Dat lijkt me logisch.,quote:Op vrijdag 11 mei 2012 19:17 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Je zal het niet snel herhalen denk ik..
Heb je ook doelen? Waar wil je op je 15e levensjaar staan?quote:Op vrijdag 11 mei 2012 19:14 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
# 114 Ajacied422 76.617 op naar de top100
Op het podium bij Hollands got talent.quote:Op vrijdag 11 mei 2012 19:17 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Heb je ook doelen? Waar wil je op je 15e levensjaar staan?
Wie ken die niet.quote:Op vrijdag 11 mei 2012 19:19 schreef Geo4kant het volgende:
Wie kent deze?
Deze stond altijd op een wit casette bandje in de auto van mijn opa
Die eckte ecktequote:Op vrijdag 11 mei 2012 19:19 schreef Geo4kant het volgende:
Is dat niet Gino Pietermaaj van de oude bok?![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.AFCA!
quote:Op vrijdag 11 mei 2012 19:20 schreef RensAjacied het volgende:
Hoe heet een nigger die de kip helemaal opeet? Kluivert!
![]()
![]()
Die Twente spelers kwamen niet meer bij toen, die vonden het erg leuk.quote:Op vrijdag 11 mei 2012 19:20 schreef RensAjacied het volgende:
![]()
![]()
Waarom heeft FOK!User Geo4kant een geovierhoek?quote:Op vrijdag 11 mei 2012 19:22 schreef Geo4kant het volgende:
Ik vond die Kluivert grap wel leuktoen ik hem de eerste keer hoorde.
spoiler!quote:Op vrijdag 11 mei 2012 19:20 schreef RensAjacied het volgende:
![]()
![]()
quote:Op vrijdag 11 mei 2012 19:23 schreef Caland het volgende:
Ik vind deze nog steeds leuk.
[ afbeelding ]
Vond het wel leuk dat je het even meldde.quote:Op vrijdag 11 mei 2012 19:22 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Dacht, zeg het even. Misschien streelde het je ego.
Net als die Lucille Werner-grap. Was een paar jaar geleden.quote:Op vrijdag 11 mei 2012 19:22 schreef Geo4kant het volgende:
Ik vond die Kluivert grap wel leuktoen ik hem de eerste keer hoorde.
put me on a plain.. hurry hurry before i go insanequote:Op vrijdag 11 mei 2012 19:23 schreef Dromenvangertje het volgende:
Twenty, twenty, twentyfour hours ago, i wanna be sedated.
Leuk man, mooi huilie huilie doen.quote:Op vrijdag 11 mei 2012 19:22 schreef Ajacied422 het volgende:
j0rdiii, heb je ook de laatste tijd de spannende verrichtingen in het PSV-Topic gevolgd?
quote:Op vrijdag 11 mei 2012 19:24 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Just get me to the airport, put me on a plain.. hurry hurry before i go insane
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 11 mei 2012 19:25 schreef Ajacied422 het volgende:
Wat is het verschil tussen een vrouw en een koelkast?HOE WEET JIJ DATSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 11 mei 2012 19:25 schreef Ajacied422 het volgende:
Wat is het verschil tussen een vrouw en een koelkast?MUHAHAHAHAHAHAHHA WOHOHOHO!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.★★★
Mijn broer heeft de Z5200 of 5500 ..quote:Op vrijdag 11 mei 2012 19:24 schreef Dj_Day-V het volgende:
Tijd om mijn Logitech Z623 te laten spreken.
Die wou ik ook ja maar ik heb niks aan 5.1quote:Op vrijdag 11 mei 2012 19:26 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Mijn broer heeft de Z5200 of 5500 ..dat is niet normaal
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.AFCA!
Leuk man.quote:Op vrijdag 11 mei 2012 19:29 schreef Geo4kant het volgende:
I knew I couldn't make it in the white man's world, so I bought me some khakis and a Geri curl.
I knew I couldn't make it to the NFL, so I went to East Palmdale and started slingin' yayo.
For sure! I was makin' crazy dough. Should've dropped outta school a long time ago.
Bought a cell phone, like a nut. Now I deliver like Pizza Hut.
I drunk whisky and Bacardi. I sold dope to anybody.
Me and my homies sold dubs and dimes, took turns bustin' rhymes just to pass the time.
A white man drove up to my spot. He said, Hey, homeboy, what you got?
I put a fat rock inside his hand. About 25 sheriffs jumped out the van.
(Get down, punk.)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 11 mei 2012 19:29 schreef Geo4kant het volgende:
Weet jij de overeenkomst tussen een tweeling en een massagraf?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Daarom wil Ajacied ook nooit dat vrouwen praten als hij sex met ze heeft.quote:Op vrijdag 11 mei 2012 19:29 schreef Ajacied422 het volgende:
Weet je wat zo vreselijk is? Als je aan iets tofs dacht, en dan iemand wat tegen je zei en er op reageerde. Dan ben je dat weer kwijt
Boef en de aap is echt hard als je bezopen bent man. Ooit al eens naar een optreden van ze geweest?quote:
Timmietex, heb die gozer 2 jaar terug een tijd gesproken na een optreden van hem in Zwolle. Wat een dope gast is datquote:
Keertje of 5 hier in Zwolle geweest. Kankerhard als je vaag bentquote:Op vrijdag 11 mei 2012 19:30 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Boef en de aap is echt hard als je bezopen bent man. Ooit al eens naar een optreden van ze geweest?
nopquote:Op vrijdag 11 mei 2012 19:30 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Boef en de aap is echt hard als je bezopen bent man. Ooit al eens naar een optreden van ze geweest?
opgezwolle had vroeger ook echt te dope collabs, jawat, duvel en meer van die helden.quote:
Ja Jawat ken ik persoonlijk, schoolvriend van me nicht. Ging in het begin goed mee, is daarna zowel privé als met rap heel erg down gegaan.quote:Op vrijdag 11 mei 2012 19:32 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
nop
[..]
opgezwolle had vroeger ook echt te dope collabs, jawat, duvel en meer van die helden.
Altijd zonde, maar het is niet anders. Jawat had ook zon clip a la southpark. duidelijk geloof ikquote:Op vrijdag 11 mei 2012 19:33 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Ja Jawat ken ik persoonlijk, schoolvriend van me nicht. Ging in het begin goed mee, is daarna zowel privé als met rap heel erg down gegaan.
Oppositesquote:Op vrijdag 11 mei 2012 19:33 schreef Geo4kant het volgende:
JE MOET NIET ZITTEN AAN ME NIKE'SSSSSSSSSS
Klopt, ook nog tijdje in de bak gezetenquote:Op vrijdag 11 mei 2012 19:33 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Ja Jawat ken ik persoonlijk, schoolvriend van me nicht. Ging in het begin goed mee, is daarna zowel privé als met rap heel erg down gegaan.
Jeugd van Tegenwoordig dissquote:Op vrijdag 11 mei 2012 19:34 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Altijd zonde, maar het is niet anders. Jawat had ook zon clip a la southpark. duidelijk geloof ik
ik zie jou plaatjes nooitquote:
Duidelijk, bazentrackquote:
Sloeg ook regelmatig mensen in elkaar na optredensquote:Op vrijdag 11 mei 2012 19:34 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Klopt, ook nog tijdje in de bak gezeten
Dus laad op, Jawat is je batterij!quote:Op vrijdag 11 mei 2012 19:33 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Opvliegerig gozertje hoor. Heb hem een keer gesproken toen ik nog bij een restaurant werkte, hele aardige dude ook. Maar heb wel vaker verhalen gehoord dat hij snel er op sloegquote:Op vrijdag 11 mei 2012 19:35 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Sloeg ook regelmatig mensen in elkaar na optredens![]()
In Lelystad was er ooit een grote vechtpartij volgens mij. Sprong hij ineens het publiek in.
Ditquote:Op vrijdag 11 mei 2012 19:36 schreef napoleonfour het volgende:
mis the box wel, beter dan die mtv meuk.
ja sowieso.quote:
Dan zou ik echt los gaan inderdaad. Zwolle heeft echt goede Nederhop.quote:Op vrijdag 11 mei 2012 19:39 schreef SjaakBauer het volgende:
Ik was hierbij, vetste avond van m'n leven denk ik
Buitenwesten tour was zo fucking ziekquote:Op vrijdag 11 mei 2012 19:40 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Dan zou ik echt los gaan inderdaad. Zwolle heeft echt goede Nederhop.
quote:Op vrijdag 11 mei 2012 19:41 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Dafuq .......... dat haar lijkt op die dusters die je vroeger had![]()
[ afbeelding ]
[..]
[ afbeelding ]
[..]
[ afbeelding ]
Typhoon was met bevrijdingsfestival in Zwolle. Heb hem niet kunnen zien want het was alleen voor Deltion studenten. Zat ik met Waylon opgescheeptquote:Op vrijdag 11 mei 2012 19:41 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Buitenwesten tour was zo fucking ziek
Het kan ook een stoplichtijsje zijn!1!quote:Op vrijdag 11 mei 2012 19:41 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Fruetjoy ofsoietsquote:Op vrijdag 11 mei 2012 19:43 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Het kan ook een stoplichtijsje zijn!1!
Rap en reggea?quote:Op vrijdag 11 mei 2012 19:39 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Rap kan goed zijn.
Bob Marleyreggae
![]()
Typhoon is alleen vet als hij zijn oude tracks van Tussen Licht & Lucht doet. Tegenwoordig maakt die vage alu-hoedjegeefoverheidoveraldeschuldvan-hiphopquote:Op vrijdag 11 mei 2012 19:42 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Typhoon was met bevrijdingsfestival in Zwolle. Heb hem niet kunnen zien want het was alleen voor Deltion studenten. Zat ik met Waylon opgescheept![]()
Mee eens.quote:Op vrijdag 11 mei 2012 19:43 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Typhoon is alleen vet als hij zijn oude tracks van Tussen Licht & Lucht doet. Tegenwoordig maakt die vage alu-hoedjegeefoverheidoveraldeschuldvan-hiphop
net als die Manu.De broer van Typhoon Blaxtar is geniaal in het engels en middelmatig in het nederlands.quote:Op vrijdag 11 mei 2012 19:43 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Typhoon is alleen vet als hij zijn oude tracks van Tussen Licht & Lucht doet. Tegenwoordig maakt die vage alu-hoedjegeefoverheidoveraldeschuldvan-hiphop
Oh, zal straks even luisteren.quote:Op vrijdag 11 mei 2012 19:45 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Ja daarom die 101 barz, gaat goed samen.
Engels is Blaxtar echt fucking goed. Hun andere broer O-Dog is echt de dikste baas van hun drieën. Hij hostte eerst vaak shows en was komiek, wat heb ik me dood gelachen om die gozertquote:Op vrijdag 11 mei 2012 19:45 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
net als die Manu.De broer van Typhoon Blaxtar is geniaal in het engels en middelmatig in het nederlands.
Blaxtar.quote:Op vrijdag 11 mei 2012 19:45 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
net als die Manu.De broer van Typhoon Blaxtar is geniaal in het engels en middelmatig in het nederlands.
Friesland.quote:Op vrijdag 11 mei 2012 19:50 schreef RensAjacied het volgende:
Wat is volgens jullie de beste Nederlanse diss ooit uitgebracht?
quote:Op vrijdag 11 mei 2012 19:50 schreef RensAjacied het volgende:
Wat is volgens jullie de beste Nederlanse diss ooit uitgebracht?
quote:
quote:Op vrijdag 11 mei 2012 19:54 schreef RensAjacied het volgende:
Eigenlijk hadden we Steven hierbij nodig, kwam er gisteren achter dat hij in de clip van Nino staat
Dans maar, sjans maar, ook als je zeker helemaal geen kans maakt, dans maar, sjans maar want dit is weer die lekkere dansplaatquote:Op vrijdag 11 mei 2012 19:52 schreef SjaakBauer het volgende:
Denk Ghostbusters eigenlijk. Alhoewel ik Brainpower wel een mongool van de bovenste plank vind
En dan die super flexibele gast die uit die tas/koffer komtquote:Op vrijdag 11 mei 2012 19:54 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Dans maar, sjans maar, ook als je zeker helemaal geen kans maakt, dans maar, sjans maar want dit is weer die lekkere dansplaat
hehequote:Op vrijdag 11 mei 2012 19:54 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Dans maar, sjans maar, ook als je zeker helemaal geen kans maakt, dans maar, sjans maar want dit is weer die lekkere dansplaat
StevenMac26 in tha house, bij dat skateparkje. Wel grappig inderdaad, maar kan hij beter zelf vertellen haha.quote:
Polska en Keizerquote:Op vrijdag 11 mei 2012 19:56 schreef SjaakBauer het volgende:
Vroeger konden we genieten van dingen als Opgezwolle en ietsje later Winne, nu hebben we lekker Mr Polska en Keizer
is dat skateparkje in zaandam?quote:Op vrijdag 11 mei 2012 19:56 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
StevenMac26 in tha house, bij dat skateparkje. Wel grappig inderdaad, maar kan hij beter zelf vertellen haha.
oh en die gasten die dat luisteren voelen zich ook gelijk zo hiphop. Ik kreeg wel een klein traantje in mijn ogen toen de hangjugend opgezwolle aan het draaien was op hun telefoontje.quote:Op vrijdag 11 mei 2012 19:56 schreef SjaakBauer het volgende:
Vroeger konden we genieten van dingen als Opgezwolle en ietsje later Winne, nu hebben we lekker Mr Polska en Keizer
Die is ook wel hard ja. Negativ was vroeger sws heel erg hard. Helaas met Keizer samen gegaanquote:Op vrijdag 11 mei 2012 19:57 schreef ajacied4lf het volgende:
Ik ken maar 1 diss, dus weet ook niet of het goed is...
Negativ - Dacht je nou echt.
quote:Op vrijdag 11 mei 2012 19:58 schreef Dromenvangertje het volgende:
Talent is net als juni, het verschil tussen mei en juli.
OHHH
Au.quote:Op vrijdag 11 mei 2012 19:58 schreef Dromenvangertje het volgende:
OHHH
Negativ is een van de betere rappers in Nederland..quote:Op vrijdag 11 mei 2012 19:58 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Die is ook wel hard ja. Negativ was vroeger sws heel erg hard.
ja je vader.quote:Op vrijdag 11 mei 2012 19:58 schreef Dromenvangertje het volgende:
OHHH
Dat vond ik dus echt een vreselijke kutplaat.quote:Op vrijdag 11 mei 2012 19:54 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Slijmbalquote:Op vrijdag 11 mei 2012 20:01 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Haar vader heeft wel talent, hij heeft een hele mooie dochter gemaakt!
quote:Op vrijdag 11 mei 2012 20:02 schreef napoleonfour het volgende:
onze boer geo gaat je proberen te regelen dv.
Gelukkig maar... anders had je problemen gehad met Smoofie.quote:Op vrijdag 11 mei 2012 20:02 schreef Geo4kant het volgende:
[..]Nee. Ik maak gewoon een keer een flauwe opmerking..
Amerika is nu (bijna) ook allemaal troep.quote:Op vrijdag 11 mei 2012 20:02 schreef Roffamannetje het volgende:
Ik Luisterde altijd THC en Uniq, verder nederlandse rap
haha durft hij wel tegen emo'squote:Op vrijdag 11 mei 2012 20:02 schreef napoleonfour het volgende:
onze boer geo gaat je proberen te regelen dv.
Nee joh, dat was een klassieker.quote:Op vrijdag 11 mei 2012 20:01 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Dat vond ik dus echt een vreselijke kutplaat.
quote:Op vrijdag 11 mei 2012 20:05 schreef GGMM het volgende:
[..]
Nee joh, dat was een klassieker.
"Want dit blijft langer hangen dan de wallen van Wim Kok"
Ballen tot we vallen was wel een bazentrack van jewelste hoor.quote:Op vrijdag 11 mei 2012 20:02 schreef Roffamannetje het volgende:
Ik Luisterde altijd THC en Uniq, verder nederlandse rap
Hele melodie wekt irritatie bij me op om een of andere reden. Die zin is trouwens wel enorm goed.quote:Op vrijdag 11 mei 2012 20:05 schreef GGMM het volgende:
[..]
Nee joh, dat was een klassieker.
"Want dit blijft langer hangen dan de wallen van Wim Kok"
En gecensureerdquote:Op vrijdag 11 mei 2012 20:07 schreef Geo4kant het volgende:
Die Vevo channels zijn kut .. die nummers zijn altijd heel zacht
En alle scheldwoorden weggepiept, zodat je bij sommige rappers een halve minuut mistquote:Op vrijdag 11 mei 2012 20:07 schreef Geo4kant het volgende:
Die Vevo channels zijn kut .. die nummers zijn altijd heel zacht
En, nog peuken gerookt?quote:Op vrijdag 11 mei 2012 20:23 schreef Dr.Mikey het volgende:
Simple plan van emo muziek naar een chille zomerhit.
Ik kan iets sexistisch' noemen wat waarschijnlijk het probleem wel zal oplossen.quote:Op vrijdag 11 mei 2012 20:23 schreef Jojoortje het volgende:
Ik heb een fucking vlieg in mijn keel en die wil er niet uit.
Wat moet ik doen??
Vinger in je keel, even kotsen is hij er wel uit door de druk van opkomende kots.quote:Op vrijdag 11 mei 2012 20:23 schreef Jojoortje het volgende:
Wat moet ik doen??
Zoutzuur.quote:Op vrijdag 11 mei 2012 20:23 schreef Jojoortje het volgende:
Wat moet ik doen??
Geprobeerd, maar hij glijdt steeds meer naar beneden. Op zich wel een goed teken.quote:Op vrijdag 11 mei 2012 20:26 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Vinger in je keel, even kotsen is hij er wel uit door de druk van opkomende kots.
Hoe krijg je dat voor elkaar?quote:Op vrijdag 11 mei 2012 20:23 schreef Jojoortje het volgende:
Wat moet ik doen??
wowquote:
aaaiiquote:
omg dat dit kan in nederlandquote:Op vrijdag 11 mei 2012 21:06 schreef Dromenvangertje het volgende:
Buren die schreeuwen, met de deuren slaan en de strap op en neer stampen
Heb ik allebei niet, maar het is trouwens al weg.quote:Op vrijdag 11 mei 2012 21:02 schreef roos85 het volgende:
[..]
aaaiiweet in huis dat een kommetje water met kruidnagel helpt om ze te verjagen..
Misschien een kruidnageltje in een glas water doen, even laten intrekken en dan drinken?
Of wat rauwe ui eten?
quote:Op vrijdag 11 mei 2012 21:13 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Heb ik allebei niet, maar het is trouwens al weg.
YEAH
Okequote:Op vrijdag 11 mei 2012 21:13 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Heb ik allebei niet, maar het is trouwens al weg.
YEAH
Ja nog wel dit pakje gaat op. en dan koop ik gewoon geen nieuwe meer.quote:
Mede mogelijk gemaakt door W5 afwasmiddelquote:Op vrijdag 11 mei 2012 22:53 schreef Dr.Mikey het volgende:
Die cd is trouwens alleen bij Lidlte koop zag ik?
Waarom zo denigrerend over Lidl? Ze verkopen gewoon goede producten.quote:Op vrijdag 11 mei 2012 22:53 schreef Dr.Mikey het volgende:
Die cd is trouwens alleen bij Lidlte koop zag ik?
Omdat het een budget supermarkt is die alleen maar eigen troep verkoopt?quote:Op vrijdag 11 mei 2012 23:00 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Waarom zo denigrerend over Lidl? Ze verkopen gewoon goede producten.
Lidl is volgend mij wel beter dan de Aldi, maar blijft slechter als AH en C1000.quote:Op vrijdag 11 mei 2012 23:02 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Omdat het een budget supermarkt is die alleen maar eigen troep verkoopt?
ik ga er zelf ook heen tegenwoordig daar niet van., maar het blijft bende.
Als je die cd niet meetelt wel jaquote:Op vrijdag 11 mei 2012 23:00 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Waarom zo denigrerend over Lidl? Ze verkopen gewoon goede producten.
Aldi is meer divers in het makkelijke voedsel naar mijn mening.,quote:Op vrijdag 11 mei 2012 23:02 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Lidl is volgend mij wel beter dan de Aldi, maar blijft slechter als AH en C1000.
Lidl heeft wel beter bier. Oettinger is in Duitsland het op 1(?) na meest verkochte bier.quote:Op vrijdag 11 mei 2012 23:05 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Aldi is meer divers in het makkelijke voedsel naar mijn mening.,
toen ik student was naast een Aldi gewoont., genoeg makkelijke dingetjes. bij de lidl houdt het bij smerige pizza, en Lasagne wel op al kan het ook aan de inrichting van de plaatselijke lidl hier liggen.
Ik snap opeens waarom er geen prijs bij stond in de winkel ze vragen nog 7,50 voor dat ding
Zeker waar. Kan gelukkig goed uit de voeten op de universiteit hier. Tussen de verschillende studieverenigingen zijn er iets van 250 soorten te krijgen en allemaal non-profit, dus fucking goedkoop. Duurste is iets van 1.50quote:Op vrijdag 11 mei 2012 23:40 schreef Dr.Mikey het volgende:
Das schrikken maar voor lekker pint ga ik naar Belgie wat een verademing vergeleken met dat ranzige spul hiet
Vreselijk idd. En dan helpen die vreselijke glazen die ze hier gebruiken er ook niet bij. Heb ik het nog niet gehad over het koolzuurniveau wat ze zo ver mogelijk terugschroeven om barmannen met 2 linkerhanden te kunnen laten tappen.quote:Op vrijdag 11 mei 2012 23:40 schreef Dr.Mikey het volgende:
Das schrikken maar voor lekker pint ga ik naar Belgie wat een verademing vergeleken met dat ranzige spul hiet
Ik drink 't allemaal wel hoor. Maar als ik zelf echt moet kiezen in de supermarkt dan is het altijd Hertog Jan of Jupiler. Vind Carlsberg ook prima te drinken, maar dat verkopen ze hier niet als normaal bier in de supermarkt.quote:Op vrijdag 11 mei 2012 23:45 schreef Dr.Mikey het volgende:
Nice nee dat belgen bier is het enige bier wat ik drink omdat ik het lekker vind. Hier zijn ze allemaal gek op dat smerige Grolsch.
Jammer dat ik de Turkse wedstrijd mis, beslissende wedstrijd voor titel toch?quote:Op zaterdag 12 mei 2012 00:44 schreef Dj_Day-V het volgende:
zaterdag
18:00 Fenerbahce - Galatasaray
20:00 Borussia Dortmund - Bayern Munich
22:00 Real Betis - Barcelona (afellay)
zondag
16:00 Manchester City - Queens Park Rangers
20:00 Real Madrid - Mallorca
Is toch heerlijk man, niks mis mee.
Ja, Galatasaray kampioen bij winst en gelijkspel. Fener kampioen bij winst.quote:Op zaterdag 12 mei 2012 00:49 schreef Grifte het volgende:
[..]
Jammer dat ik de Turkse wedstrijd mis, beslissende wedstrijd voor titel toch?
DFB Pokal kan ik wel mee pakken, gaat een mooie pot worden.
Heb 1 maand LigTV genomen voor deze wedstrijden. Heb ook een turkse vriend die komt meestal kijken.quote:Op zaterdag 12 mei 2012 00:53 schreef MRN89 het volgende:
[..]
Jammer dat Sport1 zo'n wedstrijd niet uitzend.
Die straatquote:
Ik gok dat het levenslied daar wel populair is.quote:Op zaterdag 12 mei 2012 00:57 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Die is nu dus al volledig oranje he.Je zal er maar wonen.
Ook maar ff downloaden.quote:Op zaterdag 12 mei 2012 01:11 schreef Geo4kant het volgende:
Ik draai nu Flux op mijn laptop, op PC flickerd hij.. wel comfortabel voor je ogen.. die past je beeldscherm warmte/kleur aan aan het tijdstip. Dus nu is hij oranje/gelig maar is beter voor je ogen
Ja, is wel ff wennen want de kleur is wausquote:Op zaterdag 12 mei 2012 01:13 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ook maar ff downloaden.Werkt het?
Ik heb 't nu ook.quote:Op zaterdag 12 mei 2012 01:15 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Ja, is wel ff wennen want de kleur is waus
Maar het is een groot verschil, mijn pc staat er langs ook aan.. en dat is echt fel tegenover dit
Pas op, dat mocht toch niet meer.quote:Op zaterdag 12 mei 2012 01:45 schreef Dj_Day-V het volgende:
Ja jullie willen zeker
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Volgnes mij is het een grap dat hij de zelfde gezichtsuitdrukking heeft als die chinees of wat het is 'oh please'..quote:
Ze hebben kleren aanquote:Op zaterdag 12 mei 2012 01:45 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Pas op, dat mocht toch niet meer.
quote:Op zaterdag 12 mei 2012 01:46 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Volgnes mij is het een grap dat hij de zelfde gezichtsuitdrukking heeft als die chinees of wat het is 'oh please'..
Was laatst discussie dat bikini's ook niet meer mocht i.v.m Google maar goed als het weer magquote:
iddquote:Op zaterdag 12 mei 2012 01:49 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Was laatst discussie dat bikini's ook niet meer mocht i.v.m Google maar goed als het weer mag
Het heeft nooit niet gemogen. Het ligt aan de foto natuurlijk.quote:Op zaterdag 12 mei 2012 01:49 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Was laatst discussie dat bikini's ook niet meer mocht i.v.m Google maar goed als het weer mag
quote:Op zaterdag 12 mei 2012 01:51 schreef RensAjacied het volgende:
[ afbeelding ]
![]()
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op zaterdag 12 mei 2012 01:52 schreef Dj_Day-V het volgende:
[ afbeelding ]
dat assHoe hard wil je het geshopt hebben?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Rechtermuisknop -> opslaan als?quote:Op zaterdag 12 mei 2012 01:54 schreef RensAjacied het volgende:
Serieus ff een vraagje, hoe maak je een gif? En hoe sla je die dingen op van anderen op FOK! ?
Nah, bij de naaktfoto's is het ook zo. Of de hele serie moet shop zijn.quote:Op zaterdag 12 mei 2012 01:55 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Hoe hard wil je het geshopt hebben?
Have fun.quote:Op zaterdag 12 mei 2012 01:56 schreef kapiteintje het volgende:
Lekker in bed een vi'tje kijken, dan pitten. Niks mis mee. Later boelers.
Top Uitzending was het, veel plezier.quote:Op zaterdag 12 mei 2012 01:56 schreef kapiteintje het volgende:
Lekker in bed een vi'tje kijken, dan pitten. Niks mis mee. Later boelers.
Ben net begonnen met Belgie. Italie is ook pas 10 dagen bezig ofzo.quote:Op zaterdag 12 mei 2012 01:59 schreef RensAjacied het volgende:
Speelt er iemand hier OSM, speelde het ooit en nu beginnen vrienden erweer mee, dus vriendencompetitie gestart
Bedankt voor het melden, hou ons op de hoogte van wedstrijd resultaten.quote:Op zaterdag 12 mei 2012 01:59 schreef GGMM het volgende:
Ik heb Matavz en Clasie gekocht bij FM. Dat jullie het weten.
Oke.quote:Op zaterdag 12 mei 2012 02:02 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Bedankt voor het melden, hou ons op de hoogte van wedstrijd resultaten.
Hoe kopieer je dat? Screenshot lijkt niet te werken.quote:Op zaterdag 12 mei 2012 02:01 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Ben net begonnen met Belgie. Italie is ook pas 10 dagen bezig ofzo.
[ afbeelding ]
jeweettogh
Ja, Ecquador.quote:Op zaterdag 12 mei 2012 02:03 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Wasdat voor een club, zuid amerika ergens ofzo
Snipping Tool van Windows.quote:Op zaterdag 12 mei 2012 02:03 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Hoe kopieer je dat? Screenshot lijkt niet te werken.
Heb je een "F-Lock" op je tobo? Dan moet je die even in drukken.quote:Op zaterdag 12 mei 2012 02:03 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Hoe kopieer je dat? Screenshot lijkt niet te werken.
Ja hallo anders kan niemand Messi kopen.quote:Op zaterdag 12 mei 2012 02:05 schreef GGMM het volgende:
Messi 49mil. maar, Afellay meer dan 3 miljoen. Onrealistisch.
Dat zou wel realistisch zijn.quote:Op zaterdag 12 mei 2012 02:07 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Ja hallo anders kan niemand Messi kopen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |