Tsjah... dat vind ik ook bizar.. voel me desalniettemin nu wel een beetje badassquote:Op vrijdag 11 mei 2012 18:59 schreef sigme het volgende:
[..]
Ik blijf het toch apart vinden, dat ze voor zoiets uitrukken (en veel andere zaken laten voor wat ze zijn).
Zij heeft het erger/gaat er heel anders mee om hoorquote:Op vrijdag 11 mei 2012 19:20 schreef uniekhoorn het volgende:
Tekst en 'echt' is toch meestal een wereld van verschil!
Heftig Mar.
Zo ook de ziekte van ML, toch anders als je het ziet dan dat je het leest.
Maar dat is altijd zo toch?
Kus Jeager.
Ligt er aan wanneer abbo is in gegaan. Sinds dit jaar geldt een opzegtermijn van een aantal maanden, zodat je niet meer een jaar vast zit. Dit naar aanleiding van het 'stilzwijgende verlengingsprobleem' wat eerder ook bij bijvoorbeeld telefonieabbo's een probleem was.quote:Op vrijdag 11 mei 2012 19:23 schreef loveli het volgende:
Hebben ze nou z'n jaarabbo onterecht verlengd of heeft hij een jaarabbo genomen en is daarna nooit meer komen sporten? In het laatste geval snap ik wel frustratie, maar denk ik dat je (zijn) rechtspositie om te huilen is.
Die man heeft het door laten lopen tot niet zolang geleden, inmiddels drie jaarabo's denk ik gezien het bedrag, ontkent dat we contact hebben opgenomen (meteen gedaan, waarbij uitgekafferd aan de telefoon door hem) etc.. Het is niet het meest betrouwbare persoon, laat ik het daar even bij houden.quote:Op vrijdag 11 mei 2012 19:23 schreef loveli het volgende:
Hebben ze nou z'n jaarabbo onterecht verlengd of heeft hij een jaarabbo genomen en is daarna nooit meer komen sporten? In het laatste geval snap ik wel frustratie, maar denk ik dat je (zijn) rechtspositie om te huilen is.
opzegtermijn van maar 1 maand zelfs sinds 1 januari dit jaar en stilzwijgende verlening kan ook steeds maar met 1 maand.quote:Op vrijdag 11 mei 2012 19:29 schreef An24 het volgende:
[..]
Ligt er aan wanneer abbo is in gegaan. Sinds dit jaar geldt een opzegtermijn van een aantal maanden, zodat je niet meer een jaar vast zit. Dit naar aanleiding van het 'stilzwijgende verlengingsprobleem' wat eerder ook bij bijvoorbeeld telefonieabbo's een probleem was.
Zo zie je maar hoe belangrijk het is om telefoongesprekken middels brief of email te bevestigen. Maar dat hoef ik jou niet uit te leggenquote:Op vrijdag 11 mei 2012 19:31 schreef MarMar het volgende:
[..]
Die man heeft het door laten lopen tot niet zolang geleden, inmiddels drie jaarabo's denk ik gezien het bedrag, ontkent dat we contact hebben opgenomen (meteen gedaan, waarbij uitgekafferd aan de telefoon door hem) etc.. Het is niet het meest betrouwbare persoon, laat ik het daar even bij houden.
Dat dus. Was niet zeker van aantal maanden.quote:Op vrijdag 11 mei 2012 19:32 schreef MarMar het volgende:
[..]
opzegtermijn van maar 1 maand zelfs sinds 1 januari dit jaar en stilzwijgende verlening kan ook steeds maar met 1 maand.
Maar het eerste jaar is betaald en hij heeft de opzegging 'niet ontvangen'?quote:Op vrijdag 11 mei 2012 19:32 schreef MarMar het volgende:
[..]
Yep en tig keer er nog achteraan gebeld.
Hij is er 1 keer geweest, thats it.quote:Op vrijdag 11 mei 2012 19:46 schreef Ml-etje het volgende:
Maar heeft je man er nu wel een jaar gesport of niet?
Ik ben het spoor even bijster
Maar met welke reden is hij dan niet meer geweest?quote:
Met de reden dat hij nergens anders tijd voor heeft dan werken, voor de kinderen en een zieke vrouw zorgen, eten en slapen.quote:Op vrijdag 11 mei 2012 19:47 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Maar met welke reden is hij dan niet meer geweest?
Oja, ja dat is geen geldige reden helaas.quote:Op vrijdag 11 mei 2012 19:48 schreef MarMar het volgende:
[..]
Met de reden dat hij nergens anders tijd voor heeft dan werken, voor de kinderen en een zieke vrouw zorgen, eten en slapen.
cola en popcorn halen?quote:
quote:Op vrijdag 11 mei 2012 19:47 schreef Ml-etje het volgende:
Oh An! Ik ga morgen de broek die bij het jasje hoort ophalen dan maak ik meteen even een foto
Redelijkheid en billijkheid is iets dan een rechter toepast.quote:Op vrijdag 11 mei 2012 20:05 schreef MarMar het volgende:
http://zoeken.rechtspraak.nl/detailpage.aspx?ljn=BD8633
http://zoeken.rechtspraak.nl/detailpage.aspx?ljn=BO7065
Jurisprudentie bij soortgelijke zaken, er bestaat in de rechtspraak ook nog zoiets als "redelijkheid en billijkheid"
Daar hebben je medewerkers wellicht ook wat aan Ml!
Betreffende persoon zweeft wat boven (of liever onder) de wet.. ik krijg ook waarschuwingen dat ik me beter gedeisd kan houden, maar dat is nou eenmaal niet helemaal mijn natuur. Of het rechtmatig is, is dus niet eens zozeer de issue. Of ik me wel of niet laat intimideren des te meer.
Komt het katje dit weekend?quote:Op vrijdag 11 mei 2012 20:25 schreef V1z0R het volgende:
An! Ik ben verliefd![]()
Vind het al jammer dat jij afscheid moet gaan nemen
quote:Op vrijdag 11 mei 2012 20:25 schreef V1z0R het volgende:
An! Ik ben verliefd![]()
Vind het al jammer dat jij afscheid moet gaan nemen
Neequote:
Heel herkenbaar, deed ik ook toen Raki en Bailey nog niet bij mij woonden. En Freud is net zo met katten. Hij is de kattenfluisteraar hier in huisquote:Op vrijdag 11 mei 2012 20:30 schreef V1z0R het volgende:
[..]
Nee
Maar zodra ze komt heeft ze net als ik heel mooi nieuw huisje, waar we samen gelukkig kunnen worden
Vik, ik ben zo ver dat ik elke dag stuk of 10x de foto's bekijk...
quote:Op vrijdag 11 mei 2012 20:29 schreef An24 het volgende:
[..]ik moest wel ff doorlezen om niet verkeerd te interpreteren.
Maar tis inderdaad een schatje.
Nou zeg enormquote:
quote:Op vrijdag 11 mei 2012 20:29 schreef An24 het volgende:
[..]ik moest wel ff doorlezen om niet verkeerd te interpreteren.
Maar tis inderdaad een schatje.
Voor dat ene jaar wellicht, voor het door laten lopen en op laten lopen en claimen dat we nooit contact opgenomen hebben staat hij alles behalve in zijn recht.quote:Op vrijdag 11 mei 2012 20:18 schreef Viking84 het volgende:
Tja, redelijkheid, billijkheid... vervelende situatie (heb je blog gelezen, eerder deze week), maar zo'n man is niet bij wet verplicht er op die manier mee om te gaan. Helaas! Ben benieuwd hoe het uiteindelijk uitpakt!
Net hardgelopen. Niet helemaal tevreden en verder ga ik in het hardlooptopic zeuren.
Als je een schriftelijke opzegging hebt en bewijs van ontvangst niet nee.quote:Op vrijdag 11 mei 2012 20:56 schreef MarMar het volgende:
[..]
Voor dat ene jaar wellicht, voor het door laten lopen en op laten lopen en claimen dat we nooit contact opgenomen hebben staat hij alles behalve in zijn recht.
Ik ookquote:
Vind jou ook tof trouwensquote:Op vrijdag 11 mei 2012 21:00 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Ik ook
En zo heerlijk dat het weekend is.
Eerst even douchen nu en dan lekker op de bank met Bloedverwanten en wat popcorn.
Doe ik er eentje...als slag om de armquote:Op vrijdag 11 mei 2012 21:13 schreef MarMar het volgende:
even heel wat anders:![]()
![]()
ik krijg net mail:
Er is heel wat afgepraat binnen de gemeenteraad, maar het is rond!!! Er is een brief onderweg dat je hulp gehandhaaft blijft zoals hij de vorige keer is toegezegd!!
Ik hou nog een beetje een slag om de arm tot ik de brief heb, die zou morgen of maandag aan moeten komen maar![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Oh, das lief, ik jou ook, maar dat wist je al welquote:Op vrijdag 11 mei 2012 21:04 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]
Vind jou ook tof trouwens
Geniet van je weekend
quote:Op vrijdag 11 mei 2012 21:16 schreef uniekhoorn het volgende:
Ow echt Mar? Wat geweldig!!
Mens, eindelijk wat positiefs!!
Ik neem er een borreltje en chips op, okee?
Oe! jij met je goede ideeënquote:Op vrijdag 11 mei 2012 21:16 schreef uniekhoorn het volgende:
Ow echt Mar? Wat geweldig!!
Mens, eindelijk wat positiefs!!
Ik neem er een borreltje en chips op, okee?
Ik weet niet precies waar het over gaat maar ik juich meequote:Op vrijdag 11 mei 2012 21:13 schreef MarMar het volgende:
even heel wat anders:![]()
![]()
ik krijg net mail:
Er is heel wat afgepraat binnen de gemeenteraad, maar het is rond!!! Er is een brief onderweg dat je hulp gehandhaaft blijft zoals hij de vorige keer is toegezegd!!
Ik hou nog een beetje een slag om de arm tot ik de brief heb, die zou morgen of maandag aan moeten komen maar![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Mallerd.quote:Op vrijdag 11 mei 2012 21:32 schreef V1z0R het volgende:
Ik deed gay, Dino deed gay, vrolijke bende gewoon
Lekkere schattebout.quote:
quote:Op vrijdag 11 mei 2012 21:39 schreef uniekhoorn het volgende:
ElDino en V1.. wie betaald jullie restaurantrekening?
En waar denk je dan aan?quote:Op vrijdag 11 mei 2012 21:34 schreef Siral het volgende:
Bah wat voel ik me kut en ellendig zeg, sinds afgelopen week. Nu ben ik sinds december gestop met de pil omdat ik hoopte dat het zou helpen bij mijn depressiefheid (want pil is een shitload aan hormonen) En ik voelde me de laatste tijd echt ZOVEEL beter.
Nu ben ik genoodzaakt geweeest![]()
om die pil weer anderhalve week te slikken en doe ik nu dus nog. En ik voel me echt zo belachelijk depressief en geirriteerd en alles. Slaan die hormonen zo snel weer toe of heb ik gewoon mijn dag(en) niet.......?
Maandag de huisarts bellen voor een ander soortig voorbehoeds middel.....zonder hormonen. Ik kan mezelf wat doen momenteel. Weet niet wat ik met mijn lijf en gedachtes moet. Bizar.
Je bedoelt hotelrekening?quote:Op vrijdag 11 mei 2012 21:39 schreef uniekhoorn het volgende:
ElDino en V1.. wie betaald jullie restaurantrekening?
Behalve condooms is er alleen een koperspiraal.quote:Op vrijdag 11 mei 2012 21:41 schreef Siral het volgende:
[..]
Geen idee, iig iets zonder hormonen...? Heb er niet zoveel 'verstand' van.
quote:Op vrijdag 11 mei 2012 21:43 schreef V1z0R het volgende:
[..]
Je bedoelt hotelrekening?
Ligt eraan of de manager tevreden is in bed...
Welke pil en waarom moest je 'em anderhalve week slikken?quote:Op vrijdag 11 mei 2012 21:34 schreef Siral het volgende:
Bah wat voel ik me kut en ellendig zeg, sinds afgelopen week. Nu ben ik sinds december gestop met de pil omdat ik hoopte dat het zou helpen bij mijn depressiefheid (want pil is een shitload aan hormonen) En ik voelde me de laatste tijd echt ZOVEEL beter.
Nu ben ik genoodzaakt geweeest![]()
om die pil weer anderhalve week te slikken en doe ik nu dus nog. En ik voel me echt zo belachelijk depressief en geirriteerd en alles. Slaan die hormonen zo snel weer toe of heb ik gewoon mijn dag(en) niet.......?
Maandag de huisarts bellen voor een ander soortig voorbehoeds middel.....zonder hormonen. Ik kan mezelf wat doen momenteel. Weet niet wat ik met mijn lijf en gedachtes moet. Bizar.
Oke... Nou dat maar eens overleggen dan.. Want ik heb geen idee of die hormonen binnen een week al mijn hersenpan inslaan maar de afgelopen dagen zijn echt niet fijn. Kan mezelf wel de hersenpan inslaan. Heb echt gedachtes die ik lang niet heb gehad weer.quote:Op vrijdag 11 mei 2012 21:44 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Behalve condooms is er alleen een koperspiraal.
Kan een gynefix aanraden (r) loveli
Wel condoomsquote:Op vrijdag 11 mei 2012 21:43 schreef V1z0R het volgende:
[..]
Je bedoelt hotelrekening?
Ligt eraan of de manager tevreden is in bed...
Die 'naamloze' variant van Diane. Omdat ik weer seksueel actief ben en voorlopig ook wel blijf. Dus ben ik die pil weer gaan slikken. Geen idee of mijn gemoedstoestand eronder lijdt ofzo, misschien is het wel iets anders, ben toen gestopt als "test" en had em toch niet nodig.quote:Op vrijdag 11 mei 2012 21:45 schreef loveli het volgende:
[..]
Welke pil en waarom moest je 'em anderhalve week slikken?
Waarom de Diane? Da's een medicijn tegen acne. Als je alleen een anti-conceptiemiddel nodig hebt, zijn er betere pillen.quote:Op vrijdag 11 mei 2012 21:46 schreef Siral het volgende:
[..]
Die 'naamloze' variant van Diane. Omdat ik weer seksueel actief ben en voorlopig ook wel blijf. Dus ben ik die pil weer gaan slikken
Omdat ik toen ik aan de pil ging -toen ik 15 was- last had van een zeer ellendige huid.quote:Op vrijdag 11 mei 2012 21:47 schreef loveli het volgende:
[..]
Waarom de Diane? Da's een medicijn tegen acne. Als je alleen een anti-conceptiemiddel nodig hebt, zijn er betere pillen.
Euh momenteel niet zo nee. Wil echt aan het werk, word nuts. Gister weer drie sollicitaties eruit gedaan.quote:Op vrijdag 11 mei 2012 21:46 schreef uniekhoorn het volgende:
Nee even serieus...
Siral heb je nog een andere echte dagbesteding dan alleen sporten?
Zal eens vragen wat mijn zus slikt, volgens mij de mercilon! Maar kan het mogelijk zijn dat die hormonen zo snel al wat met me doen..? Of heb ik gewoon een enorm brakke week?quote:Op vrijdag 11 mei 2012 21:51 schreef loveli het volgende:
Ga eens praten met je huisarts over welke pil handig is.
Eerste voorstel zal microgynon zijn, maar met je acneverleden is dat minder handig. Ik stem voor een pil die minder effect heeft op je huid, bv. mercilon, of yasmin.
Ik heb zo mijn ritme wel inderdaad.. sta elke morgen op tijd op, honden uitlaten, huishouden doen, koken, boodschappen, strijken, wassen. Help veel bij mijn oma ook de laatste tijd. Enja verder.... pfft.quote:Op vrijdag 11 mei 2012 21:51 schreef uniekhoorn het volgende:
Kan mij voorstellen dat je helemaal gek wordt van "niks" doen...
Vind het daarom zo knap dat je toch een soort van dagindeling hebt
Lees de bijsluiter. Diane is een medicijn tegen acne. Is niet geregistreerd als anti-conceptiemiddel, maar als geneesmiddel tegen acne. Een van de bekende bijwerkingen is dat je er depressieve gevoelens van kunt krijgen.quote:Op vrijdag 11 mei 2012 21:53 schreef Siral het volgende:
Zal eens vragen wat mijn zus slikt, volgens mij de mercilon! Maar kan het mogelijk zijn dat die hormonen zo snel al wat met me doen..? Of heb ik gewoon een enorm brakke week?
I know, i know, slik dat ding al jaaaaaren. En ben zolang als ik me kan herinneren ook een emotioneel ellendig wrak. Nu was ik het afgelopen jaar/half jaar veel aan mezelf aan het werken en ben ik als test ook maar meteen met die pil gestopt op aanraden van de huisarts, aangezien ik daar voortaan wekelijks met een depressief jankhoofd zat. Voel me echt al maanden stukken beter, geen idee of het door het niet slikken van die pil komt, maar het lijkt erop?quote:Op vrijdag 11 mei 2012 21:56 schreef loveli het volgende:
[..]
Lees de bijsluiter. Diane is een medicijn tegen acne. Is niet geregistreerd als anti-conceptiemiddel, maar als geneesmiddel tegen acne. Een van de bekende bijwerkingen is dat je er depressieve gevoelens van kunt krijgen.
*kutpil*
Ik zag net ook aardbeitjes in de koelkast staanquote:Op vrijdag 11 mei 2012 22:01 schreef uniekhoorn het volgende:
beetje kwark met vla en aardbeien... met slagroom
Straks maar extra sporten
En toen had ik de radio op Omrop Fryslan
Maandag afspraak maken en vragen om een andere pil.quote:Op vrijdag 11 mei 2012 21:58 schreef Siral het volgende:
[..]
I know, i know, slik dat ding al jaaaaaren. En ben zolang als ik me kan herinneren ook een emotioneel ellendig wrak. Nu was ik het afgelopen jaar/half jaar veel aan mezelf aan het werken en ben ik als test ook maar meteen met die pil gestopt op aanraden van de huisarts, aangezien ik daar voortaan wekelijks met een depressief jankhoofd zat. Voel me echt al maanden stukken beter, geen idee of het door het niet slikken van die pil komt, maar het lijkt erop?
En nu ben ik er echt ff de hele week weer klaar mee![]()
Oke thanks!quote:Op vrijdag 11 mei 2012 22:02 schreef loveli het volgende:
[..]
Maandag afspraak maken en vragen om een andere pil.
Remember, de eerste die ze je mee willen geven is de microgynon (of een generiek met levonorgestrel/ethinylestradiol). Die wil je niet, omdat de kans groot is dat je dan weer puistjes krijgt. Reden dat ze die als eerste aanbieden is dat het risico op trombose met die pil het kleinst is.
Jij wilt een pil waar je gemoedstoestand niet te veel last van heeft en je huid ook niet, dan kom je uit op die 2 die ik net noemde.
Haha sounds like mequote:Op vrijdag 11 mei 2012 22:14 schreef uniekhoorn het volgende:
Soms is iets zo lekker dat je het niet op eet want dan is het echt op
Geheelonthoudingquote:
Zakquote:
Zat er nog net niet op te wachtenquote:
Hahaa, nee. I'm no facebook whore.quote:Op vrijdag 11 mei 2012 22:31 schreef loveli het volgende:
[..]
Maar hebben jullie je facebookstatus nou al aangepast?
Denk niet dat ik zo uber vruchtbaar zal zijn nee, geen idee. Maargoed, ga niet compleet voorbehoedsmiddelloos aan de gang.. no wayquote:Op vrijdag 11 mei 2012 22:40 schreef V1z0R het volgende:
Gekke vraag: Als je niet menstrueert ben je toch geen anticonceptie nodig?
Ja, truequote:Op vrijdag 11 mei 2012 22:42 schreef V1z0R het volgende:
Als een kip van de leg is krijg je geen eieren...
Rare vergelijking. Maar je moet toch een eisprong hebben wil je überhaupt zwanger kunnen worden?
Welke gok?quote:
Als er weer een eisprong is komt er daarna pas een eerste menstruatie. Je kunt altijd net op dat punt zitten en ik zou het risico ook niet willen lopen.quote:Op vrijdag 11 mei 2012 22:42 schreef V1z0R het volgende:
Als een kip van de leg is krijg je geen eieren...
Rare vergelijking. Maar je moet toch een eisprong hebben wil je überhaupt zwanger kunnen worden?
Jawel.quote:Op vrijdag 11 mei 2012 22:40 schreef V1z0R het volgende:
Gekke vraag: Als je niet menstrueert ben je toch geen anticonceptie nodig?
Als je 's ochtends gaat is het niet tussendoor hequote:Op vrijdag 11 mei 2012 23:16 schreef Jagärtrut het volgende:
thuis van uiteten. Ik ga even bijlezen, maar zo ook lekker naar bed. Morgen promotie overdag en feest 's avonds. Ergens tussendoor ga ik ook nog proberen hard te lopen. Wellicht in de ochtend!
Alleen als je die meuk gelijk in de vuilnisbak gooit.quote:Op vrijdag 11 mei 2012 23:22 schreef Black_Pineapple het volgende:
Hallo.
Ik heb helemaal nieuw op dit forum, en was nog een beetje aan het rond kijken toen ik dit forum tegen kwam.
Ik ben ook op mijn gewicht aan het letten en wil er wel graag wat vanaf, graag een wat platter buikje voor de zomer.
Heb sinds eergister Weight Care shakes gekocht, niet dat ik er fanatiek mee wil dieeten, maar meer als in plaats van de luch of als ik een eetbui krijg.
Hopelijk mag ik met jullie mee praten?
Kijk eens naar de topic titel..quote:Op vrijdag 11 mei 2012 23:23 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Alleen als je die meuk gelijk in de vuilnisbak gooit.
Hihi, dat word hier niet als positief gezien?quote:Op vrijdag 11 mei 2012 23:23 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Alleen als je die meuk gelijk in de vuilnisbak gooit.
Oh maar ik ben niet fanatiek, neem het meer voor het lekkere en om een vreetbui te voorkomen.quote:Op vrijdag 11 mei 2012 23:25 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Kijk eens naar de topic titel..
Daar staat GEZOND Slank
Maar welkom verder. Lust je broccoli?
Gebruik het gewoon helemaal niet en neem wat anders mee. Gekookte eieren kun je bijvoorbeeld ook prima meenemen en vullen ook prima.quote:Op vrijdag 11 mei 2012 23:26 schreef Black_Pineapple het volgende:
[..]
Hihi, dat word hier niet als positief gezien?
Ik gebruikt het ook niet echt om af te vallen he
Ze zijn trouwens heerlijk als ze goed lukken net milkshake
Dan doe je te moeilijkquote:Op vrijdag 11 mei 2012 23:28 schreef LieLie het volgende:
Etentjes vooe negen mensen moet je niet wekelijks maken![]()
Ik werk in een snackbar, dus ik heb helemaal geen honger als ik aan het werk ben, ookal heb ik een dag van 12 uur.quote:Op vrijdag 11 mei 2012 23:29 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Gebruik het gewoon helemaal niet en neem wat anders mee. Gekookte eieren kun je bijvoorbeeld ook prima meenemen en vullen ook prima.
Dat komt met microgynon en yasmin wel goed! Heb echt alles geprobeerd en de laatste werkt bij mij het beste. Alleen de zin in seks daalt als een tiereleier. Gelukkig is Freud goed in opwarmersquote:
Eet dan gewoon krokettenquote:Op vrijdag 11 mei 2012 23:33 schreef Black_Pineapple het volgende:
[..]
Ik werk in een snackbar, dus ik heb helemaal geen honger als ik aan het werk ben, ookal heb ik een dag van 12 uur.
Ik weet dat het slecht is om dan niet te eten, maar daarom neem ik altijd een pakje vifit mee.
Maar dit was nu in de aanbieding die Weight Care dacht probeer het is, zitten meer vitaminen en voedingstoffen in dan in vifit.
Dus ik krijg meer binnen dan als ik alleen vifit neem,
Op zich makkelijk op te lossen denk ik door een paar stukken fruit erbij te gooien. Peertje erbij, banaan erbij en dan... mss nog wat melk of yoghurt ipv water.quote:Op vrijdag 11 mei 2012 23:34 schreef V1z0R het volgende:
Jij mag dan aan de smoothies! Kun je gezonder maken dan melk en suiker
slacker had hierboven voorbeeld (al mistte die dus iets vullends)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |