gelijk denken aan de klusjesmannenquote:Op vrijdag 11 mei 2012 18:02 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
EIN VOLK, EIN REICH, EIN GRAMMAR
quote:Op vrijdag 11 mei 2012 18:02 schreef Geo4kant het volgende:
Ik fap wel rechts.
Links slapende hand voor 'the stranger' op zijn tijd.
nou nou grote mond voor zo'n meissiequote:Op vrijdag 11 mei 2012 18:02 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Wat was je vraag?quote:Op vrijdag 11 mei 2012 18:03 schreef Typisch het volgende:
[..]
Maarrreee, geef eens antwoord op mijn reactie. Ik ben benieuwd. Ik ben altijd geïnteresseerd in twisted minds zoals jij.
quote:Op vrijdag 11 mei 2012 18:03 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
gelijk denken aan de klusjesmannen
Ik zei het tochquote:
quote:Op vrijdag 11 mei 2012 18:02 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
helaas.quote:
jupquote:Op vrijdag 11 mei 2012 18:04 schreef kapiteintje het volgende:
Zijn er hier meer linkshandigen die ook niet weten wat ze moeten doen als ze een vork en een lepel bij de spaghetti krijgen.
Ik.quote:Op vrijdag 11 mei 2012 18:04 schreef kapiteintje het volgende:
Zijn er hier meer linkshandigen die ook niet weten wat ze moeten doen als ze een vork en een lepel bij de spaghetti krijgen.
Fantastischquote:Op vrijdag 11 mei 2012 18:04 schreef SjaakBauer het volgende:
Yes Kempi heeft een nieuwe EP uitgebracht!!!
Gebruik eigenlijk alleen een lepel bij soep.quote:Op vrijdag 11 mei 2012 18:04 schreef kapiteintje het volgende:
echte mannen eten spaghetti met hun handenquote:Op vrijdag 11 mei 2012 18:04 schreef kapiteintje het volgende:
Barbaar!quote:Op vrijdag 11 mei 2012 18:05 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Ik.
Maar ik eet spaghetti niet met een lepel, gewoon met een mes in stukken snijden en met een vork eten
Kolere die heb ik lang niet gehoordquote:
Zie de kemp tegenwoordig ook al op Omroep Brabant voorbij komen.quote:Op vrijdag 11 mei 2012 18:04 schreef SjaakBauer het volgende:
Yes Kempi heeft een nieuwe EP uitgebracht!!!
precies, denk aan die arme familie van de spaghetti.quote:
quote:
Dus je staat er ongeveer zo in? Je wordt geboren? Ah, jammer man in de kelder van Fritzel. Ja pech gehad, laat je maar lekker 5 keer per dag uitwonen door je vader en opa tegelijk. Hoort er bij. Dat ontkende je eerder in ieder geval niet.quote:Op vrijdag 11 mei 2012 17:59 schreef Typisch het volgende:
[..]
Jouw hele houding tegenover dieren en mensen die geboren worden in gevangenschap voor een bepaald doel (van stukjes vlees op je bord tot verkrachting!) keur je gewoon goed. Nouja, als jij dat vind...
Maar om dan ook nog te stellen dat dieren die in vrijheid geboren zijn ook maar afgemaakt moeten worden omdat ze toevallig op de stoep schijten waar jij overheen loopt als je naar de supermarkt moet omdat je batterijen van je afstandbediening op zijn is echt belachelijk.
Vind die gast zo'n dikke mongool hequote:Op vrijdag 11 mei 2012 18:06 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Zie de kemp tegenwoordig ook al op Omroep Brabant voorbij komen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |