Ja, maar kom op. We gaan voor de negers niet naar Ethiopië, en we gaan voor de Scandigirls toch niet naar Noorwegen, hè?quote:Op zaterdag 12 mei 2012 00:22 schreef Godtje het volgende:
[..]
Heb je iets tegen reizen?
Dan kom je nooit aan de vrouw. 90% is er gek op.
Er is niets mis met een mooie donkere meid uit Nederland.quote:Op zaterdag 12 mei 2012 00:20 schreef Dennisweb het volgende:
Euh, wat is er mis met gewoon een meid uit Nederland? Scheelt dat niet een hele hoop reiswerk?
Nee, ik moest even denken aan Grenzeloos Verliefd van deze week.quote:Op zaterdag 12 mei 2012 00:43 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Er is niets mis met een mooie donkere meid uit Nederland.
Oeh jij durft... Maar hoe nu verder?quote:Op zaterdag 12 mei 2012 02:35 schreef Perzephone het volgende:
[..]
Meer dan eens zelfs, livin' on the edge
Wil je er nog een leuk verhaaltje bij kwijt ?quote:Op zaterdag 12 mei 2012 01:40 schreef Perzephone het volgende:
Zo, date was leuk. Tandenborstel is gedeeld
Verslagje!quote:Op zaterdag 12 mei 2012 01:40 schreef Perzephone het volgende:
Mooi!quote:Op zaterdag 12 mei 2012 01:40 schreef Perzephone het volgende:
Leuk voor je, tandenborstelman moet maar verzinnen wat hij nou wil.. Wat gaan jullie doen?quote:Op zaterdag 12 mei 2012 10:39 schreef eefje801 het volgende:
Zijn er nog dates gepland dit weekend? Ik had al een tijdje een date staan zondag, iemand die ik ook al in het echt ken, twijfelde eerst nog een beetje na de man met de tandenborstel maar ik laat het toch doorgaan.
quote:Op zaterdag 12 mei 2012 10:44 schreef Perzephone het volgende:
[..]
Leuk voor je, tandenborstelman moet maar verzinnen wat hij nou wil.. Wat gaan jullie doen?
Ja! Vertel eens!quote:Op zaterdag 12 mei 2012 10:11 schreef m1st1g het volgende:
[..]
Wil je er nog een leuk verhaaltje bij kwijt ?
Ik heb nog een uitnodiging voor mijn date5. Maar twijfel....quote:Op zaterdag 12 mei 2012 10:39 schreef eefje801 het volgende:
Zijn er nog dates gepland dit weekend? Ik had al een tijdje een date staan zondag, iemand die ik ook al in het echt ken, twijfelde eerst nog een beetje na de man met de tandenborstel maar ik laat het toch doorgaan.
je 5e date met dezelfde dame...of een 5e dame ?quote:Op zaterdag 12 mei 2012 15:40 schreef BeamofLight het volgende:
[..]
Ik heb nog een uitnodiging voor mijn date5. Maar twijfel....
Das waar, dank jequote:Op zaterdag 12 mei 2012 11:49 schreef Dizorn het volgende:
[..]
Ja! Vertel eens!
Trouwens Eefje, goed bezig. Tijdje terug werden al je dates afgezegd, nu zit je zelf te beslissen of je je dates moet afzeggen. Gaat de goede kant op?
Deze date heeft duidelijk gemaakt dat die andere die je in de kroeg hebt ontmoet toch wel interessant is?quote:Op zaterdag 12 mei 2012 18:44 schreef love_sharon het volgende:
Weet ik, dus probeer steeds heel duidelijk te zijn over mijn intenties. Moet zowieso eerst uitzoeken wat ik wil met iemand waar ik al een tijd mee om ga en ik heb leren in de kroeg voordat ik weer date. Dat heeft deze 'date' mij wel duidelijk gemaakt.
Hm, we hebben onze date iets van 49 uur laten duren. Dat moet toch wel wat zeggen?quote:Op zaterdag 12 mei 2012 21:22 schreef eefje801 het volgende:
[..]
Das waar, dank jeDenk het wel, ha ha. Sowieso het op een wat lager pitje gezet de laatste tijd. Andere dingen zijn minstens zo belangrijk. Waar blijft jouw dateverslag?
Lijkt me veelzeggend ja, leuk!quote:Op zaterdag 12 mei 2012 22:19 schreef Dizorn het volgende:
[..]
Hm, we hebben onze date iets van 49 uur laten duren. Dat moet toch wel wat zeggen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |