euh vraag het haar?!quote:Op vrijdag 11 mei 2012 18:44 schreef BadReligion het volgende:
Ik heb echter enorm veel zin om haar nu eens te vragen waarom ze dat telkens weer doet en dat het me eigenlijk enorm irriteert
Ik weet wel niet hoe ik het na morgen moet aanpakken?
Je UIquote:
Dit.quote:Op vrijdag 11 mei 2012 18:47 schreef ikbennieuwopfok het volgende:
Of ze is superlekker, of je bent gek.
Als ze der mond vol heeft.quote:Op vrijdag 11 mei 2012 18:50 schreef Naamah het volgende:
Wil ze niet gewoon van je af? Of zijn er ook nog leuke momenten?
quote:Op vrijdag 11 mei 2012 18:47 schreef ikbennieuwopfok het volgende:
Of ze is superlekker, of je bent gek.
Hij gebruikt reeds slechts twee keer. Is dat te vaak?quote:Op vrijdag 11 mei 2012 19:01 schreef Apuleius het volgende:
Nog een klein advies bovenop alle wereldadviezen hierboven: Je gebruikt té vaak het woord 'reeds'. Als je nog iets van deze relatie wil zien te maken, gebruikt dat woord dan niet! Geloof me, het is een niets toevoegend woord en je zet jezelf te kakken met zo'n term uit het jaar kruik.
Ik ben 27, zij is er 23.quote:
Gisteren was ze kwaad omdat ik niet vaak genoeg zei dat ik ze graag zag, soms kan ze ook hysterisch beginnen doen uit schrik dat ze me gaat verliezen.quote:Op vrijdag 11 mei 2012 18:50 schreef Naamah het volgende:
Wil ze niet gewoon van je af? Of zijn er ook nog leuke momenten?
Vanaf zondag ga ik me eens wat dominanter beginnen opstellen, haar vorige vrienden waren inderdaad dominante types die haar zelfs sloegen.quote:Op vrijdag 11 mei 2012 18:54 schreef hlmllp het volgende:
Waarschijnlijk had ze hiervoor een hele dominante vriend. Nu ze jou heeft gaat ze los. Hoe je dit kunt stoppen? Laat jouw dominante kant zien, maar maak geen ruzie. Dit moet je trouwens in je hebben, anders wordt het niks en ben je voor de rest van je leven verdoemd met verdoemenis.
succes
Het is hoe dan ook een DLV. Voor DHV kan hij beter neggen in fase A2. Rapport heeft hij al. Dus isoleren, neggen en dan fuckclosen.quote:Op vrijdag 11 mei 2012 19:04 schreef davako het volgende:
[..]
Hij gebruikt reeds slechts twee keer. Is dat te vaak?
Nigga say what!quote:Op vrijdag 11 mei 2012 19:08 schreef LavenderTown het volgende:
[..]
Het is hoe dan ook een DLV. Voor DHV kan hij beter neggen in fase A2. Rapport heeft hij al. Dus isoleren, neggen en dan fuckclosen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |