quote:Op donderdag 10 mei 2012 00:08 schreef twi het volgende:
26 mei in een leuke kroeg in Utrecht, Mick O' Connells ofzo! Lekker centraal, niet haten op de pub-keuze. Als je het beter weet, dan stel je maar wat voor. In Utrecht, dus.
~19.00 t/m laat
Mensen die komen: twi, Myraela, kutkloon7 (debeterebob, je weet dat je het wilt!)
Ik heb serieus gevraagd of bart niet wilde chauffeureren tijdens onze vakantie maar helaasquote:Op vrijdag 11 mei 2012 21:39 schreef Jofunu-kun het volgende:
Binnenkort kunnen C_A en Snarf mijn rijstijl van dichtbij beleven.. Geen Oxa voor nodig!
Donequote:
ik ookquote:Op vrijdag 11 mei 2012 21:41 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Goed idee wel.
[..]
Ben ik eens serieus...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wat maak je me nou man.quote:Op vrijdag 11 mei 2012 21:41 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Nee, want ik eet geen zalm. Die geur is walgelijk.
quote:Op vrijdag 11 mei 2012 21:41 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
ik ookAl kook ik meestal maar 3 gangen
ik 1 gang en 1 sterSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
They would rather hate me for who I am, than love me for who I'm not.
Krijg je dat daar voor voorgeschreven ...quote:Op vrijdag 11 mei 2012 21:34 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
moet je ff terugscrollen.. was tegen auto angst van cas
Ik heb vele soorten passagiers, van kleine kledders tot oude pruimen.. DUs ja ik heb m'n rijstijl aardig onder controlequote:Op vrijdag 11 mei 2012 21:41 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
Ik heb serieus gevraagd of bart niet wilde chauffeureren tijdens onze vakantie maar helaas
pasta met zalm en spinazie uit de oven!quote:
oxa krijg je niet zomaar...quote:Op vrijdag 11 mei 2012 21:42 schreef DigitalGirl het volgende:
[..]
Krijg je dat daar voor voorgeschreven ...
quote:Op vrijdag 11 mei 2012 21:41 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
ik ookAl kook ik meestal maar 3 gangen
En nu iets dat ik kan maken zonder al te veel poespas, alsjeblieft.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ja jongen. Ik ben part-time veggie.quote:Emotionele exclusiviteit monogamie-adept
Panne(n)koeken?quote:Op vrijdag 11 mei 2012 21:43 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
En nu iets dat ik kan maken zonder al te veel poespas, alsjeblieft.
[..]
Ja jongen. Ik ben part-time veggie.
nee joh tis gene kinderfeestje, tenzij samen bakken dan is t nog wel gezelligquote:
Iets tussen de sterrenmaaltijden en pannenkoeken graag.quote:
De Wraps van Snarf dus..quote:Op vrijdag 11 mei 2012 21:46 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Iets tussen de sterrenmaaltijden en pannenkoeken graag.
Crepe Suzettes dusquote:Op vrijdag 11 mei 2012 21:46 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Iets tussen de sterrenmaaltijden en pannenkoeken graag.
Ja, of Roerbakmie.. Maar dat ligt niet iedereen lekker op de maag..quote:
Chocolademousse..quote:Op vrijdag 11 mei 2012 21:48 schreef Kaneelstokje het volgende:
Wraps it is.
Nu nog een toetje. Ik denk aan chocola.
citroen-kwarktaart pudding van monaquote:Op vrijdag 11 mei 2012 21:48 schreef Kaneelstokje het volgende:
Wraps it is.
Nu nog een toetje. Ik denk aan chocola.
Oh, lekker!quote:Op vrijdag 11 mei 2012 21:49 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
citroen-kwarktaart pudding van mona
edit: of gewone kwarktaart natuurlijk!![]()
brownies dan.....? (ook chocolade taart achtig)quote:Op vrijdag 11 mei 2012 21:50 schreef Kaneelstokje het volgende:
Ik zat te denken aan Death By Chocolate Cheesecake. Oreo taart is dat.
Maar dat maakte mijn ex altijd voor me, misschien niet het meest geschikte ding dan.
Double Chocolate Crumblecakequote:Op vrijdag 11 mei 2012 21:51 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
brownies dan.....? (ook chocolade taart achtig)
ik heb gister / eergister (weet t niet eens meer) double choco taart gegeten... had hoofdpijn achteraf!quote:
Oei, das niet goed..quote:Op vrijdag 11 mei 2012 21:53 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
ik heb gister / eergister (weet t niet eens meer) double choco taart gegeten... had hoofdpijn achteraf!
Goed idee wel.quote:Op vrijdag 11 mei 2012 21:51 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
brownies dan.....? (ook chocolade taart achtig)
whoei... wraps en brownies toe!quote:
Jij? Altijd.quote:Op vrijdag 11 mei 2012 21:54 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
whoei... wraps en brownies toe!
Mag ik mee-eten?? =D
nee, want je vriendin is er tochquote:
das toch ook een vriendinquote:Op vrijdag 11 mei 2012 22:09 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Mijn beste vriendin. Niet vriendin.
Ok, voordat dadelijk mensen denken dat ik een vriendin heb ofzo.quote:Op vrijdag 11 mei 2012 22:10 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
das toch ook een vriendinbedoelde gewoon je goede vriendin
truste!!quote:Op vrijdag 11 mei 2012 22:12 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ok, voordat dadelijk mensen denken dat ik een vriendin heb ofzo.
Maar goed, bedtijd voor mij.
Slaap lekker.
Nu al?quote:Op vrijdag 11 mei 2012 22:12 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ok, voordat dadelijk mensen denken dat ik een vriendin heb ofzo.
Maar goed, bedtijd voor mij.
Slaap lekker.
Je kunt beter gewoon de link hier plaatsen http://dailyfailcenter.comquote:Op vrijdag 11 mei 2012 22:06 schreef Barbusse het volgende:
Ik verveel me een beetje, merken jullie het
quote:
Ben kapot man.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |