euh vraag het haar?!quote:Op vrijdag 11 mei 2012 18:44 schreef BadReligion het volgende:
Ik heb echter enorm veel zin om haar nu eens te vragen waarom ze dat telkens weer doet en dat het me eigenlijk enorm irriteert
Ik weet wel niet hoe ik het na morgen moet aanpakken?
Je UIquote:
Dit.quote:Op vrijdag 11 mei 2012 18:47 schreef ikbennieuwopfok het volgende:
Of ze is superlekker, of je bent gek.
Als ze der mond vol heeft.quote:Op vrijdag 11 mei 2012 18:50 schreef Naamah het volgende:
Wil ze niet gewoon van je af? Of zijn er ook nog leuke momenten?
quote:Op vrijdag 11 mei 2012 18:47 schreef ikbennieuwopfok het volgende:
Of ze is superlekker, of je bent gek.
Hij gebruikt reeds slechts twee keer. Is dat te vaak?quote:Op vrijdag 11 mei 2012 19:01 schreef Apuleius het volgende:
Nog een klein advies bovenop alle wereldadviezen hierboven: Je gebruikt té vaak het woord 'reeds'. Als je nog iets van deze relatie wil zien te maken, gebruikt dat woord dan niet! Geloof me, het is een niets toevoegend woord en je zet jezelf te kakken met zo'n term uit het jaar kruik.
Ik ben 27, zij is er 23.quote:
Gisteren was ze kwaad omdat ik niet vaak genoeg zei dat ik ze graag zag, soms kan ze ook hysterisch beginnen doen uit schrik dat ze me gaat verliezen.quote:Op vrijdag 11 mei 2012 18:50 schreef Naamah het volgende:
Wil ze niet gewoon van je af? Of zijn er ook nog leuke momenten?
Vanaf zondag ga ik me eens wat dominanter beginnen opstellen, haar vorige vrienden waren inderdaad dominante types die haar zelfs sloegen.quote:Op vrijdag 11 mei 2012 18:54 schreef hlmllp het volgende:
Waarschijnlijk had ze hiervoor een hele dominante vriend. Nu ze jou heeft gaat ze los. Hoe je dit kunt stoppen? Laat jouw dominante kant zien, maar maak geen ruzie. Dit moet je trouwens in je hebben, anders wordt het niks en ben je voor de rest van je leven verdoemd met verdoemenis.
succes
Het is hoe dan ook een DLV. Voor DHV kan hij beter neggen in fase A2. Rapport heeft hij al. Dus isoleren, neggen en dan fuckclosen.quote:Op vrijdag 11 mei 2012 19:04 schreef davako het volgende:
[..]
Hij gebruikt reeds slechts twee keer. Is dat te vaak?
Nigga say what!quote:Op vrijdag 11 mei 2012 19:08 schreef LavenderTown het volgende:
[..]
Het is hoe dan ook een DLV. Voor DHV kan hij beter neggen in fase A2. Rapport heeft hij al. Dus isoleren, neggen en dan fuckclosen.
er zijn meerdere manieren van bevredigend antwoorden met je mondquote:Op vrijdag 11 mei 2012 19:19 schreef HaywoodJablome het volgende:
Nja, herkenbaar wel. Maar grote kans dat als je het haar direct vraagt, je alsnog geen bevredigend antwoord krijgt.
Inderdaad, vanaf het moment dat ik me iets te defensief opstel begint ze dingen te zeggen zoals 'het is altijd allemaal mijn schuld' of 'ik kan niets goed voor je doen'.quote:Op vrijdag 11 mei 2012 19:19 schreef HaywoodJablome het volgende:
Nja, herkenbaar wel. Maar grote kans dat als je het haar direct vraagt, je alsnog geen bevredigend antwoord krijgt.
Huh wattttt.quote:Op vrijdag 11 mei 2012 19:14 schreef LavenderTown het volgende:
[..]
The Game bra! Zij weten die chi-meids te ballen je weet.
[ afbeelding ]
en dat al in de fase waarbij je haar net geen scharrel meer noemt.quote:Op vrijdag 11 mei 2012 19:20 schreef BadReligion het volgende:
[..]
Inderdaad, vanaf het moment dat ik me iets te defensief opstel begint ze dingen te zeggen zoals 'het is altijd allemaal mijn schuld' of 'ik kan niets goed voor je doen'.
Zo had ik het nog niet bekeken!quote:Op vrijdag 11 mei 2012 19:20 schreef Maanvis het volgende:
[..]
er zijn meerdere manieren van bevredigend antwoorden met je mond
Ja, reeds!quote:Op vrijdag 11 mei 2012 19:04 schreef davako het volgende:
[..]
Hij gebruikt reeds slechts twee keer. Is dat te vaak?
Zij hoeft niet te veranderen, bepaald gedrag van haar wel.quote:Op vrijdag 11 mei 2012 19:20 schreef novusordoseclorum het volgende:
Misschien een keer je dominante kant laten zien inderdaad...
maar vraag je wel af of ze de moeite daarvoor waard is, want het lijkt mij onredelijk om compleet te veranderen.
dit is nog wel het meest logische.quote:Op vrijdag 11 mei 2012 21:08 schreef Karaa het volgende:
TSje toch, leer van je fouten.
Dit soort meisjes willen niet horen: "Schatje, wat is er mis?"
Zeg tegen haar dat ze haar verwende kutgedrag moet veranderen of anders op kan donderen.
Ik verzeker je dat ze je dan bespringt als de slet die ze is.
Dat is wat gechargeerd, maar het komt erop neer dat dit wicht een onevenwichtige zeiktrut is die behoefte heeft aan een ruk aan de riem, en daarmee inziet dat TS geen watje is dat ze rond kan schoppen.quote:Op vrijdag 11 mei 2012 21:08 schreef Karaa het volgende:
Zeg tegen haar dat ze haar verwende kutgedrag moet veranderen of anders op kan donderen.
Onzin, ik snap geen flikker van het hele verhaal, hij kan het net zo goed over een hond hebben.quote:Op vrijdag 11 mei 2012 18:53 schreef LookAtMe het volgende:
Dat is echt zo'n vrouwen actie, dom doen en dan boos worden als er wordt gevraagd waarom.
Ik vind het ook nogal vaag. In de TT staat "grof" en in de OP gaat het alleen over "kort uit de hoek komen". Wat zegt ze dan bijvoorbeeld?quote:Op vrijdag 11 mei 2012 21:22 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Onzin, ik snap geen flikker van het hele verhaal, hij kan het net zo goed over een hond hebben.
Qftquote:Op vrijdag 11 mei 2012 21:08 schreef Karaa het volgende:
Volgens mij doen honden nooit zo, maar ik heb nooit een hond gehad dus dat kan ik niet weten. Ik heb wel een vriendin gehad die zo deed.quote:Op vrijdag 11 mei 2012 21:22 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Onzin, ik snap geen flikker van het hele verhaal, hij kan het net zo goed over een hond hebben.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |