SPOILER: AlgemeenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: TrainingsmethodenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: OefeningenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Een goed trainingsschema bestaat voor een groot gedeelte uit de grote compound oefeningen zoals squats, deadlifts, bench press, overhead presses, bent over rows etc. De rest van je trainingsschema kan je opvullen met andere (zoals isolatie) oefeningen.SPOILER: VoedingOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: RustOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: SupplementatieOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Vitamines en mineralenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: SteroidenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Handige en informatieve linkjesOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Speciale Newb GuideOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: FAQOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Ter afsluiting nog een aantal foto's van de top 3 van de Mr. Olympia 2011Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.* Deze openingspost is ooit gestart door Mr.J op GoT. Na 2 jaar in deze vorm te zijn gebruikt heeft LedZep deze uitgebreid en waar nodig verbeterd., na nog eens 2 jaar heeft CarbonC een kleine revisie/uitbreiding/update doorgevoerd. In 2011 heeft Yuri_Boyka de OP onderverdeeld in spoilers.
De OP staat hier![]()
![]()
Op zich geen slecht idee, die wheyshakes in de kroeg. Scheutje alcohol erdoorheen. Chicks diggen dat soort zoete alcoholische drankjes.This isn't even my final form.![]()
quote:Op vrijdag 11 mei 2012 17:57 schreef Levolution het volgende:
Op zich geen slecht idee, die wheyshakes in de kroeg. Scheutje alcohol GHB erdoorheen. Chicks diggen dat soort zoete alcoholische drankjes.![]()
quote:Op vrijdag 11 mei 2012 17:57 schreef Levolution het volgende:
Op zich geen slecht idee, die wheyshakes in de kroeg. Scheutje alcohol erdoorheen. Chicks diggen dat soort zoete alcoholische drankjes.naast dat je niet met je eigen drinken de kroeg in mag
![]()
![]()
GHB, alcohol, creatine.. what`s the differencequote:Op vrijdag 11 mei 2012 18:03 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]naast dat je niet met je eigen drinken de kroeg in mag
![]()
Gewoon voordat je naar de kroeg ga een uur lang curlen en opdrukken en je bent opgepompt als een gek, tanktopie aan, en die shake meenemen! niemand die je tegen durft te houden!!![]()
![]()
Vorig jaar kreeg ik van een bekende bier aangeboden tijdens een studentenfeest. Hij had me blijkbaar in de gym met een wheyshake aan de gang zien gaan na het trainen, want hij zei: 'Hier, heb je een bier! Of mag jij dat niet?'
Ik: 'hoezo niet? '
Hij: 'Je doet toch aan eiwitshakes enzo?'
![]()
Overigens drink ik gemiddeld 1x in de 2 weken een wijntje of biertje bij m'n eten. Alcohol is geen 'verplichting' voor een leuke avond voor mij.Confidence through competence![]()
Toevallig in m'n facebook feed vandaag:quote:In theory there is no difference between theory and practice. In practice there is.![]()
Voor mij wel. Ik vind het namelijk geen ruk aan om als enige nuchter te blijven.quote:Op vrijdag 11 mei 2012 18:26 schreef Stereotomy het volgende:
Vorig jaar kreeg ik van een bekende bier aangeboden tijdens een studentenfeest. Hij had me blijkbaar in de gym met een wheyshake aan de gang zien gaan na het trainen, want hij zei: 'Hier, heb je een bier! Of mag jij dat niet?'
Ik: 'hoezo niet? '
Hij: 'Je doet toch aan eiwitshakes enzo?'
![]()
Overigens drink ik gemiddeld 1x in de 2 weken een wijntje of biertje bij m'n eten. Alcohol is geen 'verplichting' voor een leuke avond voor mij.![]()
Dat vind ik wel vermakelijk.quote:Op vrijdag 11 mei 2012 18:30 schreef Jahr00n het volgende:
[..]
Voor mij wel. Ik vind het namelijk geen ruk aan om als enige nuchter te blijven.
Confidence through competence![]()
Nuchter uitgaan is ook geen donder aan. Of je moet naar een tent gaan waar en leuke mensen zijn en leuke muziek. Gin & Tonic.![]()
![]()
Oeps was er vandaag niet helemaal bij met mijn hoofdperongeluk 80 kg gesquat ipv 70 kg zoals ik dat had moeten doen volgens mijn SL schema. Naja maakt niet zoveel uit toch? Volgende keer gewoon verder gaan met waar ik was. Vond het al zoveel zwaarder dan mijn vorige training
![]()
![]()
gewoon volgende keer verder gaan met 80kg!quote:Op vrijdag 11 mei 2012 18:53 schreef Warsaw het volgende:
Oeps was er vandaag niet helemaal bij met mijn hoofdperongeluk 80 kg gesquat ipv 70 kg zoals ik dat had moeten doen volgens mijn SL schema. Naja maakt niet zoveel uit toch? Volgende keer gewoon verder gaan met waar ik was. Vond het al zoveel zwaarder dan mijn vorige training
![]()
Hmm nee het idee achter SL is per training 2.5 kg toevoegen. Heb het nu al zolang volgehouden dat ik dat ook doorzet, en als ik me er niet aan hou, loop ik straks eerder vast.quote:Op vrijdag 11 mei 2012 19:02 schreef Toverbal0 het volgende:
[..]
gewoon volgende keer verder gaan met 80kg!![]()
Probeer gewoon naar je lichaam te luisteren man.quote:Op vrijdag 11 mei 2012 19:06 schreef Warsaw het volgende:
[..]
Hmm nee het idee achter SL is per training 2.5 kg toevoegen. Heb het nu al zolang volgehouden dat ik dat ook doorzet, en als ik me er niet aan hou, loop ik straks eerder vast.![]()
ik heb geen ervaringen met SL of SS, ik gebruik een split, maar als ik toevallig 10kg meer squat dan ga ik hier zeker volgende keer mee door. Maar zoals eerder gezegd, ik heb geen ervaring met SS of SL, maar waarom zou je lager gaan als je nu al weet dat 80kg lukte?quote:Op vrijdag 11 mei 2012 19:06 schreef Warsaw het volgende:
[..]
Hmm nee het idee achter SL is per training 2.5 kg toevoegen. Heb het nu al zolang volgehouden dat ik dat ook doorzet, en als ik me er niet aan hou, loop ik straks eerder vast.![]()
Progressief laden, ook om toch nog meer de nadruk te leggen op de vorm. En omdat je elke training verhoogt komt het gewicht echt wel.quote:Op vrijdag 11 mei 2012 19:23 schreef Toverbal0 het volgende:
[..]
ik heb geen ervaringen met SL of SS, ik gebruik een split, maar als ik toevallig 10kg meer squat dan ga ik hier zeker volgende keer mee door. Maar zoals eerder gezegd, ik heb geen ervaring met SS of SL, maar waarom zou je lager gaan als je nu al weet dat 80kg lukte?
BEASTMODE![]()
Gewoon doorgaan waar je gebleven was. Maakt niet uit dat je een keer wat zwaarder gepakt hebt. Je doet een programma wat is ontworpen om progressief te laden, daar moet je je dan gewoon aan houden.quote:Op vrijdag 11 mei 2012 18:53 schreef Warsaw het volgende:
![]()
Yes ga ik ook doen. Heb het vanaf de stang volgehouden door elke training 2.5 toe te voegen, zou zonde zijn als ik nu ineens een stap van 10 kg zou maken en eerder zou stallen.quote:Op vrijdag 11 mei 2012 19:47 schreef Snakey het volgende:
[..]
Gewoon doorgaan waar je gebleven was. Maakt niet uit dat je een keer wat zwaarder gepakt hebt. Je doet een programma wat is ontworpen om progressief te laden, daar moet je je dan gewoon aan houden.![]()
Precies, het is niet voor niks zo ontworpen.quote:Op vrijdag 11 mei 2012 19:50 schreef Warsaw het volgende:
[..]
Yes ga ik ook doen. Heb het vanaf de stang volgehouden door elke training 2.5 toe te voegen, zou zonde zijn als ik nu ineens een stap van 10 kg zou maken en eerder zou stallen.![]()
vandaag de leg press naar weer eens van stal gehaald. squat blijft laatste paar weken hangen rond de 110 kg. heb wel een keer 125 kg gehaald naar kom laatste paar trainingen niet verder.
heeft ook een beetje met durf te maken denk ik aangezien er geen fatsoenlijk rek is.Behulpzaam als een waterkraan.
Op woensdag 29 april 2015 16:30 schreef seto het volgende:
als je niet #teamhenk bent ben je gewoon een *weggeFopt*homo![]()
Ik heb wel eens ergens gelezen dat het goed is voor je core om op zo`n bal te gaan zitten ipv je bureaustoel. Nu zie ik hier op me werk ook aardig wat mensen op zo`n bal zitten.
Waarom is het juist beter dan een bureaustoel, en gebruiken jullie zoiets?
Zo bal dus:
En nee, ik neem de bal niet mee naar het strand!![]()
Het is misschien beter voor je houding, maar het zorgt niet voor een sterkere core.I am a Chinese college students, I have a loving father, but I can not help him, he needs to do heart bypass surgery, I can not help him, because the cost of 100,000 or so needed, please help me, lifelong You pray Thank you!![]()
Joo Zith, vandaag gedeadlift met mijn kont meer omhoog en de stang gedurende de hele rep in contact met mijn lichaam![]()
![]()
http://www.bodyenfitshop.nl/omega-essentiele-vetzuren
hm, B&F's Omega-3 caps zijn er opeens niet meer? Was altijd 2x120x1gram voor 12.50 EUR.
Vandaag de goedkope Hema-versie gehaald: 300 stuks x 0.75 gram voor 11 EUR. Zelfde verdeling EPA/DHA = 18% / 12% , dus pakweg dezelfde prijs als die van B&F.Confidence through competence![]()
Is omega-3 nou echt zo essentieel? Ik zie jullie allemaal visolie en dergelijke gebruiken. Word ik een beetje nieuwsgierig van.quote:Op vrijdag 11 mei 2012 22:01 schreef Stereotomy het volgende:
http://www.bodyenfitshop.nl/omega-essentiele-vetzuren
hm, B&F's Omega-3 caps zijn er opeens niet meer? Was altijd 2x120x1gram voor 12.50 EUR.
Vandaag de goedkope Hema-versie gehaald: 300 stuks x 0.75 gram voor 11 EUR. Zelfde verdeling EPA/DHA = 18% / 12% , dus pakweg dezelfde prijs als die van B&F.![]()
Ik gebruik het ook niet en ben wel benieuwd waarom sommige het wel gebruiken en of jullie ook het verschil merken.![]()
Het is niet zozeer dat je verschil merkt in prestaties, maar het is meer een bescherming voor de toekomst. Zeker als je uit een familie komt met hart- en vaatziekten (hier helaas het geval) is voldoende Omega-3 inname voor jezelf een verzekering dat je in ieder geval dat gedeelte van je voedselpatroon in orde hebt.
Helaas eet ik met regelmaat, maar niet elke dag, vette vis (haring, sardientjes, zalm, makreel) dus ik kies ervoor om te supplementeren op dit vlak.
En 't kost geen drol, dus heb het ervoor over.Confidence through competence![]()
Ik bestel het bij bulkpowders.co.uk, doos van 1000 caps voor 25 GBP (geloof ik).I am a Chinese college students, I have a loving father, but I can not help him, he needs to do heart bypass surgery, I can not help him, because the cost of 100,000 or so needed, please help me, lifelong You pray Thank you!![]()
Da's 30 euro op jaarbasis, dat valt best mee. Misschien toch ook eens bestellen, hart en vaatziekten zit nogal in de familie hierzo.quote:Op vrijdag 11 mei 2012 22:38 schreef Zith het volgende:
Ik bestel het bij bulkpowders.co.uk, doos van 1000 caps voor 25 GBP (geloof ik).![]()
![]()
M'n pa's driedubbele bypass was ook de reden waarom ik 2 jaar geleden besloot > 20 kg vet kwijt te raken. En dus indirect de reden waarom ik met krachttraining begonnen ben. Wou alleen dat ik begonnen was terwijl ik het vet aan het kwijtraken was, heb denk ik destijds toch behoorlijk wat endo LBM laten glippen.
Maargoed, gelukkig hoeven we maar 1x in ons leven dom te zijn.
2 weken geen dumbbell aangeraakt en wel keihard gezopen, heb het gevoel alsof ik weer van voor af aan kan beginnen. Kreeg nog wel compliment over m'n buik, maar dat kan jullie natuurlijk geen kont interesseren als been boys.![]()
haha, like I saidquote:Op vrijdag 11 mei 2012 23:42 schreef Weissman het volgende:
Flikker dan maar op naar het fitness topic.![]()
Het ging mij niet eens om je abz of benen. Maar dat je 2 weken niet getraind hebt maar wel volop gezopen.Ik zou me ervoor schamen.quote:![]()
Af en toe ben jij echt autistisch bezig he. Heerlijk die off-weken. Even geen discipline, even alles laten gaan en leven, LEVEN, LEEEEEE-VUHHHHHquote:Op vrijdag 11 mei 2012 23:50 schreef Weissman het volgende:
[..]
Het ging mij niet eens om je abz of benen. Maar dat je 2 weken niet getraind hebt maar wel volop gezopen.Ik zou me ervoor schamen.In theory there is no difference between theory and practice. In practice there is.![]()
Autist of niet. Ik hou van deze levensstijl.quote:Op vrijdag 11 mei 2012 23:53 schreef slacker_nl het volgende:
[..]
Af en toe ben jij echt autistisch bezig he. Heerlijk die off-weken. Even geen discipline, even alles laten gaan en leven, LEVEN, LEEEEEE-VUHHHHH
Het is geen hobby voor mij, het is bijna religieus.
Ik leef voor die shit.![]()
wat ben je laat op mattie goed rusten is belangrijk jeweetquote:Op vrijdag 11 mei 2012 23:56 schreef Weissman het volgende:
[..]
Autist of niet. Ik hou van deze levensstijl.
Dan ligt daar het probleem, laat anderen hun leven indelen zoals zij dat willen en niet jouw idee'en op hun projecteren.quote:Op vrijdag 11 mei 2012 23:56 schreef Weissman het volgende:
[..]
Ik leef voor die shit.In theory there is no difference between theory and practice. In practice there is.![]()
Het is niet mijn idee, maar de principes van bodybuilding, we zeggen niet voor niks dat het een levensstijl is. Ik denk dat 2 weken zuipen daar absoluut niet bij past.quote:Op vrijdag 11 mei 2012 23:59 schreef slacker_nl het volgende:
[..]
Dan ligt daar het probleem, laat anderen hun leven indelen zoals zij dat willen en niet jouw idee'en op hun projecteren.
Moge de goden der aesthetics jullie vergeven voor de onwetendheid.![]()
Ik ga ook aardig zondigen, moet nachtjes doortrekken i.v.m. bachelorthesis.
Daar gaat mijn welverdiende rust.
This isn't even my final form.![]()
Volgens mij ben je geen bodybuilder dus noem het geen religie voor jezelf.quote:Op vrijdag 11 mei 2012 23:56 schreef Weissman het volgende:
[..]
Ik leef voor die shit.
But if wrong,show some pics.![]()
Pfff zeik niet zo allemaal. Ik zuip me ook ieder weekend wel een keer klem. De tyfus hoor, er moet ook geleefd worden. Dan maar wat minder 'gains'
"End this war against drugs. Legalise the drug against wars."
-
[b]Op donderdag 28 september 2006 09:12 schreef Rio het volgende:[/b]
Uiteindelijk is dit een star_gazer-krijgt-een-keiharde-lul-van-zichzelf-omdat-hij-zichzelf-verheven-voelt topic.![]()
Ja want om een dergelijke levensstijl te hebben moet je er wel als een bodybuilder uitzienquote:Op zaterdag 12 mei 2012 02:23 schreef Snakey het volgende:
[..]
Volgens mij ben je geen bodybuilder dus noem het geen religie voor jezelf.
But if wrong,show some pics.Prima, is ook niks verkeerd mee. Maar hou dan jezelf niet voor de gek en doe dan niet alsof je het allemaal heel serieus neemt. Want in principe ben je dan niet veel anders dan de huisvrouwtjes die ''gezellig'' sporten.quote:Op zaterdag 12 mei 2012 08:42 schreef star_gazer het volgende:
Pfff zeik niet zo allemaal. Ik zuip me ook ieder weekend wel een keer klem. De tyfus hoor, er moet ook geleefd worden. Dan maar wat minder 'gains'
(gaat niet om jou s_g, ik bedoel het algemeen)![]()
Hier hetzelfde, pa met bypass zijn ma gedotterd, mn andere oma te hoge bloeddruk en mn opa vrij jong overleden aan hartstilstand, slik ook omega-3, vooral voor mn hart en bloedvaten.quote:Op vrijdag 11 mei 2012 22:25 schreef Stereotomy het volgende:
Het is niet zozeer dat je verschil merkt in prestaties, maar het is meer een bescherming voor de toekomst. Zeker als je uit een familie komt met hart- en vaatziekten (hier helaas het geval) is voldoende Omega-3 inname voor jezelf een verzekering dat je in ieder geval dat gedeelte van je voedselpatroon in orde hebt.
Helaas eet ik met regelmaat, maar niet elke dag, vette vis (haring, sardientjes, zalm, makreel) dus ik kies ervoor om te supplementeren op dit vlak.
En 't kost geen drol, dus heb het ervoor over.![]()
Dat vind ik dus een bullshit-vergelijking. Er zijn zat mensen die zich het apezuur werken in de gym, vreten als een beest en in het weekend feesten. Om die mensen met 'huisvrouwtjes' te vergelijken vind ik niet alleen niet kloppen, maar ook domweg arrogant. NIet iedereen heeft podium-ambities en een amateur BB is nog steeds een BB.quote:Op zaterdag 12 mei 2012 09:37 schreef Weissman het volgende:
Prima, is ook niks verkeerd mee. Maar hou dan jezelf niet voor de gek en doe dan niet alsof je het allemaal heel serieus neemt. Want in principe ben je dan niet veel anders dan de huisvrouwtjes die ''gezellig'' sporten.
(gaat niet om jou s_g, ik bedoel het algemeen)"End this war against drugs. Legalise the drug against wars."
-
Uiteindelijk is dit een star_gazer-krijgt-een-keiharde-lul-van-zichzelf-omdat-hij-zichzelf-verheven-voelt topic.![]()
Dus omdat je geen podium ambities hebt moet je het maar allemaal minder serieus nemen ?quote:Op zaterdag 12 mei 2012 10:01 schreef star_gazer het volgende:
[..]
Dat vind ik dus een bullshit-vergelijking. Er zijn zat mensen die zich het apezuur werken in de gym, vreten als een beest en in het weekend feesten. Om die mensen met 'huisvrouwtjes' te vergelijken vind ik niet alleen niet kloppen, maar ook domweg arrogant. NIet iedereen heeft podium-ambities en een amateur BB is nog steeds een BB.
No offense bro, maar dat gaat er bij mij gew niet in.![]()
Ze worden niet belachelijk gemaakt. Niemand hier loopt te verkondigen dat BB belachelijk is of dat toewijding niet noodzakelijk is. Echter zijn er hier ook mensen, hoiquote:Op zaterdag 12 mei 2012 09:38 schreef Weissman het volgende:
Bodybuilding-principes worden belachelijk gemaakt in een bodybuilding topic. Only op Fok!, die vinden dat je zo nu en dan ook gewoon moet leven zonder de rem erop omdat je aan het trainen bent. Als iemand een keer los gaat moet je niet gelijk gaan roepen, "M'n gains, m'n gains!!! ARGH!!". Tis wat Mehdi van SL zegt, it is a marathon not a sprint. Dus die ene keer gaat echt niet uitmaken, tis niet dat men hier structureel zichzelf in een coma aan het zuipen is. Verder is dit het enige serieus krachttrainingstopic op Fok, lang niet iedereen is bezig met BB, hoi
, maar wel met krachttraining.
Denk dat niemand hier 24/7, 365 bezig is met BB/krachttraining. Persoonlijk is het rust eens in de 12 weken en dan is het remmen los, even geen dieet, even geen strakke discipline. Zowel lichaam als geest mogen ontspannen. Part of the program zullen we maar zeggen.In theory there is no difference between theory and practice. In practice there is.![]()
Nee.quote:Op vrijdag 11 mei 2012 23:53 schreef slacker_nl het volgende:
[..]
Heerlijk die off-weken. Even geen discipline, even alles laten gaan en leven, LEVEN, LEEEEEE-VUHHHHH
Ik weet wel zeker dat gasten met zo'n instelling nooit echt wat bereiken, genoeg voorbeelden.
Sowieso, buitensporig drugsgebruik.
[ Bericht 6% gewijzigd door 16meter op 12-05-2012 10:32:54 ]![]()
Als amateur mag je wat mij betreft af en toe wel een steekje laten vallen ja. Ik neem mijn training serieus, ik neem mijn vreten serieus en ik neem mijn sociale leven serieus. Ik train graag en lever er veel voor in, maar er zijn grenzen. Dat ik met die instelling geen pro word, kan mij zwaar aan m'n reet roesten.quote:Op zaterdag 12 mei 2012 10:04 schreef Weissman het volgende:
[..]
Dus omdat je geen podium ambities hebt moet je het maar allemaal minder serieus nemen ?
We maken hier helemaal niks belachelijk trouwens; als jij er strak in wilt heb je mijn zegen. Maar ga me niet vergelijken met een huisvrouwtje omdat ik mijn biertje drink, want dat is vette onzin en onterechte arrogantie."End this war against drugs. Legalise the drug against wars."
-
Waar heb ik het over drugs? Taking it to the next level ey... Maarruh, Jochem v Gelder?quote:Op zaterdag 12 mei 2012 10:23 schreef 16meter het volgende:
[..]
Nee.
Ik weet wel zeker dat gasten met zo'n instelling nooit echt wat bereiken, genoeg voorbeelden.
Sowieso, buitensporig drugsgebruik.
Maar als reactie, zie m'n laatste reactie op Weissman.In theory there is no difference between theory and practice. In practice there is.![]()
bitchen jullie naar voort, deze jongen gaat naar de gym. iemand nog tips voor de abs?Behulpzaam als een waterkraan.
Die osama heeft het over lekker flink zuipen en jij reageert met 'ja, af en toe jezelf lekker laten gaan'. Ik dacht dat je 't daarmee eens was.quote:Op zaterdag 12 mei 2012 10:38 schreef slacker_nl het volgende:
[..]
Waar heb ik het over drugs? Taking it to the next level ey... Maarruh, Jochem v Gelder?
Maar als reactie, zie m'n laatste reactie op Weissman.crunches jongequote:Op zaterdag 12 mei 2012 10:40 schreef fathank het volgende:
bitchen jullie naar voort, deze jongen gaat naar de gym. iemand nog tips voor de abs?![]()
Jij maakt jezelf belachelijk. Dat is wat anders.quote:Op zaterdag 12 mei 2012 09:38 schreef Weissman het volgende:
Bodybuilding-principes worden belachelijk gemaakt in een bodybuilding topic. Only op Fok!
ontopic. Ik ben serieus bezig met mijn voeding aan het bijhouden. Excelsheets vind ik niet zo handig, want heb vaak geen computer in de buurt. Maar een iphone altijd. Iemand tips welke app te gebruiken hiervoor?
(oke, snap het als je voeding al in je dagelijkse systeem zit, dan heb je niets nodig om het bij te houden - maar in begin is het vooral veel meten..)Overal verstand van.![]()
je gaat er veel te ver in door man. probeer eens grenzen te zetten, dit neigt tot OCD.quote:Op zaterdag 12 mei 2012 10:04 schreef Weissman het volgende:
[..]
Dus omdat je geen podium ambities hebt moet je het maar allemaal minder serieus nemen ?
No offense bro, maar dat gaat er bij mij gew niet in.Op donderdag 9 mei 2013 16:42 schreef tong80 het volgende:
Je bent de grootste kut-user van FOK! realiseer je je dat ?![]()
Gewoon notitie maken en invoeren in excel wanneer je thuiskomt?quote:Op zaterdag 12 mei 2012 10:49 schreef macondo het volgende:
[..]
Jij maakt jezelf belachelijk. Dat is wat anders.
ontopic. Ik ben serieus bezig met mijn voeding aan het bijhouden. Excelsheets vind ik niet zo handig, want heb vaak geen computer in de buurt. Maar een iphone altijd. Iemand tips welke app te gebruiken hiervoor?
(oke, snap het als je voeding al in je dagelijkse systeem zit, dan heb je niets nodig om het bij te houden - maar in begin is het vooral veel meten..)![]()
mountain climbersquote:Op zaterdag 12 mei 2012 10:40 schreef fathank het volgende:
bitchen jullie naar voort, deze jongen gaat naar de gym. iemand nog tips voor de abs?
Of was je aan 't trolle? In dat geval, 100 extra mountain climbers...hij kan altijd nog bacardi gaan serveren in het cafe van Lock, Stock and Two Smoking Barrels![]()
Planks. Pak die transverse abdominus eens aan.quote:Op zaterdag 12 mei 2012 10:40 schreef fathank het volgende:
bitchen jullie naar voort, deze jongen gaat naar de gym. iemand nog tips voor de abs?"End this war against drugs. Legalise the drug against wars."
-
Iets waarmee je progressief zwaarder kan gaan en in de juiste rep-range kan blijven.I am a Chinese college students, I have a loving father, but I can not help him, he needs to do heart bypass surgery, I can not help him, because the cost of 100,000 or so needed, please help me, lifelong You pray Thank you!![]()
Hanging leg raises.quote:Op zaterdag 12 mei 2012 10:40 schreef fathank het volgende:
bitchen jullie naar voort, deze jongen gaat naar de gym. iemand nog tips voor de abs?![]()
![]()
Cron-o-meter.quote:Op zaterdag 12 mei 2012 10:49 schreef macondo het volgende:
[..]
(oke, snap het als je voeding al in je dagelijkse systeem zit, dan heb je niets nodig om het bij te houden - maar in begin is het vooral veel meten..)![]()
Op zich ben ik het daar wel mee eens, maar niet dat je twee weken lang elke dag loopt te zuipen. Nouja, als je vakantie hebt kan ik me dat op een zekere hoogte nog wel voorstellen. Soms moet je gewoon even een uitlaatklep hebben, als dat twee weken lang zuipen is.. verstandig is anders, maar ook ik ben minstens 2x per jaar goed dronken.quote:Op zaterdag 12 mei 2012 10:41 schreef 16meter het volgende:
Die osama heeft het over lekker flink zuipen en jij reageert met 'ja, af en toe jezelf lekker laten gaan'. Ik dacht dat je 't daarmee eens was.
Laat ik het zo zeggen, tis niet slim, tis niet verstandig en Weissman heeft een punt, maar zo fanatiek religieus "you must never evah do it" vind ik een overdreven manier van reageren.In theory there is no difference between theory and practice. In practice there is.![]()
Calorieteller, volgens mij nog gratis ook, gebruik em zelf ook! Kent vrijwel alle producten en zoniet, kun jezelf nog toevoegenquote:Op zaterdag 12 mei 2012 10:49 schreef macondo het volgende:
[..]
(oke, snap het als je voeding al in je dagelijkse systeem zit, dan heb je niets nodig om het bij te houden - maar in begin is het vooral veel meten..)
BEASTMODE![]()
Ik gebruik dit tegenwoordig ook op jouw aanraden, en ik kan het aanbevelen. Omdat het Amerikaanse producten zijn, is het soms iets anders, maar aangezien het toch nooit op de kcal nauwkeurig kan, is het een prima indicatie. En als je goed eet, eet je toch alleen maar zoveel mogelijk onbewerkt en dus universeel voedsel.quote:
Tip: kwark = curd.This isn't even my final form.![]()
Wat een praatjes voor iemand die vorige week één van de kutste schema's in de historie van deze reeks heeft gepost. Als je er geen reet van begrijpt ga dan niet iemand anders belachelijk maken.quote:Op zaterdag 12 mei 2012 10:49 schreef macondo het volgende:
[..]
Jij maakt jezelf belachelijk. Dat is wat anders.Bedankt Hans.![]()
Ik vind het overigens wel frappant dat een aantal mensen hier zeurt over de toewijding van Weissman, terwijl deze hele sport om toewijding draait. Blijkbaar zijn een aantal mensen onzeker over hun alcoholgebruik, daarom wordt er hier over gepraat en als je dan iets te horen krijgt wat je niet zint, gooi je het maar op 'ik heb ook een sociaal leven'? En intussen maar lachen om curlmonkeys en andere 'noobs' die het allemaal verkeerd doen. Guess what, frequent grote hoeveelheden alcohol drinken is net zo'n waardeloze toewijding als alleen maar curlen.
Neem je het echt niet zo serieus dat je het alcoholgebruik(/-misbruik) ervoor niet wil opgeven, dan is dat jouw keuze en dat is prima, maar lach dan ook niet meer om andere mensen (curlmonkeys, beachboys, voetballers die hun benen niet willen trainen) die die toewijding ook missen.This isn't even my final form.![]()
Ach lul niet man, het gaat gewoon bijna altijd gepaard met überhaupt geen discipline, daar faalt het.quote:Op zaterdag 12 mei 2012 12:30 schreef Levolution het volgende:
Ik vind het overigens wel frappant dat een aantal mensen hier zeurt over de toewijding van Weissman, terwijl deze hele sport om toewijding draait. Blijkbaar zijn een aantal mensen onzeker over hun alcoholgebruik, daarom wordt er hier over gepraat en als je dan iets te horen krijgt wat je niet zint, gooi je het maar op 'ik heb ook een sociaal leven'? En intussen maar lachen om curlmonkeys en andere 'noobs' die het allemaal verkeerd doen. Guess what, frequent grote hoeveelheden alcohol drinken is net zo'n waardeloze toewijding als alleen maar curlen.
Neem je het echt niet zo serieus dat je het alcoholgebruik ervoor niet wil opgeven, dan is dat jouw keuze en dat is prima, maar lach dan ook niet meer om andere mensen (curlmonkeys, beachboys, voetballers die hun benen niet willen trainen) die die toewijding ook missen.-|||---ᕙ(⇀‸↼‶)ᕗ---|||-
Op woensdag 28 juli 2010 23:05 schreef Dromenvangertje het volgende:
het zou mij een eer zijn om alles voor u te doen wat uw hartje begeert.![]()
Ik drink ook wel eens iets. Eens een paar glazen in de zoveel maanden. Maar ik heb al 30 biertjes voorbij zien komen. Tja, dan mis je de toewijding en ook discipline, toch?quote:Op zaterdag 12 mei 2012 12:32 schreef VASND het volgende:
[..]
Ach lul niet man, het gaat gewoon bijna altijd gepaard met überhaupt geen discipline, daar faalt het.This isn't even my final form.![]()
Als dat 1x in de maand gebeurt (dat versta ik iig onder 'eens het beest uitlaten') dan zie ik daar graag een onderbouwing voor.. elk weekend/meerdere keren per week: helemaal mee eens.quote:Op zaterdag 12 mei 2012 12:33 schreef Levolution het volgende:
[..]
Ik drink ook wel eens iets. Eens een paar glazen in de zoveel maanden. Maar ik heb al 30 biertjes voorbij zien komen. Tja, dan mis je de toewijding en ook discipline, toch?-|||---ᕙ(⇀‸↼‶)ᕗ---|||-
Laten we niet vergeten dat dit begon met iemand die op een date 4 biertjes dronk.
Weismann reageerde hierop met dat dit kneuzig is (met de vreemde uitspraak dat het 'een maraton is, en geen sprint', wat eigenlijk het tegenovergestelde is). Hierop reageerden mensen dat het best OK is om af en toe bier te drinken. En dat is het ook. Het effect van een avondje bieren is enkele grammen vet erbij, en misschien (wetenschap weet het niet!) een paar gram spier weg. Als je de week erna weer 3x gewichten gaat doen ben je de week erna nog steeds sterker dan de week ervoor. Het is marginaal. Punt.
Mensen die het niet eens zijn hiermee graag een berekening van de gains-loss.I am a Chinese college students, I have a loving father, but I can not help him, he needs to do heart bypass surgery, I can not help him, because the cost of 100,000 or so needed, please help me, lifelong You pray Thank you!![]()
Ik was aan het trollen.quote:Op zaterdag 12 mei 2012 12:30 schreef Levolution het volgende:
Ik vind het overigens wel frappant dat een aantal mensen hier zeurt over de toewijding van Weissman
Looks like a succesfull troll.![]()
![]()
Je hebt gelijk, maar ik denk dat Weissman zich ook liet leiden door het feit dat de gebruikers zelf ook met hun gebruik zitten. Dan ben je dus niet zeker van je zaak. Als je onzeker komt verkondigen dat je een slippertje hebt gehad, dan valt er blijkbaar dus wel iets te verbeten. Óf geen slippertjes meer hebben, óf die slippertjes accepteren en je er niet door laten afleiden.quote:Op zaterdag 12 mei 2012 12:35 schreef Zith het volgende:
Laten we niet vergeten dat dit begon met iemand die op een date 4 biertjes dronk.
Weismann reageerde hierop met dat dit kneuzig is (met de vreemde uitspraak dat het 'een maraton is, en geen sprint', wat eigenlijk het tegenovergestelde is). Hierop reageerden mensen dat het best OK is om af en toe bier te drinken. En dat is het ook. Het effect van een avondje bieren is enkele grammen vet erbij, en misschien (wetenschap weet het niet!) een paar gram spier weg. Als je de week erna weer 3x gewichten gaat doen ben je de week erna nog steeds sterker dan de week ervoor. Het is marginaal. Punt.Trollen als admin. Als ik God was, had ik je nu als straf een paar kilo spiermassa ontnomen.quote:Op zaterdag 12 mei 2012 12:36 schreef Snakey het volgende:
[..]
Ik was aan het trollen.
Looks like a succesfull troll.![]()
Ik ben geen mod.quote:Op zaterdag 12 mei 2012 12:40 schreef Levolution het volgende:
Trollen als mod. Als ik God was, had ik je nu als straf een paar kilo spiermassa ontnomen.![]()
![]()
Je kunt zelf ook voedsel toevoegen. Whey Perfection, volkorenbrood, eieren, kaas, melk, Cote d'or chocolade, Griekse yoghurt, kipfilet, leverworst, paardenvlees, filelap varken, katenspek, yoghurt, de Ruiter pure hagelslag, magere en volle kwark, wortels en wat vitamines en mineralen heb ik allemaal zelf aangemaakt met de juiste Nederlandse gegevens. Als je er hier wat van moet hebben, zeg het maar. Je kan het voedsel importeren en exporteren.quote:Op zaterdag 12 mei 2012 12:25 schreef Levolution het volgende:
[..]
Ik gebruik dit tegenwoordig ook op jouw aanraden, en ik kan het aanbevelen. Omdat het Amerikaanse producten zijn, is het soms iets anders, maar aangezien het toch nooit op de kcal nauwkeurig kan, is het een prima indicatie. En als je goed eet, eet je toch alleen maar zoveel mogelijk onbewerkt en dus universeel voedsel.
Tip: kwark = curd.![]()
Ik weet niet wat triester is; de gasten die de juiste mindset niet hebben en zich afvragen waarom ze geen vorderingen maken of de mensen hier die een ''sociaal leven'' gelijk stellen aan elk weekend onbeperkt zuipen.
In het laatste geval vraag ik me af wie de echte autist is.
Oh en Levolution, en al die andere gasten die mij per DM/PM vertellen dat ik de discussie maar moet laten gaan; thanx voor de back up![]()
De eckte eckte weten die shit
[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 12-05-2012 13:43:33 ]![]()
Google OCDquote:Op zaterdag 12 mei 2012 13:38 schreef Weissman het volgende:
In het laatste geval vraag ik me af wie de echte autist is.Op donderdag 9 mei 2013 16:42 schreef tong80 het volgende:
Ik weet heus wel wat het is hoorquote:
[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 12-05-2012 13:51:43 ]![]()
Dat had je inderdaad ook gezegd, maar dan ben je beperkt tot de macronutriënten en de vitaminen en mineralen. Ik vind het ook mooi om de rest te weten; alles wat al in de databases staat bevat ook informatie over de vet- en aminozuursamenstelling. De laatste is niet erg belangrijk, maar de vetsamenstelling vind ik iets belangrijker (omega 3). Voor mij voldoet deze benadering voorlopig, omdat ik er toch overheen moet qua aantal kcal. Misschien dat ik in een cut wat nauwkeurig te werk ga.quote:Op zaterdag 12 mei 2012 13:22 schreef kevin_ het volgende:
[..]
Je kunt zelf ook voedsel toevoegen. Whey Perfection, volkorenbrood, eieren, kaas, melk, Cote d'or chocolade, Griekse yoghurt, kipfilet, leverworst, paardenvlees, filelap varken, katenspek, yoghurt, de Ruiter pure hagelslag, magere en volle kwark, wortels en wat vitamines en mineralen heb ik allemaal zelf aangemaakt met de juiste Nederlandse gegevens. Als je er hier wat van moet hebben, zeg het maar. Je kan het voedsel importeren en exporteren.This isn't even my final form.![]()
ben je van mening dat het niet opgaat voor jou?quote:Op donderdag 9 mei 2013 16:42 schreef tong80 het volgende:
Toewijding is geen stoornis ("disorder"). Bodybuilding wijkt af van de norm, maar wordt met een onderbouwd doel gedaan. Het is geen slechte afwijking.quote:
Stoornissen zijn niet onderbouwd. Ze dienen geen doel en zijn overbodige en vaak schadelijke afwijkingen.
Door elk afwijkend gedrag als stoornis te categoriseren, draag je bij aan het idee dat je deel zou moeten uitmaken van de gevestigde orde. Voor sommigen voldoet een dergelijke conformistische leefstijl; anderen zoeken andere prikkels.This isn't even my final form.![]()
Zaterdagmiddag haantjestopic wel-|||---ᕙ(⇀‸↼‶)ᕗ---|||-
Dit gaat over het diagnosticeren van pathologisch gedrag bij anderen zonder enige grond daartoe. We hebben artsen in het topic.quote:This isn't even my final form.![]()
Mooi verwoord.quote:Op zaterdag 12 mei 2012 12:30 schreef Levolution het volgende:
Neem je het echt niet zo serieus dat je het alcoholgebruik(/-misbruik) ervoor niet wil opgeven, dan is dat jouw keuze en dat is prima, maar lach dan ook niet meer om andere mensen (curlmonkeys, beachboys, voetballers die hun benen niet willen trainen) die die toewijding ook missen.![]()
Hieronder mijn originele post, maar iets te uitgebreid dus in de spoiler gepleurd. Onderaan de conzecluzie maar open gelaten.quote:Op zaterdag 12 mei 2012 13:38 schreef Weissman het volgende:
Ik weet niet wat triester is; de gasten die de juiste mindset niet hebben en zich afvragen waarom ze geen vorderingen maken of de mensen hier die een ''sociaal leven'' gelijk stellen aan elk weekend onbeperkt zuipen.
Oh en Levolution, en al die andere gasten die mij per DM/PM vertellen dat ik de discussie maar moet laten gaan; thanx voor de back up![]()
De eckte eckte weten die shitSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Anyways, omdat je een andere mening hebt jezelf bestempelen als een hele mijnheer en de rest wegzetten als jochies die 't niet snappen is mi een beetje te makkelijk. Je kan ook bij je mening blijven zonder anderen mensen een minderwaardigheidscomplex aan te proberen praten, toch?hij kan altijd nog bacardi gaan serveren in het cafe van Lock, Stock and Two Smoking Barrels![]()
Toewijding gets you everywhere boys, toewijding en leren van je fouten. Het is ook over met de laatste Ms. Panzermaus trouwens, dus de grappen mogen voorlopig achterwege blijven.
Desondanks wil ik jullie het laatste verhaal van haar niet onthouden, een kleine dikkige Palestijn die haar ziet squatten en zegt dat ze 'gespierde benen' zou krijgen van olijfolie smeren.Ze zat op 3x5x45 kg ofzo toen het uitging, ze red zich wel nu en mijn werk zit erop, weer iemand geholpen.
![]()
![]()
Ze vond je te gespierd worden?quote:Op zaterdag 12 mei 2012 14:44 schreef Panzermaus het volgende:
Toewijding gets you everywhere boys, toewijding en leren van je fouten. Het is ook over met de laatste Ms. Panzermaus trouwens, dus de grappen mogen voorlopig achterwege blijven.![]()
![]()
vond ze dat je te breed werd?quote:Op zaterdag 12 mei 2012 14:44 schreef Panzermaus het volgende:
Toewijding gets you everywhere boys, toewijding en leren van je fouten. Het is ook over met de laatste Ms. Panzermaus trouwens, dus de grappen mogen voorlopig achterwege blijven.Behulpzaam als een waterkraan.
Misschien heeft Panzer het uitgemaakt omdat ze hem inhaalde op de squat.This isn't even my final form.![]()
Gutte gut.quote:Op zaterdag 12 mei 2012 13:38 schreef Weissman het volgende:
I am a Chinese college students, I have a loving father, but I can not help him, he needs to do heart bypass surgery, I can not help him, because the cost of 100,000 or so needed, please help me, lifelong You pray Thank you!![]()
Nah, andere dingen die te lang zijn blijven doordraaien en nooit zijn opgelost. En uiteindelijk & achteraf is het allemaal heel duidelijk wat er had moeten gebeuren, maar daar doe je nu niets meer aan. Het was ook al langere tijd niet leuk meer dus het moest ook veranderen. Als dat zo is dan prima.quote:
Mijn lichaam was niet het probleem uiteindelijk (de DEDICATION en praatgraagheid vond ze minder, maar alsnog niet het echte probleem), gewoon stukje droger worden en je bent niet zo'n propje meer, want dat vinden ze niks en zo vind ik het ook mooier. Dit vond ze uiteindelijk wel mooi.
![]()
Maar dit dan weer niet. (yes homo)
Die broek is gewoon oud en te strak nu, maar ter illustratie, het gaat om het idee. Weinig meisjesmeisjes kunnen het waarderen wanneer hun significant other concurrentie wordt op dit gebied.Heil Rippetoad.
en nee Stereotomy je hoeft me niet weer te dm'en om samen eens een shake te drinken, ik val nog altijd op meisjes![]()
![]()
Genoeg andere chicks die je abs willen onderkwijlen terwijl je hun flamoes beklad met saus Panzer. Goeie fysiek btw.In theory there is no difference between theory and practice. In practice there is.![]()
Die van mij is toch echt een heel stuk groter dan dat en die werd zelfs klein genoemd.quote:Op zaterdag 12 mei 2012 15:09 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Nah, andere dingen die te lang zijn blijven doordraaien en nooit zijn opgelost. En uiteindelijk & achteraf is het allemaal heel duidelijk wat er had moeten gebeuren, maar daar doe je nu niets meer aan. Het was ook al langere tijd niet leuk meer dus het moest ook veranderen. Als dat zo is dan prima.
Mijn lichaam was niet het probleem uiteindelijk (de DEDICATION en praatgraagheid vond ze minder, maar alsnog niet het echte probleem), gewoon stukje droger worden en je bent niet zo'n propje meer, want dat vinden ze niks en zo vind ik het ook mooier. Dit vond ze uiteindelijk wel mooi.
[ afbeelding ]
Maar dit dan weer niet. (yes homo)
[ afbeelding ]
Die broek is gewoon oud en te strak nu, maar ter illustratie, het gaat om het idee. Weinig meisjesmeisjes kunnen het waarderen wanneer hun significant other concurrentie wordt op dit gebied.Heil Rippetoad.
en nee Stereotomy je hoeft me niet weer te dm'en om samen eens een shake te drinken, ik val nog altijd op meisjes![]()
![]()
![]()
Nice panzer, drink je wel bier? Dan kunnen we nieuwe hosselen in de clubs
Speciaal voor jou heb ik dit opgezocht
Overigens is mijn kont ook een stuk groter maar ik ben dan ook gewoon dik![]()
![]()
ok dan ben ik niet de eckte.quote:Op zaterdag 12 mei 2012 13:38 schreef Weissman het volgende:
Ik ben in 3 jaar 22 kg bijna alleen maar spiermassa aangekomen.
Maar ik zuip gewoon wanneer ik uit ga enz..ook eet ik wel is wat ongezonds.
Vanavond weer zuipen, woensdag weer....
Het studentenleven wil ik niet missen, over 10 jaar kan je het niet meer inhalen.
Tuurlijk is het voor het lichaam slechter, maar voor de geest beter.
Ik ben geen robot... maar een mens dat maar 1x leeft en er alles wilt uithalen, niet alleen bb.
Net als werken en vrije tijd balans vinden is hetzelfde als feesten en bb balans vinden...
Zo blijft het leuk en kan je later op een prachtige tijd terug kijken.![]()
Bedankt maatje, vertel mij wat. Ik zit hier nu chocolade te eten, gekregen als troostcadeautje van eentje die in aanmerking komt nu.quote:Op zaterdag 12 mei 2012 15:11 schreef slacker_nl het volgende:
Genoeg andere chicks die je abs willen onderkwijlen terwijl je hun flamoes beklad met saus Panzer. Goeie fysiek btw.Troostcadeautjes, wat subtiel. Meisjes kunnen ook echt totaal het tegenovergestelde zijn qua wat ze mooi vinden op 'fysiek gebied'. Deze vindt zelfs mijn traps mooi ('het ziet er sterk uit'), terwijl de vorige ze verafschuwde. HET IS NET ALSOF JE ALTIJD EEN KLEERHANGER IN JE SHIRTS HEBT EN JE HEBT DECOLLETEE
. Man man man.
Zo zie je maar weer. Ik zie het verschil heel duidelijk terug op foto's, er is echt flink veel bijgekomen daar. LOW BAR SQUATS. Zolang het gewoon hard is en niet uit verhouding lijkt vind ik het mooi. (no homo)quote:Op zaterdag 12 mei 2012 15:13 schreef kevin_ het volgende:
[..]
Die van mij is toch echt een heel stuk groter dan dat en die werd zelfs klein genoemd.
Thanks man, klinkt goed. Toch blijf ik bij deze voor de echte gains.quote:Op zaterdag 12 mei 2012 15:13 schreef Drommeldaris het volgende:
Nice panzer, drink je wel bier? Dan kunnen we nieuwe hosselen in de clubs
Speciaal voor jou heb ik dit opgezocht
Overigens is mijn kont ook een stuk groter maar ik ben dan ook gewoon dik
Moet wel een beetje dedicated blijven.![]()
quote:Op zaterdag 12 mei 2012 15:24 schreef Panzermaus het volgende:
HET IS NET ALSOF JE ALTIJD EEN KLEERHANGER IN JE SHIRTS HEBT EN JE HEBT DECOLLETEE. Man man man.
![]()
![]()
![]()
Doen jullie chins/pulls/dips altijd vroeg in je schema of achteraan? Ik zit eraan te denken om ze vroeg te doen.. kost me zoveel energie ..![]()
Gewoon op volgorde van zwaarheid/grootte spiergroep.quote:Op zaterdag 12 mei 2012 15:30 schreef Geo4kant het volgende:
Doen jullie chins/pulls/dips altijd vroeg in je schema of achteraan? Ik zit eraan te denken om ze vroeg te doen.. kost me zoveel energie ..
Ik begin met DL, dan bent-over rows en dan pull ups en dan komt de rest (o.a. biceps).
Voor dips: eerst BP, dan incline (BP/DP), dan flyes en dan dips en dan de rest (triceps).
Je moet kijken wat je lichaam aankan, als ik uit het niets pulls/chins doe kan ik ze heel makkelijk, na de DL en rows haal ik nét de 3x8. Ik wil niet de DL of rows verpesten omdat ik al moe ben van de pulls.This isn't even my final form.![]()
Shoulder press doe ik altijd als 3e, maar vandaag als 1e en ik kon dezelfde reps met 2kg zwaarder doen. Dus het ligt maar net aan welke spieren achterlopen of welke spieren je sterker wilt hebben.quote:Op zaterdag 12 mei 2012 15:30 schreef Geo4kant het volgende:
Doen jullie chins/pulls/dips altijd vroeg in je schema of achteraan? Ik zit eraan te denken om ze vroeg te doen.. kost me zoveel energie ..![]()
TREK ALSJEBLIEFT EEN NORMAAL SHIRT AAN. JE ZOU TOCH AL BEGINNEN MET CUTTEN JE BENT ECHT EEN PROPJE NU. DIE BROEK KAN ECHT NIET MEER. STA JE NU ALWEER NAAR JEZELF TE KIJKEN. JA IK HEB AL KWARK VOOR JE GEHAALD (quote:![]()
)
Ze heeft ook ooit een keer per ongeluk /onbedoeld creatine gehad, omdat dat door mijn shake zat en ze vanille wilde proeven. Ik weet nog steeds niet hoe zo'n beetje het heeft kunnen veroorzaken, maar een dag later begon ze puffy te worden in haar gezicht en vingers. Niet zo mooi. Wisten niet waarom. Niet zo leuk als je aan het winkelen bent in Londen en elke keer door alle spiegels met je plofkopje wordt geconfronteerd. Snapten niet wat er aan de hand was (die creatine herinnerden we pas later), maar ik dacht dat ze niet genoeg dronk ofzo (want dat deden we allebei niet, dus 'dat moest het wel zijn'), dus de hele tijd flesjes vullen overal. Werd het alleen maar erger van![]()
, en dan sta je daar in de TUBE en dan 'hey, je had gisteren voor we weggingen van mijn shake gehad', 'daar zaten twee scheppen creatine door', 'die 2 liter extra water heeft het dus alleen maar erger gemaakt'. 'WAT'. Dit is een 100% true story.
Heb dat nooit goed kunnen maken met die arme snoezepoes, maar wel een story to remember. Levensgevaarlijk dat spul.
![]()
![]()
Je zou er bijna een boek over schrijven.quote:Op zaterdag 12 mei 2012 15:58 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
TREK ALSJEBLIEFT EEN NORMAAL SHIRT AAN. JE ZOU TOCH AL BEGINNEN MET CUTTEN JE BENT ECHT EEN PROPJE NU. DIE BROEK KAN ECHT NIET MEER. STA JE NU ALWEER NAAR JEZELF TE KIJKEN. JA IK HEB AL KWARK VOOR JE GEHAALD (![]()
)
Ze heeft ook ooit een keer per ongeluk /onbedoeld creatine gehad, omdat dat door mijn shake zat en ze vanille wilde proeven. Ik weet nog steeds niet hoe zo'n beetje het heeft kunnen veroorzaken, maar een dag later begon ze puffy te worden in haar gezicht en vingers. Niet zo mooi. Wisten niet waarom. Niet zo leuk als je aan het winkelen bent in Londen en elke keer door alle spiegels met je plofkopje wordt geconfronteerd. Snapten niet wat er aan de hand was (die creatine herinnerden we pas later), maar ik dacht dat ze niet genoeg dronk ofzo (want dat deden we allebei niet, dus 'dat moest het wel zijn'), dus de hele tijd flesjes vullen overal. Werd het alleen maar erger van![]()
, en dan sta je daar in de TUBE en dan 'hey, je had gisteren voor we weggingen van mijn shake gehad', 'daar zaten twee scheppen creatine door', 'die 2 liter extra water heeft het dus alleen maar erger gemaakt'. 'WAT'. Dit is een 100% true story.
Heb dat nooit goed kunnen maken met die arme snoezepoes, maar wel een story to remember. Levensgevaarlijk dat spul.
![]()
Ze haalde wel kwark voor je.![]()
![]()
ik kan nu al niet meer wachten op je memoiresquote:Op zaterdag 12 mei 2012 15:58 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
TREK ALSJEBLIEFT EEN NORMAAL SHIRT AAN. JE ZOU TOCH AL BEGINNEN MET CUTTEN JE BENT ECHT EEN PROPJE NU. DIE BROEK KAN ECHT NIET MEER. STA JE NU ALWEER NAAR JEZELF TE KIJKEN. JA IK HEB AL KWARK VOOR JE GEHAALD (![]()
)
I just had to get that stress off my chest like breast reduction.![]()
Panzermuisje zorgt wel voor entertainment in dit topique.we don't let bygones be bygones we buy guns and squeeze like a python until the night come typical flow to keep you n*ggas on the tip of your toes lo and behold make your temple explode![]()
Creatine, not even once...quote:Op zaterdag 12 mei 2012 15:58 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
)
Maar post eens pics (voor reps).(srs)Soukidan op je oogbal.![]()
Lief was ze zeker, maar haar ouders ook, er was altijd kwark en ik kreeg zelfs een keer een bakje kwark met een cadeaupapiertje eromheen van ze. Zomaar.quote:Op zaterdag 12 mei 2012 16:03 schreef BigSmurf het volgende:
[..]
Je zou er bijna een boek over schrijven.![]()
Ze haalde wel kwark voor je.Ja, ik was er op zijn tijd wel redelijk obsessief mee bezig, maar dat heb ik met alles.
Onze relatie viel ook precies samen met de tijd dat ik begon met trainen, dus ze heeft alles gezien. En ik bewaar standaard al mijn WhatsApp logs, dus ik kan alles teruglezen.
Gewichten op oefeningen of progresspics, elke 'veel sportplezier en doe voorzichtig'. Ook in maart 2011, de link naar simplyshredded.com en dat Zyzz artikel, ik vroeg wat ze daar van vond. Drie keer niks natuurlijk.
En dan elke keer dat ik door trainen te laat bij haar was en ze het weer vervloekte, elke keer dat ze boos was wanneer ik niet ging slapen omdat ik nog moest eten. Haar leren squatten (waar ze een hekel aan had) en haar verdrietig maken door haar ook nog deadlifts aan te praten. Haar zien stuntelen met 4 kg dumbbell bench press en boze blikken wanneer ze naar huis wilde en ik nog chins wilde doen.
Mijn gemekker over spierpijn 's ochtends of bij het winkelen, en de vanzelfsprekendheid van "wil je wat drinken? ja. melk? ja". Sowieso tijdens het winkelen met drie pakken volle melk rondlopen, "doe weg straks ziet iemand ons ik woon hier hoor".
De eeuwige shakebekers of stapels melkpakken op foto's in de keuken. "je mag je niet optrekken aan de trap straks gaat hij kapot". Of tegen bekenden "STOP NIET OVER SPORTEN BEGINNEN, HIJ HOUD NOOIT MEER OP" als ik er bij was. "ga alsjeblieft je mond schoonmaken dit ziet er heel onaantrekkelijk uit!", "het is gewoon kwark?" Haar oppakken en calf raises doen terwijl het huis vol met visite zit en het ineens heel ergens anders op lijkt.
"ga alsjeblieft douchen je stinkt", "zweet is aantrekkelijk", "ja maar dan stink je nog wel". "Okay!", ..., "Je bent nu al een kwartier in de badkamer en je hebt nog niet eens gedouched?!
". Of die heldenanekdote van een instructeur die haar nummer wilde krijgen 'zodat ik je de oefeningen beter kan uitleggen', mensen die haar willen overtuigen dat ze de smith machine moet gebruiken, "ik word gek van die kutsportschool iedereen kijkt naar me ik had hier nooit aan moeten beginnen je wordt bedankt zeg ik zit er nu een jaar aan vast
", en "hey <panzermaus> ik zag vandaag weer mensen curlen met de barbell voor squats
". De lijst houdt maar niet op. "En noem me niet brah, dan moet ik aan bh's denken".
Ja, genoeg memoires en ik mis haar zeker.Blije memoires wel. Had prima goed kunnen komen maar het kwam er maar niet van, en op een gegeven moment is het te laat. Jammerdebammer, zo leer je ook wat.
No man, ze blijft altijd mijn boo en daar flik je dat niet bij.quote:Op zaterdag 12 mei 2012 16:28 schreef Yamcha het volgende:
[..]
Creatine, not even once...
Maar post eens pics (voor reps).(srs)
ZO ZIE JE MAAR WEER MANquote:![]()
![]()
I am a Chinese college students, I have a loving father, but I can not help him, he needs to do heart bypass surgery, I can not help him, because the cost of 100,000 or so needed, please help me, lifelong You pray Thank you!![]()
Haha sterkte he, maatje! Nu kun je mooi even genieten van het single leven.quote:Op zaterdag 12 mei 2012 16:39 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Lief was ze zeker, maar haar ouders ook, er was altijd kwark en ik kreeg zelfs een keer een bakje kwark met een cadeaupapiertje eromheen van ze. Zomaar.Ja, ik was er op zijn tijd wel redelijk obsessief mee bezig, maar dat heb ik met alles.
Onze relatie viel ook precies samen met de tijd dat ik begon met trainen, dus ze heeft alles gezien. En ik bewaar standaard al mijn WhatsApp logs, dus ik kan alles teruglezen.
Gewichten op oefeningen of progresspics, elke 'veel sportplezier en doe voorzichtig'. Ook in maart 2011, de link naar simplyshredded.com en dat Zyzz artikel, ik vroeg wat ze daar van vond. Drie keer niks natuurlijk.
En dan elke keer dat ik door trainen te laat bij haar was en ze het weer vervloekte, elke keer dat ze boos was wannneer ik niet ging slapen omdat ik nog moest eten. Haar leren squatten (waar ze een hekel aan had) en haar verdrietig maken door haar ook nog deadlifts aan te praten. Haar zien stuntelen met 4 kg dumbbell bench press en boze blikken wanneer ze naar huis wilde en ik nog chins wilde doen.
Mijn gemekker over spierpijn 's ochtends of bij het winkelen, en de vanzelfsprekendheid van "wil je wat drinken? ja. melk? ja". Sowieso tijdens het winkelen met drie pakken volle melk rondlopen, "doe weg straks ziet iemand ons ik woon hier hoor".
De eeuwige shakebekers of stapels melkpakken op foto's in de keuken. "je mag je niet optrekken aan de trap straks gaat hij kapot". Of tegen bekenden "STOP NIET OVER SPORTEN BEGINNEN, HIJ HOUD NOOIT MEER OP" als ik er bij was. "ga alsjeblieft je mond schoonmaken dit ziet er heel onaantrekkelijk uit!", "het is gewoon kwark?" Haar oppakken en calf raises doen terwijl het huis vol met visite zit en het ineens heel ergens anders op lijkt.
"ga alsjeblieft douchen je stinkt", "zweet is aantrekkelijk", "ja maar dan stink je nog wel". "Okay!", ..., "Je bent nu al een kwartier in de badkamer en je hebt nog niet eens gedouched?!
". Of die heldenanekdote van een instructeur die haar nummer wilde krijgen 'zodat ik je de oefeningen beter kan uitleggen', mensen die haar willen overtuigen dat ze de smith machine moet gebruiken, "ik word gek van die kutsportschool iedereen kijkt naar me ik had hier nooit aan moeten beginnen je word bedankt zeg ik zit er nu een jaar aan vast
", en "hey <panzermaus> ik zag vandaag weer mensen curlen met de barbell voor squats
". De lijst houdt maar niet op. "En noem me niet brah, dan moet ik aan bh's denken".
Ja, genoeg memoires en ik mis haar zeker.Blije memoires wel. Had prima goed kunnen komen maar het kwam er maar niet van, en op een gegeven moment is het te laat. Jammerdebammer, zo leer je ook wat.
[..]
No man, ze blijft altijd mijn boo en daar flik je dat niet bij.
[..]
ZO ZIE JE MAAR WEER MAN
Nu maar weer over tot de orde van de dag voordat het BB topic een SC topic geworden is
I just had to get that stress off my chest like breast reduction.![]()
Dbol dus he, van creatine krijg je geen plofkop.quote:Op zaterdag 12 mei 2012 15:58 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
)
![]()
Weismann, sorry als ik je geschoffeerd heb. Koninginnenacht, koninginnedag,bevrijdingsfestival en nog wat feestjes bij vrienden in Groningen, het kwam gewoon allemaal tegelijk. De hele discussie over motivatie interesseert me niet en vind dat iedereen hier zijn eigen invulling aan moet geven. Feit is gewoon dat ik net 20 ben en geniet van het uitgaan en de consumptie die daar bijkomt, dat maakt mij toch nog geen huisvrouwtje ?
Zand erover lijkt me, was niet de bedoeling om een discussie aan te wakkeren.![]()
Dus toch!quote:Op zaterdag 12 mei 2012 16:48 schreef Diabox het volgende:
[..]
Dbol dus he, van creatine krijg je geen plofkop.I am a Chinese college students, I have a loving father, but I can not help him, he needs to do heart bypass surgery, I can not help him, because the cost of 100,000 or so needed, please help me, lifelong You pray Thank you!![]()
Ban hem maar snakeyI am a Chinese college students, I have a loving father, but I can not help him, he needs to do heart bypass surgery, I can not help him, because the cost of 100,000 or so needed, please help me, lifelong You pray Thank you!![]()
Ditquote:Op zaterdag 12 mei 2012 08:42 schreef star_gazer het volgende:
Pfff zeik niet zo allemaal. Ik zuip me ook ieder weekend wel een keer klem. De tyfus hoor, er moet ook geleefd worden. Dan maar wat minder 'gains'![]()
![]()
Nog even een prachtige quote uit het vorige topic:quote:Op vrijdag 11 mei 2012 15:42 schreef Scarface88 het volgende:
[..]
Dat verklaart waarom ik na het drinken van bier ineens slecht ben in auto rijden.![]()
![]()
En mooie verhalen, Patsermuis.
[ Bericht 2% gewijzigd door Luchtkoker op 12-05-2012 18:45:44 ]Of toch du vader?![]()
Leek me wel eens leuk om te kijken hoe hoog m'n hartslag is tijdens een goeie Lower-Body training, dus maar even de hartslagmeter mee genomen:
(in principe is elke oefening drie sets, de warming up is 5min op de fietsergometer, de cooling down 3min op de roeiergometer).
Ik had eigenlijk gedacht dat m'n piekhartslag bij squats, lunges, en leg press toch wel een stuk hoger zou liggen, want ik ben altijd aardig kapot na een set daarvan, maar dat valt erg tegen.
wel leuk om te zien dat het klaarleggen en opbergen van de stang en gewichten bij de deadlift al een halve workout op zich is.![]()
Cool down man, hier een fotootje van mezelf net gemaakt:quote:Op vrijdag 11 mei 2012 23:56 schreef Weissman het volgende:
[..]
![]()
Kijk, dit is nou leuk om te zien.quote:Op zaterdag 12 mei 2012 21:37 schreef SeanFerdi het volgende:
Leek me wel eens leuk om te kijken hoe hoog m'n hartslag is tijdens een goeie Lower-Body training, dus maar even de hartslagmeter mee genomen:
[ afbeelding ]
(in principe is elke oefening drie sets, de warming up is 5min op de fietsergometer, de cooling down 3min op de roeiergometer).
Ik had eigenlijk gedacht dat m'n piekhartslag bij squats, lunges, en leg press toch wel een stuk hoger zou liggen, want ik ben altijd aardig kapot na een set daarvan, maar dat valt erg tegen.
wel leuk om te zien dat het klaarleggen en opbergen van de stang en gewichten bij de deadlift al een halve workout op zich is.
Dat de lunges hoger zijn dan de deadlift verbaast mij, ik vind de deadlift toch het meest ingrijpend (kreun het meest en hijg het hardst na afloop).
En ik kan me herinneren dat er in mijn vorige sportschool papiertjes hingen met: "Van opruimen word je ook sterk". Ze hadden verdomme gelijk.
Bij mij gaan de deadlifts vrij vroeg stuk op grip, ik kan er niet echt de kracht in leggen die ik zou willen. Daar ligt het aan.quote:Op zaterdag 12 mei 2012 23:26 schreef Levolution het volgende:
[..]
Kijk, dit is nou leuk om te zien.
Dat de lunges hoger zijn dan de deadlift verbaast mij, ik vind de deadlift toch het meest ingrijpend (kreun het meest en hijg het hardst na afloop).
En ik kan me herinneren dat er in mijn vorige sportschool papiertjes hingen met: "Van opruimen word je ook sterk". Ze hadden verdomme gelijk.
plus, die lunges zijn per set heen en terug over ik gok 10 meter, met 16 kilo dumbbells in m'n handen. Het is echt een bazenoefening.![]()
Tof om te zien. Ik zou ook grotere pieken verwachten bij squats en deadlift.quote:Op zaterdag 12 mei 2012 21:37 schreef SeanFerdi het volgende:
[ afbeelding ]
wel leuk om te zien dat het klaarleggen en opbergen van de stang en gewichten bij de deadlift al een halve workout op zich is.
Zweten jullie eigenlijk veel? Ik zie in de gym namelijk nooit iemand echt zweten, terwijl het bij mij al na 1 setje squats over de grond gutst bij wijze van spreken.![]()
![]()
Ik denk dat zweten per persoon verschilt. Ik zweet wel behoorlijk, maar ik zweet sowieso vrij snel.
Hoewel het me wel opvalt dat veel mensen vrij lang rust nemen tussen sets. Ik ga altijd op een redelijk tempo door.![]()
Ik zweten vroeger met mijn splitschema niet zoveel, toen was ik na mijn trainingen ook nooit moe of had ik de behoefte ff m'n bed in te duiken. Sinds Stronglifts is dat wel anders geworden![]()
![]()
quote:Op zondag 13 mei 2012 00:30 schreef Warsaw het volgende:
Ik zweten vroeger met mijn splitschema niet zoveel, toen was ik na mijn trainingen ook niet echt moe of had ik de behoefte ff m'n bed in te duiken. Sinds Stronglifts is dat wel anders geworden![]()
Gave grafiek!! Valt me behoorlijk tegen van de leg press, ik dacht dat die minimaal even intensief zouden waren als squats. Ik tril in ieder geval net zo erg na bij leg presses als squats.quote:Op zaterdag 12 mei 2012 21:37 schreef SeanFerdi het volgende:
[ afbeelding ]
wel leuk om te zien dat het klaarleggen en opbergen van de stang en gewichten bij de deadlift al een halve workout op zich is.Confidence through competence![]()
Leg Press pakt alleen de benen mee, bij squats moet je ook nog eens alle spieren pakken om je rug omhoog te houden.quote:Op zondag 13 mei 2012 01:01 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Gave grafiek!! Valt me behoorlijk tegen van de leg press, ik dacht dat die minimaal even intensief zouden waren als squats. Ik tril in ieder geval net zo erg na bij leg presses als squats.![]()
Mwa, core werkt behoorlijk mee bij een leg press.quote:Op zondag 13 mei 2012 01:05 schreef SeanFerdi het volgende:
[..]
Leg Press pakt alleen de benen mee, bij squats moet je ook nog eens alle spieren pakken om je rug omhoog te houden.![]()
Dit dus, als ik bij leg press maximaal pak ben ik super licht in mn kopquote:Op zondag 13 mei 2012 01:01 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Gave grafiek!! Valt me behoorlijk tegen van de leg press, ik dacht dat die minimaal even intensief zouden waren als squats. Ik tril in ieder geval net zo erg na bij leg presses als squats.
Wat zweten betreft, na squat of deadlift zweet ik ook al behoorlijk :p![]()
De geisoleerde compound bij een leg press maakt dat ik veel harder kan duwen met mijn benen dan in een squat (net zoals je met machine chest press veel harder kan duwen dan db of bb bench press) dus ik had verwacht dat z'n hartslag gemiddeld even hoog zou zijn als bij squat. Maar misschien komt het ook door wat meer gestructureerde ademhaling bij squat.quote:Op zondag 13 mei 2012 01:05 schreef SeanFerdi het volgende:
[..]
Leg Press pakt alleen de benen mee, bij squats moet je ook nog eens alle spieren pakken om je rug omhoog te houden.Confidence through competence![]()
Zo, ik ben terug gekomen van een kleine twee weekje all innen, in de zon.
Het waren twee weken van erg veel eten, erg veel biertjes, en heel weinig trainen.
Ik zag mijn omvang elke dag wat afnemen, terwijl mijn abs nu echt onder een wintervachtje zitten![]()
Vanochtend wel weer lekker wezen trainen, voor de verandering een full body gedaan, om alles weer een beetje klaar te stomen.
Van de week weer verder met mijn oude vertrouwde split schema.
Hieronder een foto van mijn wintervachtje.
En voor de jaloerse blikken, aangezien het hier in Nederland geloof ik 12 graden was![]()
![]()
![]()
Haha, ja ik ben 2.04 meter.quote:Op zondag 13 mei 2012 11:51 schreef Stereotomy het volgende:
Jezus, jij bent echt large!!Indrukwekkend
Waar was deze vakantie?![]()
Dit was in Turkije, even cultuur opgedaan. (lees, 2 weken aan het zwembad gezeten, en biertjes gedronken)![]()
Klootzakquote:Op zondag 13 mei 2012 11:50 schreef Xlarge het volgende:
Het waren twee weken van erg veel eten, erg veel biertjes, en heel weinig trainen.
Ik zag mijn omvang elke dag wat afnemen, terwijl mijn abs nu echt onder een wintervachtje zitten![]()
Vanochtend wel weer lekker wezen trainen, voor de verandering een full body gedaan, om alles weer een beetje klaar te stomen.
En voor de jaloerse blikken, aangezien het hier in Nederland geloof ik 12 graden was![]()
[ afbeelding ]Je hebt wel wat lekker weer meegenomen (voor één dag).
Je bent wel groot inderdaad.
Deathlift or Die.![]()
Je komt zeker uit Friesland.quote:Op zondag 13 mei 2012 11:50 schreef Xlarge het volgende:
[ afbeelding ]we don't let bygones be bygones we buy guns and squeeze like a python until the night come typical flow to keep you n*ggas on the tip of your toes lo and behold make your temple explode![]()
Daar wonen de langste Nederlanders toch?quote:Op zondag 13 mei 2012 12:16 schreef Xlarge het volgende:
[..]
Je zit er maar 200 km van af.
Hoezo eigenlijk Friesland ?we don't let bygones be bygones we buy guns and squeeze like a python until the night come typical flow to keep you n*ggas on the tip of your toes lo and behold make your temple explode![]()
Friezen Nederlanders noemen
Holy f-ck. Jelly @ 1m74quote:Op zondag 13 mei 2012 11:50 schreef Xlarge het volgende:
[ afbeelding ]
Overigens weinig jaloezie qua weer; hier in Sydney is het dik herfst en nog een nette 20 graden onder een strakblauwe hemel. Van de week zelfs nog 26
-
Friesland valt binnen de landsgrenzen.quote:we don't let bygones be bygones we buy guns and squeeze like a python until the night come typical flow to keep you n*ggas on the tip of your toes lo and behold make your temple explode![]()
3 weken niks gedaan door een nekblessure vandaag weer voor het eerst gegaan.. had het idee dat het echt voor geen meter ging. Veel kracht verloren in drie weken (?)
Kon ook niet voluit gaan door die blessure![]()
Wat een monster is Xlarge.
Trouwens, vandaag voor het eerst in mijn leven misselijk geworden tijdens de training. Valt daar iets tegen te doen? Kan ook zijn dat ik misselijk werd van de vele curlboys die er vandaag waren.This isn't even my final form.![]()
Gew een biertje drinken, schijnt ook nog eens goed te zijn voor je gains.quote:Op zondag 13 mei 2012 17:44 schreef Levolution het volgende:
Trouwens, vandaag voor het eerst in mijn leven misselijk geworden tijdens de training. Valt daar iets tegen te doen? Kan ook zijn dat ik misselijk werd van de vele curlboys die er vandaag waren.![]()
Te kort voor de training gegeten ofzo? Ik heb het eigenlijk nog nooit gehad.quote:Op zondag 13 mei 2012 17:44 schreef Levolution het volgende:
Trouwens, vandaag voor het eerst in mijn leven misselijk geworden tijdens de training. Valt daar iets tegen te doen? Kan ook zijn dat ik misselijk werd van de vele curlboys die er vandaag waren.Bedankt Hans.![]()
Het boek Sport anatomie van J. Weineck, hoofdstuk 5; Analyse van complexe bewegingsverlopen in de sport![]()
![]()
![]()
![]()
Jij altijd met je bier drinkenquote:Op zondag 13 mei 2012 17:45 schreef Weissman het volgende:
[..]
Gew een biertje drinken, schijnt ook nog eens goed te zijn voor je gains.![]()
quote:Op zondag 13 mei 2012 17:45 schreef Weissman het volgende:
[..]
Gew een biertje drinken, schijnt ook nog eens goed te zijn voor je gains.![]()
Oke, dit topic een beetje door gelezen. Maar wat ik niet begrijp;
Waarom wordt 'genieten van het leven' in VREDESNAAM gelijk getrokken met bier tanken en elk weekend de tyfus in gaan?
Ik wil niet aangeven dat Weissman meteen de ultieme andere optie is maar wat is er mis met 1 misschien 2 biertjes in het weekend? Waarom moet alles altijd met zoveel alcohol gepaard gaan?![]()
Omdat ik niet kan genieten wanneer iedereen stuk aan het gaan is en ik water moet drinken. Gewoon lekker van het studentenleven genieten nu het nog kan.quote:Op zondag 13 mei 2012 18:27 schreef MrGuma het volgende:
Oke, dit topic een beetje door gelezen. Maar wat ik niet begrijp;
Waarom wordt 'genieten van het leven' in VREDESNAAM gelijk getrokken met bier tanken en elk weekend de tyfus in gaan?
Ik wil niet aangeven dat Weissman meteen de ultieme andere optie is maar wat is er mis met 1 misschien 2 biertjes in het weekend? Waarom moet alles altijd met zoveel alcohol gepaard gaan?![]()
deze boy weet.quote:Op zondag 13 mei 2012 18:32 schreef Jahr00n het volgende:
[..]
Omdat ik niet kan genieten wanneer iedereen stuk aan het gaan is en ik water moet drinken. Gewoon lekker van het studentenleven genieten nu het nog kan.![]()
Zucht, je begrijpt m'n punt dus duidelijk niet.quote:Op zondag 13 mei 2012 18:32 schreef Jahr00n het volgende:
[..]
Omdat ik niet kan genieten wanneer iedereen stuk aan het gaan is en ik water moet drinken. Gewoon lekker van het studentenleven genieten nu het nog kan.![]()
Drink jij toch lekker 1 biertje probleem opgelost.quote:Op zondag 13 mei 2012 18:37 schreef MrGuma het volgende:
[..]
Zucht, je begrijpt m'n punt dus duidelijk niet.![]()
Ik vind het zo een onzin allemaal.
Allemaal amateur 'bodybuilders' in dit topic en dan gaan mensen een beetje haten op anderen die gewoon alcohol drinken en toch hard trainen. Laat mensen toch lekker drinken als ze willen, ze weten echt wel dat het groei belemmerd.Deathlift or Die.![]()
Agreed maar toch jammer dat je nu maar 1 kant van de medaille bekijkt. Het is ook heel gemakkelijk om te draaien namelijk;quote:Op zondag 13 mei 2012 18:42 schreef Ethanolic het volgende:
Ik vind het zo een onzin allemaal.
Allemaal amateur 'bodybuilders' in dit topic en dan gaan mensen een beetje haten op anderen die gewoon alcohol drinken en toch hard trainen. Laat mensen toch lekker drinken als ze willen, ze weten echt wel dat het groei belemmerd.
Mensen die geregeld bier tanken en dan vervolgens amateur bodybuilders de grond in boren omdat ze dat niet doen en niet genieten van het leven of OCD hebben oid.![]()
Is toch ook gewoon zo? Je moet het allemaal niet zo serieus nemen je gaat het podium niet op namelijk.quote:Op zondag 13 mei 2012 18:51 schreef MrGuma het volgende:
[..]
Agreed maar toch jammer dat je nu maar 1 kant van de medaille bekijkt. Het is ook heel gemakkelijk om te draaien namelijk;
Mensen die geregeld bier tanken en dan vervolgens amateur bodybuilders de grond in boren omdat ze dat niet doen en niet genieten van het leven of OCD hebben oid.![]()
Bier tanken is wat anders dan gewoon alcohol drinken. Geheel onthouden met als reden dat je een 'bodybuilder' bent vind ik nogal gay zolang je er niet bij loopt als Diabox of Mr. J.quote:Op zondag 13 mei 2012 18:51 schreef MrGuma het volgende:
[..]
Agreed maar toch jammer dat je nu maar 1 kant van de medaille bekijkt. Het is ook heel gemakkelijk om te draaien namelijk;
Mensen die geregeld bier tanken en dan vervolgens amateur bodybuilders de grond in boren omdat ze dat niet doen en niet genieten van het leven of OCD hebben oid.Deathlift or Die.![]()
Franco Columbu dieet:
Diet for Average Bodybuilder:
Breakfast:
2 eggs
1 slice of bread
1 glass orang juice or one serving fruit
1 cup coffee
1 glass of water
Lunch:
Any meat 6-8 oz
1 baked potato or small serving of spaghetti without cheese
1 glass or wine or beer
1 glass water
Snack: Fruits, nuts , seeds
Dinner: Fish cooked in any way
Vegetables
Salad
1 glass wine or beer
1 glass water
![]()
![]()
BBers die het podium opgaan drinken toch ook vaak nog rode wijn, om het laatste vocht een beetje af te drijven?Deathlift or Die.![]()
Dus omdat je het niet gaat showen aan anderen/compteren tegen anderen mag je niet aan bodybuilden doen? Bij bodybuildin leg je blijkbaar meteen de link met Arnold Schwarzenegger maar simpelweg aan je lichaam werken valt al onder bodybuilding en als mensen daarbij geen bier willen drinken dan kan dat gewoon. Het klinkt net alsof jullie het een must vinden om alcohol te nuttigen.quote:Op zondag 13 mei 2012 18:55 schreef Jahr00n het volgende:
[..]
Is toch ook gewoon zo? Je moet het allemaal niet zo serieus nemen je gaat het podium niet op namelijk.![]()
Wel slim ö Maar werkt bier daar niet bij? Is wat lekkerder :pquote:Op zondag 13 mei 2012 18:57 schreef Ethanolic het volgende:
BBers die het podium opgaan drinken toch ook vaak nog rode wijn, om het laatste vocht een beetje af te drijven?![]()
Wanneer is alcohol onthouding volgens jou wel een geldige reden?quote:Op zondag 13 mei 2012 18:55 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Bier tanken is wat anders dan gewoon alcohol drinken. Geheel onthouden met als reden dat je een 'bodybuilder' bent vind ik nogal gay zolang je er niet bij loopt als Diabox of Mr. J.![]()
QFT bigtime.quote:Op zondag 13 mei 2012 18:55 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Bier tanken is wat anders dan gewoon alcohol drinken. Geheel onthouden met als reden dat je een 'bodybuilder' bent vind ik nogal gay zolang je er niet bij loopt als Diabox of Mr. J.![]()
als je het gewoon een kutdrug vindtquote:Op zondag 13 mei 2012 19:00 schreef MrGuma het volgende:
[..]
Wanneer is alcohol onthouding volgens jou wel een geldige reden?![]()
Dit dus, waar trek je de streep ? Je moet ergens beginnen wil je tot elite behoren qua aesthetics (lees; een mirin fysiek hebben).quote:Op zondag 13 mei 2012 19:00 schreef MrGuma het volgende:
[..]
Wanneer is alcohol onthouding volgens jou wel een geldige reden?
[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 13-05-2012 19:26:08 ]![]()
En wat als je er wel bij wil lopen als Diabox of Mr. J (geen idee hoe ze eruit zien trouwens)?quote:Op zondag 13 mei 2012 18:55 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Bier tanken is wat anders dan gewoon alcohol drinken. Geheel onthouden met als reden dat je een 'bodybuilder' bent vind ik nogal gay zolang je er niet bij loopt als Diabox of Mr. J.This isn't even my final form.![]()
Waar je zelf wilt uiteraard. Een paar glazen alcohol per week gaan echt geen verschil maken qua gains. In de cut is het een ander verhaal, maar dan is het geen gehele onthouding.quote:Op zondag 13 mei 2012 19:21 schreef Weissman het volgende:
[..]
Dit dus, waar trek je de streep ? Je moet ergens beginnen wil je tot elite behoren qua aesthetics (lees; mirin fysiek).Dan moet je eerst maar eens heel hard gainen. Mr J doet wedstrijden (is nog ergens derde geworden dit jaar geloof ik) en Diabox is hardstikke groot (mirin' full homo)quote:Op zondag 13 mei 2012 19:22 schreef Levolution het volgende:
[..]
En wat als je er wel bij wil lopen als Diabox of Mr. J (geen idee hoe ze eruit zien trouwens)?Deathlift or Die.![]()
Dit dacht ik dus ookquote:Op zondag 13 mei 2012 19:33 schreef bascross het volgende:
Ik drink nooit, omdat ik het kut vind. Ik moet snel beginnen begrijp ik.![]()
Geen idee waar het goed voor is maar blijkbaar is het effectiever dan trainen zelf, goede rust, whey of andere supplementen.
[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 13-05-2012 19:35:37 ]![]()
Gebruiken jullie allemaal spotters bij het benchpressen? Ik ben Starting Strength aan het lezen en een spotter schijnt best belangrijk te zijn. Gebruiken jullie hiervoor een vriend die ook traint of een aanwezige instructeur ?![]()
Als je maar genoeg zuipt heb je geen spotter nodigquote:Op zondag 13 mei 2012 19:35 schreef Oswald_Montecristo het volgende:
Gebruiken jullie allemaal spotters bij het benchpressen? Ik ben Starting Strength aan het lezen en een spotter schijnt best belangrijk te zijn. Gebruiken jullie hiervoor een vriend die ook traint of een aanwezige instructeur ?![]()
![]()
Frappant. De mensen die nog van alles moeten leren mbt trainen en eigenlijk de meest fundamentele bewegingen nauwelijks beheersen lopen te piepen over biertjes in 't weekend. Prioriteiten stellen in de mix met geen recht van spreken hebben ftw!
En om nog maar even OT te gaan. Bij mijn nieuwe gym hebben van die hammerstrength apparaten staan. Niet gedacht dat ik het zou zeggen, maar volgens mij is het een goede toevoeging voor de bench. Echt volluit drukken tot failure is daar (meer) een optie dan bij de reguliere bench...hij kan altijd nog bacardi gaan serveren in het cafe van Lock, Stock and Two Smoking Barrels![]()
Voordeel van SL/SS is dat je opbouwt en daardoor goed aanvoelt wanneer het zwaarder begint te worden en je denkt een spotter nodig te hebben. Voorlopig zul je het nog niet nodig hebben, iig de eerste paar weken niet denk ik. Sport je thuis of in een sportschool? Anders kun je altijd een instructeur of iemand die aan het trainen is vragen of die even achter je wilt staan. Niemand die het zal weigeren of het erg zal vindenquote:Op zondag 13 mei 2012 19:35 schreef Oswald_Montecristo het volgende:
![]()
Ik snap niet waarom je het allemaal niet zo serieus mag nemen van sommige users hier ?
Vanwaar die angst voor mensen die niet middelmatig willen zijn ?
[ Bericht 1% gewijzigd door #ANONIEM op 13-05-2012 19:47:34 ]![]()
Ik sport nog niet, ik ga morgen op zoek naar een sportschool. Ik ben me gewoon even aan het inlezen zodat ik deze week ook al de technieken kan gaan oefenen. Gebruik jij een spotter?quote:Op zondag 13 mei 2012 19:42 schreef Warsaw het volgende:
[..]
Voordeel van SL/SS is dat je opbouwt en daardoor goed aanvoelt wanneer het zwaarder begint te worden en je denkt een spotter nodig te hebben. Voorlopig zul je het nog niet nodig hebben, iig de eerste paar weken niet denk ik. Sport je thuis of in een sportschool? Anders kun je altijd een instructeur of iemand die aan het trainen is vragen of die even achter je wilt staan. Niemand die het zal weigeren of het erg zal vinden![]()
Ze hebben er hier, en de gym in NL ook, een staan. Ik maak er naast de benchpress regelmatig gebruik van. Je kan inderdaad lekker voluit drukken op zo´n ding.quote:Op zondag 13 mei 2012 19:37 schreef mister_popcorn het volgende:
En om nog maar even OT te gaan. Bij mijn nieuwe gym hebben van die hammerstrength apparaten staan. Niet gedacht dat ik het zou zeggen, maar volgens mij is het een goede toevoeging voor de bench. Echt volluit drukken tot failure is daar (meer) een optie dan bij de reguliere bench...![]()
Je zal in het begin geen spotter nodig hebben. Je voelt vanzelf aan als je een spotter nodig hebt. Ik heb bijna nooit een spotter, maar ik ga geen 100kilo bench pressen zonder spotter. Daarmee zou ik onnodig risico lopen dus grijp ik de eerste de beste trainee bij zijn oren om me te helpen.quote:Op zondag 13 mei 2012 19:45 schreef Oswald_Montecristo het volgende:
[..]
Ik sport nog niet, ik ga morgen op zoek naar een sportschool. Ik ben me gewoon even aan het inlezen zodat ik deze week ook al de technieken kan gaan oefenen. Gebruik jij een spotter?![]()
Ik doe voornamelijk db presses en gebruik idd de Hammer Strength machines voor het echte beukwerk. Als we die Hammer Strength machines niet in de gym hadden, maar machines waarbij links/rechts niet apart staan, was ik wellicht aan de barbell gegaan voor de press bewegingen.
Ik gebruik eigenlijk alleen barbells voor squat en deadlift.Confidence through competence![]()
Gebruik zelf ook geen spotter. Sowieso omdat ik alleen train en nu niet echt op het niveau zit waarbij ik te zwaar ga tillen en dergelijke. Ben laatst wel een keer gevraagd om te helpen en dat vond ik inderdaad geen enkel probleemquote:Op zondag 13 mei 2012 19:47 schreef Snakey het volgende:
[..]
Je zal in het begin geen spotter nodig hebben. Je voelt vanzelf aan als je een spotter nodig hebt. Ik heb bijna nooit een spotter, maar ik ga geen 100kilo bench pressen zonder spotter. Daarmee zou ik onnodig risico lopen dus grijp ik de eerste de beste trainee bij zijn oren om me te helpen.![]()
![]()
Dat klinkt logisch, bedankt!quote:Op zondag 13 mei 2012 19:47 schreef Snakey het volgende:
[..]
Je zal in het begin geen spotter nodig hebben. Je voelt vanzelf aan als je een spotter nodig hebt. Ik heb bijna nooit een spotter, maar ik ga geen 100kilo bench pressen zonder spotter. Daarmee zou ik onnodig risico lopen dus grijp ik de eerste de beste trainee bij zijn oren om me te helpen.![]()
Nee ik gebruik nog geen spotter, maar als ik dat wel nodig ga hebben als de gewichten binnenkort zwaarder worden, vraag ik het aan een instructeur of iemand die ook aan het trainen isquote:Op zondag 13 mei 2012 19:45 schreef Oswald_Montecristo het volgende:
[..]
Ik sport nog niet, ik ga morgen op zoek naar een sportschool. Ik ben me gewoon even aan het inlezen zodat ik deze week ook al de technieken kan gaan oefenen. Gebruik jij een spotter?
En bij je zoektocht naar een sportschool morgen, vergeet niet te controleren of ze een squatrek hebben. Het grootste deel van de gyms in NL heeft er wel één geloof ik, maar er zijn er nog genoeg die er geen hebben. Dus als je geen rek ziet, get the fuck out!!!
Zo ziet het eruit voor de duidelijkheid:
En dus niet zo'n rek:![]()
![]()
Altijd als ik wil gaan squaten voel ik het enigszins in mijn onderrug. Is dit een typerende fout en is dit makkelijk te verhelpen?quote:Op zondag 13 mei 2012 19:53 schreef Warsaw het volgende:
[..]
Nee ik gebruik nog geen spotter, maar als ik dat wel nodig ga hebben als de gewichten binnenkort zwaarder worden, vraag ik het aan een instructeur of iemand die ook aan het trainen is
En bij je zoektocht naar een sportschool morgen, vergeet niet te controleren of ze een squatrek hebben. Het grootste deel van de gyms in NL heeft er wel één geloof ik, maar er zijn er nog genoeg die er geen hebben. Dus als je geen rek ziet, get the fuck out!!!
[ afbeelding ]
En dus niet zo'n rek:
[ afbeelding ]![]()
Fijne vent, je mag het zo serieus nemen als je zelf wil, en je kan denken over andere users wat je zelf wil, maar je hoeft het niet zo duidelijke elke keer te laten blijken. Dat is hetgeen wat mij en andere een beetje irriteert, zeker wanneer het van users komt die zelf in veel gevallen nog bijzonder veel te leren hebben mbt de "reguliere" basis.quote:Op zondag 13 mei 2012 19:45 schreef Weissman het volgende:
Ik snap niet waarom je het allemaal niet zo serieus mag nemen van sommige users hier ?
Vanwaar die angst voor mensen die niet middelmatig willen zijn ?hij kan altijd nog bacardi gaan serveren in het cafe van Lock, Stock and Two Smoking Barrels![]()
Ik weet dat ik iig een squatrek en een barbell nodig heb, en ik zal zeker even een kijkje nemen.quote:Op zondag 13 mei 2012 19:53 schreef Warsaw het volgende:
[..]
Nee ik gebruik nog geen spotter, maar als ik dat wel nodig ga hebben als de gewichten binnenkort zwaarder worden, vraag ik het aan een instructeur of iemand die ook aan het trainen is
[ afbeelding ]
En dus niet zo'n rek:
[ afbeelding ]
Vorige week was ik in een sportschool waar ze slechts een hele rits loopbanden en machines hadden staan, dus ze bestaan wel inderdaad![]()
![]()
Je hebt nu al 3x een soortgelijke opmerking gemaakt. Ik neem trainen redelijk serieus (doe ook aan leangains) maar zie mezelf niet als bodybuilder. Ik zuip me 1x in de week naar de klote (soms 1x in de 2 weken) en heb toch aardige gains. U mad?quote:Op zondag 13 mei 2012 19:36 schreef Weissman het volgende:
[..]
Als je maar genoeg zuipt heb je geen spotter nodigIk ben op zoek naar die blokke jaaaa![]()
lees dit even:quote:Op zondag 13 mei 2012 19:55 schreef MrGuma het volgende:
[..]
Altijd als ik wil gaan squaten voel ik het enigszins in mijn onderrug. Is dit een typerende fout en is dit makkelijk te verhelpen?
http://stronglifts.com/squats-exercise-lower-back-pain/![]()
Ik denk dat er meer is aangezien je, ongeacht wat ik ook post, wel negatief reageert op mij, why u mad bro ?quote:Op zondag 13 mei 2012 19:55 schreef mister_popcorn het volgende:
[..]
Fijne vent, je mag het zo serieus nemen als je zelf wil, en je kan denken over andere users wat je zelf wil, maar je hoeft het niet zo duidelijke elke keer te laten blijken. Dat is hetgeen wat mij en andere een beetje irriteert, zeker wanneer het van users komt die zelf in veel gevallen nog bijzonder veel te leren hebben mbt de "reguliere" basis.![]()
Stop is met dat stomme gelul over alcohol.![]()
Lees het Leangains artikel en doe lekker waar jij je goed bij voelt.
http://www.leangains.com/(...)loss-and-muscle.html![]()
Niet het geval. Ik wens je alle succes met je oly lifts en andere(crossfit?)ondernemingen.quote:Op zondag 13 mei 2012 19:59 schreef Weissman het volgende:
[..]
Ik denk dat er meer is aangezien je, ongeacht wat ik ook post, wel negatief reageert op mij, why u mad bro ?hij kan altijd nog bacardi gaan serveren in het cafe van Lock, Stock and Two Smoking Barrels![]()
Heeft iemand tips of op- en aanmerkingen op mijn schema?
Dag 1
Deadlift 2x5
Bent over row 12-10-8
Seated row 12-10-8
Pull ups 3x10
Concentration curl 12-10-8
Hammer curl/Chin-ups 3x10
Dag 2
Shoulder press 12-10-8
Side raise 12-10-8
Front raise 12-10-8
Squat 3x8
Leg press 12-10-8
Calf raises 3x12
Dag 3
Incline DB Press 12-10-8
Incline Flyes 12-10-8
Flat DB Press 12-10-8
Hammer strenght incline press 12-10-8
Rope Pulldown 12-10-8
Dips 3x10Ik ben op zoek naar die blokke jaaaa![]()
Waarom geen BP? Waarom die dips op het laatst?
Voor de rest wel prima schemaatje, zou het alleen niet te lang gebruiken.Deathlift or Die.![]()
Vind dumbells over t algemeen lekkerder trainen dan een barbell, en heb een aantal keer gelezen dat (flat) bench je schouders op kan fucken. Hoezo niet te lang gebruiken? En wanneer zou ik m'n dips dan moeten doen?quote:Op zondag 13 mei 2012 20:13 schreef Ethanolic het volgende:
Waarom geen BP? Waarom die dips op het laatst?
Voor de rest wel prima schemaatje, zou het alleen niet te lang gebruiken.als eerste triceps oefening?
Ja maar dan kom ik weer in de knoop met squats/leg press en deadlifts.. Er zit sowieso een dag tussen, dus in dat opzicht moet het geen probleem zijn lijkt me?quote:Op zondag 13 mei 2012 20:14 schreef Jahr00n het volgende:
Ik zou schouders en borst dagen zo ver mogelijk uit elkaar houden.Ik ben op zoek naar die blokke jaaaa![]()
Ik vind 1 hele training gewijd aan slechts de borst veel.quote:Op zondag 13 mei 2012 20:12 schreef da_unfuckwithable het volgende:
Heeft iemand tips of op- en aanmerkingen op mijn schema?
Daarnaast vind ik ook dat slechts 4 oefeningen voor je LB erg weinig is gezien de rest van je schema.hij kan altijd nog bacardi gaan serveren in het cafe van Lock, Stock and Two Smoking Barrels![]()
Rope pulldown en dips zijn mainly triceps. Wat voor LB oefeningen zou ik nog toe kunnen voegen? Leg extensions? Heb benen eigenlijk nooit echt hard gepakt(jaja i know), maar ze zijn nog wel redelijk proportioneel met m'n bovenlichaam omdat m'n quads altijd al groot waren..quote:Op zondag 13 mei 2012 20:18 schreef mister_popcorn het volgende:
[..]
Ik vind 1 hele training gewijd aan slechts de borst veel.
Daarnaast vind ik ook dat slechts 4 oefeningen voor je LB erg weinig is gezien de rest van je schema.Ik ben op zoek naar die blokke jaaaa![]()
Dips pak je juist best veel borst hoor. Als je het goed doet.
Ik doe BP en dumbbell incline BP.Deathlift or Die.![]()
Instructeur op m'n oude sportschool vertelde me dat wanneer je bij dips je ellebogen naar achter beweegt, je triceps primair pakt, en wanneer je je ellebogen opzij beweegt, je borst primair pakt. Broscience?quote:Op zondag 13 mei 2012 20:21 schreef Ethanolic het volgende:
Dips pak je juist best veel borst hoor. Als je het goed doet.
Ik doe BP en dumbbell incline BP.
Je doet alleen BP en DB incline?Ik ben op zoek naar die blokke jaaaa![]()
Nee dips en als ik nog energie over heb cable fly's.quote:Op zondag 13 mei 2012 20:26 schreef da_unfuckwithable het volgende:
[..]
Instructeur op m'n oude sportschool vertelde me dat wanneer je bij dips je ellebogen naar achter beweegt, je triceps primair pakt, en wanneer je je ellebogen opzij beweegt, je borst primair pakt. Broscience?
Je doet alleen BP en DB incline?Deathlift or Die.![]()
Weisman behoorlijk gefrustreerd als ik de vorige pagina zo zieBeetje als een jaloerse christen-fundi die pas mag seksen na het trouwen.
Komt hij met zo'n 'zielige post', waarin men hem blijkbaar iets niet gunt ofzo, waar hij de enige eckte niet-middelmatige is.Maar ondertussen is hij degene die iedereen belachelijk loopt te maken omdat ze drinken, met dit soort onzinnige posts:quote:Op zondag 13 mei 2012 19:45 schreef Weissman het volgende:
Vanwaar die angst voor mensen die niet middelmatig willen zijn ?quote:Op zondag 13 mei 2012 19:36 schreef Weissman het volgende:
[..]
Als je maar genoeg zuipt heb je geen spotter nodigquote:Op zondag 13 mei 2012 19:35 schreef Weissman het volgende:
[..]
Dit dacht ik dus ook![]()
Geen idee waar het goed voor is maar blijkbaar is het effectiever dan trainen zelf, goede rust, whey of andere supplementen.quote:Op zondag 13 mei 2012 18:29 schreef Weissman het volgende:
jE mOet t0g geNieTe vAn levUh, leKKer zUiPu en bisEps p0mPuhI am a Chinese college students, I have a loving father, but I can not help him, he needs to do heart bypass surgery, I can not help him, because the cost of 100,000 or so needed, please help me, lifelong You pray Thank you!![]()
nog een tip: geen 12-10-8 shit doen, is toch niet haalbaar.. steeds andere gwichten pakken en je weet van te voren niet eens heoveel reps je kunt doen. gewoon 3x8-10![]()
Ik heb heel lang 3x8 gedaan omdat ik dat het prettigste vind, maar het is ook wel eens goed om af te wisselen toch?quote:Op zondag 13 mei 2012 20:29 schreef 16meter het volgende:
nog een tip: geen 12-10-8 shit doen, is toch niet haalbaar.. steeds andere gwichten pakken en je weet van te voren niet eens heoveel reps je kunt doen. gewoon 3x8-10Ik ben op zoek naar die blokke jaaaa![]()
Dit verbaasd me ook niet van jou om dat je alles wat ik post wel afkraak. Ongeacht wat het is. Waarom zit die haat zo diep vraag ik me dan afquote:Op zondag 13 mei 2012 20:28 schreef Zith het volgende:
Weisman behoorlijk gefrustreerd als ik de vorige pagina zo zieBeetje als een jaloerse christen-fundi die pas mag seksen na het trouwen.
Komt hij met zo'n 'zielige post', waarin men hem blijkbaar iets niet gunt ofzo, waar hij de enige eckte niet-middelmatige is.
[..]
Maar ondertussen is hij degene die iedereen belachelijk loopt te maken omdat ze drinken, met dit soort onzinnige posts:
[..]
[..]
[..]![]()
![]()
Ben aan het cutten dus verhogen wordt hem nietquote:Op zondag 13 mei 2012 20:30 schreef 16meter het volgende:
Maakt niet uit man, als je maar steeds verhoogt. Houd de intensiteit gewoon hoog.
Ik ben op zoek naar die blokke jaaaa![]()
omdat je gewoon als een eikel overkomt...post es een foto...quote:Op zondag 13 mei 2012 20:30 schreef Weissman het volgende:
[..]
Dit verbaasd me ook niet van jou om dat je alles wat ik post wel afkraak. Ongeacht wat het is. Waarom zit die haat zo diep vraag ik me dan af![]()
Dan blijf je toch lekker 4x8 of 3x12 doen. Veel te veel gedoe dat 8-10-12.quote:Op zondag 13 mei 2012 20:34 schreef da_unfuckwithable het volgende:
[..]
Ben aan het cutten dus verhogen wordt hem nietDeathlift or Die.![]()
quote:Op zondag 13 mei 2012 20:35 schreef BeamofLight het volgende:
[..]
omdat je gewoon als een eikel overkomt...post es een foto...![]()
Het ging me er meer om dat m_p en zith altijd wel proberen op de man te spelen. seto soms ook.![]()
Omdat je jezelf zo laat leiden door je testosteron, je bent continue op zoek naar dingen waarmee jij jezelf positief kan afzetten tegen de community zodat je wat hoger op de pikorde komt. Nu heb je het alcohol-gebruik ontdekt en ben je vervolgens druk bezig dit helemaal uit te melken. Dat de effecten van alcohol marginaal zijn of zelfs onbewezen op mensen maakt je niet uit, gewoon even snel die posts maken zodat het lijkt dat jij heel wat beter bent.quote:Op zondag 13 mei 2012 20:30 schreef Weissman het volgende:
[..]
Dit verbaasd me ook niet van jou om dat je alles wat ik post wel afkraak. Ongeacht wat het is.En weer zo'n 'ik ben zielig omdat ik juist zo dedicated ben' post.. jeetje, gelukkig ben jij onschuldig, toch?quote:Op zondag 13 mei 2012 20:37 schreef Weissman het volgende:
[..]![]()
Het ging me er meer om dat m_p en zith altijd wel proberen op de man te spelen. seto soms ook.
Ik heb inhoudelijk aangegeven waarom je op dit onderwerp niet juist zat, dit negeer je lekker omdat je graag door willt gaan met de soort posts die ik hiervoor quotte, en dan ben je oppeens zielig als ik je persoonlijk ga aanspreken op je inhoudsloze posts.
[ Bericht 4% gewijzigd door Zith op 13-05-2012 20:45:53 ]I am a Chinese college students, I have a loving father, but I can not help him, he needs to do heart bypass surgery, I can not help him, because the cost of 100,000 or so needed, please help me, lifelong You pray Thank you!![]()
Over wie heb je het? Ik train al 6 jaar, 1.97m en 110kg, 13% vet.quote:Op zondag 13 mei 2012 19:37 schreef mister_popcorn het volgende:
Frappant. De mensen die nog van alles moeten leren mbt trainen en eigenlijk de meest fundamentele bewegingen nauwelijks beheersen lopen te piepen over biertjes in 't weekend. Prioriteiten stellen in de mix met geen recht van spreken hebben ftw!
Laatste keer alcohol: 1 jan 2009.Bedankt Hans.![]()
huh?quote:Op zondag 13 mei 2012 20:37 schreef Weissman het volgende:
[..]![]()
Het ging me er meer om dat m_p en zith altijd wel proberen op de man te spelen. seto soms ook.ik heb met niemand beef hier
![]()
Alleen een pre-workout shake. Heb wel eens zwaarder gegeten voor de training. Ik had het dus ook nooit gehad. Wel ben ik vannacht wat later naar bed gegaan.quote:Op zondag 13 mei 2012 17:58 schreef bascross het volgende:
[..]
Te kort voor de training gegeten ofzo? Ik heb het eigenlijk nog nooit gehad.This isn't even my final form.![]()
Ik vraag me af of dat hele cutten en bulken wel effect hebt. Heb meer het idee dat het een traditie in bodybuilding is ofzo. Hoe kan slechte vetten kweken enig nut hebben?![]()
Niet, maar zo weet je wel dat je optimale spiergroei hebt en niet te weinig eet. Je kan beter langzaam wat vet kweken dan dat je continu lean blijft. Op die manier weet je namelijk niet of je maximaal groeit.quote:Op zondag 13 mei 2012 20:49 schreef MrGuma het volgende:
Ik vraag me af of dat hele cutten en bulken wel effect hebt. Heb meer het idee dat het een traditie in bodybuilding is ofzo. Hoe kan slechte vetten kweken enig nut hebben?I just had to get that stress off my chest like breast reduction.![]()
Je maakt in een calorieoverschot makkelijker spiermassa aan.quote:Op zondag 13 mei 2012 20:49 schreef MrGuma het volgende:
Ik vraag me af of dat hele cutten en bulken wel effect hebt. Heb meer het idee dat het een traditie in bodybuilding is ofzo. Hoe kan slechte vetten kweken enig nut hebben?I am a Chinese college students, I have a loving father, but I can not help him, he needs to do heart bypass surgery, I can not help him, because the cost of 100,000 or so needed, please help me, lifelong You pray Thank you!![]()
Bulken is niet bedoeld om vetten te kweken, maar om spier op te bouwen. Daarvoor moet je meer kcal binnenkrijgen dan je onderhoud.quote:Op zondag 13 mei 2012 20:49 schreef MrGuma het volgende:
Ik vraag me af of dat hele cutten en bulken wel effect hebt. Heb meer het idee dat het een traditie in bodybuilding is ofzo. Hoe kan slechte vetten kweken enig nut hebben?
Dat daarmee ook een extra vetlaagje op de hele bedoening komt, is een neveneffect.This isn't even my final form.![]()
Omdat hij 75kg weegt.quote:Op zondag 13 mei 2012 20:30 schreef Weissman het volgende:
[..]
Dit verbaasd me ook niet van jou om dat je alles wat ik post wel afkraak. Ongeacht wat het is. Waarom zit die haat zo diep vraag ik me dan afBedankt Hans.![]()
Overigens is Scooby ervan overtuigd dat je tegelijkertijd spiermassa aan kan maken en vet kan verliezen. Lees er maar op los als dit je interessant lijkt. Ik ben zelf ook een voorstander van langzame groei, omdat gezondheid een belangrijk aspect voor mij is. Overtollig gewicht is nooit goed. Maar je zult toch iets over onderhoud moeten eten om te kunnen groeien (Scooby beweert anders). Het is aan jezelf waar je de grens trekt tussen de snelheid van de groei en mooi (droog) blijven.quote:Op zondag 13 mei 2012 20:49 schreef MrGuma het volgende:
Ik vraag me af of dat hele cutten en bulken wel effect hebt. Heb meer het idee dat het een traditie in bodybuilding is ofzo. Hoe kan slechte vetten kweken enig nut hebben?This isn't even my final form.![]()
quote:Op zondag 13 mei 2012 20:57 schreef Levolution het volgende:
[..]
Overigens is Scooby ervan overtuigd dat je tegelijkertijd spiermassa aan kan maken en vet kan verliezen. Lees er maar op los als dit je interessant lijkt. Ik ben zelf ook een voorstander van langzame groei, omdat gezondheid een belangrijk aspect voor mij is. Overtollig gewicht is nooit goed. Maar je zult toch iets over onderhoud moeten eten om te kunnen groeien. Het is aan jezelf waar je de grens trekt tussen de snelheid van de groei en mooi (droog) blijven.![]()
![]()
Scooby![]()
Hij heeft wel een behoorlijk lelijk fysiek vind ik, maar dat kan ook aan zn leeftijd liggen.quote:-|||---ᕙ(⇀‸↼‶)ᕗ---|||-
Hij beweert natural te zijn en op zijn leeftijd zoveel massa hebben is een hele prestatie, maar droog worden én je massa behouden op zo'n leeftijd lijkt me behoorlijk lastig. Plus hij is een 'pseudo-vegetariër' en houdt hij een gezonde levensstijl aan.quote:Op zondag 13 mei 2012 21:02 schreef VASND het volgende:
[..]
Hij heeft wel een behoorlijk lelijk fysiek vind ik, maar dat kan ook aan zn leeftijd liggen.
Genoeg voorbeelden van mannen die het 'm wel geflikt hebben, maar vaak niet natural en eventueel met verwaarlozing van de gezondheid.This isn't even my final form.![]()
Dat geloof ik allemaal en vind ik heel goed van hem.quote:Op zondag 13 mei 2012 21:10 schreef Levolution het volgende:
[..]
Hij beweert natural te zijn en op zijn leeftijd zoveel massa hebben is een hele prestatie, maar droog worden én je massa behouden op zo'n leeftijd lijkt me behoorlijk lastig. Plus hij is een 'pseudo-vegetariër' en houdt hij een gezonde levensstijl aan.
Genoeg voorbeelden van mannen die het 'm wel geflikt hebben, maar vaak niet natural en eventueel met verwaarlozing van de gezondheid.
Vind 'm gewoon niet aesthetically pleasing om het zo maar te omschrijven.-|||---ᕙ(⇀‸↼‶)ᕗ---|||-
Ondanks mijn respect voor zijn lichaam, ben ik het stiekem met je eens.quote:Op zondag 13 mei 2012 21:13 schreef VASND het volgende:
[..]
Dat geloof ik allemaal en vind ik heel goed van hem.
Vind 'm gewoon niet aesthetically pleasing om het zo maar te omschrijven.This isn't even my final form.![]()
Hallo allemaal. Ik ben sinds een week ook fanatiek aan het trainen volgens het max ot trainingsschema en heb ook een voedingsschema gemaakt. Ik zal dit topic vnaf nu gaan volgen!![]()
Kun je squatten op dit rek? Kan er misschien aankomen voor een klein prijsje. Zullen die dingen verstelbaar zijn?![]()
![]()
Verstelbaar tot BP hoogte zo te zien dus nee, niet ideaal.quote:Op zondag 13 mei 2012 21:51 schreef Warsaw het volgende:
Kun je squatten op dit rek? Kan er misschien aankomen voor een klein prijsje. Zullen die dingen verstelbaar zijn?
[ afbeelding ]-|||---ᕙ(⇀‸↼‶)ᕗ---|||-
Nee niet verstelbaar in hoogte lijkt mij ook iddquote:Op zondag 13 mei 2012 21:52 schreef VASND het volgende:
[..]
Verstelbaar tot BP hoogte zo te zien dus nee, niet ideaal.foutje haha
![]()
Panzer is er, bij gebrek aan een squatrek, groot mee geworden.quote:Op zondag 13 mei 2012 21:53 schreef Warsaw het volgende:
[..]
Nee niet verstelbaar in hoogte lijkt mij ook iddfoutje haha
![]()
![]()
Dat zei hij niet.quote:Op zondag 13 mei 2012 21:53 schreef Warsaw het volgende:
[..]
Nee niet verstelbaar in hoogte lijkt mij ook iddfoutje haha
![]()
Hangt ervanaf hoe hoog het kan (liefst schouderhoogte, of iets lager).I am a Chinese college students, I have a loving father, but I can not help him, he needs to do heart bypass surgery, I can not help him, because the cost of 100,000 or so needed, please help me, lifelong You pray Thank you!![]()
Nicequote:Op zondag 13 mei 2012 20:01 schreef kevin_ het volgende:
Stop is met dat stomme gelul over alcohol.![]()
Lees het Leangains artikel en doe lekker waar jij je goed bij voelt.
http://www.leangains.com/(...)loss-and-muscle.html![]()
![]()
Dat ga je hiermee toch nooit halen joh, is gewoon een BPbankje met extra's.quote:Op zondag 13 mei 2012 22:01 schreef Zith het volgende:
Hangt ervanaf hoe hoog het kan (liefst schouderhoogte, of iets lager).
Tenzij je een dwerg bent, dan is zoiets opzich prima!-|||---ᕙ(⇀‸↼‶)ᕗ---|||-
Ok, my bad. Misschien kan het qua lengte toch. Stabiliteit icm de extra gewichten die je er bij moet kopen lijkt me toch niet heel ideaal.quote:-|||---ᕙ(⇀‸↼‶)ᕗ---|||-
Oeh, nu ben ik dus benieuwd of Panzer zich realiseert dat zijn bench press bankje misschien ook andersom kon
lolquote:Op zondag 13 mei 2012 22:12 schreef Stereotomy het volgende:
Oeh, nu ben ik dus benieuwd of Panzer zich realiseert dat zijn bench press bankje misschien ook andersom konI am a Chinese college students, I have a loving father, but I can not help him, he needs to do heart bypass surgery, I can not help him, because the cost of 100,000 or so needed, please help me, lifelong You pray Thank you!![]()
Misschien als je ook een aantal gewichten bij die voetsteuntjes hangt..quote:Op zondag 13 mei 2012 22:12 schreef VASND het volgende:
[..]
Ok, my bad. Misschien kan het qua lengte toch. Stabiliteit icm de extra gewichten die je er bij moet kopen lijkt me toch niet heel ideaal.Ik ben op zoek naar die blokke jaaaa![]()
Moet je de bar nou racken met je rug gekeerd? Darwin alert.quote:we don't let bygones be bygones we buy guns and squeeze like a python until the night come typical flow to keep you n*ggas on the tip of your toes lo and behold make your temple explode![]()
Zal wel gemaakt zijn voor de gemiddelde sportschool bezoeker. Ik zie ontiegelijk veel mensen het op die manier doen. (ik zie liever waar ik me naartoe laat vallen als ik niet meer omhoog kan komen)quote:Op maandag 14 mei 2012 01:03 schreef McNulty het volgende:
[..]
Moet je de bar nou racken met je rug gekeerd? Darwin alert.![]()
Wat ziek, ik heb nu al twee weken lang wat aangerommeld met eten en trainen. Ik durf niet op de weegschaal te staan, maar ben leaner dan ooit en heb ook meer V-vorm dan ever. Ziet er allemaal veel esthetischer en natuurlijker uit.
Vanaf deze week maar weer de kraan vol open, maar ik ben in ieder geval al tevreden voor deze zomer.Shin splints zijn ook genezen.
![]()
![]()
Ja is mooi he, natuurlijke ecto's vallen af als ze aanrommelen met eten. Natuurlijke endo's zetten vet aan als ze aanrommelen met eten. true storyIs toch een soort hormonale setpoint van leptine/ghreline wat je aan het eten brengt....
/blaat
Maar Panzer, kunnen die barbell haken van de bench in jouw gym nou andersom geplaatst worden, zodat je niet meer over het bankje heen hoeft te stappen?
Jezus. Vandaag mijn BCAA binnen gekregen. Zijn het capsules
Dosering: 7 capsules voor en 7 capsules na de workout.
Flikker op zeg
-
Die fitnessboy op de foto doet het, maar het hoeft niet. Je kan toch gewoon andersom staan?quote:Op maandag 14 mei 2012 01:03 schreef McNulty het volgende:
[..]
Moet je de bar nou racken met je rug gekeerd? Darwin alert.This isn't even my final form.![]()
Shin split genezen door rusten gewoon?quote:Op maandag 14 mei 2012 01:27 schreef Panzermaus het volgende:
Wat ziek, ik heb nu al twee weken lang wat aangerommeld met eten en trainen. Ik durf niet op de weegschaal te staan, maar ben leaner dan ooit en heb ook meer V-vorm dan ever. Ziet er allemaal veel esthetischer en natuurlijker uit.
Vanaf deze week maar weer de kraan vol open, maar ik ben in ieder geval al tevreden voor deze zomer.Shin splints zijn ook genezen.
Heb ik ook last vanerg vervelend.
![]()
Slikken trutquote:Op maandag 14 mei 2012 01:47 schreef star_gazer het volgende:
Flikker op zeg![]()
![]()
Jep. Shin splints is een overbelastingsblessure en dat geneest door minder/geen belasting. Tevens kan het helpen om je kuiten te trainen (of algemener, je benen).quote:Op maandag 14 mei 2012 02:53 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Shin split genezen door rusten gewoon?
Heb ik ook last vanerg vervelend.
In theory there is no difference between theory and practice. In practice there is.![]()
• Whey
• Multivitamine
• Visolie
• Creatine
• Jack3d (stack van Arginine, creatine, beta alanine en 1,3 dimethyl dinges)
• Ginseng
• BCAA
Conclusie: ik gebruik behoorlijk wat troep tegenwoordigiemand een goede liver tonic?
[ Bericht 1% gewijzigd door star_gazer op 14-05-2012 07:57:48 ]"End this war against drugs. Legalise the drug against wars."
-
Ik denk dat het allemaal wel mee valt.quote:Op maandag 14 mei 2012 07:52 schreef star_gazer het volgende:
• Whey
• Multivitamine
• Visolie
• Creatine
• Jack3d (stack van Arginine, creatine, beta alanine en 1,3 dimethyl dinges)
• Ginseng
• BCAA
Conclusie: ik gebruik behoorlijk wat troep tegenwoordigiemand een goede liver tonic?
Gingseng is geod voor je.
BCAA's zijn goed voor je lever. Enige niet gezonde is je jack. En daar zit trouwens al crea in.
En je whey zou niet nodig hoeven zijn bij een goede voeding. I.i.g. niet dagelijks...
[ Bericht 2% gewijzigd door RaymondK op 14-05-2012 08:43:23 ]![]()
Pff, niks voor mij. Ik heb al moeite om een 2 paracetemols weg te douwenquote:Op maandag 14 mei 2012 01:47 schreef star_gazer het volgende:
Flikker op zeg.
Behulpzaam als een waterkraan.
Idealiter pak je nog 1 hip-drive LB oefening erbij (omdat de de squat en legpress quad dominant zijn), dus bijvoorbeeld een RDL of een power/hang clean.quote:Op zondag 13 mei 2012 20:21 schreef da_unfuckwithable het volgende:
[..]
Rope pulldown en dips zijn mainly triceps. Wat voor LB oefeningen zou ik nog toe kunnen voegen? Leg extensions? Heb benen eigenlijk nooit echt hard gepakt(jaja i know), maar ze zijn nog wel redelijk proportioneel met m'n bovenlichaam omdat m'n quads altijd al groot waren..
Ik denk dat het take-away puntje hier toch wel zou moeten zijn dat je LB de helft van je lichaam beslaat. De oefeningen hiervoor beslaan in feite nog meer vanwege core / rug inspanningen op de squats en dl's. Je LB oefeningen zouden een significant groter deel van je trainingen moeten zijn dan die 4/18e die je nu hebt.hij kan altijd nog bacardi gaan serveren in het cafe van Lock, Stock and Two Smoking Barrels![]()
klopt. Ik neem geen crea op dagen dat ik jack neem (workout dagen dus).quote:Op maandag 14 mei 2012 08:15 schreef RaymondK het volgende:
[..]
Ik denk dat het allemaal wel mee valt.
Gingseng is geod voor je.
BCAA's zijn goed voor je lever. Enige niet gezonde is je jack. En daar zit trouwens al crea in.
En je whey zou niet nodig hoeven zijn bij een goede voeding. I.i.g. niet dagelijks..."End this war against drugs. Legalise the drug against wars."
-
je komt straks de duane niet meer door, bolletjesslikker.quote:Op maandag 14 mei 2012 01:47 schreef star_gazer het volgende:
Flikker op zeg![]()
Een vraag waar ik en m'n vader niet echt een duidelijk antwoord op hebben:
Ik doe dus krachttraining maar wil er ook cardio door heen gooien. Dus bv. 3x per week kracht en 2x per week cardio oid.
Maar als ik dan 2x hardloop is dat dan voldoende voor het trainen van m'n benen? Die belast ik namelijk al flink door 2x per week cardio te doen.
Wat zeggen jullie? Het kan inderdaad of moet ik nog wat aandacht eraan besteden in de sportschool?![]()
(heb persoonlijk het idee dat jullie zullen gaan zeggen dat ik het in de sportschool ook nog moet doen)![]()
Voor de meeste mensen moet je je benen progressief belasten wil je ze groter maken. Dit houdt meestal in dat je krachttraining moet gaan doen om je benen groter te maken. Ik heb altijd al wat grotere en gespierde benen gehad en ik heb ik het verleden eigenlijk nooit mijn benen getraind. Het heeft dus ook met je genen te maken. Maar ga er maar van uit dat je zal moeten squatten of de leg press gebruiken.quote:Op maandag 14 mei 2012 10:49 schreef MrGuma het volgende:
Ik doe dus krachttraining maar wil er ook cardio door heen gooien. Dus bv. 3x per week kracht en 2x per week cardio oid.
Maar als ik dan 2x hardloop is dat dan voldoende voor het trainen van m'n benen? Die belast ik namelijk al flink door 2x per week cardio te doen.
Wat zeggen jullie? Het kan inderdaad of moet ik nog wat aandacht eraan besteden in de sportschool?![]()
quote:Op maandag 14 mei 2012 10:49 schreef MrGuma het volgende:
![]()
Squatten! Verplicht. Goed tegen allerlei ziektes ook!quote:Op maandag 14 mei 2012 10:49 schreef MrGuma het volgende:
Wat zeggen jullie? Het kan inderdaad of moet ik nog wat aandacht eraan besteden in de sportschool?Just remember, you can't climb the ladder of success with your hands in your pockets. ~Arnold Swarzenegger![]()
Maarja, squats dus. Je weet niet wat flink je benen belasten is tot je een keer zwaar hebt lopen squatten.![]()
ja, gewoon een rondje door de gym lopen met 160kg in je nekquote:Op maandag 14 mei 2012 11:31 schreef seto het volgende:
Maarja, squats dus. Je weet niet wat flink je benen belasten is tot je een keer zwaar hebt lopen squatten.![]()
![]()
Gister weer gesquat na een weekje rust, voel de spierpijn tot in mijn bil haha.
Even snel een vraag over het squaten, ik zie mensen in mijn scportschool bijna met hun kont op de grond komen, en andere zeggen weer je moet gewoon doorzakken totdat je bovenbenen parallel staan met de vloer.
Welke techniek kan je nou het beste aanhouden ?-Er valt elke dag wel wat te klagen. :)![]()
Haha volgens mij is het helemaal doorzakken dat je voorbij een dooie punt gaat en dat je al het gewicht weer eruit moet persen...quote:Op maandag 14 mei 2012 11:57 schreef Tinos85 het volgende:
Ik vaak parallel. Lager lukt me nietzulke soepele benen heb ik niet
-Er valt elke dag wel wat te klagen. :)
Forum Opties Forumhop: Hop naar: