 schreef Samzz het volgende:
[..]
Als er niet zoveel gesjoemeld werd en voor ieder wissewasje naar de dokter zou worden gegaan en wanneer het management van die zogeheten zorginstellingen eens stoppen met graaien en de lompe machine die de administratie heet niet zo veelomvattend en onlogisch zou zijn, dan zou er niet bezuinigd hoeven worden.
Haha ja klopt, maar achjaa inderdaad.quote:Op vrijdag 11 mei 2012 23:21 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ja
Beetje teveel bloot en seks, maar achDe rest is wel spannend en leuk
Kortom ze korten op de groeipotentie van nederland. En dat is standaard doen ze altijd.quote:Op vrijdag 11 mei 2012 23:22 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
het is niet alleen de zorg (ziekenhuizen) die duurder worden, maar ook de zorg in instellingen wordt duurder (en dus minder personeel en voorzieningen) onderwijs wordt duurder...
Dat weet ik. Maar dat komt meer door de administratie die nergens op slaat en het graaiende management.quote:Op vrijdag 11 mei 2012 23:22 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
het is niet alleen de zorg (ziekenhuizen) die duurder worden, maar ook de zorg in instellingen wordt duurder (en dus minder personeel en voorzieningen) onderwijs wordt duurder...
Ik begin steeds meer een hekel aan Nederland te krijgenquote:Op vrijdag 11 mei 2012 23:22 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 11 mei 2012 23:21 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Lokwok, hier kun je je hart ophalen
Groentewinkeltje op Tenerife, here you come!quote:Op vrijdag 11 mei 2012 23:24 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ik begin steeds meer een hekel aan Nederland te krijgen
En maar betalen
zeker, dat ook...!quote:Op vrijdag 11 mei 2012 23:23 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dat weet ik. Maar dat komt meer door de administratie die nergens op slaat en het graaiende management.
Had nog wel wat meer portando gekund. En ik ben nog wel benieuwd naar een versie met zo'n soort stem:quote:Op vrijdag 11 mei 2012 23:20 schreef twi het volgende:
[..]
Je bent een heldDeze is ook nog veel beter dan degene die ik postte.
Ja ik denk dat ik de boeken ook maar ga aanschaffenquote:Op vrijdag 11 mei 2012 23:23 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Haha ja klopt, maar achjaa inderdaad.
Ik lees nu de boeken bijna klaar met deel 1. Ook tof en wordt het allemaal net wat duidelijker van.
Als je zelf een site hebt zou je moeten weten dat Fok niet uit de lucht komt vallen, daar zit echt wel geld in. En tijd, tijd is ook geld.quote:Op vrijdag 11 mei 2012 23:22 schreef Raggingbull het volgende:
[..]
Ey ga me nou niet vertellen dat het meer kost want heb me eigen site met alle sores van dien. Dus laat dat maar aan mij over dank je
Was het maar zo makkelijkquote:Op vrijdag 11 mei 2012 23:24 schreef twi het volgende:
[..]
Groentewinkeltje op Tenerife, here you come!
Dat is dan ook het management niet.quote:Op vrijdag 11 mei 2012 23:24 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
zeker, dat ook...!
maar alleen de top wordt hier rijker van hoor, mensen op de zorg-vloer lopen nog steeds flinke overuren voor weinig geld
Jup lees ze in het Engels maar lees altijd in het Engels. Maar vind het wel makkelijk weglezen.quote:Op vrijdag 11 mei 2012 23:24 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ja ik denk dat ik de boeken ook maar ga aanschaffen
Lees jij ze gewoon in het Engels?
Wat conservatief van jequote:Op vrijdag 11 mei 2012 23:21 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Beetje teveel bloot en seks, maar ach![]()
nee, dat zeg ik toch daarvoor (de top die wel rijker wordt)quote:
Ok morgen maar eens bestellen danquote:Op vrijdag 11 mei 2012 23:26 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Jup lees ze in het Engels maar lees altijd in het Engels. Maar vind het wel makkelijk weglezen.
Kan ik welquote:Op vrijdag 11 mei 2012 23:25 schreef twi het volgende:
[..]
Het ging erover dat ik van rondingen hou, en dat Samzz niet kan leveren.
Heb ze staan in een set van de eerste 4 delen, en 5 komt er apart achteraan.quote:Op vrijdag 11 mei 2012 23:27 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ok morgen maar eens bestellen dan
En omdat ik altijd gelijk heb, is het zo.quote:Op vrijdag 11 mei 2012 23:27 schreef Samzz het volgende:
[..]
Kan ik wel. Alleen dan niet op die foto volgens jou
.
Hier is het beter!quote:Op vrijdag 11 mei 2012 23:24 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ik begin steeds meer een hekel aan Nederland te krijgen
En maar betalen
Wat probeer je nou te zeggen? Et gaat er gewoon om dat de belasting die je betaalt onder andere die dat soort rare gasten word verbruikt. Die belasting die ik afdraag kan ik zelf ook wel goed gebruiken anders. Alleen voor bepaalde dingen zul je moeten betalen wat ik niet meer dan normaal vind. Maar met die hooligans is het gewoon geld verkwisterij. Wat jij kennelijk niet schijnt te begrijpen. Is dat je in nederland onnodig veel geld moet betalen voor onnodig rare en idiote dingen zoals rellen tussen hooligans.quote:Op vrijdag 11 mei 2012 23:25 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Als je zelf een site hebt zou je moeten weten dat Fok niet uit de lucht komt vallen, daar zit echt wel geld in. En tijd, tijd is ook geld.
En die paar belastingcentjes van jou die mogelijk nog niet eens bij de ME terecht komen vallen daarbij in het niet ja.
"Try smiling with your mouth closed."quote:Op vrijdag 11 mei 2012 23:28 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Als het nou mooie lichamen warenwat een gedrochten soms zeg
quote:Op vrijdag 11 mei 2012 23:28 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Als het nou mooie lichamen warenwat een gedrochten soms zeg
Dan maar naar de buurvrouw he.quote:Op vrijdag 11 mei 2012 23:25 schreef twi het volgende:
[..]
Het ging erover dat ik van rondingen hou, en dat Samzz niet kan leveren.
Ik vind Malta eigenlijk nogal een trieste bedoeningquote:
1 mooie set is wel het mooist, ik zag laatst een hele mooie set, weet alleen niet meer waarquote:Op vrijdag 11 mei 2012 23:28 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Heb ze staan in een set van de eerste 4 delen, en 5 komt er apart achteraan.
Je hebt ook sets waarbij een of meerdere delen opgesplitst zijn.
Het is niet het meest fotogenieke eiland neequote:Op vrijdag 11 mei 2012 23:29 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik vind Malta eigenlijk nogal een trieste bedoening. Er zijn veel mooiere plaatsen in Europa waar ze je niet van voor en van achter tegelijk naaien
.
Ik wil ook Nederland uit... Maar niet naar Maltaquote:Op vrijdag 11 mei 2012 23:30 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Het is niet het meest fotogenieke eiland neeMaar dat is juist wat ik er mooi aan vind, dat ongepolijste.
Jaquote:Op vrijdag 11 mei 2012 23:28 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
"Try smiling with your mouth closed."
Ik wil zeggen dat je belasting voor zoveel dingen wordt gebruikt, is het niet voor het een dan wel voor het ander en er zijn altijd mensen die het niet eens zijn met waar het terecht komt. In verhouding komt ook maar een erg klein deel van wat jij totaal aan belasting afdraagt bij hooliganbestrijding terecht. Dat wilde ik zeggen, maar dat scheen jij kennelijk niet te kunnen begrijpen.quote:Op vrijdag 11 mei 2012 23:28 schreef Raggingbull het volgende:
[..]
Wat probeer je nou te zeggen? Et gaat er gewoon om dat de belasting die je betaalt onder andere die dat soort rare gasten word verbruikt. Die belasting die ik afdraag kan ik zelf ook wel goed gebruiken anders. Alleen voor bepaalde dingen zul je moeten betalen wat ik niet meer dan normaal vind. Maar met die hooligans is het gewoon geld verkwisterij. Wat jij kennelijk niet schijnt te begrijpen. Is dat je in nederland onnodig veel geld moet betalen voor onnodig rare en idiote dingen zoals rellen tussen hooligans.
Nou, ik vraag me af of Griekenland of Spanje beter zijnquote:Op vrijdag 11 mei 2012 23:30 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ik vind het op dit moment overal beter dan in Nederland
Wat denk je van het altijd zonnige Rwanda?quote:Op vrijdag 11 mei 2012 23:30 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ik vind het op dit moment overal beter dan in Nederland
Ja alleen lukt dat niet, want er komen nog 2 boeken uit later. Die zijn nog niet af. Tenzij je daar nog een paar jaar op wil wachten.quote:Op vrijdag 11 mei 2012 23:29 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
1 mooie set is wel het mooist, ik zag laatst een hele mooie set, weet alleen niet meer waar
DeZwabber had die set geloof ik
Nou ik betaal net zo veel als ieder ander +/- 1/3 van mijn verdiende maandsalaris dus in verhouding betaal ik net zoveel als de rest.quote:Op vrijdag 11 mei 2012 23:31 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Ik wil zeggen dat je belasting voor zoveel dingen wordt gebruikt, is het niet voor het een dan wel voor het ander en er zijn altijd mensen die het niet eens zijn met waar het terecht komt. In verhouding komt ook maar een erg klein deel van wat jij totaal aan belasting afdraagt bij hooliganbestrijding terecht. Dat wilde ik zeggen, maar dat scheen jij kennelijk niet te kunnen begrijpen.
En je bent wat, 18? Zoveel betaal jij ook weer niet.
Ik blijf hier ook niet altijd denk ik. Maar tot nu toe vind ik het heerlijk. Maar zuid-Amerika trekt me heel ergquote:Op vrijdag 11 mei 2012 23:30 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik wil ook Nederland uit... Maar niet naar Malta.
Laat maar, dat was mijn punt niet.quote:Op vrijdag 11 mei 2012 23:32 schreef Raggingbull het volgende:
[..]
Nou ik betaal net zo veel als ieder ander +/- 1/3 van mijn verdiende maandsalaris dus in verhouding betaal ik net zoveel als de rest.
Driehoekig of vierkant? Of misschien ovaal? inplaats van rond?quote:
Als we emigreren wordt het sowieso Spanje. Maar dat is ook niet veel beter op dit momentquote:Op vrijdag 11 mei 2012 23:31 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Nou, ik vraag me af of Griekenland of Spanje beter zijn
nu verwacht ik toch wel een foto van twi die zichzelf met behulp van kussens een aantal gewenste rondingen toe-eigend ;Dquote:
Als je gaat emigreren ga ik je wel missen hoor!quote:Op vrijdag 11 mei 2012 23:33 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Als we emigreren wordt het sowieso Spanje. Maar dat is ook niet veel beter op dit moment
Ow nee zolang wil ik niet wachtenquote:Op vrijdag 11 mei 2012 23:31 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Ja alleen lukt dat niet, want er komen nog 2 boeken uit later. Die zijn nog niet af. Tenzij je daar nog een paar jaar op wil wachten.
Dus ik bestel de andere delen maar los, alleen wel met dezelfde soort kaft.
Dat vind ik op zich best een goed idee. Ik ben rond, maar volgens twi niet.quote:Op vrijdag 11 mei 2012 23:33 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
nu verwacht ik toch wel een foto van twi die zichzelf met behulp van kussens een aantal gewenste rondingen toe-eigend ;D
Haha, nee ik dus ook niet.quote:Op vrijdag 11 mei 2012 23:33 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ow nee zolang wil ik niet wachten
Ik heb nog familie en vrienden hier. Kom wel op vakantie danquote:Op vrijdag 11 mei 2012 23:33 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Als je gaat emigreren ga ik je wel missen hoor!
Jou punt is dat belasting geld aan meer dan alleen dat word besteed. En ik niet zoveel betaal wat logisch is want ik verdien minder. Maar betaal in verhouding net zoveel als jij en de rest hier. Dat het niet alleen aan dat word besteed snap ik ook wel. Maar als dat hooligan gedoe en enkele andere onnodige kosten ervan gaan betaal je meteen een stuk minder. En dat is mijn punt.quote:Op vrijdag 11 mei 2012 23:33 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Laat maar, dat was mijn punt niet.
quote:Op vrijdag 11 mei 2012 23:33 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
nu verwacht ik toch wel een foto van twi die zichzelf met behulp van kussens een aantal gewenste rondingen toe-eigend ;D
vakantie in nederlanfs... jij gaat uitgelachen worden in spanjequote:Op vrijdag 11 mei 2012 23:34 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ik heb nog familie en vrienden hier. Kom wel op vakantie dan
In verhouding betaal je helemaal niet net zoveel als ieder ander, er zijn meerdere schalen.quote:Op vrijdag 11 mei 2012 23:35 schreef Raggingbull het volgende:
[..]
Jou punt is dat belasting geld aan meer dan alleen dat word besteed. En ik niet zoveel betaal wat logisch is want ik verdien minder. Maar betaal in verhouding net zoveel als jij en de rest hier. Dat het niet alleen aan dat word besteed snap ik ook wel. Maar als dat hooligan gedoe en enkele andere onnodige kosten ervan gaan betaal je meteen een stuk minder. En dat is mijn punt.
Ja dat sowieso!!!quote:Op vrijdag 11 mei 2012 23:35 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
vakantie in nederlanfs... jij gaat uitgelachen worden in spanje
je kan je fam en vrienden ook gewoon uitnodigen
Margaery Tyrell. "Do you want to be queen?" "No. I want to be THE queen"quote:
eens per maandquote:Op vrijdag 11 mei 2012 23:37 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ja dat sowieso!!!
Maar op Tenerife heb je geen feestcafes dus ik moet wel even naar Nederland om los te gaan
Ik vind haar ogen raar en haar mond ook. Doe mij die twee die ik noemde maar.quote:Op vrijdag 11 mei 2012 23:37 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Margaery Tyrell. "Do you want to be queen?" "No. I want to be THE queen"
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Whahahaha nee niet per maand, 1 keer in het half jaarquote:Op vrijdag 11 mei 2012 23:38 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
eens per maandghehe duur stapavondje (vliegticket, drankjes, bobbus
)
Ibiza here we comequote:Op vrijdag 11 mei 2012 23:38 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Whahahaha nee niet per maand, 1 keer in het half jaar
En met zo'n lichaam mogen 'r tieten wat groterquote:Op vrijdag 11 mei 2012 23:39 schreef Lokasenna het volgende:
Ze heeft een mooi hoofd maar ik vind zwembandjes nooit zo mooi.
Ze is een vicious bitch, en geweldig met Cersei. Die twee beginnen hun eigen oorlog-in-een-oorlogquote:Op vrijdag 11 mei 2012 23:38 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik vind haar ogen raar en haar mond ook. Doe mij die twee die ik noemde maar.
Daar dacht ik ook al aan maar dat is raar om te zeggen omdat voor mij hetzelfde geldtquote:Op vrijdag 11 mei 2012 23:40 schreef twi het volgende:
[..]
En met zo'n lichaam mogen 'r tieten wat groter
Ik vind het haar op zich niet misstaan, maar moet er niet aan denken dat ik zelf zo rond zou zijn.quote:Op vrijdag 11 mei 2012 23:40 schreef twi het volgende:
[..]
En met zo'n lichaam mogen 'r tieten wat groter
quote:Op vrijdag 11 mei 2012 23:38 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik vind haar ogen raar en haar mond ook. Doe mij die twee die ik noemde maar.
Trustequote:Op vrijdag 11 mei 2012 23:41 schreef Samzz het volgende:
Tijd voor bed en boek. Morgen vroeg dag.
Trusten, poppedopjes.
En het setje is ook al niet bijzonder flatteus. Dat kan gewoon beter uitquote:Op vrijdag 11 mei 2012 23:41 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Ik vind het haar op zich niet misstaan, maar moet er niet aan denken dat ik zelf zo rond zou zijn.
Vrouwenhaat? Smaak. Doe niet zo retarded zeg.quote:Op vrijdag 11 mei 2012 23:41 schreef DigitalGirl het volgende:
[..]is dat nu weer vrouwenhaat ofzo... niets mis mee en dat al sinds de tudors
Klopt, maar ik denk daar begin ik maar niet over.quote:Op vrijdag 11 mei 2012 23:42 schreef twi het volgende:
[..]
En het setje is ook al niet bijzonder flatteus. Dat kan gewoon beter uit
quote:Op vrijdag 11 mei 2012 23:42 schreef Samzz het volgende:
[..]
Vrouwenhaat? Smaak. Doe niet zo retarded zeg.
Ligt er aan waar je van houdquote:
nee joh, denk dat 25 - 30 goed is...?quote:Op vrijdag 11 mei 2012 23:45 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
20%
Eventueel iets hoger maar dan moet dat vet wel allemaal in haar tieten gaan zitten.
Bovenbenen mag toch ook wel iets meer? Zolang het maar geen zwembandjes wordenquote:Op vrijdag 11 mei 2012 23:45 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
20%
Eventueel iets hoger maar dan moet dat vet wel allemaal in haar tieten gaan zitten.
Voor wat ik vind hè.quote:Op vrijdag 11 mei 2012 23:45 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
nee joh, denk dat 25 - 30 goed is...?
Iets mag wel, maar het wordt al snel een drilpudding daar denk ik dan.quote:Op vrijdag 11 mei 2012 23:46 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Bovenbenen mag toch ook wel iets meer? Zolang het maar geen zwembandjes worden
ik denk dat het er aan ligt hoe het verdeeld is ook.quote:Op vrijdag 11 mei 2012 23:48 schreef Lokasenna het volgende:
Ik moet er eigenlijk ook niet aan denken bij die 30 in de buurt te komen, het kan best mooi zijn bij mensen, maar voor mij hoeft het echt niet.
Maar jij hebt nu toch maat 40 zei je laatst?quote:Op vrijdag 11 mei 2012 23:46 schreef Lokasenna het volgende:
Ik zit net iets boven 20% denk ik, als ik naar dat plaatje kijk.
Ik overdreef, dat was alleen mijn jasquote:Op vrijdag 11 mei 2012 23:48 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Maar jij hebt nu toch maat 40 zei je laatst?
Nee joh, 32 eerder.quote:Op vrijdag 11 mei 2012 23:49 schreef Koen66 het volgende:
welke maat is die meest rechtse? 34, 36 ofzo?
Ik denk 36, een s-je.quote:Op vrijdag 11 mei 2012 23:49 schreef Koen66 het volgende:
welke maat is die meest rechtse? 34, 36 ofzo?
Ooooooh, ik dacht al want dan zou je best veel aangekomen zijn in korte tijd, eerst was je onder 34/36 toch?quote:Op vrijdag 11 mei 2012 23:50 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik overdreef, dat was alleen mijn jas
meest rechts is maat 32 - 34 denk ik hoor...?quote:
36 had ik een jaar geleden, nu pas ik die nog wel maar zijn ze wat kort. 38 heb ik nu standaard, maar ik heb niet genoeg tiet om ze strak te laten zitten.quote:Op vrijdag 11 mei 2012 23:51 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Ooooooh, ik dacht al want dan zou je best veel aangekomen zijn in korte tijd, eerst was je onder 34/36 toch?
Ik denk het ja, 36 is meer voor die 25% denk ik.quote:Op vrijdag 11 mei 2012 23:50 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik heb een fout beeld bij de maten denk ik?
Haha dikkerd xD nog steeds een 32 breedte en 34 lengte hier in de broeke danquote:Op vrijdag 11 mei 2012 23:52 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
36 had ik een jaar geleden, nu pas ik die nog wel maar zijn ze wat kort. 38 heb ik nu standaard, maar ik heb niet genoeg tiet om ze strak te laten zitten.
Huh, die 25 vind ik wel meer dan een maatje s hoor.quote:Op vrijdag 11 mei 2012 23:53 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Ik denk het ja, 36 is meer voor die 25% denk ik.
Maar dan kijk ik ook naar wat ikzelf draag, en ga er vanuit dat ze op het plaatje van gemiddelde lengte zouden zijn, en niet 1.85m ofzo.
Ben je dom ofzo, jeansmaten voor heren zijn heel wat anders dan kledingmaten voor dames.quote:Op vrijdag 11 mei 2012 23:53 schreef Raggingbull het volgende:
[..]
Haha dikkerd xD nog steeds een 32 breedte en 34 lengte hier in de broeke dan
Maatje S is vergelijkbaar met 36/38.quote:Op vrijdag 11 mei 2012 23:53 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Huh, die 25 vind ik wel meer dan een maatje s hoor.
Kun je na gaan hoeveel kleren mij interesserenquote:Op vrijdag 11 mei 2012 23:54 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Ben je dom ofzo, jeansmaten voor heren zijn heel wat anders dan kledingmaten voor dames.
Boeiend, zeg er dan gewoon niks over.quote:Op vrijdag 11 mei 2012 23:54 schreef Raggingbull het volgende:
[..]
Kun je na gaan hoeveel kleren mij interesseren
dacht ik ook ..?quote:Op vrijdag 11 mei 2012 23:55 schreef Lokasenna het volgende:
Ik dacht altijd s=36, m=38
Maar weet het eigenlijk ook niet echt.
44 is dan dus XXXLquote:Op vrijdag 11 mei 2012 23:55 schreef Lokasenna het volgende:
Ja het overlapt een beetje en verschilt nogal per winkel. Ene winkel valt een S als 38, andere als 36. En je hebt ook winkels waar een S als een 40 zit ofzo.quote:Op vrijdag 11 mei 2012 23:55 schreef Lokasenna het volgende:
Dat is dan waarschijnlijk een lang meisje, dan kan het. Qua bouw is ze erg slank namelijk.quote:Op vrijdag 11 mei 2012 23:56 schreef Lokasenna het volgende:
Dit is maat 36 volgens google:
[ afbeelding ]
ik ben maatje 38 meestal (verschild idd per winkel en per pasvorm)quote:Op vrijdag 11 mei 2012 23:56 schreef Lokasenna het volgende:
[ afbeelding ]
ligt ook aan de verhoudingen,maat 36 ziet er anders uit bij iemand van bv 1.60 dan een model van 1.80quote:Op vrijdag 11 mei 2012 23:56 schreef Lokasenna het volgende:
[ afbeelding ]
Dat is waar. Maar meestal is de romp wel ongeveer even lang en zit het meeste verschil in benen.quote:Op vrijdag 11 mei 2012 23:58 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Lengte maakt ook nog uit, en modellen zijn vaak lang hè.
Dan nog, als je lang bent is een 36 een maat voor slanke mensen, als je erg klein bent kan je met een 38 ook rond zijn.quote:Op vrijdag 11 mei 2012 23:58 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Dat is waar. Maar meestal is de romp wel ongeveer even lang en zit het meeste verschil in benen.
Da's waar. Ik heb maat 38 en vind mezelf aan de ronde kantquote:Op zaterdag 12 mei 2012 00:00 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Dan nog, als je lang bent is een 36 een maat voor slanke mensen, als je erg klein bent kan je met een 38 ook rond zijn.
En google zou ik niet zoveel waarde aan hechten daarbij eigenlijk. Volgens mij is dat een H&M model en H&M vermeldt nooit bij die plaatjes wat voor maten het model zelf aanheeft.
ik draag meestal straight-modelletjes.... in die skinny kom ik echt niet (veel te grote kuiten, krijg t vaak al niet over mn knie heen....)quote:Op zaterdag 12 mei 2012 00:00 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Dan nog, als je lang bent is een 36 een maat voor slanke mensen, als je erg klein bent kan je met een 38 ook rond zijn.
En google zou ik niet zoveel waarde aan hechten daarbij eigenlijk. Volgens mij is dat een H&M model en H&M vermeldt nooit bij die plaatjes wat voor maten het model zelf aanheeft.
Je bent ook niet zo lang toch?quote:Op zaterdag 12 mei 2012 00:01 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Da's waar. Ik heb maat 38 en vind mezelf aan de ronde kant
In elk geval aan de onderkant. Boven ben ik dan weer vrij mager.
ze heeft ook puntige knieënquote:
Ik ben vrij kort, ergens rond de 1,65 maarquote:Op zaterdag 12 mei 2012 00:02 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Je bent ook niet zo lang toch?
Qua ondermaat zit ik vrij laag, maar ben ook niet lang en ik ben echt geen gratenpakhuis.
geen skinny's willen dragen... kan me heus wel in een maatje groter wurmen, maar t staat gewoon niet goed (en t zit niet fijn)quote:
hoe komt dat zo?quote:Op zaterdag 12 mei 2012 00:04 schreef Koen66 het volgende:
[..]
ik vind maar vrij weinig modellen mooi
ik hou niet van mager, en de meeste modellen vind ik dus echt veel te magerquote:
Ja ik ben net zo lang, maar heb jeansmaat 25. Misschien pas ik ook in 24, maar die zie ik nooit dus nooit geprobeerd. Andere broeken/shortjes/rokjes pak ik meestal 34, maar heb ook een heerlijk zittend shortje in maat 32 uit Spanje bijvoorbeeld. Dus vrij smal in ieder geval, maar echt niet anorexia-achtig omdat ik juist niet zo groot ben.quote:Op zaterdag 12 mei 2012 00:04 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik ben vrij kort, ergens rond de 1,65 maar
Maar mijn bovenbenen/heupen zijn gewoon een maat groter dan de bovenkant waarin ik nog best in 36 pas. Hoef ik in mijn broeken niet te proberen.
je houd meer van nicki minaj?(peer)quote:Op zaterdag 12 mei 2012 00:06 schreef Koen66 het volgende:
[..]
ik hou niet van mager, en de meeste modellen vind ik dus echt veel te mager
Hoeveel weeg je ongeveer dan?quote:Op zaterdag 12 mei 2012 00:06 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Ja ik ben net zo lang, maar heb jeansmaat 25. Misschien pas ik ook in 24, maar die zie ik nooit dus nooit geprobeerd. Andere broeken/shortjes/rokjes pak ik meestal 34, maar heb ook een heerlijk zittend shortje in maat 32 uit Spanje bijvoorbeeld. Dus vrij smal in ieder geval, maar echt niet anorexia-achtig omdat ik juist niet zo groot ben.
Boven heb ik vaak wat meer speling nodig vanwege tieten, qua taille wel 34. Dus met jurkjes zitten ze vaak of te strak bij mijn tieten, of te los bij mijn middel.
Jij past bijna twee keer in mij.quote:Op zaterdag 12 mei 2012 00:08 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
55 kilo.
Niet weinig ofzo bij die lengte. Maar zeker niet veel natuurlijk.
Mm, ik 3 kilo meer. Maar ik heb veel grotere matenquote:Op zaterdag 12 mei 2012 00:08 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
55 kilo.
Niet weinig ofzo bij die lengte. Maar zeker niet veel natuurlijk.
Joh, jij bent ook 3 koppen groter ofzo.quote:Op zaterdag 12 mei 2012 00:09 schreef twi het volgende:
[..]
Jij past bijna twee keer in mij.
Nee, ik ga geen foute grapjes maken.
Scarletquote:Op zaterdag 12 mei 2012 00:07 schreef system_overload het volgende:
[..]
je houd meer van nicki minaj?(peer)
of meer scarlet johanson (zandloper)
of.. jessica simpson (appel)
Tsja bouw hè. En ik verdenk mijn tieten.quote:Op zaterdag 12 mei 2012 00:10 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Mm, ik 3 kilo meer. Maar ik heb veel grotere maten
ze laten een ideaalbeeld zien dat onmogelijk is gephotosopt dus ,als ze normale vrouwen laten zienquote:Op zaterdag 12 mei 2012 00:06 schreef Lokasenna het volgende:
Modellen zijn vervelend, zo kun je niet zien hoe de kleding staat op mensen die minder lang zijn met een grotere maat.
Negertjes in Afrika hebben ook een buikje.quote:Op zaterdag 12 mei 2012 00:12 schreef Rafeiro het volgende:
Zware botten, veel spiermassa, genoeg mogelijkheden.
Ik ben ongeveer 1.90 en weeg 80-85 kilo, ben "graat mager" maar heb wel iets een buikje
Gewicht en lengte zeggen zo weinig.
oh, ja ik ben een ventje
ik weeg 61/62 kg bij 1.58quote:Op zaterdag 12 mei 2012 00:10 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Mm, ik 3 kilo meer. Maar ik heb veel grotere maten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |