Ja, maar kom op. We gaan voor de negers niet naar Ethiopië, en we gaan voor de Scandigirls toch niet naar Noorwegen, hè?quote:Op zaterdag 12 mei 2012 00:22 schreef Godtje het volgende:
[..]
Heb je iets tegen reizen?
Dan kom je nooit aan de vrouw. 90% is er gek op.
Er is niets mis met een mooie donkere meid uit Nederland.quote:Op zaterdag 12 mei 2012 00:20 schreef Dennisweb het volgende:
Euh, wat is er mis met gewoon een meid uit Nederland? Scheelt dat niet een hele hoop reiswerk?
Nee, ik moest even denken aan Grenzeloos Verliefd van deze week.quote:Op zaterdag 12 mei 2012 00:43 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Er is niets mis met een mooie donkere meid uit Nederland.
Oeh jij durft... Maar hoe nu verder?quote:Op zaterdag 12 mei 2012 02:35 schreef Perzephone het volgende:
[..]
Meer dan eens zelfs, livin' on the edge
Wil je er nog een leuk verhaaltje bij kwijt ?quote:Op zaterdag 12 mei 2012 01:40 schreef Perzephone het volgende:
Zo, date was leuk. Tandenborstel is gedeeld
Verslagje!quote:Op zaterdag 12 mei 2012 01:40 schreef Perzephone het volgende:
Mooi!quote:Op zaterdag 12 mei 2012 01:40 schreef Perzephone het volgende:
Leuk voor je, tandenborstelman moet maar verzinnen wat hij nou wil.. Wat gaan jullie doen?quote:Op zaterdag 12 mei 2012 10:39 schreef eefje801 het volgende:
Zijn er nog dates gepland dit weekend? Ik had al een tijdje een date staan zondag, iemand die ik ook al in het echt ken, twijfelde eerst nog een beetje na de man met de tandenborstel maar ik laat het toch doorgaan.
quote:Op zaterdag 12 mei 2012 10:44 schreef Perzephone het volgende:
[..]
Leuk voor je, tandenborstelman moet maar verzinnen wat hij nou wil.. Wat gaan jullie doen?
Ja! Vertel eens!quote:Op zaterdag 12 mei 2012 10:11 schreef m1st1g het volgende:
[..]
Wil je er nog een leuk verhaaltje bij kwijt ?
Ik heb nog een uitnodiging voor mijn date5. Maar twijfel....quote:Op zaterdag 12 mei 2012 10:39 schreef eefje801 het volgende:
Zijn er nog dates gepland dit weekend? Ik had al een tijdje een date staan zondag, iemand die ik ook al in het echt ken, twijfelde eerst nog een beetje na de man met de tandenborstel maar ik laat het toch doorgaan.
je 5e date met dezelfde dame...of een 5e dame ?quote:Op zaterdag 12 mei 2012 15:40 schreef BeamofLight het volgende:
[..]
Ik heb nog een uitnodiging voor mijn date5. Maar twijfel....
Das waar, dank jequote:Op zaterdag 12 mei 2012 11:49 schreef Dizorn het volgende:
[..]
Ja! Vertel eens!
Trouwens Eefje, goed bezig. Tijdje terug werden al je dates afgezegd, nu zit je zelf te beslissen of je je dates moet afzeggen. Gaat de goede kant op?
Deze date heeft duidelijk gemaakt dat die andere die je in de kroeg hebt ontmoet toch wel interessant is?quote:Op zaterdag 12 mei 2012 18:44 schreef love_sharon het volgende:
Weet ik, dus probeer steeds heel duidelijk te zijn over mijn intenties. Moet zowieso eerst uitzoeken wat ik wil met iemand waar ik al een tijd mee om ga en ik heb leren in de kroeg voordat ik weer date. Dat heeft deze 'date' mij wel duidelijk gemaakt.
Hm, we hebben onze date iets van 49 uur laten duren. Dat moet toch wel wat zeggen?quote:Op zaterdag 12 mei 2012 21:22 schreef eefje801 het volgende:
[..]
Das waar, dank jeDenk het wel, ha ha. Sowieso het op een wat lager pitje gezet de laatste tijd. Andere dingen zijn minstens zo belangrijk. Waar blijft jouw dateverslag?
Lijkt me veelzeggend ja, leuk!quote:Op zaterdag 12 mei 2012 22:19 schreef Dizorn het volgende:
[..]
Hm, we hebben onze date iets van 49 uur laten duren. Dat moet toch wel wat zeggen?
Dat ik eerst moet besluiten of ik hem leuk genoeg vind. Dacht dat ik niks voelde maar op de date voelde ik mij toch schuldig of hoe je het kan noemen. Andere kant zijn er nog steeds twijfels of ik hem wel echt leuk vind.. Maar goed dit is niet voor dit topic bedoelt, ken hem niet van een datingsitequote:Op zaterdag 12 mei 2012 21:37 schreef AlmightyArjen het volgende:
[..]
Deze date heeft duidelijk gemaakt dat die andere die je in de kroeg hebt ontmoet toch wel interessant is?
Spill the beans.quote:Op zondag 13 mei 2012 09:16 schreef Dizorn het volgende:
Als wij 10 pagina's kunnen vol lullen over slechte metaforen als toetjes, of een ellenlange discussie kunnen voeren over het wel of niet delen van tandenborstels, kunnen wij heus ook wel jouw verhaal aanhoren hoor.
Daten op moederdag is dan ook eigenlijk not done tenzij de date meegaatquote:Op zondag 13 mei 2012 15:08 schreef eefje801 het volgende:
Heb date van vandaag toch verzet. Kwam hem ook beter uit want had een familiegebeuren. Erg leuk gebeld. Beter!Nu woensdagmiddag nieuwe afspraak.
Ha ha nee, inderdaad. Ik was gister al bij mijn moeder. Is bij ons geen "heilig moeten" thuis.quote:Op zondag 13 mei 2012 17:05 schreef m1st1g het volgende:
[..]
Daten op moederdag is dan ook eigenlijk not done tenzij de date meegaat
ha ha! ja stom dat je dan altijd elkaar via via weer kent. En was je exschoonmoeder over haar directrice te spreken?quote:Op zondag 13 mei 2012 16:04 schreef Cinderella_Man het volgende:
Hmmm, dichter bij huis daten leidt soms tot bijzondere ervaringen..een potentiele date blijkt directrice te zijn van mijn ex-schoonmoeder....aaarghhh
Niet gegaan dus. Teveel twijfel ineens.quote:Op zaterdag 12 mei 2012 15:40 schreef BeamofLight het volgende:
[..]
Ik heb nog een uitnodiging voor mijn date5. Maar twijfel....
Haar er nooit over gehoord...maar is ook erg grote organisatie...quote:Op zondag 13 mei 2012 17:12 schreef eefje801 het volgende:
[..]
ha ha! ja stom dat je dan altijd elkaar via via weer kent. En was je exschoonmoeder over haar directrice te spreken?
Vader van tandenborstelman zat vroeger bij mijn moeder in de klas. Ook al zo toevallig.
Jammer..maar was dit nu de 5e date met dezelfde dame ?quote:Op zondag 13 mei 2012 17:31 schreef BeamofLight het volgende:
[..]
Niet gegaan dus. Teveel twijfel ineens.
ja klopt. Wil niet zeggen dat date5 niet meer komt, maar eerlijk gezegd denk ik niet datdit haar gaat worden.quote:Op zondag 13 mei 2012 17:33 schreef Cinderella_Man het volgende:
[..]
Haar er nooit over gehoord...maar is ook erg grote organisatie...
[..]
Jammer..maar was dit nu de 5e date met dezelfde dame ?
Dubbel jammer..na 5 dates zou je toch anders verwachten lijkt mijquote:Op zondag 13 mei 2012 17:35 schreef BeamofLight het volgende:
[..]
ja klopt. Wil niet zeggen dat date5 niet meer komt, maar eerlijk gezegd denk ik niet datdit haar gaat worden.
Wat maakt dat je zo twijfelt?quote:Op zondag 13 mei 2012 17:35 schreef BeamofLight het volgende:
[..]
ja klopt. Wil niet zeggen dat date5 niet meer komt, maar eerlijk gezegd denk ik niet datdit haar gaat worden.
waar kwam die twijfel door ?quote:Op zondag 13 mei 2012 17:31 schreef BeamofLight het volgende:
[..]
Niet gegaan dus. Teveel twijfel ineens.
Wat was dat ook alweer? De vrouw 80 procent van de tijd aan het woord laten?quote:Op zondag 13 mei 2012 17:48 schreef eefje801 het volgende:
Wat mij trouwens opvalt is dat die 80-20% regel (of wat minder rigide dan dat) vaak toch wel klopt..
Dat contact met iemand die dat min of meer van nature doet veel relaxter is. Kan het niet zo goed uitleggen.
Dat jaquote:Op zondag 13 mei 2012 18:48 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
Wat was dat ook alweer? De vrouw 80 procent van de tijd aan het woord laten?
Wat vind jij dan een goeie verhouding?quote:Op zondag 13 mei 2012 19:01 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Dat jaHij praat 20% van de tijd, zij 80% van de tijd... Lijkt me niks
Dat is helemaal afhankelijk van het gesprek. Daar moet geen regel voor zijn.quote:Op zondag 13 mei 2012 19:03 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Wat vind jij dan een goeie verhouding?
Inderdaad, zo lang er maar geen pijnlijke stiltes vallenquote:Op zondag 13 mei 2012 19:04 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Dat is helemaal afhankelijk van het gesprek. Daar moet geen regel voor zijn.
Ik heb dat hier vaker gelezen. Niet mijn ervaring toch...quote:Op zondag 13 mei 2012 19:01 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Dat 'pijnlijke stiltes' heb ik nooit begrepenquote:Op zondag 13 mei 2012 19:04 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Inderdaad, zo lang er maar geen pijnlijke stiltes vallen
Nee, maar jij praat veelquote:Op zondag 13 mei 2012 19:05 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
Ik heb dat hier vaker gelezen. Niet mijn ervaring toch...
Geen idee, ik denk dat als je de ander niets te vertellen hebt.quote:Op zondag 13 mei 2012 19:05 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Dat 'pijnlijke stiltes' heb ik nooit begrepenWanneer is een stilte precies 'pijnlijk'? Zit je elkaar dan in stilte tegen de schenen aan te schoppen ofzo?
De wat, wat voor een regel?quote:Op zondag 13 mei 2012 17:48 schreef eefje801 het volgende:
Wat mij trouwens opvalt is dat die 80-20% regel (of wat minder rigide dan dat) vaak toch wel klopt..
quote:Op zondag 13 mei 2012 19:01 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Zo bedoel ik dat ook helemaal niet. Het is een uitdrukking, geen gegeven. Maar het is wel een gegeven dat als een man alleen maar praat en niet vraagt er van een gesprek niet echt sprake is.quote:Op zondag 13 mei 2012 18:48 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
Wat was dat ook alweer? De vrouw 80 procent van de tijd aan het woord laten?
Maar dat is toch andersom net zo? Als de vrouw alleen maar praat is het toch net zo goed een monoloog? Ik heb geen 80-20 regel nodig om dat te begrijpen...quote:Op zondag 13 mei 2012 19:09 schreef eefje801 het volgende:
[..]
[..]
Zo bedoel ik dat ook helemaal niet. Het is een uitdrukking, geen gegeven. Maar het is wel een gegeven dat als een man alleen maar praat en niet vraagt er van een gesprek niet echt sprake is.
Dan ben je maar een slimmerdquote:Op zondag 13 mei 2012 19:10 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Maar dat is toch andersom net zo? Als de vrouw alleen maar praat is het toch net zo goed een monoloog? Ik heb geen 80-20 regel nodig om dat te begrijpen...
Ik ben serieus al een week niet meer op paiq geweestquote:Op zondag 13 mei 2012 19:12 schreef DigitalGirl het volgende:
Hoe gaat het met de paiq avonturen pien??
Voor mijn gevoel liggen de verhoudingen scheef als de één meer aan het woord is dan de ander, maar dat kan aan mij liggen.quote:Op zondag 13 mei 2012 19:12 schreef eefje801 het volgende:
[..]
Dan ben je maar een slimmerd![]()
Ik bedoelde dat dat me was opgevallen op Paiq bijvoorbeeld. Dat de gesprekken waarbij het scheef ligt qua verhouding echt niet lekker lopen.
Klopt hoor, maar je bent nooit precies in evenwicht, wat dat betreft. Hoeft ook niet. Ik vind het gewoon wel interessant. Los van wat voor effect het nou direct op mijn eigen dates heeft. Maar ik kijk dan ook graag van die foute dategoeroe filmpjes op Youtubequote:Op zondag 13 mei 2012 19:14 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Ik ben serieus al een week niet meer op paiq geweestNiet echt behoefte aan ook, denk ik
[..]
Voor mijn gevoel liggen de verhoudingen scheef als de éen meer aan het woord is dan de ander, maar dat kan aan mij liggen.
Mensen doen net of het hogere wiskunde betreft. Je gaat wat drinken ergens en je ouwehoert wat. That's it. Wat zijn dat voor filmpjes trouwens?quote:Op zondag 13 mei 2012 19:16 schreef eefje801 het volgende:
[..]
Klopt hoor, maar je bent nooit precies in evenwicht, wat dat betreft. Hoeft ook niet. Ik vind het gewoon wel interessant. Los van wat voor effect het nou direct op mijn eigen dates heeft. Maar ik kijk dan ook graag van die foute dategoeroe filmpjes op Youtube
Je bent al iemand tegengekomen?quote:Op zondag 13 mei 2012 19:14 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Ik ben serieus al een week niet meer op paiq geweestNiet echt behoefte aan ook, denk ik
Leuk meisje gesproken vrijdag helaas geen nummer durven vragen.quote:Op zondag 13 mei 2012 19:10 schreef eefje801 het volgende:
Dat was al een aantal topics terugIk dacht ik gooi er weer eens wat in. Nog mensen een leuke date gehad dit weekend?
Maar zie je d'r nog snel terug?quote:Op zondag 13 mei 2012 19:21 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Leuk meisje gesproken vrijdag helaas geen nummer durven vragen.
Ik ben met iemand aan het datenquote:
Ah, leuk. Op de old fashioned way of via een datingsite??quote:Op zondag 13 mei 2012 19:23 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Ik ben met iemand aan het datenHeb even niet zo'n behoefte aan daten met anderen, eerst maar eens kijken of het zo leuk blijft als het nu is enzo
Niet via een datingsitequote:Op zondag 13 mei 2012 19:24 schreef DigitalGirl het volgende:
[..]
Ah, leuk. Op de old fashioned way of via een datingsite??
Datingsites bevallen mij prima hoor. Maar soms kom je iemand tegen via een andere site dan een datingsite en die iemand blijkt erg leuk te zijn enzoquote:Op zondag 13 mei 2012 19:26 schreef DigitalGirl het volgende:
Datingsites zijn niet goed bevallen... laat me raden via fok.
Denk van nietquote:
Hmmm, heb ik nog nooit gehadquote:Op zondag 13 mei 2012 19:28 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Datingsites bevallen mij prima hoor. Maar soms kom je iemand tegen via een andere site dan een datingsite en die iemand blijkt erg leuk te zijn enzo
Klopt, als het vanzelf gaat wel jaquote:Op zondag 13 mei 2012 19:19 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
Mensen doen net of het hogere wiskunde betreft. Je gaat wat drinken ergens en je ouwehoert wat. That's it. Wat zijn dat voor filmpjes trouwens?
Maar... zit er niet gewoon iets sowieso niet goed op het moment dat je 'hulp' (regeltjes, filmpjes, noem maar op) nodig hebt om je gesprek op gang te houden?quote:Op zondag 13 mei 2012 19:51 schreef eefje801 het volgende:
[..]
Klopt, als het vanzelf gaat wel jaIk ben wel een makkelijke prater maar tref vaak de wat minder makkelijke praters of juist spraakwatervallen. Leerpunt voor mij om de gesprekken om te buigen. Filmpjes met wat je vooral níet teveel moet doen bij het daten en wat wel. Zitten best leuke bij, voor zowel vrouwen als mannen.
Maar ga je er dan juist niet veel te geforceerd in? Omdat je dan van alles in je achterhoofd hebt zitten bedoel ik dan. Lijkt me ten koste gaan van de spontaniteit juist.quote:Op zondag 13 mei 2012 19:51 schreef eefje801 het volgende:
[..]
Klopt, als het vanzelf gaat wel jaIk ben wel een makkelijke prater maar tref vaak de wat minder makkelijke praters of juist spraakwatervallen. Leerpunt voor mij om de gesprekken om te buigen. Filmpjes met wat je vooral níet teveel moet doen bij het daten en wat wel. Zitten best leuke bij, voor zowel vrouwen als mannen.
Aan de klik of de persoon zelf? Bij niet iedereen gaat dat van nature, hoor. Helemaal niet in een setting als een eerste date. Maar los daarvan vind ik het interessant en af en toe lachwekkend fout amerikaans.quote:Op zondag 13 mei 2012 19:53 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Maar... zit er niet gewoon iets sowieso niet goed op het moment dat je 'hulp' (regeltjes, filmpjes, noem maar op) nodig hebt om je gesprek op gang te houden?
Ik heb ze vorige week bekeken en vooral geconstateerd dat ik het best goed doe, gezien wat er gezegd wordt over datenquote:Op zondag 13 mei 2012 19:53 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
Maar ga je er dan juist niet veel te geforceerd in? Omdat je dan van alles in je achterhoofd hebt zitten bedoel ik dan. Lijkt me ten koste gaan van de spontaniteit juist.
het lijkt mij dat als je niet gewoon met elkaar in gesprek kunt het simpelweg niet klikt...quote:Op zondag 13 mei 2012 19:55 schreef eefje801 het volgende:
[..]
Aan de klik of de persoon zelf? Bij niet iedereen gaat dat van nature, hoor. Helemaal niet in een setting als een eerste date. Maar los daarvan vind ik het interessant en af en toe lachwekkend fout amerikaans.
Kan ook, maar er zijn ook mensen bij wie de zenuwen of andere dingen roet in het eten gooien. En dan zou het jammer zijn als dat in de weg gaat staan. Een paar tips is niks mis mee dan, lijkt me. Geeft ook weer inzicht in jezelf.quote:Op zondag 13 mei 2012 19:57 schreef Pien85 het volgende:
[..]
het lijkt mij dat als je niet gewoon met elkaar in gesprek kunt het simpelweg niet klikt...
Verveelde huisvrouwen in de overgang?quote:Op zondag 13 mei 2012 19:59 schreef eefje801 het volgende:
Wie gaat er eigenlijk Boer zoekt vrouw kijken?Ha ha
Bah nee verschrikkelijkquote:Op zondag 13 mei 2012 19:59 schreef eefje801 het volgende:
Wie gaat er eigenlijk Boer zoekt vrouw kijken?Ha ha
Ha ha.. ja zoiets.quote:Op zondag 13 mei 2012 20:01 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
Verveelde huisvrouwen in de overgang?
Wel geflirt.quote:Op zondag 13 mei 2012 19:10 schreef eefje801 het volgende:
Dat was al een aantal topics terugIk dacht ik gooi er weer eens wat in. Nog mensen een leuke date gehad dit weekend?
Dat lijkt me voor Paiq niet haalbaar. Maar misschien lopen mijn gesprekken niet goed.quote:Op zondag 13 mei 2012 19:12 schreef eefje801 het volgende:
[..]
Dan ben je maar een slimmerd![]()
Ik bedoelde dat dat me was opgevallen op Paiq bijvoorbeeld. Dat de gesprekken waarbij het scheef ligt qua verhouding echt niet lekker lopen.
quote:Op maandag 14 mei 2012 00:39 schreef Dizorn het volgende:
Spontane date gehad vandaag! Vanochtend een sms of ik zin had om te komen dwalen. Dat zeer geslaagd gedaan. Aan één onderarm verbrandWel echt heerlijk gezeten in het zonnetje met natuurlijk een heel erg leuk meisje
Ja...quote:
Het ontbreekt in ieder geval niemand hier aan diepe inzichten.quote:Op zondag 13 mei 2012 19:56 schreef eefje801 het volgende:
Gewoon eerder afkappen na eerste dates, is mijn conclusie nu, als het niet lekker loopt.
Dat ligt heel erg aan de persoon. Met mijn huidige vriendin vallen ook wel eens stiltes maar die ervaar ik toch altijd als ongemakkelijk ook al klikt het verder enorm. Ik kan gewoon niet goed tegen stiltes.quote:Op maandag 14 mei 2012 09:14 schreef Simonepone het volgende:
Als je allebei geen grote prater bent dan is het juist heerlijk om tijdens je (eerste) een stilte te laten vallen, als het geen ongemakkelijke stilte is betekend dat dat er een klik is. Blijven praten kan ook leuk zijn mits het niet geforceerd hoeft.
Vind ik niet ligt eraan wat voor stilte dudequote:Op maandag 14 mei 2012 09:17 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Dat ligt heel erg aan de persoon. Met mijn huidige vriendin vallen ook wel eens stiltes maar die ervaar ik toch altijd als ongemakkelijk ook al klikt het verder enorm. Ik kan gewoon niet goed tegen stiltes.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |