Hoe oud ben je eigenlijk dat dit een van je sociale hoogtepunten in je leven is?quote:Op vrijdag 11 mei 2012 16:02 schreef Typisch het volgende:
[..]
Ik heb zo'n situatie ook gehad, alleen gingen wij niet op vakantie maar voetbalkamp.
Ik zat in de D1 bij de plaatselijke voetbalvereniging (overigens dat jaar kampioen 1e klasse geworden egen Feyenoord E-top, beste prestatie van mij in mijn carrière) en het was altijd tof. Gewoon een vrienden team geworden enzo, blabla. Maar op een gegeven moment kwam er een heel team van het dorp naast ons, want de leider (en vader van de beste speler, voetbalt nu in Barendrecht 1/2) had ruzie met het bestuur daar. Dus kregen wij er een team bij.
Wij hadden natuurlijk een schijthekel aan het dorp (ja, dat is niet alleen bij steden zo) dus negeerde we ze en waar mogelijk gingen we ze irriteren. Ballen leeg laten lopen, zulke dingen.
Maar wat bleek nu, ze zaten het seizoen erna bij ons in de competitie. Dus de C1 en C2 moesten tegen elkaar.
Dikke ruzie natuurlijk. Zo bleef dat, totdat we op voetbalkamp gingen. Daar is alles goed gekomen en nu spreek ik die gasten nog regelmatig.
Wat voetbal allemaal niet kan doen.
Praat jij respectvol over meisjes met je vrienden?quote:Op vrijdag 11 mei 2012 16:02 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Hoezo? Je wilt toch liever dat een goede maat met je zus heeft dan een of andere geinponem die je niet kent?
Dus dat.quote:Op vrijdag 11 mei 2012 16:04 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Praat jij respectvol over meisjes met je vrienden?
Is niet een van mijn hoogtepunten, maar eenzelfde soort situatie. 2 groepen die samensmelten.quote:Op vrijdag 11 mei 2012 16:04 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Hoe oud ben je eigenlijk dat dit een van je sociale hoogtepunten in je leven is? 2
Ben je stuk ouder dan ik.quote:Op vrijdag 11 mei 2012 16:05 schreef Typisch het volgende:
[..]
Is niet een van mijn hoogtepunten, maar eenzelfde soort situatie.
Ik ben bijna 19.![]()
Ligt eraan wat voor meiden het zijn. Als ze echt leuk zijn wel ja.quote:Op vrijdag 11 mei 2012 16:04 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Praat jij respectvol over meisjes met je vrienden?
Dit. Over domme hoertjes praat je ook niet respectvol.quote:Op vrijdag 11 mei 2012 16:06 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ligt eraan wat voor meiden het zijn. Als ze echt leuk zijn wel ja.
Als het exen zijn is het woord hier ''meid'' of ''dame'' vervangen voor ''hoer'', ''slet'' of ''wijf''.quote:Op vrijdag 11 mei 2012 16:06 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ja oké, maar als het je zus is dan onthoud je echt niet dat soort momenten.quote:Op vrijdag 11 mei 2012 16:06 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Exact.quote:Op vrijdag 11 mei 2012 16:07 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Dit. Over domme hoertjes praat je ook niet respectvol.
Wil je ons iets vertellen smoof?quote:Op vrijdag 11 mei 2012 16:08 schreef Smoofie het volgende:
Het lijkt me wel vreemd als een vriend van je 21 is en je met het zusje gaat van hem van 16.
vreemd? dan had diegene geen ballen meer.quote:Op vrijdag 11 mei 2012 16:08 schreef Smoofie het volgende:
Het lijkt me wel vreemd als een vriend van je 21 is en je met het zusje gaat van hem van 16.
Zou het toch wel vreemd vinden, we zaten vroeger toch vaak te grove grappen te maken over elkaars vriendinnen. Ik denk niet dat ik me helemaal op mijn gemak zou voelen als het dan ook over mijn (hypothetische) zus zou gaan.quote:
Bij ons was het dus zo:quote:Op vrijdag 11 mei 2012 16:08 schreef Smoofie het volgende:
quote:Op vrijdag 11 mei 2012 16:10 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Bij ons was het dus zo:
wij zijn allemaal rond de 15/16/17 en die vriend in kwestie was 15 en zijn zus 18. Heeft er zo'n 16 jarige knul haar helemaal uitgewoont. Hij vertelde het ook gelijk die zelfde avond nog...
Wel baas![]()
En nu nog steeds gewoon vrienden.
Heb je wel een punt. Al moet je 't gewoon accepteren vind ik. Als ze echt gek op elkaar zijn is het goed toch.quote:Op vrijdag 11 mei 2012 16:10 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Zou het toch wel vreemd vinden, we zaten vroeger toch vaak te grove grappen te maken over elkaars vriendinnen. Ik denk niet dat ik me helemaal op mijn gemak zou voelen als het dan ook over mijn (hypothetische) zus zou gaan.
Ik heb met een vriendin van mijn zus gedaan. Sinds dien praten ze nooit meer met elkaar.quote:Op vrijdag 11 mei 2012 16:10 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Bij ons was het dus zo:
wij zijn allemaal rond de 15/16/17 en die vriend in kwestie was 15 en zijn zus 18. Heeft er zo'n 16 jarige knul haar helemaal uitgewoont. Hij vertelde het ook gelijk die zelfde avond nog...
Wel baas![]()
En nu nog steeds gewoon vrienden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |