abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_111430713
De Slankreeks

Vorige topics: Topicreeks: Gezond Slank

De Slank-topics zijn bedoeld voor wie wel wat kilootjes kwijt wil raken, maar geen overgewicht heeft, en voor wie probeert een goed gewicht te behouden, kortom, voor wie bezig is met goed eten en goed leven.

Algemeen uitgangspunt om af te vallen / goed gewicht te houden
• Eet genoeg! Meestal is dat méér dan je denkt: veel mensen die willen afvallen eten te weinig om te kunnen afvallen. Wie te weinig eet geeft z'n lichaam onvoldoende energie om vet af te breken, en daarnaast krijgt het lichaam signalen dat het heel verstandig is om elke overblijvende calorie ergens op te slaan. Op je buik, kont of heupen.
• Eet meer broccoli! Toevallig is broccoli héél gezond. Zegt loveli, dus het zal zo zijn. Iets algemener: eet meer groente. Veel meer groente.
• Sport! Goed voor je lijf, voor de stofwisseling, voor vetverbranding en voor spieropbouw. Niet iedereen kan of wil sporten, sommige mensen wérken echt (huuh), anderen hebben een kwetsbaar lichaam, maar hoe meer je inspanning toevoegt aan je dagelijkse bezigheden, hoe beter dat is voor je lijf. Niet overdrijven natuurlijk.
• Wees duurzaam! Je kunt een laag gewicht bereiken met een extreme aanpak. Dan is het echter heel moeilijk vast te houden. Probeer een aanpak te kiezen die je kan en wil blijven volhouden. In het algemeen is het beter om maximaal een halve kilo per week af te vallen.
• Kijk niet uitsluitend naar calorieën en hecht niet teveel waarde aan een weegschaal. Een eenzijdig menu kan je voorzien van de juiste hoeveelheid calorieën, maar voorziet niet in alle stoffen die je nodig hebt. Een veelzijdig menu bestaat niet zozeer uit de ene dag italiaans en de volgende sushi en de derde hollandse pot, maar uit een verzameling van groente (veel), brood etc (volkoren), vlees (mager) en vet (van de juiste soort). De weegschaal vertelt je hoe zwaar je bent, maar als je een kilo vet verwerkt tot 2 kilo spieren ben je zwaarder.. maar slanker.

Meedoen!
Doen! Welkom! Vertel, wat wil je, wat is je plan, wat doe je? De meeste van ons posten regelmatig een eetlijstje, met daarop:
• O Ontbijt
• T Tussendoortje
• L Lunch
• D Diner
• S Sport
Soms volgt daarop ongevraagd commentaar, niet altijd, schroom niet expliciet om commentaar te vragen, dan krijg je een hoop op- en aanmerkingen (of complimenten natuurlijk, kan ook).

Details (BMI is een handvat om overgewicht vast te stellen. De slankreeks is bedoeld voor mensen zonder overgewicht, met overgewicht (BMI > 27) ben je van harte welkom in het zustertopic Dieetclub.
BMR is een statistische berekening van de hoeveel calorieën die je lichaam nodig heeft om bedlegerig te zijn zonder je organen te beschadigen.

Slowchat In deze reeks wordt veel geslowchat, mocht jouw vraag niet meteen beantwoord worden/ondersneeuwen, stel hem dan gerust nog een keer!

PM-lijst PM-lijst is hier te vinden.
Bijwerken staat vrij!
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
  vrijdag 11 mei 2012 @ 19:06:00 #2
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_111430957
Lasagne, bord(je) 2 :9
[b]Op dinsdag 4 maart 2008 13:44 schreef Zhenar het volgende:[/b]
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
pi_111431356
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 mei 2012 18:59 schreef sigme het volgende:

[..]

Ik blijf het toch apart vinden, dat ze voor zoiets uitrukken (en veel andere zaken laten voor wat ze zijn).
Tsjah... dat vind ik ook bizar.. voel me desalniettemin nu wel een beetje badass ;)
pi_111431519
Ahja sportschoolabbo's goed dat ik het lees.
Heb een aantal medewerkers met eenzelfde probleem maar dan met de grote FF keten.
Balorig, niet te verwarren met ballorig!
Assumption is the mother of all mistakes....
  vrijdag 11 mei 2012 @ 19:20:57 #5
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_111431570
Tekst en 'echt' is toch meestal een wereld van verschil!
Heftig Mar.

Zo ook de ziekte van ML, toch anders als je het ziet dan dat je het leest.

Maar dat is altijd zo toch?

Kus Jeager.
Nu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog!
Zolang er alcohol verkocht wordt, heb ik geen probleem.
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
pi_111431582
Oh iemand heeft mijn schrijfsel ook op nujij gezet btw, geen idee wie, maar ik vind het wel prima :)
pi_111431646
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 mei 2012 19:20 schreef uniekhoorn het volgende:
Tekst en 'echt' is toch meestal een wereld van verschil!
Heftig Mar.

Zo ook de ziekte van ML, toch anders als je het ziet dan dat je het leest.

Maar dat is altijd zo toch?

Kus Jeager.
Zij heeft het erger/gaat er heel anders mee om hoor ;)
Heb dan echt niets te klagen met mijn maatje 36-38 als ik haar zag.
  Vis een optie? vrijdag 11 mei 2012 @ 19:23:05 #8
70532 loveli
N
pi_111431661
Hebben ze nou z'n jaarabbo onterecht verlengd of heeft hij een jaarabbo genomen en is daarna nooit meer komen sporten? In het laatste geval snap ik wel frustratie, maar denk ik dat je (zijn) rechtspositie om te huilen is.
crap in = crap out
pi_111431824
Het laatste toch Marmar?

Hmm zou best willen gaan stappen maar ben ook moe en volgende week vrijdag vrij...

Maar dan gaat die vriendin weer niet :D _O- /kleuterpraat
pi_111431903
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 mei 2012 19:23 schreef loveli het volgende:
Hebben ze nou z'n jaarabbo onterecht verlengd of heeft hij een jaarabbo genomen en is daarna nooit meer komen sporten? In het laatste geval snap ik wel frustratie, maar denk ik dat je (zijn) rechtspositie om te huilen is.
Ligt er aan wanneer abbo is in gegaan. Sinds dit jaar geldt een opzegtermijn van een aantal maanden, zodat je niet meer een jaar vast zit. Dit naar aanleiding van het 'stilzwijgende verlengingsprobleem' wat eerder ook bij bijvoorbeeld telefonieabbo's een probleem was.
pi_111432012
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 mei 2012 19:23 schreef loveli het volgende:
Die man heeft het door laten lopen tot niet zolang geleden, inmiddels drie jaarabo's denk ik gezien het bedrag, ontkent dat we contact hebben opgenomen (meteen gedaan, waarbij uitgekafferd aan de telefoon door hem) etc.. Het is niet het meest betrouwbare persoon, laat ik het daar even bij houden.
pi_111432067
quote:
1s.gif Op vrijdag 11 mei 2012 19:29 schreef An24 het volgende:

[..]

Ligt er aan wanneer abbo is in gegaan. Sinds dit jaar geldt een opzegtermijn van een aantal maanden, zodat je niet meer een jaar vast zit. Dit naar aanleiding van het 'stilzwijgende verlengingsprobleem' wat eerder ook bij bijvoorbeeld telefonieabbo's een probleem was.
opzegtermijn van maar 1 maand zelfs sinds 1 januari dit jaar en stilzwijgende verlening kan ook steeds maar met 1 maand.
  Vis een optie? vrijdag 11 mei 2012 @ 19:32:24 #13
70532 loveli
N
pi_111432083
Hebben jullie schriftelijk opgezegd?
crap in = crap out
pi_111432108
quote:
5s.gif Op vrijdag 11 mei 2012 19:32 schreef loveli het volgende:
Hebben jullie schriftelijk opgezegd?
Yep en tig keer er nog achteraan gebeld.
pi_111432114
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 mei 2012 19:31 schreef MarMar het volgende:

[..]

Die man heeft het door laten lopen tot niet zolang geleden, inmiddels drie jaarabo's denk ik gezien het bedrag, ontkent dat we contact hebben opgenomen (meteen gedaan, waarbij uitgekafferd aan de telefoon door hem) etc.. Het is niet het meest betrouwbare persoon, laat ik het daar even bij houden.
Zo zie je maar hoe belangrijk het is om telefoongesprekken middels brief of email te bevestigen. Maar dat hoef ik jou niet uit te leggen :')
pi_111432164
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 mei 2012 19:32 schreef MarMar het volgende:

[..]

opzegtermijn van maar 1 maand zelfs sinds 1 januari dit jaar en stilzwijgende verlening kan ook steeds maar met 1 maand.
Dat dus. Was niet zeker van aantal maanden.
pi_111432276
Ik heb overigens bewust de "hij versus wij" stukken uit de blog gelaten zodat ik zeker weet dat er geen smaad en laster in mn blog staat. Mij zal hij echt niet pakken op die manier.
  Vis een optie? vrijdag 11 mei 2012 @ 19:36:33 #18
70532 loveli
N
pi_111432315
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 mei 2012 19:32 schreef MarMar het volgende:

[..]

Yep en tig keer er nog achteraan gebeld.
Maar het eerste jaar is betaald en hij heeft de opzegging 'niet ontvangen'?
crap in = crap out
pi_111432711
Friet gehaald :@
Wel goede ^O^

Schoenen... Moet morgen ook andere halen, maar ik kan heel slecht schoenen kopen.
pi_111432754
Maar heeft je man er nu wel een jaar gesport of niet?

Ik ben het spoor even bijster ;)
pi_111432789
http://marritanne.wordpre(...)-bezoek/#comment-130 deze reactie spreekt op zich wel boekdelen.

En nu ga ik gedouched worden :*
pi_111432799
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 mei 2012 19:46 schreef Ml-etje het volgende:
Maar heeft je man er nu wel een jaar gesport of niet?

Ik ben het spoor even bijster ;)
Hij is er 1 keer geweest, thats it.
pi_111432800
Oh An! Ik ga morgen de broek die bij het jasje hoort ophalen dan maak ik meteen even een foto ;)
pi_111432815
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 mei 2012 19:47 schreef MarMar het volgende:

[..]

Hij is er 1 keer geweest, thats it.
Maar met welke reden is hij dan niet meer geweest?
pi_111432850
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 mei 2012 19:47 schreef Ml-etje het volgende:

[..]

Maar met welke reden is hij dan niet meer geweest?
Met de reden dat hij nergens anders tijd voor heeft dan werken, voor de kinderen en een zieke vrouw zorgen, eten en slapen.
pi_111432892
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 mei 2012 19:48 schreef MarMar het volgende:

[..]

Met de reden dat hij nergens anders tijd voor heeft dan werken, voor de kinderen en een zieke vrouw zorgen, eten en slapen.
Oja, ja dat is geen geldige reden helaas.

Met een medische verklaring kom je vaak een eind maar dat is in dit geval niet van toepassing.

Heb je geen mails van de opzegging?
  Vis een optie? vrijdag 11 mei 2012 @ 19:50:53 #27
70532 loveli
N
pi_111432960
*naar winkel hobbelt*
crap in = crap out
pi_111433109
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 mei 2012 19:50 schreef loveli het volgende:
*naar winkel hobbelt*
cola en popcorn halen?
Be ready when opportunity comes...Luck is the time when preparation and opportunity meet
pi_111433344
Dure sportschool trouwens.
Veel succes ermee, vaak wordt gedacht een contract is een contract.
Op werk kon de familie van een man met cva zn mobiel abonnement ook niet afzeggen, ook al kon ie zo'n ding niet meer bedienen.
pi_111433602
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 mei 2012 19:47 schreef Ml-etje het volgende:
Oh An! Ik ga morgen de broek die bij het jasje hoort ophalen dan maak ik meteen even een foto ;)
*O* O+
pi_111433666
quote:
1s.gif Op vrijdag 11 mei 2012 20:01 schreef An24 het volgende:

[..]

*O* O+
:D
pi_111433833
http://zoeken.rechtspraak.nl/detailpage.aspx?ljn=BD8633

http://zoeken.rechtspraak.nl/detailpage.aspx?ljn=BO7065

Jurisprudentie bij soortgelijke zaken, er bestaat in de rechtspraak ook nog zoiets als "redelijkheid en billijkheid"

Daar hebben je medewerkers wellicht ook wat aan Ml!

Betreffende persoon zweeft wat boven (of liever onder) de wet.. ik krijg ook waarschuwingen dat ik me beter gedeisd kan houden, maar dat is nou eenmaal niet helemaal mijn natuur. Of het rechtmatig is, is dus niet eens zozeer de issue. Of ik me wel of niet laat intimideren des te meer.
pi_111434075
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 mei 2012 20:05 schreef MarMar het volgende:
http://zoeken.rechtspraak.nl/detailpage.aspx?ljn=BD8633

http://zoeken.rechtspraak.nl/detailpage.aspx?ljn=BO7065

Jurisprudentie bij soortgelijke zaken, er bestaat in de rechtspraak ook nog zoiets als "redelijkheid en billijkheid"

Daar hebben je medewerkers wellicht ook wat aan Ml!

Betreffende persoon zweeft wat boven (of liever onder) de wet.. ik krijg ook waarschuwingen dat ik me beter gedeisd kan houden, maar dat is nou eenmaal niet helemaal mijn natuur. Of het rechtmatig is, is dus niet eens zozeer de issue. Of ik me wel of niet laat intimideren des te meer.
Redelijkheid en billijkheid is iets dan een rechter toepast.
Daar hebben mijn medewerkers weinig aan ;) die zien eerder een deurwaarder dan dat ze naar een rechter gaan.

Ik bel vaak maar gewoon en met een lading vriendelijkheid en medische verklaring plus nette brief red ik het vaak wel.
Maar FfF is een hardnekkige.
Heb het overigens nog nooit aan de hand gehad dat het ging om verzorging van partner.
Over het algemeen meer om mensen die door eigen klachten niet meer konden sporten.
  vrijdag 11 mei 2012 @ 20:18:42 #34
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_111434533
Tja, redelijkheid, billijkheid... vervelende situatie (heb je blog gelezen, eerder deze week), maar zo'n man is niet bij wet verplicht er op die manier mee om te gaan. Helaas! Ben benieuwd hoe het uiteindelijk uitpakt!

Net hardgelopen. Niet helemaal tevreden en verder ga ik in het hardlooptopic zeuren :P.
Niet meer actief op Fok!
pi_111434968
An! Ik ben verliefd :@ O+

Vind het al jammer dat jij afscheid moet gaan nemen :')
Like anything else in life, anal fisting can be made high class by going at it with your pinkie out.
  vrijdag 11 mei 2012 @ 20:28:37 #36
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_111435145
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 mei 2012 20:25 schreef V1z0R het volgende:

Komt het katje dit weekend?
Niet meer actief op Fok!
pi_111435194
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 mei 2012 20:25 schreef V1z0R het volgende:

:') ik moest wel ff doorlezen om niet verkeerd te interpreteren. :+

Maar tis inderdaad een schatje.
  vrijdag 11 mei 2012 @ 20:30:16 #38
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_111435236
Ik snap het nieieieieieiet! :P.
Niet meer actief op Fok!
pi_111435238
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 mei 2012 20:28 schreef Viking84 het volgende:

[..]

Komt het katje dit weekend?
Nee :{

Maar zodra ze komt heeft ze net als ik heel mooi nieuw huisje, waar we samen gelukkig kunnen worden :)

Vik, ik ben zo ver dat ik elke dag stuk of 10x de foto's bekijk... :')
Like anything else in life, anal fisting can be made high class by going at it with your pinkie out.
pi_111435427
Wat komt dat gay over zeg :')

/fuckit!
  vrijdag 11 mei 2012 @ 20:33:38 #41
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_111435442
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 mei 2012 20:33 schreef V1z0R het volgende:

/fuckit!
Cute O+.
Niet meer actief op Fok!
pi_111435542
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 mei 2012 20:30 schreef V1z0R het volgende:

[..]

Nee :{

Maar zodra ze komt heeft ze net als ik heel mooi nieuw huisje, waar we samen gelukkig kunnen worden :)

Vik, ik ben zo ver dat ik elke dag stuk of 10x de foto's bekijk... :')
Heel herkenbaar, deed ik ook toen Raki en Bailey nog niet bij mij woonden. En Freud is net zo met katten. Hij is de kattenfluisteraar hier in huis :D
pi_111435627
Had voortijd ook geen idee hoe Freud was, maar is een toffe kerel! Heb je goed aan gedaan lijkt me ;) En andersom ook natuurlijk :D
pi_111435793
quote:
1s.gif Op vrijdag 11 mei 2012 20:29 schreef An24 het volgende:

[..]

:D :D :D !
Be ready when opportunity comes...Luck is the time when preparation and opportunity meet
pi_111435821
Lief. Dank :*
pi_111435948
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 mei 2012 20:33 schreef V1z0R het volgende:

/fuckit!
Nou zeg enorm :P

quote:
1s.gif Op vrijdag 11 mei 2012 20:29 schreef An24 het volgende:

[..]

:D O+
pi_111436789
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 mei 2012 20:18 schreef Viking84 het volgende:
Tja, redelijkheid, billijkheid... vervelende situatie (heb je blog gelezen, eerder deze week), maar zo'n man is niet bij wet verplicht er op die manier mee om te gaan. Helaas! Ben benieuwd hoe het uiteindelijk uitpakt!

Net hardgelopen. Niet helemaal tevreden en verder ga ik in het hardlooptopic zeuren :P.
Voor dat ene jaar wellicht, voor het door laten lopen en op laten lopen en claimen dat we nooit contact opgenomen hebben staat hij alles behalve in zijn recht.
  Vis een optie? vrijdag 11 mei 2012 @ 20:58:19 #48
70532 loveli
N
pi_111436875
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 mei 2012 20:40 schreef _aurum_ het volgende:

[..]

:D :D :D !
^^
crap in = crap out
pi_111436887
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 mei 2012 20:56 schreef MarMar het volgende:

[..]

Voor dat ene jaar wellicht, voor het door laten lopen en op laten lopen en claimen dat we nooit contact opgenomen hebben staat hij alles behalve in zijn recht.
Als je een schriftelijke opzegging hebt en bewijs van ontvangst niet nee.
  vrijdag 11 mei 2012 @ 20:59:11 #50
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_111436927
V1.. vind je echt zo tof!
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
  vrijdag 11 mei 2012 @ 21:00:10 #51
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_111436985
quote:
17s.gif Op vrijdag 11 mei 2012 20:59 schreef uniekhoorn het volgende:
V1.. vind je echt zo tof!
Ik ook :@

En zo heerlijk dat het weekend is O+.

Eerst even douchen nu en dan lekker op de bank met Bloedverwanten en wat popcorn O+.
Niet meer actief op Fok!
  vrijdag 11 mei 2012 @ 21:04:40 #52
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_111437270
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 mei 2012 21:00 schreef Viking84 het volgende:

[..]

Ik ook :@

En zo heerlijk dat het weekend is O+.

Eerst even douchen nu en dan lekker op de bank met Bloedverwanten en wat popcorn O+.
Vind jou ook tof trouwens :D
Geniet van je weekend *O*
pi_111437703
even heel wat anders: *O* *O* *O* ik krijg net mail:

Er is heel wat afgepraat binnen de gemeenteraad, maar het is rond!!! Er is een brief onderweg dat je hulp gehandhaaft blijft zoals hij de vorige keer is toegezegd!!

Ik hou nog een beetje een slag om de arm tot ik de brief heb, die zou morgen of maandag aan moeten komen maar *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O*
pi_111437787
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 mei 2012 21:13 schreef MarMar het volgende:

Er is heel wat afgepraat binnen de gemeenteraad, maar het is rond!!! Er is een brief onderweg dat je hulp gehandhaaft blijft zoals hij de vorige keer is toegezegd!!

Ik hou nog een beetje een slag om de arm tot ik de brief heb, die zou morgen of maandag aan moeten komen maar *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O*
Doe ik er eentje...als slag om de arm *O* :Y
  vrijdag 11 mei 2012 @ 21:15:32 #55
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_111437839
Woeiiiiiiiiiii, dat is goed nieuws, Mar! *O*.
Niet meer actief op Fok!
  vrijdag 11 mei 2012 @ 21:16:17 #56
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_111437885
Ow echt Mar? Wat geweldig!!
*O*
Mens, eindelijk wat positiefs!! *O*

Ik neem er een borreltje en chips op, okee? :D
  vrijdag 11 mei 2012 @ 21:16:55 #57
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_111437916
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 mei 2012 21:04 schreef uniekhoorn het volgende:

[..]

Vind jou ook tof trouwens :D
Geniet van je weekend *O*
Oh, das lief, ik jou ook, maar dat wist je al wel :s).
Niet meer actief op Fok!
  vrijdag 11 mei 2012 @ 21:17:15 #58
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_111437937
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 mei 2012 21:16 schreef uniekhoorn het volgende:
*O*

:D Dan neem ik een colaatje en popcorn.

Wat ik eerst heus niet van plan was om te nemen :D.
Niet meer actief op Fok!
pi_111438066
Ik doe een prosecco :D en olijfjes :)
pi_111438219
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 mei 2012 21:16 schreef uniekhoorn het volgende:
*O*

Oe! jij met je goede ideeën :P
pi_111438392
Excuustruus Marmar :D Feli!!

*glaasje citroenlimo heft ;)
pi_111438500
Mar! Goed nieuws! *O*

*groene thee heft*
  Vis een optie? vrijdag 11 mei 2012 @ 21:30:25 #63
70532 loveli
N
pi_111438700
*thee is gay*
crap in = crap out
  vrijdag 11 mei 2012 @ 21:30:55 #64
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_111438726
*O* Mar!

Viz en zn kitteh :D O+

Onderweg naar huus! Onderweg snelle hap bij de Mac, meteen afgestrafd met buikauw, hoef voorlopig nie meer :+ :')
"Dijenkletserextravaganza!" - V1z
pi_111438731
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 mei 2012 21:30 schreef loveli het volgende:
*thee is gay*
;(
  vrijdag 11 mei 2012 @ 21:31:50 #66
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_111438778
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 mei 2012 21:30 schreef loveli het volgende:
*thee is gay*
Aaalleen koffie is o-keeee! *O*
pi_111438835
Ik deed gay, Dino deed gay, vrolijke bende gewoon :)
pi_111438844
Ja doei.
pi_111438855
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 mei 2012 21:13 schreef MarMar het volgende:

Ik weet niet precies waar het over gaat maar ik juich mee :D *O*
pi_111438895
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 mei 2012 21:32 schreef V1z0R het volgende:
Ik deed gay, Dino deed gay, vrolijke bende gewoon :)
Mallerd.
pi_111438982
Bah wat voel ik me kut en ellendig zeg, sinds afgelopen week. Nu ben ik sinds december gestop met de pil omdat ik hoopte dat het zou helpen bij mijn depressiefheid (want pil is een shitload aan hormonen) En ik voelde me de laatste tijd echt ZOVEEL beter.

Nu ben ik genoodzaakt geweeest :') :') om die pil weer anderhalve week te slikken en doe ik nu dus nog. En ik voel me echt zo belachelijk depressief en geirriteerd en alles. Slaan die hormonen zo snel weer toe of heb ik gewoon mijn dag(en) niet.......?

Maandag de huisarts bellen voor een ander soortig voorbehoeds middel.....zonder hormonen. Ik kan mezelf wat doen momenteel. Weet niet wat ik met mijn lijf en gedachtes moet. Bizar.
pi_111439122
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 mei 2012 21:33 schreef ElDinosaur het volgende:

[..]

Mallerd.
Lekkere schattebout.

:')
  vrijdag 11 mei 2012 @ 21:39:15 #73
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_111439238
ElDino en V1.. wie betaald jullie restaurantrekening?
pi_111439292
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 mei 2012 21:39 schreef uniekhoorn het volgende:
_O- bijdehandje.
pi_111439316
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 mei 2012 21:34 schreef Siral het volgende:
Bah wat voel ik me kut en ellendig zeg, sinds afgelopen week. Nu ben ik sinds december gestop met de pil omdat ik hoopte dat het zou helpen bij mijn depressiefheid (want pil is een shitload aan hormonen) En ik voelde me de laatste tijd echt ZOVEEL beter.

Nu ben ik genoodzaakt geweeest :') :') om die pil weer anderhalve week te slikken en doe ik nu dus nog. En ik voel me echt zo belachelijk depressief en geirriteerd en alles. Slaan die hormonen zo snel weer toe of heb ik gewoon mijn dag(en) niet.......?

Maandag de huisarts bellen voor een ander soortig voorbehoeds middel.....zonder hormonen. Ik kan mezelf wat doen momenteel. Weet niet wat ik met mijn lijf en gedachtes moet. Bizar.
En waar denk je dan aan?
pi_111439341
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 mei 2012 21:27 schreef ElDinosaur het volgende:
Mar! Goed nieuws! *O*

*groene thee heft*
Ik ben er ook maar weer eens aan begonnen, de ellende uit mijn lijf detoxen ofzo :')
pi_111439397
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 mei 2012 21:40 schreef Ml-etje het volgende:

[..]

En waar denk je dan aan?
Geen idee, iig iets zonder hormonen...? Heb er niet zoveel 'verstand' van.
pi_111439483
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 mei 2012 21:39 schreef uniekhoorn het volgende:
Je bedoelt hotelrekening?
Ligt eraan of de manager tevreden is in bed...
pi_111439522
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 mei 2012 21:41 schreef Siral het volgende:

[..]

Geen idee, iig iets zonder hormonen...? Heb er niet zoveel 'verstand' van.
Behalve condooms is er alleen een koperspiraal.
Kan een gynefix aanraden (r) loveli
pi_111439570
quote:
10s.gif Op vrijdag 11 mei 2012 21:43 schreef V1z0R het volgende:

[..]

_O- elegant gebracht :Y
  Vis een optie? vrijdag 11 mei 2012 @ 21:45:17 #81
70532 loveli
N
pi_111439602
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 mei 2012 21:34 schreef Siral het volgende:

Welke pil en waarom moest je 'em anderhalve week slikken?
crap in = crap out
pi_111439604
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 mei 2012 21:44 schreef Ml-etje het volgende:

[..]

Behalve condooms is er alleen een koperspiraal.
Kan een gynefix aanraden (r) loveli
Oke... Nou dat maar eens overleggen dan.. Want ik heb geen idee of die hormonen binnen een week al mijn hersenpan inslaan maar de afgelopen dagen zijn echt niet fijn. Kan mezelf wel de hersenpan inslaan. Heb echt gedachtes die ik lang niet heb gehad weer. :{
  vrijdag 11 mei 2012 @ 21:45:29 #83
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_111439613
quote:
10s.gif Op vrijdag 11 mei 2012 21:43 schreef V1z0R het volgende:

[..]

Wel condooms
of koperspiraaltje he!?
pi_111439641
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 mei 2012 21:45 schreef loveli het volgende:

[..]

Welke pil en waarom moest je 'em anderhalve week slikken?
Die 'naamloze' variant van Diane. Omdat ik weer seksueel actief ben en voorlopig ook wel blijf. Dus ben ik die pil weer gaan slikken. Geen idee of mijn gemoedstoestand eronder lijdt ofzo, misschien is het wel iets anders, ben toen gestopt als "test" en had em toch niet nodig.
  vrijdag 11 mei 2012 @ 21:46:36 #85
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_111439652
Nee even serieus...
Siral heb je nog een andere echte dagbesteding dan alleen sporten?
  Vis een optie? vrijdag 11 mei 2012 @ 21:47:28 #86
70532 loveli
N
pi_111439687
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 mei 2012 21:46 schreef Siral het volgende:

[..]

Die 'naamloze' variant van Diane. Omdat ik weer seksueel actief ben en voorlopig ook wel blijf. Dus ben ik die pil weer gaan slikken
Waarom de Diane? Da's een medicijn tegen acne. Als je alleen een anti-conceptiemiddel nodig hebt, zijn er betere pillen.
crap in = crap out
pi_111439760
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 mei 2012 21:47 schreef loveli het volgende:

[..]

Waarom de Diane? Da's een medicijn tegen acne. Als je alleen een anti-conceptiemiddel nodig hebt, zijn er betere pillen.
Omdat ik toen ik aan de pil ging -toen ik 15 was- last had van een zeer ellendige huid.
En trouwens nog wel eens heb, nooit van pil veranderd.

quote:
0s.gif Op vrijdag 11 mei 2012 21:46 schreef uniekhoorn het volgende:
Nee even serieus...
Siral heb je nog een andere echte dagbesteding dan alleen sporten?
Euh momenteel niet zo nee. Wil echt aan het werk, word nuts. Gister weer drie sollicitaties eruit gedaan.
  Vis een optie? vrijdag 11 mei 2012 @ 21:51:11 #88
70532 loveli
N
pi_111439860
Ga eens praten met je huisarts over welke pil handig is.

Eerste voorstel zal microgynon zijn, maar met je acneverleden is dat minder handig. Ik stem voor een pil die minder effect heeft op je huid, bv. mercilon, of yasmin.
crap in = crap out
  vrijdag 11 mei 2012 @ 21:51:12 #89
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_111439861
Kan mij voorstellen dat je helemaal gek wordt van "niks" doen...
Vind het daarom zo knap dat je toch een soort van dagindeling hebt
pi_111439991
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 mei 2012 21:51 schreef loveli het volgende:
Ga eens praten met je huisarts over welke pil handig is.

Eerste voorstel zal microgynon zijn, maar met je acneverleden is dat minder handig. Ik stem voor een pil die minder effect heeft op je huid, bv. mercilon, of yasmin.
Zal eens vragen wat mijn zus slikt, volgens mij de mercilon! Maar kan het mogelijk zijn dat die hormonen zo snel al wat met me doen..? Of heb ik gewoon een enorm brakke week? :')

quote:
0s.gif Op vrijdag 11 mei 2012 21:51 schreef uniekhoorn het volgende:
Kan mij voorstellen dat je helemaal gek wordt van "niks" doen...
Vind het daarom zo knap dat je toch een soort van dagindeling hebt
Ik heb zo mijn ritme wel inderdaad.. sta elke morgen op tijd op, honden uitlaten, huishouden doen, koken, boodschappen, strijken, wassen. Help veel bij mijn oma ook de laatste tijd. Enja verder.... pfft. :{
  Vis een optie? vrijdag 11 mei 2012 @ 21:56:47 #91
70532 loveli
N
pi_111440162
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 mei 2012 21:53 schreef Siral het volgende:
Zal eens vragen wat mijn zus slikt, volgens mij de mercilon! Maar kan het mogelijk zijn dat die hormonen zo snel al wat met me doen..? Of heb ik gewoon een enorm brakke week? :')
Lees de bijsluiter. Diane is een medicijn tegen acne. Is niet geregistreerd als anti-conceptiemiddel, maar als geneesmiddel tegen acne. Een van de bekende bijwerkingen is dat je er depressieve gevoelens van kunt krijgen.

*kutpil*
crap in = crap out
pi_111440240
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 mei 2012 21:56 schreef loveli het volgende:

[..]

Lees de bijsluiter. Diane is een medicijn tegen acne. Is niet geregistreerd als anti-conceptiemiddel, maar als geneesmiddel tegen acne. Een van de bekende bijwerkingen is dat je er depressieve gevoelens van kunt krijgen.

*kutpil*
I know, i know, slik dat ding al jaaaaaren. En ben zolang als ik me kan herinneren ook een emotioneel ellendig wrak. Nu was ik het afgelopen jaar/half jaar veel aan mezelf aan het werken en ben ik als test ook maar meteen met die pil gestopt op aanraden van de huisarts, aangezien ik daar voortaan wekelijks met een depressief jankhoofd zat. Voel me echt al maanden stukken beter, geen idee of het door het niet slikken van die pil komt, maar het lijkt erop?

En nu ben ik er echt ff de hele week weer klaar mee :r :r
  vrijdag 11 mei 2012 @ 22:01:23 #93
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_111440421
beetje kwark met vla en aardbeien... met slagroom O+

Straks maar extra sporten :')

En toen had ik de radio op Omrop Fryslan
pi_111440462
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 mei 2012 22:01 schreef uniekhoorn het volgende:
beetje kwark met vla en aardbeien... met slagroom O+

Straks maar extra sporten :')

En toen had ik de radio op Omrop Fryslan
Ik zag net ook aardbeitjes in de koelkast staan :Y) Lekker
  Vis een optie? vrijdag 11 mei 2012 @ 22:02:44 #95
70532 loveli
N
pi_111440490
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 mei 2012 21:58 schreef Siral het volgende:

[..]

I know, i know, slik dat ding al jaaaaaren. En ben zolang als ik me kan herinneren ook een emotioneel ellendig wrak. Nu was ik het afgelopen jaar/half jaar veel aan mezelf aan het werken en ben ik als test ook maar meteen met die pil gestopt op aanraden van de huisarts, aangezien ik daar voortaan wekelijks met een depressief jankhoofd zat. Voel me echt al maanden stukken beter, geen idee of het door het niet slikken van die pil komt, maar het lijkt erop?

En nu ben ik er echt ff de hele week weer klaar mee :r :r
Maandag afspraak maken en vragen om een andere pil.

Remember, de eerste die ze je mee willen geven is de microgynon (of een generiek met levonorgestrel/ethinylestradiol). Die wil je niet, omdat de kans groot is dat je dan weer puistjes krijgt. Reden dat ze die als eerste aanbieden is dat het risico op trombose met die pil het kleinst is.

Jij wilt een pil waar je gemoedstoestand niet te veel last van heeft en je huid ook niet, dan kom je uit op die 2 die ik net noemde.
crap in = crap out
pi_111440556
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 mei 2012 22:02 schreef loveli het volgende:

[..]

Maandag afspraak maken en vragen om een andere pil.

Remember, de eerste die ze je mee willen geven is de microgynon (of een generiek met levonorgestrel/ethinylestradiol). Die wil je niet, omdat de kans groot is dat je dan weer puistjes krijgt. Reden dat ze die als eerste aanbieden is dat het risico op trombose met die pil het kleinst is.

Jij wilt een pil waar je gemoedstoestand niet te veel last van heeft en je huid ook niet, dan kom je uit op die 2 die ik net noemde.
Oke thanks! :)

Want hier worden wij niet vrolijk van :|W
pi_111440696
Rob de Geus kreeg een hartverzakking!
  vrijdag 11 mei 2012 @ 22:14:28 #98
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_111441045
Soms is iets zo lekker dat je het niet op eet want dan is het echt op :')
pi_111441084
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 mei 2012 22:14 schreef uniekhoorn het volgende:
Soms is iets zo lekker dat je het niet op eet want dan is het echt op :')
Haha sounds like me :D
pi_111441102
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 mei 2012 21:40 schreef Ml-etje het volgende:

[..]

En waar denk je dan aan?
Geheelonthouding :Y
pi_111441476
quote:
1s.gif Op vrijdag 11 mei 2012 22:15 schreef _aurum_ het volgende:

[..]

Geheelonthouding :Y
pi_111441491
Hahahaha weinig kans :')
pi_111441550
pi_111441598
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 mei 2012 22:25 schreef ElDinosaur het volgende:
[ afbeelding ]
:'( :'( :D :D
  vrijdag 11 mei 2012 @ 22:28:12 #105
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_111441710
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
  vrijdag 11 mei 2012 @ 22:28:17 #106
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_111441717
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 mei 2012 22:25 schreef ElDinosaur het volgende:
[ afbeelding ]
Zak
pi_111441725
quote:
14s.gif Op vrijdag 11 mei 2012 22:28 schreef XcUZ_Me het volgende:
[ afbeelding ]
:D _O-
pi_111441747
quote:
[ afbeelding ]
Zat er nog net niet op te wachten :D
pi_111441787
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 mei 2012 22:28 schreef uniekhoorn het volgende:

[..]

Zak
;(
  vrijdag 11 mei 2012 @ 22:30:29 #110
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_111441833
quote:
[ afbeelding ]
:D.
Niet meer actief op Fok!
pi_111441865
quote:
[ afbeelding ]
HAHA I CANT EVEN
  Vis een optie? vrijdag 11 mei 2012 @ 22:31:01 #112
70532 loveli
N
pi_111441867
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 mei 2012 22:26 schreef Siral het volgende:

[..]

:'( :'( :D :D
Maar hebben jullie je facebookstatus nou al aangepast?
crap in = crap out
pi_111441907
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 mei 2012 22:31 schreef loveli het volgende:

[..]

Maar hebben jullie je facebookstatus nou al aangepast?
Hahaa, nee. I'm no facebook whore.

Gister avond wel lenzendoosje en tandenborstel meegenomen! :')
pi_111442364
Gekke vraag: Als je niet menstrueert ben je toch geen anticonceptie nodig?
pi_111442393
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 mei 2012 22:40 schreef V1z0R het volgende:
Denk niet dat ik zo uber vruchtbaar zal zijn nee, geen idee. Maargoed, ga niet compleet voorbehoedsmiddelloos aan de gang.. no way :P
pi_111442435
Als een kip van de leg is krijg je geen eieren...

Rare vergelijking. Maar je moet toch een eisprong hebben wil je überhaupt zwanger kunnen worden?
  vrijdag 11 mei 2012 @ 22:44:52 #117
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_111442540
Accu leeg, oplaadtijd :W
pi_111442605
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 mei 2012 22:42 schreef V1z0R het volgende:

Rare vergelijking. Maar je moet toch een eisprong hebben wil je überhaupt zwanger kunnen worden?
Ja, true ;)!

Maar ik ga die gok niet wagen :D
pi_111442841
Zo, kwark in mijn hoofd gestopt en slapen. :W
pi_111442986
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 mei 2012 22:46 schreef Siral het volgende:

[..]

Ja, true ;)!

Maar ik ga die gok niet wagen :D
Welke gok?
Condoom lijkt me toereikend ...
pi_111443008
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 mei 2012 22:42 schreef V1z0R het volgende:

Als er weer een eisprong is komt er daarna pas een eerste menstruatie. Je kunt altijd net op dat punt zitten en ik zou het risico ook niet willen lopen.
Everything which is not impossible, will eventually happen
  Vis een optie? vrijdag 11 mei 2012 @ 22:59:11 #123
70532 loveli
N
pi_111443133
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 mei 2012 22:40 schreef V1z0R het volgende:
Jawel.
* In principe volgt de menstruatie op de eisprong en niet andersom.
* Zonder (dik) baarmoederslijmvlies kan een bevrucht eitje ook innestelen (buitenbaarmoederlijke zwangerschap: bevrucht eitje heeft niet per se baarmoederslijmvlies nodig om in te nestelen).
crap in = crap out
  vrijdag 11 mei 2012 @ 22:59:41 #124
294731 Mixende_match
Matchende mix
pi_111443151
Ik denk dat r altijd een kans blijft bestaan..

@mar! Superrrrrrrr nieuws !!!! *O* *O* nu snel die brief ter bevestiging krijgen :D

Ik ga lekker slapen. Vandaag voor t eerst bloed gaan geven (naja geven, 1e x is altijd 4 buisjes om te testen) viel iig reuze mee :)
~ Bonito La Risa ~
  vrijdag 11 mei 2012 @ 23:04:21 #125
268038 kwakz0r
kwakveense
pi_111443360
goed nieuws, MarMar! *O*

en ik ben helemaal vergeten Nallie te feliciteren, alsnog :*
Kwak
  vrijdag 11 mei 2012 @ 23:05:00 #126
187069 slacker_nl
Sicko pur sang
pi_111443392
Genoeg sex, lijstjes!

T: sap met glutamine, chocomelk
O: 6 eieren met kipfilet, dot ketchup, 3x toast en koffie
T: groene shake aka smoothie (spinazie, banaan, peer, aarbeien, water)
T: wan tan soep, marokkaans brood 4x casselrib, 2x gerookte gelderse worst
D: rijst met vis, groente zaten in het visgoedje gemixt, maar ben even kwijt wat er allemaal inzat.
S: hardlopen 7km oid
T: wheyshake met glutamine, dextrose.
T: koffie
In theory there is no difference between theory and practice. In practice there is.
pi_111443435
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 mei 2012 23:05 schreef slacker_nl het volgende:
Genoeg sex, lijstjes!
:N
pi_111443452
Seks, goeie! :9
Ja doei.
  Vis een optie? vrijdag 11 mei 2012 @ 23:06:28 #129
70532 loveli
N
pi_111443466
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 mei 2012 23:06 schreef motorbloempje het volgende:
Seks, goeie! :9
Geen sex?
crap in = crap out
pi_111443478
Nederlands forum, jeweet.
Ja doei.
  vrijdag 11 mei 2012 @ 23:16:16 #131
328503 Jagärtrut
ik ben moe
pi_111443910
:W thuis van uiteten. Ik ga even bijlezen, maar zo ook lekker naar bed. Morgen promotie overdag en feest 's avonds. Ergens tussendoor ga ik ook nog proberen hard te lopen. Wellicht in de ochtend!
pi_111443976
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 mei 2012 23:16 schreef Jagärtrut het volgende:
:W thuis van uiteten. Ik ga even bijlezen, maar zo ook lekker naar bed. Morgen promotie overdag en feest 's avonds. Ergens tussendoor ga ik ook nog proberen hard te lopen. Wellicht in de ochtend!
Als je 's ochtends gaat is het niet tussendoor he :+.

Ik kruip er ook in. Welterusten!
  vrijdag 11 mei 2012 @ 23:22:37 #133
375079 Black_Pineapple
forever never ends...
pi_111444210
Hallo.
Ik heb helemaal nieuw op dit forum, en was nog een beetje aan het rond kijken toen ik dit forum tegen kwam.
Ik ben ook op mijn gewicht aan het letten en wil er wel graag wat vanaf, graag een wat platter buikje voor de zomer.

Heb sinds eergister Weight Care shakes gekocht, niet dat ik er fanatiek mee wil dieeten, maar meer als in plaats van de luch of als ik een eetbui krijg.

Hopelijk mag ik met jullie mee praten?
pi_111444233
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 mei 2012 23:22 schreef Black_Pineapple het volgende:
Hallo.
Ik heb helemaal nieuw op dit forum, en was nog een beetje aan het rond kijken toen ik dit forum tegen kwam.
Ik ben ook op mijn gewicht aan het letten en wil er wel graag wat vanaf, graag een wat platter buikje voor de zomer.

Heb sinds eergister Weight Care shakes gekocht, niet dat ik er fanatiek mee wil dieeten, maar meer als in plaats van de luch of als ik een eetbui krijg.

Hopelijk mag ik met jullie mee praten?
Alleen als je die meuk gelijk in de vuilnisbak gooit.
pi_111444340
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 mei 2012 23:23 schreef ElDinosaur het volgende:

[..]

Kijk eens naar de topic titel..

Daar staat GEZOND Slank ;)

Maar welkom verder. Lust je broccoli?
Ja doei.
  vrijdag 11 mei 2012 @ 23:26:04 #136
375079 Black_Pineapple
forever never ends...
pi_111444384
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 mei 2012 23:23 schreef ElDinosaur het volgende:

[..]

Hihi, dat word hier niet als positief gezien?
Ik gebruikt het ook niet echt om af te vallen he :P
Ze zijn trouwens heerlijk als ze goed lukken net milkshake
pi_111444442
I call troll.
  vrijdag 11 mei 2012 @ 23:28:11 #138
375079 Black_Pineapple
forever never ends...
pi_111444481
quote:
14s.gif Op vrijdag 11 mei 2012 23:25 schreef motorbloempje het volgende:

[..]

Kijk eens naar de topic titel..

Daar staat GEZOND Slank ;)

Maar welkom verder. Lust je broccoli?
Oh maar ik ben niet fanatiek, neem het meer voor het lekkere en om een vreetbui te voorkomen.
Neem het niet als echte maaltijd vervangers, smidags eet ik al nooit neem altijd alleen een pakje vifit mee naar het werk.

Heerlijk vind ik broccoli :D
pi_111444491
Etentjes vooe negen mensen moet je niet wekelijks maken :N :O
pi_111444534
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 mei 2012 23:26 schreef Black_Pineapple het volgende:

[..]

Hihi, dat word hier niet als positief gezien?
Ik gebruikt het ook niet echt om af te vallen he :P
Ze zijn trouwens heerlijk als ze goed lukken net milkshake
Gebruik het gewoon helemaal niet en neem wat anders mee. Gekookte eieren kun je bijvoorbeeld ook prima meenemen en vullen ook prima.
Ja doei.
pi_111444733
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 mei 2012 23:28 schreef LieLie het volgende:
Etentjes vooe negen mensen moet je niet wekelijks maken :N :O
Dan doe je te moeilijk ;)
  vrijdag 11 mei 2012 @ 23:33:31 #142
375079 Black_Pineapple
forever never ends...
pi_111444748
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 mei 2012 23:29 schreef motorbloempje het volgende:

[..]

Gebruik het gewoon helemaal niet en neem wat anders mee. Gekookte eieren kun je bijvoorbeeld ook prima meenemen en vullen ook prima.
Ik werk in een snackbar, dus ik heb helemaal geen honger als ik aan het werk ben, ookal heb ik een dag van 12 uur.
Ik weet dat het slecht is om dan niet te eten, maar daarom neem ik altijd een pakje vifit mee.
Maar dit was nu in de aanbieding die Weight Care dacht probeer het is, zitten meer vitaminen en voedingstoffen in dan in vifit.
Dus ik krijg meer binnen dan als ik alleen vifit neem,
pi_111444809
Jij mag dan aan de smoothies! Kun je gezonder maken dan melk en suiker ;)

slacker had hierboven voorbeeld (al mistte die dus iets vullends)
pi_111444931
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 mei 2012 22:23 schreef Ml-etje het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
Dat komt met microgynon en yasmin wel goed! Heb echt alles geprobeerd en de laatste werkt bij mij het beste. Alleen de zin in seks daalt als een tiereleier. Gelukkig is Freud goed in opwarmers :+
pi_111444957

:o O+
pi_111445055
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 mei 2012 23:33 schreef Black_Pineapple het volgende:

[..]

Ik werk in een snackbar, dus ik heb helemaal geen honger als ik aan het werk ben, ookal heb ik een dag van 12 uur.
Ik weet dat het slecht is om dan niet te eten, maar daarom neem ik altijd een pakje vifit mee.
Maar dit was nu in de aanbieding die Weight Care dacht probeer het is, zitten meer vitaminen en voedingstoffen in dan in vifit.
Dus ik krijg meer binnen dan als ik alleen vifit neem,
Eet dan gewoon kroketten ^O^
Ja doei.
pi_111445100
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 mei 2012 23:38 schreef ElDinosaur het volgende:
[ afbeelding ]

Oeh O+
pi_111445154
quote:
[ afbeelding ]

O+
pi_111445269
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 mei 2012 23:33 schreef V1z0R het volgende:

[..]

Dan doe je te moeilijk ;)
Nee, dat zie je verkeerd ;)
  vrijdag 11 mei 2012 @ 23:49:40 #150
187069 slacker_nl
Sicko pur sang
pi_111445529
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 mei 2012 23:34 schreef V1z0R het volgende:
Jij mag dan aan de smoothies! Kun je gezonder maken dan melk en suiker ;)

slacker had hierboven voorbeeld (al mistte die dus iets vullends)
Op zich makkelijk op te lossen denk ik door een paar stukken fruit erbij te gooien. Peertje erbij, banaan erbij en dan... mss nog wat melk of yoghurt ipv water.

Op zich vind ik het wel vreemd, soms heb ik namelijk dagen, dan eet ik 2 stukken fruit en ben ik zo vier uur verder en een andere keer heb ik na 2 uur honger...
In theory there is no difference between theory and practice. In practice there is.
  vrijdag 11 mei 2012 @ 23:52:52 #151
375079 Black_Pineapple
forever never ends...
pi_111445662
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 mei 2012 23:39 schreef motorbloempje het volgende:

[..]

Eet dan gewoon kroketten ^O^
Oohh nee bah bah, Gelukkig heb je daar helemaal geen zin in als je de hele dag 5/6 dagen in de week met snacks bezig bent XD
pi_111445851
Berenhap dan!
Ja doei.
pi_111445984
Met ui. Is gezond enzo.
Ja doei.
pi_111446069
Kipcorn voor die eiwitten.
  zaterdag 12 mei 2012 @ 00:00:45 #155
187069 slacker_nl
Sicko pur sang
pi_111446071
Ohhhh, dat heb ik lang niet meer gegeten. Met satesaus... :9~
pi_111446084
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 mei 2012 00:00 schreef ElDinosaur het volgende:
Kipcorn voor die eiwitten.
Wel even in de blender! Met spinazie!
Ja doei.
pi_111446129
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 mei 2012 00:01 schreef motorbloempje het volgende:

[..]

Wel even in de blender! Met spinazie!
en proteinepoeders voor die extra boost!
pi_111446172
quote:
1s.gif Op zaterdag 12 mei 2012 00:02 schreef ElDinosaur het volgende:

[..]

en proteinepoeders voor die extra boost!
Offeuh...

*fapfap*
Ja doei.
pi_111446237
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 mei 2012 00:03 schreef motorbloempje het volgende:

[..]

Offeuh...

*fapfap*
Nee joh! Dan verlies je eiwit en je testosteron levels storten in!
pi_111446246
quote:
1s.gif Op zaterdag 12 mei 2012 00:04 schreef ElDinosaur het volgende:

[..]

Nee joh! Dan verlies je eiwit en je testosteron level storten in!
In de blender...
Ja doei.
  zaterdag 12 mei 2012 @ 00:05:44 #161
187069 slacker_nl
Sicko pur sang
pi_111446282
Eerst in de blender, ballen, rollen, reepjes etc van maken en daarna frituren. Is beter.
pi_111446310
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 mei 2012 00:05 schreef slacker_nl het volgende:
Eerst in de blender, ballen, rollen, reepjes etc van maken en daarna frituren. Is beter.
Zolang er maar spinazie in zit ^O^
Ja doei.
pi_111446363
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 mei 2012 00:04 schreef motorbloempje het volgende:

[..]

In de blender...
recycling! Helemaal groen!
pi_111446377
quote:
11s.gif Op zaterdag 12 mei 2012 00:07 schreef ElDinosaur het volgende:

[..]

recycling! Helemaal groen!
Past prima bij de spinazie!
Ja doei.
pi_111446417
quote:
[ afbeelding ]

O+ O+ O+

Mensen die ziek zijn en niet willen stappen op mijn verjaardag |:(
Wodka :9

Verder *O* voor Mar, het zou eens tijd worden!!
Be someone that makes you happy
pi_111446660
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 mei 2012 00:09 schreef Nallie het volgende:

[..]

O+ O+ O+

Mensen die ziek zijn en niet willen stappen op mijn verjaardag |:(
Wodka :9

Verder *O* voor Mar, het zou eens tijd worden!!
Het zou verboden moeten worden! }:|
pi_111446721
quote:
1s.gif Op zaterdag 12 mei 2012 00:16 schreef ElDinosaur het volgende:

[..]

Het zou verboden moeten worden! }:|
Sowieso! Ziek zijn is voor watjes -O-
pi_111446790
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 mei 2012 00:18 schreef Nallie het volgende:

[..]

Sowieso! Ziek zijn is voor watjes -O-
When i feel sick, i stop being sick and be awesome instead. True story.
pi_111446833
quote:
1s.gif Op zaterdag 12 mei 2012 00:19 schreef ElDinosaur het volgende:

[..]

When i feel sick, i stop being sick and be awesome instead. True story.
Die ja :Y O+
  zaterdag 12 mei 2012 @ 00:21:27 #170
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_111446853
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 mei 2012 23:56 schreef motorbloempje het volgende:
Berenhap dan!
Ik las 'beterschap' :')

En toen las ik wel 'berenhap' en vulde ik in mijn hoofd aan met 'gezondheid'. :') !

Thuis trouwens!

Met happy b-day wishes voor Nallie, die ergens in de wereld nog jarig is O+ *O*
pi_111446908
quote:
10s.gif Op zaterdag 12 mei 2012 00:21 schreef MariaEtcetera het volgende:

[..]

Ik las 'beterschap' :')

En toen las ik wel 'berenhap' en vulde ik in mijn hoofd aan met 'gezondheid'. :') !

Thuis trouwens!

Met happy b-day wishes voor Nallie, die ergens in de wereld nog jarig is O+ *O*
O+
pi_111446971
In plaats van te zuipen ga ik zo mn overnight oats in de koelkast zetten en slapen.
Goed vooruitzicht :')
  zaterdag 12 mei 2012 @ 00:25:14 #173
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_111447007
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 mei 2012 00:24 schreef Nallie het volgende:
In plaats van te zuipen ga ik zo mn overnight oats in de koelkast zetten en slapen.
Ik heb een Nallie b-day plaatje!

Zie hier! 8-)

Kek raar beest! :D
pi_111447040
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 mei 2012 00:24 schreef Nallie het volgende:
Spannende tijden!
pi_111447063
quote:
14s.gif Op zaterdag 12 mei 2012 00:25 schreef MariaEtcetera het volgende:

[..]

Zie hier! 8-)
[ afbeelding ]
Paintskillz, you has them.
Ja doei.
pi_111447073
quote:
14s.gif Op zaterdag 12 mei 2012 00:25 schreef MariaEtcetera het volgende:

[..]

Zie hier! 8-)
[ afbeelding ]
Nu voel ik me meteen beter!
En bedankt Dino }:|
  zaterdag 12 mei 2012 @ 00:27:12 #177
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_111447087
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 mei 2012 00:26 schreef motorbloempje het volgende:

[..]

Shhhh }:| Straks valt het nog op! >:O
pi_111447100
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 mei 2012 00:26 schreef motorbloempje het volgende:

[..]

:D +1 voor inzet en moeite!
  zaterdag 12 mei 2012 @ 00:29:09 #179
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_111447155
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 mei 2012 00:26 schreef Nallie het volgende:

[..]

Nu voel ik me meteen beter!
En bedankt Dino }:|
*O*
quote:
1s.gif Op zaterdag 12 mei 2012 00:27 schreef ElDinosaur het volgende:

[..]

:D +1 voor inzet en moeite!
En uitwerking he! :7
pi_111447336
Je paint deed me denken aan deze

Mort O+
  zaterdag 12 mei 2012 @ 00:35:56 #181
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_111447401
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 mei 2012 00:34 schreef Nallie het volgende:
Je paint deed me denken aan deze
[ afbeelding ]

Mort O+
Oh ik had dat beest niet zelf gemaakt hoor :D

Mort O+

Ik ga maar es maffen :') :+ </hyper>
pi_111447659
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 mei 2012 00:35 schreef MariaEtcetera het volgende:

[..]

Oh ik had dat beest niet zelf gemaakt hoor :D

Mort O+

Ik ga maar es maffen :') :+ </hyper>
Truste :W
pi_111448977
In de trein naar huis!

Het eten was superlekker en HPKW blijft leuk :D

En ik was aan de praat met een ontzettend leuke kerel in de trein :@
pi_111451620
Goedemorgen! Ik zit weer klaar voor mijn training met een bordje geweekte havermout met banaan/melk/kwark. Ik vind het met yoghurt toch lekkerder denk ik.
pi_111451693
goeiemorgen!

ook ik ben klaar voor een rondje hardlopen. Ik had gedacht vandaag een langer rondje te gaan lopen, maar daar heb ik geen tijd voor. Wellicht ergens door de week, eens even kijken...
pi_111451730
loopze!!
Ja doei.
pi_111451878
Loopze Jagar,

Hier op tijd uit bed, voor een zaterdag. Freud is met vriend naar Parijs om een weekendje te fotograferen. Vandaag kan ik hier dan rustig wat achterstallig werk, naar aanleiding van de hoofdpijn inhalen. Morgen ga ik mezelf verwennen met een welnessdagje O+

/lief dagboek
pi_111451915
Mogge!

Bizar dat tot 8 uur slapen nu als uitslapen voelt. :')

Lekker weekendje voor jezelf An, heerlijk. :)
pi_111451918
Klinkt goed An! En loop ze Jagar! Hoe is het weer nu daar?

Ik ga mijn slaapkop zo wakker maken O+
pi_111451976
Mogge :) Ik ben weer aan de havermout gegaan. Ontbijt voor de komende tijd: havermout met pindakaas en fruit, met een half uurtje later een whey proteine shake. Breakfast for champions, moet goedkomen.

Eerst was het dus yoghurt met muesli en fruit, maar smiddags eet ik ook al yoghurt of kwark, en savonds ook kwark, dus nu kan ik een grotere portie bewaren voor smiddags en savonds. At onderhand zowat meer dan een kilo zuivel op een dag... :') was niet aan te slepen!

[ Bericht 3% gewijzigd door Siral op 12-05-2012 09:45:42 ]
pi_111452072
Oja en lijstje:

O: havermout/tbsp pindakaas/aardbeien
T: whey proteine shake
S: half uurtje borst, xco les
L: boterham philadelphia/tomaat, boterham rosbief/komkommer, 250 kwark
T: gekookt eitje, mueslireep
D: broccoli, vleesch (nog ff kijken), gebakken aardappeltjes
T: banaan, whey proteine shake
T: kwark
pi_111452146
Geloof niet dat ik blij met je eetrekeningen zou zijn _O-

En *O* voor de aardbeien/kersen enzulks *O* ze hebben heel veel babies gemaakt :D

Nallie? Ben je nog wel weggeweest nu?
pi_111452169
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 mei 2012 09:27 schreef Ml-etje het volgende:
Geloof niet dat ik blij met je eetrekeningen zou zijn _O-

En *O* voor de aardbeien/kersen enzulks *O* ze hebben heel veel babies gemaakt :D

Nallie? Ben je nog wel weggeweest nu?
En er zitten er nog zo twee thuis... _O- Mijn zus heeft recent een eetschema a 2600 kcal voor haarzelf gemaakt met bakken eiwitten enzo aangezien ze verder wil komen met de fitness wat niet echt meer lukt. En dan heb ik nog een broertje die MMA doet en ook bergen eten vreet, maar dat zijn tosti's en cola, dus dat valt mee..... :')
pi_111452183
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 mei 2012 09:28 schreef Siral het volgende:

[..]

En er zitten er nog zo twee thuis... _O- Mijn zus heeft recent een eetschema a 2600 kcal voor haarzelf gemaakt met bakken eiwitten enzo aangezien ze verder wil komen met de fitness wat niet echt meer lukt. En dan heb ik nog een broertje die MMA doet en ook bergen eten vreet, maar dat zijn tosti's en cola, dus dat valt mee..... :')
Wel makkelijk voor hem om op die manier aan z'n kcal te komen. :')
pi_111452191
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 mei 2012 09:29 schreef ElDinosaur het volgende:

[..]

Wel makkelijk voor hem om op die manier aan z'n kcal te komen. :')
Savonds voor hij naar bed gaat eet hij twee tostis met kaas en majo :'(
pi_111452194
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 mei 2012 09:28 schreef Siral het volgende:

[..]

En er zitten er nog zo twee thuis... _O- Mijn zus heeft recent een eetschema a 2600 kcal voor haarzelf gemaakt met bakken eiwitten enzo aangezien ze verder wil komen met de fitness wat niet echt meer lukt. En dan heb ik nog een broertje die MMA doet en ook bergen eten vreet, maar dat zijn tosti's met majo en cola, dus dat valt mee..... :')
Wat is MMA?

Je ouders gaan failliet :D als ik zie wat er hier doorheen gaat aan boodschappen en dan sport alleen mijn Mr fanatiek.
pi_111452206
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 mei 2012 09:30 schreef Ml-etje het volgende:

[..]

Wat is MMA?

Je ouders gaan failliet :D als ik zie wat er hier doorheen gaat aan boodschappen en dan sport alleen mijn Mr fanatiek.
Mixed Martial Arts.

Ach, wees blij voor je ouders dat hij zo eet. Als hij clean zou eten moet er nog veel meer in. :P
pi_111452207
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 mei 2012 09:30 schreef Ml-etje het volgende:

[..]

Wat is MMA?

Mixed martial arts :)

En er word echt voor belachelijk veel weggevreten inderdaad. Vaders klaacht trouwens alleen over het plee papier de laatste tijd :D "HET VLIEGT ERDOORHEEN??!?!?"

Tja,,,,pap.... veel eten = veel schijten.
pi_111452209
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 mei 2012 09:31 schreef ElDinosaur het volgende:

[..]

Mixed Martial Arts.

Ach, wees blij voor je ouders dat hij zo eet. Als hij clean zou eten moet er nog veel meer in. :P
Jep :)

Maar daar issie ook te lam voor, boeit hem echt niks, haha.
  zaterdag 12 mei 2012 @ 09:32:16 #200
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_111452211
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 mei 2012 21:56 schreef loveli het volgende:

[..]

*kutpil*
Jup. Heb nu weer last van pukkeltjes, maar ben iig niet meer depressief. Zo'n pukkeltje lach ik nu gewoon weg.
Geen zorgen voor de dag van morgen.
pi_111452214
aardbeien *O* pindakaas -O- wat een combi *ril*

Mijn lijst voor vandaag

O: brinta
T: cappuccino, sinaasapel
L: salade, omelet met groente, karnemelk
T: cappuccino, banaan
D: spinazi, rundertartaar
T: kwark met appel
pi_111452217
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 mei 2012 09:32 schreef Siral het volgende:

[..]

Jep :)

Maar daar issie ook te lam voor, boeit hem echt niks, haha.
Zonde, op die leeftijd zou hij juist de meeste voortgang kunnen boeken. ;(
pi_111452227
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 mei 2012 09:32 schreef MarMar het volgende:
aardbeien *O* pindakaas -O- wat een combi *ril*

Mijn lijst voor vandaag

O: brinta
T: cappuccino, sinaasapel
L: salade, omelet met groente, karnemelk
T: cappuccino, banaan
D: spinazi, rundertartaar
T: kwark met appel
De perfecte combi! Havermout = goede koolhydraten/eiwitten, fruit goede koolhydraten, pindakaas goede vetten, whey proteine shake goede eiwitten. ^O^

Koolhydraten/vetten/eiwitten in 1 maalijd? Check!
pi_111452235
Havermout en pindakaas. ;( :{ Daar kan ik dus echt niet aan wennen, havermout en banaan daarentegen! :9
pi_111452236
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 mei 2012 09:32 schreef ElDinosaur het volgende:

[..]

Zonde, op die leeftijd zou hij juist de meeste voortgang kunnen boeken. ;(
Agh vertel mij wat, hij is zelfs te lam om wat meer krachttraining te gaan doen of om naast zijn normale trainingen extra aan zijn conditie te werken. Hij kan echt een machine worden alstie wil....
pi_111452254
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 mei 2012 09:33 schreef Siral het volgende:

[..]

De perfecte combi, havermout = goede koolhydraten/eiwitten, fruit goede koolhydraten, pindakaas goede vetten, whey proteine shake goede eiwitten. ^O^

koolhydraten/vetten/eiwitten? Check!
Functioneel wel :Y

Maar lekker? Maar goed dat geloof ik ook nog steeds niet van spinazie smoothies en heb nu toch echt braafjens spinazie gezaaid.
pi_111452258
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 mei 2012 09:35 schreef Ml-etje het volgende:

[..]

Functioneel wel :Y

Maar lekker? Maar goed dat geloof ik ook nog steeds niet van spinazie smoothies en heb nu toch echt braafjens spinazie gezaaid.
Fawcking lekker _O_
pi_111452273
Ojaaaaaaaa en ik heb deze gisteren besteeeeeeeeeld :Y) O+ :D

[ Bericht 25% gewijzigd door Siral op 12-05-2012 09:41:40 ]
pi_111452303
Doet me denken aan:

:')
pi_111452309
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 mei 2012 09:33 schreef Siral het volgende:

[..]

Agh vertel mij wat, hij is zelfs te lam om wat meer krachttraining te gaan doen of om naast zijn normale trainingen extra aan zijn conditie te werken. Hij kan echt een machine worden alstie wil....
Machine :D

Goed, ik kan me er niets bij voorstellen ;) maar zie al wel het beeld van de machine die veranderd in huisvader. Not good :X
pi_111452325
Vrolijk ding Siral :Y maarehh wil je het plaatje iets verkleinen? Een mobiele user wordt hier niet blij van ;)
pi_111452334
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 mei 2012 09:40 schreef Ml-etje het volgende:
Vrolijk ding Siral :Y maarehh wil je het plaatje iets verkleinen? Een mobiele user wordt hier niet blij van ;)
Hehe ja zag net ook pas dat 'ie zo groot is... :+
pi_111452377
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 mei 2012 09:41 schreef Siral het volgende:

[..]

Hehe ja zag net ook pas dat 'ie zo groot is... :+
^O^

ik ga mijn werkkleding maar eens ophalen (lees "pak") en dan de plaatselijke tuinderij in de rover laden. Wens me succes :D
pi_111452394
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 mei 2012 09:44 schreef Ml-etje het volgende:

[..]

^O^

ik ga mijn werkkleding maar eens ophalen (lees "pak") en dan de plaatselijke tuinderij in de rover laden. Wens me succes :D
Succes! Volgens mij staat jouw tuin onderhand aardig vol. :Y

Ik ga een deel van m'n belastingteruggave opmaken, spend all the moneys!
pi_111452415
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 mei 2012 09:45 schreef ElDinosaur het volgende:

[..]

Had ik gister dus ff gedaan :9

quote:
0s.gif Op zaterdag 12 mei 2012 09:44 schreef Ml-etje het volgende:

[..]

^O^

Succes :P
pi_111452431
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 mei 2012 09:45 schreef ElDinosaur het volgende:

[..]

Nope helaas niet.
Heb nogal wat oppervlakte om te vullen en zelfs nog twee hele lege vlakken.

Belastingteruggave *O*
Meestal roep ik dan "wacht tot het definitief is :@ "
pi_111452448
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 mei 2012 09:46 schreef Siral het volgende:

[..]

Had ik gister dus ff gedaan :9

[..]

Succes :P
Ik moet echt nieuwe zomerkleding hebben. Het meeste van vorig jaar past niet meer. :')

Als de definitieve afwijkt is het ook geen probleem gelukkig. :)
  zaterdag 12 mei 2012 @ 09:54:07 #218
294731 Mixende_match
Matchende mix
pi_111452518
bleh, hier helemaal niet veel belastingteruggave :{ Net 1 paar schoenen denk..

Maar verder: Goeiemorgen!!

Nallie is t nog wat geworden met die zieke mensen? :P

Pindakaas met aardbeien... Nah, niks voor mij. Hoewel het beter is dan niet ontbijten -O- zoals vanochtend. Collega is nu ontbijt halen, ben benieuwd wat....

Vandaag nog ff moederdagkado kopen, en cadeau voor mijn opa & oma, vanavond uiteten, chinees c_/ Jummie! Lijstje wordt vandaag errug ongezond denk ik!
~ Bonito La Risa ~
  Vis een optie? zaterdag 12 mei 2012 @ 09:55:13 #219
70532 loveli
N
pi_111452535
quote:
1s.gif Op zaterdag 12 mei 2012 09:48 schreef ElDinosaur het volgende:

[..]

Ik moet echt nieuwe zomerkleding hebben. Het meeste van vorig jaar past niet meer. :')
Spandex ftw.
crap in = crap out
pi_111452561
quote:
1s.gif Op zaterdag 12 mei 2012 09:55 schreef loveli het volgende:

[..]

Spandex ftw.
Mankini ook goed?
pi_111452563
quote:
1s.gif Op zaterdag 12 mei 2012 09:32 schreef Tinkepink het volgende:

[..]

Jup. Heb nu weer last van pukkeltjes, maar ben iig niet meer depressief. Zo'n pukkeltje lach ik nu gewoon weg.
Tja als je dan moet kiezen inderdaad.. maar van mijn hoofd word ik soms ook depressief, zoals de afgelopen paar dagen, èèn grote brakke rode kraterige kapotte ellende :X
  Vis een optie? zaterdag 12 mei 2012 @ 09:58:40 #222
70532 loveli
N
pi_111452595
quote:
1s.gif Op zaterdag 12 mei 2012 09:56 schreef ElDinosaur het volgende:

[..]

Mankini ook goed?
Geinig dat je dat vraagt zonder voorkennis.
crap in = crap out
pi_111452623
Ohnoes psychologie 101 hier. ;(
pi_111452760
:W

Uiteindelijk heb ik gegeten met de vriendin en die bleef wel tot laat hangen.
Toen heb ik nog een wodka op mezelf gedronken :') en ben gaan slapen. Vandaag hele dag familie en vrienden over de vloer, vanavond uit eten en dan misschien daarna even naar de stad dan :)

Zit nu aan mn heerlijke geweekte havermout :') straks lekker taart eten :9
pi_111452949
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 mei 2012 09:08 schreef _aurum_ het volgende:
Klinkt goed An! En loop ze Jagar! Hoe is het weer nu daar?

Ik ga mijn slaapkop zo wakker maken O+
het regent pijpestelen. De hele wek al. :(

Zo, rondje gelopen. Ging niet ideaal, but well. Snel boodschappen doen en dan richting promotie!
pi_111452979
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 mei 2012 09:33 schreef ElDinosaur het volgende:
Havermout en pindakaas. ;( :{ Daar kan ik dus echt niet aan wennen, havermout en banaan daarentegen! :9
havermout, banaan en nutella!

Dat heb ik nu net op :9
pi_111452980
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 mei 2012 10:10 schreef Nallie het volgende:
:W

Uiteindelijk heb ik gegeten met de vriendin en die bleef wel tot laat hangen.
Toen heb ik nog een wodka op mezelf gedronken :') en ben gaan slapen. Vandaag hele dag familie en vrienden over de vloer, vanavond uit eten en dan misschien daarna even naar de stad dan :)

Zit nu aan mn heerlijke geweekte havermout :') straks lekker taart eten :9
Dan vandaag ook nog veel plezier gewenst! Lekker hoor, alsof je twee dagen jarig bent :D
pi_111453101
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 mei 2012 10:00 schreef ElDinosaur het volgende:
Ohnoes psychologie 101 hier. ;(
Community O+
Ja doei.
  zaterdag 12 mei 2012 @ 10:34:34 #229
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_111453161
Mogge...

Het regent hier ook

Lijst:
O: plak spelt/volk. brood met kaas/tomaat, 2 beschuiten aardbeien, beker melk
B: 1.15 uur wandelen
T's: gekookt ei, appel, peer
L: 2 boterhammen ham, beschuit kaas
T's: blokje choco, dropjes, wortels, kiwi
D: bloemkool, rode bieten, varkenshaas
T: kwark en vla
  zaterdag 12 mei 2012 @ 10:35:44 #230
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_111453173
Mogguh.
Geen idee wat voor weer het hier is, gordijnen nog niet open gehad :').

Net gedoucht en 'grote schoonmaak' en dadelijk ga ik eens naar de super voor wat fruit. En ik wil eigenlijk een cake bakken, maar ik twijfel of dat ik dat zal doen... Zit weer een beetje in de neerwaartse spiraal wat eten betreft, dus miss beter van niet. Neem ik wel een ananas mee :9.
Niet meer actief op Fok!
  zaterdag 12 mei 2012 @ 10:40:47 #231
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_111453259
Mijn o. was magnetronappel gecombineerd magnetronhavermout en koude kwark. Alleen de spinazie ontbreekt nog :P en de pindakaas.
  zaterdag 12 mei 2012 @ 10:41:37 #232
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_111453272
Oh ja, ik heb ook nog een restje van gisteren. Straks ook maar even op eten.
Niet meer actief op Fok!
pi_111453290
quote:
1s.gif Op zaterdag 12 mei 2012 10:40 schreef Tinkepink het volgende:
Mijn o. was magnetronappel gecombineerd magnetronhavermout en koude kwark. Alleen de spinazie ontbreekt nog :P en de pindakaas.
Klinkt ook lekker :D
pi_111453304
Trouwens, mijn huid is nu dus een grote rode vlekken explosie. Inprinciepe is alle gare troep eruit het is alleen een grote rode/kapotte ellende. Is het dan slim om zo eventjes in de sauna te gaan zitten? Word het dan beter voor morgen, of kan ik het beter laten zo? :')

WANT MORGEN MOET HET WEG ZIJN
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  Vis een optie? zaterdag 12 mei 2012 @ 10:48:53 #235
70532 loveli
N
pi_111453349
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 mei 2012 10:44 schreef Siral het volgende:
Trouwens, mijn huid is nu dus een grote rode vlekken explosie. In principe is alle gare troep eruit het is alleen een grote rode/kapotte ellende. Is het dan slim om zo eventjes in de sauna te gaan zitten? Word het dan beter voor morgen, of kan ik het beter laten zo? :')

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Vitamine A, E, zink. Sauna = stomen = porien die open gaan, zou best goed kunnen zijn (sowieso goed op langere termijn dan 1 dag). En zorg ervoor dat je hormoonhuishouding het weer gaat doen (als je zuivel eet => volle producten nemen, vette vis, avocado's). Suikers skippen.
crap in = crap out
pi_111453389
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 mei 2012 10:48 schreef loveli het volgende:

[..]

Vitamine A, E, zink. Sauna = stomen = porien die open gaan, zou best goed kunnen zijn. En zorg ervoor dat je hormoonhuishouding het weer gaat doen (als je zuivel eet => volle producten nemen, vette vis, avocado's). Suikers skippen.
Hmhm... en eigenlijk moet ik ff geen makeup op doen vandaag maar anders kan ik ècht niet de deur uit :{ Loop iig al twee dagen rond met zinkzalf op de rode plekken. Als ik thuis kom acuut die make-up eraf en zinkzalf erop. :'( Heb wel zo'n 20 puistjes/plekken momenteel.
  Vis een optie? zaterdag 12 mei 2012 @ 10:53:36 #237
70532 loveli
N
pi_111453416
Draag je elke dag make-up?
crap in = crap out
pi_111453419
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 mei 2012 10:53 schreef loveli het volgende:
Draag je elke dag make-up?
Haast wel ja.

Ik ga zo ff tubetje benzoyl peroxide halen :X als ze dat spul nog verkopen, laatste keer dat is het gebruikt heb ik jaren geleden.. Maar heb ook pas sinds de laatste paar maanden weer zoveel last van mijn huid..

[ Bericht 11% gewijzigd door Siral op 12-05-2012 10:59:17 ]
pi_111453499
Lijstje voor vandaag!

O: 3 sneden roggebrood met hummus
T: gekookt eitje
L: stukje bietjes/geitenkaas/bacontaart, gekookt eitje, mok melk
T: hand walnoten, blokje 70% chocolade
S: hardlopen, 5km
T: wat yoghurt met een halve banaan
D: risotto met gegrilde zalm en gecaramelliseerde rode ui en blue Stilton.
Ja doei.
pi_111453506
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 mei 2012 10:59 schreef motorbloempje het volgende:
Lijstje voor vandaag!

Roggebrood met hummus? :9 Oh heb ik ook liggen, eigenlijk eens proberen.

Lekker lijstje zeg :o wat doe je eigenlijk met die andere helft van de banaan? :D
pi_111453516
Geen fries roggebrood hè? Maar een 'echt' brood ;)

En de andere halve banaan geef ik aan Mr.Mo :+
Ja doei.
  zaterdag 12 mei 2012 @ 11:02:29 #242
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_111453535
Ik doe gewoon lekker een hele banaan door m'n yoghurt straks :9.

Mijn lijstje:

O: twee geroosterde bth geitenkaas, klein bordje spinazie, doperwten, feta, glas melk
T: yoghurt met banaan
T: iets van fruit
L: ws tosti ofzo
T: fruit
D: frittata boerenkool/artisjokken
T: blikje cola
Niet meer actief op Fok!
  zaterdag 12 mei 2012 @ 11:11:10 #243
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_111453683
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 mei 2012 10:53 schreef Siral het volgende:

[..]

Haast wel ja.

Ik ga zo ff tubetje benzoyl peroxide halen :X als ze dat spul nog verkopen, laatste keer dat is het gebruikt heb ik jaren geleden.. Maar heb ook pas sinds de laatste paar maanden weer zoveel last van mijn huid..
Helaas gaat je huid er sneller weer mooi uit ziet als je het met rust laat. Dat is mijn ervaring in ieder geval. Als ik ga smeren met agressieve cremes enzo lijken de pukkeltjes inderdaad te verdwijnen, maar twee dagen later met een vriendje op een andere plaats weer op te duiken.
  zaterdag 12 mei 2012 @ 11:30:22 #244
103930 Ewelina
Ik ben ik
pi_111454096
Mijn scriptie is goedgekeurd! *O* *O* *O*
[b]Op dinsdag 27 januari 2009 21:01 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
We zijn gewoon een topic vol dysfunctional awesomeness! And proud of it!
pi_111454273
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 mei 2012 10:59 schreef motorbloempje het volgende:
Lijstje voor vandaag!

Super lijstje!

En feli Ewelina *O*
pi_111454292
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 mei 2012 11:30 schreef Ewelina het volgende:
Gefeliciteerd! Ben je nu dan klaar?

Nallie, nog gefeliciteerd met je verjaardag!
Still a little bit of your face I haven't kissed.
  zaterdag 12 mei 2012 @ 11:39:58 #247
103930 Ewelina
Ik ben ik
pi_111454311
SPOILER
[b]Op dinsdag 27 januari 2009 21:01 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
We zijn gewoon een topic vol dysfunctional awesomeness! And proud of it!
  Vis een optie? zaterdag 12 mei 2012 @ 11:40:18 #248
70532 loveli
N
pi_111454325
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 mei 2012 11:11 schreef Tinkepink het volgende:

[..]

Helaas gaat je huid er sneller weer mooi uit ziet als je het met rust laat. Dat is mijn ervaring in ieder geval. Als ik ga smeren met agressieve cremes enzo lijken de pukkeltjes inderdaad te verdwijnen, maar twee dagen later met een vriendje op een andere plaats weer op te duiken.
^^ Ook geen fan van agressieve spullen.
crap in = crap out
pi_111454430
quote:
Tof.

quote:
0s.gif Op zaterdag 12 mei 2012 11:38 schreef An24 het volgende:

[..]

Super lijstje!
Ik ben er ook tevreden mee. Morgen weer wat meer groente, al gaat er door de risotto ook nog wat spinazie :) :9
Ja doei.
pi_111454543
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 mei 2012 11:44 schreef motorbloempje het volgende:

[..]

Tof.

[..]

Ik ben er ook tevreden mee. Morgen weer wat meer groente, al gaat er door de risotto ook nog wat spinazie :) :9
Ik had eigenlijk niet anders verwacht ;)

Freud heeft gister asperges voor me gehaald. Na mijn afspraak even een stukje vis halen :9
pi_111454718
Mijn weegschaal is echt erg....ga je er 5 keer op staan, dan geeft ie ook 5x een ander gewicht.
Hij schommelt wel duidelijk rond een lager gewicht dan een maand geleden dus dat is dan wel weer positief.
  zaterdag 12 mei 2012 @ 11:56:41 #252
294731 Mixende_match
Matchende mix
pi_111454778
Feli! *O* *O* nog maar 1 luizig vak te gaan *O*
~ Bonito La Risa ~
pi_111454828
All zhe money has been spent!
pi_111454830
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 mei 2012 11:11 schreef Tinkepink het volgende:

[..]

Agree!
  zaterdag 12 mei 2012 @ 12:01:24 #255
187069 slacker_nl
Sicko pur sang
pi_111454918
Over een uurtje wordt m'n bank geleverd, joy joy!!

SPOILER
pi_111454953
Mooi oerwoud in de tuin ook daar :s)
pi_111454976
quote:
gefeliciteerd! *O*
pi_111454994
quote:
Oh wat fijn!
Het einde in zicht?
  zaterdag 12 mei 2012 @ 12:04:55 #259
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_111455007
Limoentjesfris, slacker! :D Zou bij mij in huis niet staan, maar kan zekers tof zijn denk ik!

Dino, vad haz u bought? 8-)

Wat Mix zegt! *O* Bijna klaar! w/
  zaterdag 12 mei 2012 @ 12:05:15 #260
187069 slacker_nl
Sicko pur sang
pi_111455021
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 mei 2012 12:02 schreef MevrouwPuff het volgende:
Mooi oerwoud in de tuin ook daar :s)
Lijkt veel op mijn tuin wat dat betreft :P
  zaterdag 12 mei 2012 @ 12:07:10 #261
187069 slacker_nl
Sicko pur sang
pi_111455073
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 mei 2012 12:04 schreef MariaEtcetera het volgende:
Limoentjesfris, slacker! :D Zou bij mij in huis niet staan, maar kan zekers tof zijn denk ik!
Mijn huis is zwart/wit. Dus alles past daarin (nouja, bijna alles).

SPOILER
pi_111455120
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 mei 2012 12:07 schreef slacker_nl het volgende:

[..]

Mijn huis is zwart/wit. Dus alles past daarin (nouja, bijna alles).

SPOILER
Wat voor vloer is dat? ziet er strak uit.
pi_111455138
Goedemorgen. Ik was moe, ofzo. En heb net besloten dat ik er op mijn best uitzie in mijn joggingbroek met bh (en evt singlet) en los haar. Goed om te weten, komende week slaap ik in een zaal met 400 man en dan moet ik dus opletten wat ik aantrek als ik 's nachts naar het toilet moet :').

Iemand hier tips om een boze piercing weer blij te krijgen? (iets met wild stoeien en er een paar keer een schouder op geparkeerd krijgen. Ding was helemaal genezen maar nu weer rood en pijnlijk :'). Enige wat ik weet is 'met rust laten').

Mijn ervaring is dat je huid het gelukkigst wordt van geen make up, geen smeersels, niet aanzitten en wat zon! Schoonmaken met water (geen zeep) en ik loop weer egaal zonder rode plekken rond.

Ewelina *O*
Op maandag 4 juli 2011 21:37 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
*O* Go Chico, go Chico, itchaburpday, go Chico 8-)
  zaterdag 12 mei 2012 @ 12:10:18 #264
187069 slacker_nl
Sicko pur sang
pi_111455152
Dat noemen ze een gietvloer. Was op zoek naar een ideale vloer voor vloerverwarming. Uiteindelijk niet genomen vanwege de kosten, maar de gietvloer wel. Echt strak vloertje ja :) Nu heb ik plintverwarming, dat is een radiatorsysteem wat werkt als vloerverwarming.
  zaterdag 12 mei 2012 @ 12:10:21 #265
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_111455154
Ah zie! Ik heb een frummeltjeshuis.

Al vind ik het wel grappig dat je je wc post en dat die matcht met de bank :+
pi_111455215
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 mei 2012 12:04 schreef MariaEtcetera het volgende:

Dino, vad haz u bought? 8-)

Wat Mix zegt! *O* Bijna klaar! w/
Spijkerbroek, tshirts, vans, hoodie en 2 reisboeken. :)
  zaterdag 12 mei 2012 @ 12:13:38 #267
187069 slacker_nl
Sicko pur sang
pi_111455224
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 mei 2012 12:10 schreef MariaEtcetera het volgende:
Ah zie! Ik heb een frummeltjeshuis.

Al vind ik het wel grappig dat je je wc post en dat die matcht met de bank :+
Ja, en die matched ook met m'n fiets :P

Dit is m'n fiets: http://www.thechopperdome.nl/news/8/122/Basman_100_SL_TT
  zaterdag 12 mei 2012 @ 12:13:46 #268
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_111455228
quote:
1s.gif Op zaterdag 12 mei 2012 12:13 schreef ElDinosaur het volgende:

[..]

Spijkerbroek, tshirts, vans, hoodie en 2 reisboeken. :)
Fototijd? *O* En waar gaat de reis heen? Zoveel vragen! :D

Maar nu eerst boot-schapen! Mo op de ferry, hehe :+ :')

[ Bericht 14% gewijzigd door MariaEtcetera op 12-05-2012 12:20:30 ]
pi_111456436
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 mei 2012 12:13 schreef MariaEtcetera het volgende:

[..]

Fototijd? *O* En waar gaat de reis heen? Zoveel vragen! :D

Maar nu eerst boot-schapen! Mo op de ferry, hehe :+ :')
Geen tijd voor foto's. :') Beetje een

planning vandaag.
pi_111456549
Gezocht: goedkoop gerecht dat snel te maken is voor 7 man, en weinig pannen gebruikt. En geen pasta of soep. Ik kom niet verder dan wraps met vulling, en daarvoor zijn mijn pannen eigenlijk te klein :').
Op maandag 4 juli 2011 21:37 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
*O* Go Chico, go Chico, itchaburpday, go Chico 8-)
pi_111456573
Stamppot?
  Vis een optie? zaterdag 12 mei 2012 @ 13:11:04 #272
70532 loveli
N
pi_111456645
Chili con carne.
/studentenvoer
crap in = crap out
pi_111456673
Nasi
pi_111456686
http://www.kayotic.nl/blog/no-butter-chicken

Maar dat ligt er aan wat je al in huis hebt aan eventuele kruiden enzo.
Ja doei.
pi_111456813
Oh, mijn lijstje bevat 1 gekookt eitje minder. Want ik had nog maar één ei.
Ja doei.
pi_111457246
Lijstje:
O: appelflap, glas kefir
L: yoghurt met halve mango en lijnzaad
T: halve avocado & pakje crackers
D: paddestoelenrisotto met groene salade met tomaat en komkommer enz

B: huis opnieuw inrichten, wat een werk :D
pi_111457296
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 mei 2012 13:18 schreef motorbloempje het volgende:
Oh, mijn lijstje bevat 1 gekookt eitje minder. Want ik had nog maar één ei.
Oeh! Dat was écht een heel perfect zachtgekookt eitje O+ _O_
Ja doei.
pi_111457522
Ik ben aan het studeren, kudos voor mij! haha
Worry is a misuse of imagination
pi_111457640
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 mei 2012 10:44 schreef Siral het volgende:
Trouwens, mijn huid is nu dus een grote rode vlekken explosie. Inprinciepe is alle gare troep eruit het is alleen een grote rode/kapotte ellende. Is het dan slim om zo eventjes in de sauna te gaan zitten? Word het dan beter voor morgen, of kan ik het beter laten zo? :')

SPOILER
hangt er een beetje af hoe je huid er uitziet en waardoor het komt
sauna is nooit een goed idee, best een aanslag op je huid!!!
Worry is a misuse of imagination
  zaterdag 12 mei 2012 @ 14:17:11 #280
294731 Mixende_match
Matchende mix
pi_111458330
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 mei 2012 12:13 schreef slacker_nl het volgende:

[..]

Ja, en die matched ook met m'n fiets :P

Dit is m'n fiets: http://www.thechopperdome.nl/news/8/122/Basman_100_SL_TT
Gaaaaaaaf O+ ook die bank O+ leuk hoor!

Ach mijn plafondlampen matchen met m'n borden. En m'n borden matchen weer met de wasmand, die matcht weer met de badkamer prullenbak, die matcht dan weer met m'n wc borstel en ga zo maar door ;)
~ Bonito La Risa ~
  zaterdag 12 mei 2012 @ 14:19:38 #281
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_111458408
Nom, empanadas van de buuf! :9 Nu in de oven!
pi_111458468
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 mei 2012 14:19 schreef MariaEtcetera het volgende:
Nom, empanadas van de buuf! :9 Nu in de oven!
*like*

En wij hebben bubbelwijn en wat chocolaatjes gehad van de landlady die even op een bliksembezoek kwam om te checken of 't huis er nog stond. We zijn goede huurders zei ze! *) :P
Ja doei.
  zaterdag 12 mei 2012 @ 14:26:03 #283
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_111458599
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 mei 2012 14:21 schreef motorbloempje het volgende:

[..]

*like*

En wij hebben bubbelwijn en wat chocolaatjes gehad van de landlady die even op een bliksembezoek kwam om te checken of 't huis er nog stond. We zijn goede huurders zei ze! *) :P
*ook like* :P

Lief zeg!
pi_111458786
zo, net terug van de verdediging. Was tof. Gek dat ik er over vier jaar ook sta.

Nu even uitrusten, vanavond feestje. Gek weekend al in al, met begrafenis en feestje. Gelukkig met dezelfde mensen, dat maakt het fijner...
  zaterdag 12 mei 2012 @ 14:37:43 #285
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_111458910
Mijn hele inboedel is van anderen overgenomen, dus bij mij matcht niets :').
Als ik nog eens een huis ga kopen, ga ik wel een perfect matchende IKEA-inboedel aanschaffen :P.
Niet meer actief op Fok!
pi_111459899
Nee joh vik! Dat lijkt me echt verschrikkelijk. Veel leuker om je eigen sfeer te creeren van dingetjes die je bij elkaar vind!
  zaterdag 12 mei 2012 @ 15:13:24 #287
187069 slacker_nl
Sicko pur sang
pi_111460032
Neee, geen IKEA spul in je casa!! Al is m'n bed vd IKEA.. Voor de rest heb ik eik geen IKEA. Yay! Bank is binnen, hij's moooooi.
pi_111460092
Wat is er 'per definitie' mis met IKEA spul? Uniform een kamer uit de folder nabouwen hoeft voor mij ook niet, maar ze hebben prima en degelijke spullen vind ik. Niets mis met de stoel waar ik nu op zit en de tafel waar ik aan werk.
Ja doei.
pi_111460118
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 mei 2012 15:15 schreef motorbloempje het volgende:
Wat is er mis met IKEA spul? Uniform een kamer uit de folder nabouwen hoeft voor mij ook niet, maar ze hebben prima en degelijke spullen vind ik. Niets mis met de stoel waar ik nu op zit en de tafel waar ik aan werk.
Niets mis mee :D maar ik zou nooit je hele huis volzetten ermee zoals Vik suggereerde. Beetje overal dingetjes vandaan halen is vaak veel sfeervoller... vind ik :@
pi_111460175
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 mei 2012 15:16 schreef Perruche het volgende:

[..]

Niets mis mee :D maar ik zou nooit je hele huis volzetten ermee zoals Vik suggereerde. Beetje overal dingetjes vandaan halen is vaak veel sfeervoller... vind ik :@
Ik had het vooral tegen slacker. Zoals ik in m'n post al zei (die je quotte) zou ik ook niet een 'bij elkaar passend setje' uit 'de folder' in m'n huis neerzetten voor elk vertrek, maar ik snap verder nooit zo goed wat er mis moet zijn met ikea-producten in 't algemeen.
Ja doei.
  zaterdag 12 mei 2012 @ 15:18:52 #291
187069 slacker_nl
Sicko pur sang
pi_111460199
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 mei 2012 15:15 schreef motorbloempje het volgende:
Wat is er 'per definitie' mis met IKEA spul? Uniform een kamer uit de folder nabouwen hoeft voor mij ook niet, maar ze hebben prima en degelijke spullen vind ik. Niets mis met de stoel waar ik nu op zit en de tafel waar ik aan werk.
Op zich is er niks mis mee. Een vriendin van me heeft der hele huis vol IKEA. Maar vind het zo zonde, koop je een casa van weet niet hoeveel ga je el cheapo meubels in huis halen. Als tijdelijke oplossing vind ik het best te pruimen, maar voor de wow factor zou ik toch stad en land gaan afstruinen op zoek naar mooie dingen.
pi_111460306
Niet iedereen hoeft een wow-factor in z'n huis?
Ja doei.
  zaterdag 12 mei 2012 @ 15:22:45 #293
187069 slacker_nl
Sicko pur sang
pi_111460334
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 mei 2012 15:21 schreef motorbloempje het volgende:
Niet iedereen hoeft een wow-factor in z'n huis?
Dat snap ik, net zoals niet iedereen een blender heeft.
  zaterdag 12 mei 2012 @ 15:25:34 #294
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_111460429
Het voelt als winter :(
Brrrrr, koud!

En haat aan Ikea al vind ik veel meubels best mooi :P
pi_111460492
Ik ga mooi geen ladingen geld uitgeven aan meubels :') Hup naar de IKEA (op een dinsdagochtend natuurlijk) of de tweedehandswinkel voor functionele spullen als het nodig is. Ben blij dat we niet zo'n dure smaak hebben als 't om inrichting gaat. Kan voor ons zelf wel leukere dingen bedenken om geld aan uit te geven. Enige waar íets meer geld in gaat zitten is een bank (die moet gewoon goed zitten) en een bed (want daar verblijf je toch best vaak!) maar verder Billy, Benno en Björn galore _O_
Ja doei.
  zaterdag 12 mei 2012 @ 15:29:59 #296
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_111460577
Ikea bank O+ (zelfde als Nallie :D) en Ikea tafel!

Verder glaskast + barretje + tv meubel van oom&tante van vriendje.

Dressoir + eethoek + meer spul gekregen via ex-vriend van mams.

Verder alles op random plaatsen gekocht, Leen Bakker, beddenzaak, etc.! >:O

</ecclectisch huis>

Parkietje, ik vond het fantastisch dat we zoveel kregen bij uit huis gaan! Nu gaan we geleidelijk aan dingetjes vervangen om het onze eigen smaak te maken :Y Anders was het best duur geweest :')
pi_111460627
IKEA vind ik vooral ook puik omdat hun producten ook prima meerdere keren demontabel blijken. Leen Bakker e.d. vind ik zelf mindere kwaliteit ivm spijkers, nietjes, dat soort ongein. IKEA is er voor gemaakt om veel te verhuizen :+ *)
Ja doei.
pi_111460782
Gister zo ontzettend lekker gegeten!
En het was zo leuk en gezellig! O+
Ben er nog steeds helemaal blij mee! :D
Doe wat je niet durft.
Geef kinderen in Madagascar kans op onderwijs. Steun Abecole
www.Facebook.com/AbecoleNL
  zaterdag 12 mei 2012 @ 15:37:49 #299
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_111460823
Hebbie een verslag Henk?
pi_111460862
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 mei 2012 15:36 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
Gister zo ontzettend lekker gegeten!
En het was zo leuk en gezellig! O+
Ben er nog steeds helemaal blij mee! :D
O+ het was echt leuk en bedankt voor de lift!

Zelfs de treinreis was nog leuk :')

Maria, ja ik heb ook veel meegenomen uit ouderlijk huis. Alhoewel het meeste in een opslag staat :')
  zaterdag 12 mei 2012 @ 15:39:40 #301
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_111460871
Ben alleen thuis en heb zin in slagroomgebak :r
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')