abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 11 mei 2012 @ 17:07:56 #1
291107 joppie_saus
FootballCulture
pi_111426315
Welkom in het topic speciaal voor studentchauffeurs!

_________________________________________________________________________________________________

Belangrijke regels voordat je post in dit topic!

-Noem geen (klant)namen, adressen, telefoonnummers, etc.!
Klantnamen zijn in dit geval de namen van de leasemaatschappijen en bedrijven waar wij de auto's brengen.
-Bij het plaatsen van foto's van auto's, wis dan het kenteken en enig ander dat gelinkt kan worden aan de klant uit met behulp van Paint o.i.d.
-Kijk uit met wat je zegt over klanten!
-Bedenk bij het posten van wat dan ook, dat Easyway zelf waarschijnlijk wel op de hoogte is van dit forum en dat je door vermelding van auto en overige ritinfo wellicht wel makkelijk te traceren bent.

Redenen en gedachten achter deze regels zijn te vinden in de post van zondag 20 februari 2011 22:04 uur..
_________________________________________________________________________________________________

Wat is het?
Studentchauffeurs zijn -hoe kan het anders- studenten die -hoe kan het nogmaals anders- chauffeursdiensten uitvoeren. We maken onderscheid tussen twee functies: de hiker en de privéchauffeur. Gezien de meeste studentchauffeurs op dit forum voor EasyWay b.v. werken, is het topic ook wat toegespitst op dit chauffeursbedrijf.

Hiker
Als hiker transporteer je in opdracht van opdrachtgevers, lege auto's van en naar hun klanten. Opdrachtgevers zijn voornamelijk leasemaatschappijen, auto-importeurs en autoverhuurbedrijven. Een leuke en afwisselende job met een grote mate van zelfstandigheid en vrijheid. Je bent werkzaam vanuit je eigen woonplaats en je werkterrein is heel Nederland. Het werk is uitsluitend op werkdagen, niet in het weekend.
Bron: www.easyway.nl

Privéchauffeur
Als privé-chauffeur rijd je relaties in hun eigen, meestal zeer luxe auto, naar de diverse bestemmingen in het hele land of zelfs daarbuiten. Dit geeft hen de mogelijkheid om door te werken terwijl jij de zorg draagt voor een veilige reis van A naar B. De ritopdrachten zijn zeer divers en afhankelijk van het programma van de meneer of mevrouw achterin. Voorbeelden zijn: diverse bestemmingen door het hele land, woon- werkverkeer projecten, thuisbrengdiensten etc. Het is een zeer dienstverlenende functie waarbij er een groot beroep gedaan wordt op je verantwoordelijkheidsgevoel en flexibiliteit.

In deze functie sta je vaak in contact met directeuren en managers van bedrijven. Een uitstekende beheersing van de Nederlandse taal, goede rijvaardigheid, een goede representatie en correcte omgangsvormen zijn aspecten die wij als vanzelfsprekend achten.
Bron: www.easyway.nl

Waarom studenten?
Studenten zijn jong, en dus goedkoop. Daarnaast heeft de student een OV kaart waarmee hij (doordeweeks) gratis kan reizen. Dit scheelt een hoop OV kosten, waardoor de chauffeursdienst goedkoper kan worden uitgevoerd. Studenten zijn ook erg flexibel, waardoor ze makkelijk en vaak in te zetten zijn.

Sollicitatieprocedure
In de voorgaande topics werd vaak de vraag gesteld hoe het solliciteren in zijn werk gaat. Dit gaat bij EasyWay als volgt. Op de website vul je een sollicitatieformulier in. Je krijgt dan een bericht dat je op de wachtlijst staat en dat er contact met je zal worden opgenomen. Het is niet precies te zeggen hoe lang dat duurt. Bij de een duurt het een week, bij de ander twee maanden. Het hangt veelal van de periode af dat je solliciteert. Met het begin van het studiejaar heb je de meeste kans. Als je teruggebeld bent om een afspraak te maken voor een sollicitatiegesprek, moet je éénmalig naar het hoofdkantoor in Breda komen. Nette kleding daarbij is wel een pre (een compleet pakt is ook overdreven, maar zorg in ieder geval voor een pantalon en net shirt). Na een kort gesprek moet je een rijtest ondergaan en krijg je een uitgebreide instructie. Meer info, hier. Na je sollicitatie, die in totaal zo'n 3 uur duurt, krijg je na een paar dagen een inlogcode voor de chauffeurssite. Daar kun je per dag opgeven of je wilt en kunt werken. Daarnaast kun je nog een opmerking plaatsen als je bijvoorbeeld vanuit een andere stad wilt werken. Meestal is het zo dat als je teruggebeld wordt, je eigenlijk al aangenomen bent. Of je moet je eerste indruk en rijtest wel heel erg verpesten. Het sollicitatieformulier vind je hier.

Kledingvoorschriften
Easyway heeft een vrij streng kledingbeleid. Dit betekent dat je je zou moeten kleden in overhemd en pantalon, met daaronder nette schoenen. Hikers houden zich hier echter niet altijd aan, want ze vinden een pantalon vaak overdreven. Wij adviseren je gewoon aan de regels van Easyway te houden!

FAQ: Veel gestelde vragen
Omdat het merendeel van de posters in dit topic werkt voor Easyway BV uit Breda, zijn de antwoorden gerelateerd aan dit bedrijf. Waar Easyway staat, kan natuurlijk ook bijvoorbeeld Autoreset of een andere opdrachtgever gelezen worden.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Tips-on-the-road
Mensen die uit het oosten des lands komen en de A1 pakken om daarna de A28 opgaan hebben vaak last van file bij die oprit bij Amersfoort. Als je bij die afslag nou doorrijdt naar Amersfoort Noord, daar erafgaat en weer teruggaat over de A1, dan pak je dat knooppunt van de andere kant. Nergens een file te bekennen, je kunt heerlijk doorkarren. Kreeg die tip laatst van m'n oom, dat ik daar zelf nog nooit op was gekomen. (thanks to Jorian29)

OV tips 'n tricks
Na een korte carrière toch maar besloten dit deel weg te laten vanwege geheimhoudingsregels met betrekking tot klanten. Mocht je niet uit je OV planning komen, kun je het wellicht wat verbloemd vragen, of via PM/DM.

Filmpjes
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
EasyWay b.v.
Website: www.easyway.nl
Login: www.easyway.nl/login
Aantal chauffeurs: 1500 (per 19 september 2011)
Salaris: (>23) ¤9,61 en meer
Hikers: ja
Privéchauffeur: ja
Minimaal aantaal jaar rijbewijs hiking en privéchauffeur: 6 respectievelijk 24 maanden.
Minimale leeftijd: 18
OV verplicht: Ja; week-OV
Flexibiliteit o.b.v. online beschikbaarheid
Overige eisen: Nette kleding (d.w.z. pantalon en overhemd) voor hikers en een compleet kostuum voor privéchauffeurs

Autoreset BV
Website: www.autoreset.nl
Login: http://www.autoreset.nl/aj-login.php
Aantal chauffeurs: rond de 2000, waarvan ongeveer een kwart studenten
Salaris: 19-21 jaar ¤6,08, 22 jaar ¤7,12, 23+ jaar ¤8,22
Hikers: ja
Privéchauffeur: ja
Minimaal aantaal jaar rijbewijs hiking en privéchauffeur: 1 jaar
Minimale leeftijd: 19
OV verplicht: Ja; week-OV
Flexibiliteit o.b.v. online beschikbaarheid
Uitbetaling: wekelijks op vrijdag
Kleding: Representatief, d.w.z. donkere (spijker)broek en hemd. In de zomer zijn nette polo's ook toegestaan. Verboden zijn petjes, korte broeken en open schoenen

Overige chauffeursdiensten:
SPOILER
Chauffeurs die we regelmatig terugzien in dit topic:
Als vaste bezoekers meer dan 90 dagen niet meer actief zijn in dit topic worden ze uit de OP verwijderd.

Hikers
About2Break1, hiker regio Rotterdam
BAC92, hiker regio Rotterdam
CvHof, hiker regio Amsterdam/Utrecht
dery1990, hiker regio Leeuwarden
Enpe, hiker regio Eindhoven
Fireblast, hiker regio Leiden
Fleauris, hiker regio Rotterdam
Hojdhopper,hiker regio Utrecht
guru033, hiker regio Utrecht
irritatie100, hiker regio Rotterdam
Jieuwst, hiker regio Nijmegen (Autoreset)
joppie_saus, hiker regio Groningen
Kevindinhinho, hiker regio Zwolle
Lekiamh, hiker regio Den Haag
LeTourdeFrance, hiker regio Groningen
MageTwan, hiker regio Den Bosch/Eindhoven
Misterx333, hiker regio Rotterdam
MuurStraat, Athlon hiker regio Nijmegen
Neerlands_Trots, hiker regio Utrecht (Autoreset)
Obama, hiker regio Amsterdam
Panthera, hiker regio Ede/Arnhem
Pizzabodem, hiker regio Utrecht (Autoreset)
RangeRover, hiker regio Leiden
Riddah, hiker regio Apeldoorn
RTS91, hiker regio Groningen
Rubenr3, hiker regio Leeuwarden
Sobajo, hiker regio Eindhoven
S-RS, hiker regio Zwolle
Stibba, hiker regio Rotterdam
-tape-, hiker regio Alkmaar (Autoreset)
tw4n, hiker regio Nijmegen
verse_vis, hiker regio Rotterdam
Viezze, hiker regio Groningen
Zuunigerd, hiker regio Zwolle
ikveranderhemniet, hiker regio Utrecht en Leiden

Mallet, ex-hiker regio Doetinchem
Jorian29, (tijdelijk) ex-hiker regio Arnhem/Ede
Keuzer, ex-hiker regio Tilburg
Maharbal, ex-hiker regio Leeuwarden
Franknfurter, ex-hiker regio Utrecht

Privéchauffeurs
BetweenTheRays, privéchauffeur regio Amsterdam/Utrecht
invine, privéchauffeur regio Amsterdam
Mothergoose, privéchauffeur regio Maastricht
Thrasyllus, privéchauffeur regio Utrecht/Noord-Holland
DrSnuggle, privéchauffeur regio Arnhem

Voorgaande topics
Een overzicht van alle voorgaande topics is hier terug te vinden.

Deze OP is hier te vinden.
#26 || Luciano da Silva
  vrijdag 11 mei 2012 @ 17:09:25 #2
291107 joppie_saus
FootballCulture
pi_111426363
Laatste posts:

quote:
0s.gif Op vrijdag 11 mei 2012 15:02 schreef joppie_saus het volgende:
Maandag twee ritten: Groningen - Born in een Toyota Verso, en dan Born - Amsterdam in een Alfa Romeo 159 1.9JTDm Sportwagon :)

Moet alleen die laatste wel bellen als ik er bijna ben, en nog in het Engels ook. Dat wordt leuk :')
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 mei 2012 15:04 schreef gehaktstaaf123 het volgende:
Lange ritten en geen vervelende auto's opzich. En relatief weinig OV l, Amsterdam-Groningen. Wel een mooi vol dagje denk ik zo!
quote:
10s.gif Op vrijdag 11 mei 2012 15:08 schreef CaptainCookie het volgende:

[..]

Ja, met die senioren erbij gaat het inderdaad wel wat langzamer :'). Maar ik had nauwelijks geslapen, dus dat kwam eigenlijk wel goed uit.
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 mei 2012 15:12 schreef joppie_saus het volgende:

[..]

Ik had de auto's alleen liever omgewisseld gehad. Dan was ik even via Duitsland gaan knallen met de Alfa.
quote:
1s.gif Op vrijdag 11 mei 2012 15:15 schreef gehaktstaaf123 het volgende:
Je kunt niet alles hebben Joppie. ;)
Tot nog toe heb ik het moeten doen met een trage Vivaro, een trage Astra Ecoflex en een Expert die helemaal niet reed ;).
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 mei 2012 16:09 schreef enpe het volgende:
Maandag eindelijk weer eens tijd om te werken, 2x Mondeo.
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 mei 2012 16:28 schreef joppie_saus het volgende:

[..]

1. Valt wel mee, tien minuutjes lopen naar station Leeuwarden Camminghaburen. Maar een lift is altijd chill.

2. Stuur die foto op naar EW dan,

SPOILER
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 mei 2012 16:44 schreef gehaktstaaf123 het volgende:
@Joppie
Inderdaad, maar vervelend was het zeker niet :) .
Was ook van plan hem in te sturen voor FB, ben benieuwd of hij erdoor komt. Maar kan zo gauw niet vinden waar ik 'm heen moet sturen. Zou je via PB even een mail adresje willen sturen? Of moet ik de foto gewoon zelf uploaden?
quote:
7s.gif Op vrijdag 11 mei 2012 16:49 schreef Dimitri_ het volgende:

[..]

Ik vind de leukste ritten om mensen op te halen bij borrels.. Altijd goed voor de fooien! :)
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 mei 2012 16:53 schreef joppie_saus het volgende:

[..]

Tja, dat snap ik.

Iemand omgeving Breda die niks te doen heeft?

[..]

Gehakt, je krijgt zo DM!
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 mei 2012 17:00 schreef gehaktstaaf123 het volgende:
Thnx Joppie!
Heb 'm verstuurd. Erg benieuwd of deze ook toegelaten wordt op Facebook :) . Op de bus staat geen bedrijfsnaam, maar nog wel andere stickers waaraan hij herkenbaar is. Afwachten dus..
quote:
7s.gif Op vrijdag 11 mei 2012 17:06 schreef Dimitri_ het volgende:

[..]

Ben net voor het weekend te vieren weer naar huis gegaan.. Heb nog zitten denken om terug te gaan naar Breda maargoed. Was al snel opgelost.
#26 || Luciano da Silva
  vrijdag 11 mei 2012 @ 17:09:44 #3
291107 joppie_saus
FootballCulture
pi_111426370
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 mei 2012 17:00 schreef gehaktstaaf123 het volgende:
Thnx Joppie!
Heb 'm verstuurd. Erg benieuwd of deze ook toegelaten wordt op Facebook :) . Op de bus staat geen bedrijfsnaam, maar nog wel andere stickers waaraan hij herkenbaar is. Afwachten dus..
Heb je geen Photoshop ofzo om die weg te werken?
#26 || Luciano da Silva
pi_111426466
Zou een poging kunnen wagen. Maar ben niet echt een held met Photoshop :P . Zal vanavond eens even kijken. Als hij trouwens niet toegelaten wordt door die stickers, zouden ze me hiervoor terug mailen O-) ?
pi_111426856
Maandag niks, maar ik ben ook pas na 10'en beschikbaar. Misschien spoedje dan maar!
  vrijdag 11 mei 2012 @ 17:31:40 #6
291107 joppie_saus
FootballCulture
pi_111427176
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 mei 2012 17:12 schreef gehaktstaaf123 het volgende:
Zou een poging kunnen wagen. Maar ben niet echt een held met Photoshop :P . Zal vanavond eens even kijken. Als hij trouwens niet toegelaten wordt door die stickers, zouden ze me hiervoor terug mailen O-) ?
Dikke kans.

Ik ging net voor de grap uit pure verveling even uitrekenen hoeveel km ik al voor EW had gereden dit jaar alleen. Kom ik uit op 8000 km :')
#26 || Luciano da Silva
pi_111427288
Nou, zojuist mijn paint skills erop los gelaten. Valt niet eens tegen, al was photoshop mooier geworden (behalve als ik het moet doen).
8000km, beste afstand! En maandag mag ja daar zo weer ~600km(?) bij op tellen.
Als vandaag voorspoedig gegaan was, dan had ik nu in 1 week tijd ruim 900km gehad. Ben helaas bij 550 blijven steken :(
pi_111432767
pfff vandaag 6 uur lang moeten rijden in die C5 3.0.. en opzich is het toch wel een prima auto om te pcen hoor. ligt lekker zwaar op de weg, geen 'kutzijwindikwaaivandewegaf' x3 of prius. mja, 11 uur totaal. prima dagje zo
pi_111433256
Was een mooi lang dagje voor je! Lijkt me nog niet zo verkeerd, zo'n C5 3.0. Was het de diesel, of de benzine?
pi_111433282
diesel
  vrijdag 11 mei 2012 @ 20:32:50 #11
353296 DrSnuggle
Jaaa kerel
pi_111435395
Ik vroeg mij af wat de beste Engelse vertaling is van privé chauffeur? Ik zat eerst te denken aan: Private driver, maar dat klinkt alsof je in het leger zit. :')
Misschien dat "Personal driver" of "Personal chauffeur" beter is?
pi_111436251
volgens mij is private driver niet verkeerd. private chauffeur word ook wel gebruikt joa
pi_111436519
Ik vindt private driver ook wel lekker klinken, beetje statig :)
  vrijdag 11 mei 2012 @ 20:55:39 #14
353296 DrSnuggle
Jaaa kerel
pi_111436727
Ik vind het klinken alsof je uit het leger komt: "Private driver, at your service!"
Maar Google geeft bij alle drie de termen ongeveer hetzelfde, dus volgens mij kan het alle drie wel.
pi_111445826
Driver als vertaling voor chauffeur is niet gebruikelijk. Gebruik gewoon private chauffeur als vertaling, zit je altijd goed.

Morgen een shitty bandenwissel maarja uurtje factuurtje zeggen we toch? :') Maandag wel 2 ritten weer gelukkig in een exeo en een polo. Pff heb het wel een beetje gehad met dat OV'en nu ik zoveel werk de laatste tijd...
pi_111457658
Ik kreeg gisteravond rond 18:45 een sms van EW. SPOED: bandenwissel om 18:00u vanuit Drachten of Westereen. Alleen met eigen vervoer. Bel ons als je kunt.
Volgens mij kon ik 18:00u in Drachten echt niet meer redden 8)7 ? Het zou trouwens ook wel schelen als ze zeiden 'Zwaagwesteinde' ipv 'westereen'. Dan weten de werknemers zonder Friese taalkennis ook waar ze het over hebben...
pi_111457817
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 mei 2012 13:55 schreef gehaktstaaf123 het volgende:
Ik kreeg gisteravond rond 18:45 een sms van EW. SPOED: bandenwissel om 18:00u vanuit Drachten of Westereen. Alleen met eigen vervoer. Bel ons als je kunt.
Volgens mij kon ik 18:00u in Drachten echt niet meer redden 8)7 ? Het zou trouwens ook wel schelen als ze zeiden 'Zwaagwesteinde' ipv 'westereen'. Dan weten de werknemers zonder Friese taalkennis ook waar ze het over hebben...
Ik kreeg dat smsje ook, maar dat ging over maandag.
pi_111457912
Begon ik even aan mezelf te twijfelen. Nogmaals gelezen, maar als ze dat er de volgende keer bij zetten. Wel zo handig..
  zaterdag 12 mei 2012 @ 14:14:51 #19
342301 Boterbartje
kwaliteitsuser
pi_111458257
wat wat moet je soms ook internationaal rijden dwz Duitsland België of gaat het ook verder richting Frankrijk etc?
Op 8 september 2013 schreef Yreal het volgende: Boterbartje is een kwaliteitsuser
Op 2 april 2015 17:54 schreef Joosie200 het volgende: The Boterbartje experience™, dat is 100% kwaliteit voor een kleine prijs.
pi_111459311
quote:
7s.gif Op zaterdag 12 mei 2012 14:14 schreef Boterbartje het volgende:
wat wat moet je soms ook internationaal rijden dwz Duitsland België of gaat het ook verder richting Frankrijk etc?
Ik ben een keer op een zaterdag naar Antwerpen geweest om een auto af te leveren, verder een keertje naar Duitsland net over de grens.
pi_111459565
Komt niet vaak voor, 1x retourtje Dusseldorf gehad en ben 1x gebeld om een auto in Luxemburg op te halen maar toen kon ik helaas niet.
pi_111463090
Een buitenland ritje lijkt me ook wel eens gaaf. Op de sollicitatie hadden die lui hele mooie verhalen dat het regelmatig voor komt dat je naar het buitenland moet. Auto's naar Frankrijk en Spanje enzo brengen.... :') Ben ik de enige die een hekel heeft aan die lui van de rijtest? Ze lulden zo ontzettend veel onzin en debiele dingen :')

@Joppie
Moeilijk hè, de juiste OP plaatsen :9
pi_111463587
@S-RS
Jij had de sollicitatie in Breda? Ik moest naar Almere, had daar overigens geen persoon van de rijtesten. Wij waren toen met drie man, en onze directeur (of al niet meer) B. nam onze rijtest af.
Heeft het overigens niet gehad over buitenland, maar zou me zeker wel gaaf lijken! 8-)
pi_111465710
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 mei 2012 16:53 schreef S-RS het volgende:
Een buitenland ritje lijkt me ook wel eens gaaf. Op de sollicitatie hadden die lui hele mooie verhalen dat het regelmatig voor komt dat je naar het buitenland moet. Auto's naar Frankrijk en Spanje enzo brengen.... :') Ben ik de enige die een hekel heeft aan die lui van de rijtest? Ze lulden zo ontzettend veel onzin en debiele dingen :')

@Joppie
Moeilijk hè, de juiste OP plaatsen :9
Die lui van de rijtest zijn inderdaad een stel wijsneuzen die zichzelf wel heel wat vinden. Het enige wat ze doen is de halve middag vollullen met een stel sollicitanten en zich even een rondje laten chauffeuren wat niks voorstelt.
Die van mij deed me denken aan die man die altijd in blik op de weg komt en dan een saai verhaal ophangt over verkeersveiligheid.

Ik wil ook wel eens 'n buitenlandritje. Ik weet wel dat Logicx voor de anwb enzo vervangend vervoer naar vakantiegangers in frankrijk brengt, maar bij hun moet je ook een vrachtwagenrijbewijs hebben....
pi_111466883
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 mei 2012 17:10 schreef gehaktstaaf123 het volgende:
@S-RS
Jij had de sollicitatie in Breda? Ik moest naar Almere, had daar overigens geen persoon van de rijtesten. Wij waren toen met drie man, en onze directeur (of al niet meer) B. nam onze rijtest af.
Heeft het overigens niet gehad over buitenland, maar zou me zeker wel gaaf lijken! 8-)
Huh, Almere? Dat is dan vast nieuw ofzo, ik moest naar Breda ;)
De directeur nam de rijtest af? Bij mij waren dat een twee tal oud politie agenten.

quote:
0s.gif Op zaterdag 12 mei 2012 18:26 schreef maxmin het volgende:

[..]

Die lui van de rijtest zijn inderdaad een stel wijsneuzen die zichzelf wel heel wat vinden. Het enige wat ze doen is de halve middag vollullen met een stel sollicitanten en zich even een rondje laten chauffeuren wat niks voorstelt.
Die van mij deed me denken aan die man die altijd in blik op de weg komt en dan een saai verhaal ophangt over verkeersveiligheid.
Dat dus, ben het helemaal met je eens ^O^
  zaterdag 12 mei 2012 @ 19:21:00 #26
291107 joppie_saus
FootballCulture
pi_111467301
Mijn rijtester was een ex-CBR examinator. Die zat die kerel voor mij vol af te zeiken omdat die met 80 in de bebouwde kom door oranje knalde, maar hij was wel aangenomen vervolgens :')
#26 || Luciano da Silva
pi_111467698
Ik vond die sollicitatie ook maar niets. Alles wat ze me voorhielden heb ik nog nooit meegemaakt. Op een groot parkeerterrein een auto innemen, of zo debiel mogelijk parkeren, naar het buitenland... Al lijkt me dat nog wel super gaaf!

Ik was trouwens in m'n eentje daar in Breda.. Nog meer mensen?
You can have it fast, good and cheap.. but pick only two.
pi_111467767
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 mei 2012 19:30 schreef Kevindinhinho het volgende:
Ik vond die sollicitatie ook maar niets. Alles wat ze me voorhielden heb ik nog nooit meegemaakt. Op een groot parkeerterrein een auto innemen, of zo debiel mogelijk parkeren, naar het buitenland... Al lijkt me dat nog wel super gaaf!

Wij waren toen met zes in Breda. Dat was de dag na jou :7
pi_111467888
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 mei 2012 19:30 schreef Kevindinhinho het volgende:

Ik was ook in m'n eentje, de andere kandidaat kwam niet opdagen. En wat tijdens de sollicitatie verteld is ben ik allang vergeten.
  zaterdag 12 mei 2012 @ 19:42:27 #30
291107 joppie_saus
FootballCulture
pi_111468207
Ze zeiden bij mij ook op de sollicitatie dat je altijd op minder dan een uur OV'en van je eigen woonplaats eindigde. Fuck yeah met mijn enkele ritten Breda/Born/Amsterdam etc. :')
#26 || Luciano da Silva
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')