Bereken in de spoiler je aantrekkelijkheid voor Benzinquote:Op donderdag 10 mei 2012 00:08 schreef twi het volgende:
26 mei in een leuke kroeg in Utrecht, Mick O' Connells ofzo! Lekker centraal, niet haten op de pub-keuze. Als je het beter weet, dan stel je maar wat voor. In Utrecht, dus.
~19.00 t/m laat
Mensen die komen: twi, Myraela, kutkloon7 (debeterebob, je weet dat je het wilt!)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
een nieuw topicquote:
Je bedoeld 0,04?quote:Op vrijdag 11 mei 2012 15:32 schreef rhubarbje het volgende:
whoehoehoe
bijna 0.4 nu!!!
ik wou dat er voor mij ook zo'n formule gemaakt kon worden
maar het maakt me allemaal niets uit hoe veel je geneukt hebt
Mijn ABS functie is ook altijd positiefquote:Op vrijdag 11 mei 2012 15:34 schreef Tangledup het volgende:
BAI (Benzin Approval Index) formule
BAI = Waarde van 0 tot 1
S = Aantal mensen waarmee je seks gehad hebt
Z = Aantal mensen waarmee je gezoend hebt
Bi = Ideale BMI (geschatte waarde ligt op 22)
Bw = Werkelijke BMI (van jezelf)
Li = Ideale leeftijd (volgens peiling mei 2012 is dit 19)
Lw = Werkelijke leeftijd (van jezelf)
BAI = 1 / (S + (0.1 * Z) + ABS(Bw - Bi) + ABS(Lw - Li) + 1)
Je moet nu met 10 verschillende mensen zoenen om de helft waard te zijn en er wordt nu ook rekening met de leeftijd gehouden. Tevens nieuwe naamgeving om verwarring te voorkomen over de betekenis van de formule.
De ABS functie geeft de absolute positieve waarde. Dus ABS(-2) wordt 2. Op deze manier telt elke afwijking mee.
owjaquote:
Heloef, jij bent wel redelijk wat waard of niet?quote:Op vrijdag 11 mei 2012 15:34 schreef heloef het volgende:
Ik wil ook een index.
Maar ik ben een laf sletje.
Als BMI niet werd meegeteld zou ik 0,17 scorenquote:
Ben je zo dik/dun?quote:Op vrijdag 11 mei 2012 15:36 schreef SiIk het volgende:
[..]
Als BMI niet werd meegeteld zou ik 0,17 scorenJammer wel
Ik scoor 3 punten jaquote:
Qua leeftijd zit ik precies goedquote:Op vrijdag 11 mei 2012 15:37 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Ideale BMI en leeftijd zitten bij mij verkeerd om.
En cupmaten.quote:Op vrijdag 11 mei 2012 15:39 schreef SiIk het volgende:
Moet er nog lengte in verwerkt worden? Ik zou zeggen elke cm ook * 0,1 of 0,2 ofzo.
Ik voorspel hyperinflatie op mijn waardequote:Op vrijdag 11 mei 2012 15:39 schreef SiIk het volgende:
Moet er nog lengte in verwerkt worden? Ik zou zeggen elke cm ook * 0,1 of 0,2 ofzo.
quote:Op vrijdag 11 mei 2012 15:39 schreef SiIk het volgende:
Tangledup, you have work to doquote:
En haarlengte!quote:Op vrijdag 11 mei 2012 15:40 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
[..]
Tangledup, you have work to do
Ja ja, dan zijn jullie straks uren bezig om hem uit te rekenenquote:
ik ben gewoon ouder dan de restquote:Op vrijdag 11 mei 2012 15:36 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Ik denk dat je 1 van de grootste sletten van het topic bent
Vergeet schoenmaat, haar en oogkleur nietquote:
Ik kom er niet uitquote:Op vrijdag 11 mei 2012 15:34 schreef Tangledup het volgende:
BAI = Waarde van 0 tot 1
BAI = 1 / (S + (0.1 * Z) + ABS(Bw - Bi) + ABS(Lw - Li) + 1)
Je moet nu met 10 verschillende mensen zoenen om de helft waard te zijn en er wordt nu ook rekening met de leeftijd gehouden. Tevens nieuwe naamgeving om verwarring te voorkomen over de betekenis van de formule.
De ABS functie geeft de absolute positieve waarde. Dus ABS(-2) wordt 2. Op deze manier telt elke afwijking mee.
ik snap het nu nog maar netquote:Op vrijdag 11 mei 2012 15:41 schreef Tangledup het volgende:
[..]
Ja ja, dan zijn jullie straks uren bezig om hem uit te rekenen
doe een gok voor je bmiquote:Op vrijdag 11 mei 2012 15:42 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ik kom er niet uitIk weet mijn BMI niet, en wat wordt precies bedoeld met ideale leeftijd? Ideale leeftijd van wie? Ik en formules
quote:Op vrijdag 11 mei 2012 15:42 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ik kom er niet uitIk weet mijn BMI niet, en wat wordt precies bedoeld met ideale leeftijd? Ideale leeftijd van wie? Ik en formules
Ja zeker.quote:Op vrijdag 11 mei 2012 15:35 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Heloef, jij bent wel redelijk wat waard of niet?
Zeg, wil je me in de min hebben of zoquote:
Laat maar, ik wil mijn pener al niet meer in je verstoppenquote:Op vrijdag 11 mei 2012 15:41 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
ik ben gewoon ouder dan de rest
en dik
Wat is normaal voor BMI?quote:Op vrijdag 11 mei 2012 15:43 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
doe een gok voor je bmi
hoe oud ben je?
hoeveel seks partners en kuspartners? dan rekenen ik het wel uit
En die ene emo van je toen niet? Flikker op manquote:Op vrijdag 11 mei 2012 15:43 schreef heloef het volgende:
[..]
Ja zeker.
Wat niks helemaal niks zegt want ik zou 80 procent van de vrouwen van mijn leeftijd raken als ik de kans kreeg.
Normaal BMI is 19 of 20 denk ikquote:Op vrijdag 11 mei 2012 15:44 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Wat is normaal voor BMI?
37![]()
sekspartners..... ergens rond de 40? zoenpartners......ergens rond de veul meer?![]()
nou dan doen we bmi gewoon 22 of zo? en kussen 90?quote:Op vrijdag 11 mei 2012 15:44 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Wat is normaal voor BMI?
37![]()
sekspartners..... ergens rond de 40? zoenpartners......ergens rond de veul meer?![]()
normaal is tussen de 18 en 25quote:
Die was verliefd dat vond ik lullig.quote:Op vrijdag 11 mei 2012 15:45 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
En die ene emo van je toen niet? Flikker op man
37 is morbide obesitas.quote:Op vrijdag 11 mei 2012 15:44 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Wat is normaal voor BMI?
37![]()
leeftijd schaapquote:
Oh, dat valt nog best meequote:Op vrijdag 11 mei 2012 15:44 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Wat is normaal voor BMI?
37![]()
Vanaf 25 heb je overgewicht, dat ding klopt niet. Ik heb 24,8 trouwens niet 21,8quote:Op vrijdag 11 mei 2012 15:45 schreef kipknots het volgende:
Die BMI meter is kapot. Of ik ben met mijn 85 kilo op 184 obees
Whehe, bmi van 23 te dik noemen.quote:Op vrijdag 11 mei 2012 15:45 schreef Drommeldaris het volgende:
22> is te dik
Te dun weet ik niet zo
Ik heb 21,8
Foutjequote:Op vrijdag 11 mei 2012 15:46 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Whehe, bmi van 23 te dik noemen.
Die BMI calculator gaf bij mij ook het verkeerde nummer. Ging er vanuit dat die bij barrie ook kapot was.quote:
Dus ben je vanaf 25 te dik, niet vanaf 22. Tevens zijn spieren zwaarder dan vet, dus daarom klopt het niet nee want dan zouden gespierde mannen te dik zijn.quote:Op vrijdag 11 mei 2012 15:46 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Vanaf 25 heb je overgewicht, dat ding klopt niet. Ik heb 24,8 trouwens niet 21,8
Oh! Ik ben dus niet dik, ik ben gespierd!quote:Op vrijdag 11 mei 2012 15:48 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Dus ben je vanaf 25 te dik, niet vanaf 22. Tevens zijn spieren zwaarder dan vet, dus daarom klopt het niet nee want dan zouden gespierde mannen te dik zijn.
Ik hecht sowieso niet zoveel waarde aan BMI index dus.
Ik ben heul dun, dus maak BMI maar iets van 18quote:Op vrijdag 11 mei 2012 15:45 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
nou dan doen we bmi gewoon 22 of zo? en kussen 90?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Aut viam inveniam, aut faciam
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
Klopt, het is ook geen goede indicator voor mensen die krachtsport doenquote:Op vrijdag 11 mei 2012 15:48 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Dus ben je vanaf 25 te dik, niet vanaf 22. Tevens zijn spieren zwaarder dan vet, dus daarom klopt het niet nee want dan zouden gespierde mannen te dik zijn.
Ik hecht sowieso niet zoveel waarde aan BMI index dus.
Ik weet niet wat jouw lichaamsbouw is, maar dat kan dus ja.quote:Op vrijdag 11 mei 2012 15:49 schreef Samzz het volgende:
[..]
Oh! Ik ben dus niet dik, ik ben gespierd!
quote:Op vrijdag 11 mei 2012 15:49 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ik ben heul dun, dus maak BMI maar iets van 18En zoenen is vrees ik 100+
ja kak nu moet ik op nieuwSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.He said how many sugars do you like in your tea?
I said forget about the sugar have a spoon full of me,
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
Your job is to feed me, do me and die
Ja dat viel mij ook al op inderdaad.quote:Op vrijdag 11 mei 2012 15:49 schreef debeterebob het volgende:
Hey in die formule wordt het leeftijdsverschil te zwaar meegenomen...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik vrees dat het bij mij vooral vet isquote:Op vrijdag 11 mei 2012 15:50 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Ik weet niet wat jouw lichaamsbouw is, maar dat kan dus ja.
quote:Op vrijdag 11 mei 2012 15:51 schreef SiIk het volgende:
http://bmi.hartstichting.nl/
Deze kijk ik altijd.
quote:
quote:Op vrijdag 11 mei 2012 15:49 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ik ben heul dun, dus maak BMI maar iets van 18En zoenen is vrees ik 100+
oke heb voor zoenen 120 genomen en dan is het 0.014 afegrondSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.He said how many sugars do you like in your tea?
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
Dagelijks. Is heel nuttig ook, gezien het 8 maanden geleden is dat ik voor het laatst op een weegschaal stondquote:Op vrijdag 11 mei 2012 15:51 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Zo lijkt het net alsof je vaak je bmi checkt.
En die 0.014, is dat goed of slecht op de schaal van benzin?quote:Op vrijdag 11 mei 2012 15:52 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
oke heb voor zoenen 120 genomen en dan is het 0.014 afegrond
heel slechtquote:Op vrijdag 11 mei 2012 15:53 schreef Barbusse het volgende:
[..]
En die 0.014, is dat goed of slecht op de schaal van benzin?
Kankerslecht, je bent echt een vieze vuige kankerslet en je zal branden in de hel.quote:Op vrijdag 11 mei 2012 15:53 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ja wat denk je zelfquote:Op vrijdag 11 mei 2012 15:53 schreef Barbusse het volgende:
[..]
De kreeformule zal er wel iets anders uitzienquote:Op vrijdag 11 mei 2012 15:50 schreef screwloose het volgende:
[..]
Ja dat viel mij ook al op inderdaad.
daar moet ook nog C inquote:Op vrijdag 11 mei 2012 15:54 schreef debeterebob het volgende:
[..]
De kreeformule zal er wel iets anders uitzien![]()
En de gewilligheid tot beantwoorden van vragen.quote:Op vrijdag 11 mei 2012 15:54 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
daar moet ook nog C in
de crazy factor
Nee, dit is het jullie-hebben-seks-en-ik-niet-dus-zijn-jullie-allemaal-slettebakken-topic.quote:Op vrijdag 11 mei 2012 15:57 schreef dawg het volgende:
is dit nu sinds gister een pats-hier-met-je-sekspartneraantal-topic geworden?
quote:Op vrijdag 11 mei 2012 15:58 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Nee, dit is het jullie-hebben-seks-en-ik-niet-dus-zijn-jullie-allemaal-slettebakken-topic.
ik snap de behoefte niet om aantallen te vermelden, ergo onzeker.quote:Op vrijdag 11 mei 2012 15:58 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Nee, dit is het jullie-hebben-seks-en-ik-niet-dus-zijn-jullie-allemaal-slettebakken-topic.
Ik was gewoon tè nieuwsgierig naar de Schaal van Benzintmquote:Op vrijdag 11 mei 2012 15:59 schreef dawg het volgende:
[..]
ik snap de behoefte niet om aantallen te vermelden, ergo onzeker.
Ik heb je moeder geneukt. Ik zeg niet hoe vaak want dan ben ik onzeker maar ik wou het even laten weten.quote:Op vrijdag 11 mei 2012 15:59 schreef dawg het volgende:
[..]
Je snapt echt niet waar het over gaat?quote:Op vrijdag 11 mei 2012 15:59 schreef dawg het volgende:
[..]
Fuckquote:Op vrijdag 11 mei 2012 15:49 schreef debeterebob het volgende:
Hey in die formule wordt het leeftijdsverschil te zwaar meegenomen...
Dan moet ik even in de Facebook API duiken.quote:Op vrijdag 11 mei 2012 15:57 schreef Rafeiro het volgende:
Best leuk die neuk formule, maar is er ook een die je targets geeft?
quote:Op vrijdag 11 mei 2012 16:00 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Je snapt echt niet waar het over gaat?
Ik zou dan gaan voor een formule die er uit ziet als:quote:Op vrijdag 11 mei 2012 15:57 schreef Drommeldaris het volgende:
Ik wou mijn eigen index maken maar ik weet niet precies hoe ik de dingen die ik belangrijk vind moet uitdrukken en of ze überhaupt objectief meetbaar zijn
rot op, kutmongool.quote:Op vrijdag 11 mei 2012 16:00 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Ik heb je moeder geneukt. Ik zeg niet hoe vaak want dan ben ik onzeker maar ik wou het even laten weten.
Ik doe daar niet aan meequote:Op vrijdag 11 mei 2012 15:57 schreef dawg het volgende:
is dit nu sinds gister een pats-hier-met-je-sekspartneraantal-topic geworden?
nee, ik ben dom.quote:
Doe niet zo achterlijk dan.quote:Op vrijdag 11 mei 2012 16:02 schreef dawg het volgende:
[..]
nee, ik ben dom.
tuurlijk wel, ik heb het alleen ergens anders over. iets wat me gister en vandaag opvalt.
Ok. Namen en rugnummers dan ook he.quote:Op vrijdag 11 mei 2012 16:02 schreef dawg het volgende:
[..]
nee, ik ben dom.
tuurlijk wel, ik heb het alleen ergens anders over. iets wat me gister en vandaag opvalt.
Ja daar dacht ik eerst ook aan maar dan krijg je iets in de geest vanquote:Op vrijdag 11 mei 2012 16:01 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Ik zou dan gaan voor een formule die er uit ziet als:
1- 1/(f1*a+f2*b+f3*b)
met a,b,c,etc als variabelen. En f1,f2,f3. etc als correctiefactoren.
Dan heb je met 1 de maximale score en met 0 de minimale.
en hoe 'vaag' iemand isquote:Op vrijdag 11 mei 2012 15:57 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
En de gewilligheid tot beantwoorden van vragen.
Beetje scheikunde, komt wel goed.quote:Op vrijdag 11 mei 2012 16:03 schreef kree het volgende:
formules...
Ik ga koken, formule daarvan willen jullie niet weten ;')
ik heb alleen mijn aantal genoemd omdat ik een erg doorsnee dame benquote:Op vrijdag 11 mei 2012 15:59 schreef dawg het volgende:
[..]
Die bedoel ik nou, achterlijk gedrag van jou steeds.quote:Op vrijdag 11 mei 2012 16:04 schreef dawg het volgende:
[..]
begrijp jij eigenlijk wel waar ik het over heb? nee? hou dan je mond gewoon.
ik blijf niet bezigquote:Op vrijdag 11 mei 2012 16:00 schreef Tangledup het volgende:
[..]
Fuck
BAI = Waarde van 0 tot 1
BAI = 1 / (S + (0.1 * Z) + ABS(Bw - Bi) + (0.25 * ABS(Lw - Li)) + 1)
Leeftijdsverschil telt nu minder zwaar mee.
[..]
Dan moet ik even in de Facebook API duiken.
iedereen die niet in jouw straatje post is achterlijk, right. ga koken.quote:Op vrijdag 11 mei 2012 16:05 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Die bedoel ik nou, achterlijk gedrag van jou steeds.
Daar gaat het me niet om, maar dat wil je toch niet horen.quote:Op vrijdag 11 mei 2012 16:06 schreef dawg het volgende:
[..]
iedereen die niet in jouw straatje post is achterlijk, right. ga koken.
en ik hoop dat je niet net als bij kree constant mij gaat zitten quoten en what not.
Mfn is uit haar keuken ontsnapt en amnesty international probeert te vechten voor haar rechten maar de boze mannen willen haar gevangen nemen en vastketenen in de keuken.quote:Op vrijdag 11 mei 2012 16:07 schreef debeterebob het volgende:
Maar waar gaat die 'discussie' nou over?
hier nog een dan:quote:Op vrijdag 11 mei 2012 16:07 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Daar gaat het me niet om, maar dat wil je toch niet horen.
Metje
ge-
steeds om niets, maar oh wee als iemand eens wat terug zegt.
Oh boohoo alsof dat zo ging steeds en hij nooit over mij begon.
Sinds wanneer heb ik rechten?quote:Op vrijdag 11 mei 2012 16:10 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Mfn is uit haar keuken ontsnapt en amnesty international probeert te vechten voor haar rechten maar de boze mannen willen haar gevangen nemen en vastketenen in de keuken.
Doe niet zo achterlijkquote:Op vrijdag 11 mei 2012 16:10 schreef dawg het volgende:
[..]
hier nog een dan:
ik heb niet echt interesse in iemands mening als diegene mij benadert met 'je doet achterlijk' inderdaad.
Ik begon met iets anders als je daar normaal op had gereageerd was het prima geweest.quote:Op vrijdag 11 mei 2012 16:10 schreef dawg het volgende:
[..]
hier nog een dan:
ik heb niet echt interesse in iemands mening als diegene mij benadert met 'je doet achterlijk' inderdaad.
Oooh, cool.quote:Op vrijdag 11 mei 2012 16:11 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Die heb je nog niet, er word voor gevochten
JAAAAquote:Op vrijdag 11 mei 2012 16:12 schreef kree het volgende:
Ok formules geskipped, hmmm eten pic dan maar?
nou, dat is dan lekker hypocriet gezeur van je aangezien jij aan kwam kakken met die smiley in je reactie.quote:Op vrijdag 11 mei 2012 16:11 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Ik begon met iets anders als je daar normaal op had gereageerd was het prima geweest.
Ik ben er nu ook wel klaar mee hoor. Dat is de uiteindelijke versie.quote:
Je mag alleen etenpics doen als er weer gezeken wordt over en weerquote:Op vrijdag 11 mei 2012 16:12 schreef kree het volgende:
Ok formules geskipped, hmmm eten pic dan maar?
doe je het zelf dus weer.quote:Op vrijdag 11 mei 2012 16:11 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Ik begon met iets anders als je daar normaal op had gereageerd was het prima geweest.
Sowieso meteen de helft af doen als onzeker om niets.
Ja klopt, die zie ik vaak in jouw posts als je weer lekker positief binnenkomt hier. Ik dacht je daarmee wel op je gemak te kunnen stellen.quote:Op vrijdag 11 mei 2012 16:13 schreef dawg het volgende:
[..]
nou, dat is dan lekker hypocriet gezeur van je aangezien jij aan kwam kakken met die smiley in je reactie.
ik kwam met mijn muts binnen, zoals ik vrijwel overal op fok doe.quote:Op vrijdag 11 mei 2012 16:14 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Ja klopt, die zie ik vaak in jouw posts als je weer lekker positief binnenkomt hier. Ik dacht je daarmee wel op je gemak te kunnen stellen.
Als ik er niet tegen zou kunnen zou ik nu in een hoekje zitten huilen of mijn vertrek hier door jou aangekondigd hebben.quote:Op vrijdag 11 mei 2012 16:14 schreef dawg het volgende:
[..]
doe je het zelf dus weer.
en men weet onderhand wel hoe ik post. als je er niet tegen kan lees je het toch niet?
ga je ook geen persoonlijke formule voor mij maken?quote:Op vrijdag 11 mei 2012 16:13 schreef Tangledup het volgende:
[..]
Ik ben er nu ook wel klaar mee hoor. Dat is de uiteindelijke versie.
Zo lekker de stad in, wat dingen regelen, eten, vriendin zien.. even geen formules meer
nou, wat zeur je dan?quote:Op vrijdag 11 mei 2012 16:15 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Als ik er niet tegen zou kunnen zou ik nu in een hoekje zitten huilen of mijn vertrek hier door jou aangekondigd hebben.
Niet enkel een weerwoord gegeven hebben.
quote:
Als je zelden tot nooit dequote:Op vrijdag 11 mei 2012 16:15 schreef dawg het volgende:
[..]
ik kwam met mijn muts binnen, zoals ik vrijwel overal op fok doe.
ga je even op iemand anders afreageren. kree of benzin of zo.
probeer hoger te komen op de benzin schaal, dan kun je hem datenquote:Op vrijdag 11 mei 2012 16:17 schreef debeterebob het volgende:
Ik zoek nog een formule om er achter te komen wanneer ik een vriendinnetje krijg
Wanneer je balls of steel hebtquote:Op vrijdag 11 mei 2012 16:17 schreef debeterebob het volgende:
Ik zoek nog een formule om er achter te komen wanneer ik een vriendinnetje krijg
Ik wilde het ook even kwijt.quote:Op vrijdag 11 mei 2012 16:16 schreef dawg het volgende:
[..]
nou, wat zeur je dan?
en kap dan met die smiley, je maakt jezelf er bij mij zo niet geloofwaardiger op. hoeft je niet uit te maken, dat kan ook.wilde het even kwijt.
dan heb je toch om 9 uur gewoon weer honger?quote:Op vrijdag 11 mei 2012 16:17 schreef kree het volgende:
[..]
haha ja honger maar gaat macaroni worden hoor
gezeur over een smiley.quote:Op vrijdag 11 mei 2012 16:17 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Als je zelden tot nooit degebruikt dan prima, I stand corrected als dat het geval is.
Zei trouwens niet dat je metbinnen kwam hoor.
Wat denk je nou dan, dat je hen er bij wil betrekken?
Bierbuik, checkquote:Op vrijdag 11 mei 2012 16:16 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
ga je ook geen persoonlijke formule voor mij maken?
ik hou wel van een bierbuik, weinig ambitie, wat versierskills en euhm
owja geen kinderwensch
en hij moet vooral niet zeiken
quote:Op vrijdag 11 mei 2012 16:18 schreef dawg het volgende:
[..]
gezeur over een smiley.
ik ben er wel klaar mee.
denk het niet, maar mijn ritme is raar effe nu.quote:Op vrijdag 11 mei 2012 16:18 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
dan heb je toch om 9 uur gewoon weer honger?
Das toch nie te vreten men. Dat geluid ook van macaroni als het opscheptquote:Op vrijdag 11 mei 2012 16:17 schreef kree het volgende:
[..]
haha ja honger maar gaat macaroni worden hoor
quote:Op vrijdag 11 mei 2012 16:21 schreef screwloose het volgende:
[..]
Das toch nie te vreten men. Dat geluid ook van macaroni als het opschept
ik heb even teruggelezen want ik vond het dermate onbelangrijk dat ik alweer vergeten was waar dit gedoe om begonnen is.quote:Op vrijdag 11 mei 2012 16:20 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Het ging me niet om die smiley, het ging me over je opmerking die ik toen eerst quotte. Dat je dat met die smiley überhaupt nog serieus nam terwijl ik hem expres zelf gebruikte vind ik dan wel weer knap.
quote:Op vrijdag 11 mei 2012 16:21 schreef screwloose het volgende:
[..]
Das toch nie te vreten men. Dat geluid ook van macaroni als het opschept
Niks mis mee hoor.quote:
Als jij het zelf zo leuk vind om te hakken met die bijl, wat loop je dan te sputteren als ik jou eens ergens op pak? Dat valt me tegen van je.quote:Op vrijdag 11 mei 2012 16:23 schreef dawg het volgende:
[..]
ik heb even teruggelezen want ik vond het dermate onbelangrijk dat ik alweer vergeten was waar dit gedoe om begonnen is.
anyway, ik begrijp de ophef niet. al vind ik het altijd wel leuk even lekker te hakken natuurlijk. met mijn botte bijl.
voor de volgende keer: je hoeft niet te reageren heh?
maar waarom je ritme niet beter maken dan?quote:Op vrijdag 11 mei 2012 16:21 schreef kree het volgende:
[..]
denk het niet, maar mijn ritme is raar effe nu.
Goed eten nu (gehakt en saus had ik al, dus even macaroni koken en de rest erbij en ik eet weer best0
Nee.quote:Op vrijdag 11 mei 2012 16:23 schreef kree het volgende:
[..]
[..]
Niks mis mee hoor.
MFN kom wel bij jou eten dan, ben benieuwd ;P
Ja omdat....quote:Op vrijdag 11 mei 2012 16:24 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
maar waarom je ritme niet beter maken dan?
hoe probeer je het dan? als je nu al staat te koken?quote:Op vrijdag 11 mei 2012 16:25 schreef kree het volgende:
[..]
Ja omdat....
Probeer het wel, maar ik lijk pas wakker te worden tegen 11 uur 's avonds.
ja joh ik kan er helemaal niks mee.quote:
quote:Op vrijdag 11 mei 2012 16:26 schreef screwloose het volgende:
[..]
ja joh ik kan er helemaal niks mee.
Nou ga ik 22:00 uur liggen.quote:Op vrijdag 11 mei 2012 16:25 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
hoe probeer je het dan? als je nu al staat te koken?
zucht. het was toch over en weer elkaar bestoken met smiley's enzo? het is ook nooit goed bij jou heh.quote:Op vrijdag 11 mei 2012 16:24 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Als jij het zelf zo leuk vind om te hakken met die bijl, wat loop je dan te sputteren als ik jou eens ergens op pak? Dat valt me tegen van je.
dan doe je het toch niet goed?quote:Op vrijdag 11 mei 2012 16:27 schreef kree het volgende:
[..]
Nou ga ik 22:00 uur liggen.
En dan is het wakker tot 2:00 en dat herhaald zich.
Ik zie jou met die twinkeloogjes al helemaal verlekkerd kijken naar die pan met pukequote:Op vrijdag 11 mei 2012 16:29 schreef kree het volgende:
hih macaroni is gaar nu de rest vab de shit er maar bij ;P
Weet ik, doe me best maar het lukt nog niet echt helemaal.quote:Op vrijdag 11 mei 2012 16:29 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
dan doe je het toch niet goed?
gewoon blijven doen wat niet werkt is toch niet verbeteren?
Ik zag maar bar weinig smileys van jouw kant toen je echt begon te miepen hoor.quote:Op vrijdag 11 mei 2012 16:28 schreef dawg het volgende:
[..]
zucht. het was toch over en weer elkaar bestoken met smiley's enzo? het is ook nooit goed bij jou heh.
Als het maar smaaktquote:Op vrijdag 11 mei 2012 16:30 schreef screwloose het volgende:
[..]
Ik zie jou met die twinkeloogjes al helemaal verlekkerd kijken naar die pan met puke
Sssst ik moet nog eten.quote:Op vrijdag 11 mei 2012 16:30 schreef screwloose het volgende:
[..]
Ik zie jou met die twinkeloogjes al helemaal verlekkerd kijken naar die pan met puke
ik bedoel, zou je niet wat anders doen dan?quote:Op vrijdag 11 mei 2012 16:30 schreef kree het volgende:
[..]
Weet ik, doe me best maar het lukt nog niet echt helemaal.
hahaquote:Op vrijdag 11 mei 2012 16:30 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Ik zag maar bar weinig smileys van jouw kant toen je echt begon te miepen hoor.![]()
Bij jou is het ook zelden goed.
Sukkkkoltje. Die smileys waren toch obvious men, die gebruik ik nooit als ik serieus ben.quote:Op vrijdag 11 mei 2012 16:32 schreef dawg het volgende:
[..]
haha
ik dacht dat je serieus was. ik was dus mezelf aan het verdedigen tegen jou geageer.
Ik ben mijn eetlust alweer kwijt sinds het woord macaroni..quote:
Ik ga bij 2 vriendinnen eten, want geen zin in zelf kokenquote:
Ik eigenlijk ook.quote:Op vrijdag 11 mei 2012 16:33 schreef screwloose het volgende:
[..]
Ik ben mijn eetlust alweer kwijt sinds het woord macaroni..
quote:Op vrijdag 11 mei 2012 16:33 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Sukkkkoltje. Die smileys waren toch obvious men, die gebruik ik nooit als ik serieus ben.
Lekker puh piemeltje.quote:Op vrijdag 11 mei 2012 16:34 schreef dawg het volgende:
[..]![]()
![]()
ik heb in elk geval weer even gelachen. bedankt, trutje.
Heel stom maar een raam verder open zetten kan al helpen, of een andere hoes, voor een paar dagen iig.. Ik slaap ook voor geen meter en heb nu 2 dagen 4-6 uur geslapen en voel me de koning te rijkquote:Op vrijdag 11 mei 2012 16:27 schreef kree het volgende:
[..]
Nou ga ik 22:00 uur liggen.
En dan is het wakker tot 2:00 en dat herhaald zich.
quote:Op vrijdag 11 mei 2012 16:34 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Lekker puh piemeltje.![]()
En graag gedaan uiteraard.
Get in line gastquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Do what you love, love what you do!
quote:Op vrijdag 11 mei 2012 16:40 schreef kree het volgende:
Hahaha.
Spoiler kijken dan?Awww mmaaan die shit ziet er goor uitSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
"Leuk dat je stevig in je schoenen staat maar ze stinken wel zeg."
ik had het niet over zoenen hoor.quote:Op vrijdag 11 mei 2012 16:37 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Nee, mijn make-up zit er net op en anders smeer je het weer uit.
Waaaaaarom doet hij dat toch elke keer weer.quote:Op vrijdag 11 mei 2012 16:40 schreef screwloose het volgende:
[..]
Awww mmaaan die shit ziet er goor uit![]()
Hahaha.
Spoiler kijken dan?Lekkere bak kots weer hoorSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ha die tip neem ik mee.quote:Op vrijdag 11 mei 2012 16:35 schreef Rafeiro het volgende:
[..]
Heel stom maar een raam verder open zetten kan al helpen, of een andere hoes, voor een paar dagen iig.. Ik slaap ook voor geen meter en heb nu 2 dagen 4-6 uur geslapen en voel me de koning te rijk
Iets anders dan anders doen hielp voor mij iig.
Ik sliep nooit meer dan een uur aaneengesloten en nu 2 nachten goed.
Raam stond altijd op een kier en ik weet niet of dit het was, maar 2 nachten goed slapen
Hahaha.
Spoiler kijken dan?Ik kan niet zeggen dat het er echt lekker uit zietSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En dan toch zo dom zijn om die spoiler te openen hequote:Op vrijdag 11 mei 2012 16:41 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Waaaaaarom doet hij dat toch elke keer weer.
Ok doe me een beter voorbeeld van macaroni en simpel gemaakt?quote:Op vrijdag 11 mei 2012 16:40 schreef screwloose het volgende:
[..]
Awww mmaaan die shit ziet er goor uit![]()
quote:Op vrijdag 11 mei 2012 16:42 schreef Myraela het volgende:
Mijn kat kotste net over het kleed, en dat zag er nog smakelijker uit.
quote:Op vrijdag 11 mei 2012 16:43 schreef kree het volgende:
[..]
Ok doe me een beter voorbeeld van macaroni en simpel gemaakt?
Dit is goed bereid maar zit in een pan daarom lijkt het ranzig, is het niet hoor.
Iets met groenten en zonder zo'n laagjes waterprut.quote:Op vrijdag 11 mei 2012 16:43 schreef kree het volgende:
[..]
Ok doe me een beter voorbeeld van macaroni en simpel gemaakt?
Dit is goed bereid maar zit in een pan daarom lijkt het ranzig, is het niet hoor.
Nee.quote:Op vrijdag 11 mei 2012 16:42 schreef screwloose het volgende:
[..]
En dan toch zo dom zijn om die spoiler te openen he
Will I ever learn..
Jullie doen het zelf hoor.quote:Op vrijdag 11 mei 2012 16:42 schreef screwloose het volgende:
[..]
En dan toch zo dom zijn om die spoiler te openen he
Will I ever learn..
Jaquote:Op vrijdag 11 mei 2012 16:45 schreef Myraela het volgende:
[..]
Dit is het beste wat ik tot nu toe heb gezien.
Zal de volgende keer een foto maken als ik kook.quote:Op vrijdag 11 mei 2012 16:44 schreef kree het volgende:
[..]
Jullie doen het zelf hoor.
Maargoed aangezien ik het meest smerige maak ooit.....
Doe maar eens een pic van jullie creaties dan
Onze macaroni ziet er niet zo uit nee.quote:Op vrijdag 11 mei 2012 16:48 schreef kree het volgende:
Trouwens, komop zeg, jullie hebben nooit zo een pan voor je gezien thuis?
Gewoon simpel macaroni of spaghetti?
Of ben ik hier van een lagere klasse ofzo?
Mijn moeder is ook niet bepaald een keukenprinses maar haar macaroni zag er toch altijd wel beter uit.quote:Op vrijdag 11 mei 2012 16:48 schreef kree het volgende:
Nee dat heb ik thuis nooit voor me gezien, want gelukkig ziet het er nooit zo smerig uit en wij eten ook wel eens gewoon pasta.quote:Op vrijdag 11 mei 2012 16:48 schreef kree het volgende:
Hoe dan?quote:Op vrijdag 11 mei 2012 16:49 schreef Myraela het volgende:
[..]
Onze macaroni ziet er niet zo uit nee.
Screw kookt simpel:quote:Op vrijdag 11 mei 2012 16:44 schreef kree het volgende:
[..]
Jullie doen het zelf hoor.
Maargoed aangezien ik het meest smerige maak ooit.....
Doe maar eens een pic van jullie creaties dan
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.en het zit gewoon in de pan"Leuk dat je stevig in je schoenen staat maar ze stinken wel zeg."
Niet zo, klaar.quote:Op vrijdag 11 mei 2012 16:49 schreef kree het volgende:
[..]
Hoe dan?
Behalve dat er misschien wat meer groente in zat vers?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.He said how many sugars do you like in your tea?
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
Meer groenten doet al een hoop, gehakt normaal gerult en een dikke saus, niet zo'n waterprutje.quote:Op vrijdag 11 mei 2012 16:49 schreef kree het volgende:
[..]
Hoe dan?
Behalve dat er misschien wat meer groente in zat vers?
eugh hoogmoed.quote:Op vrijdag 11 mei 2012 16:49 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Nee dat heb ik thuis nooit voor me gezien, want gelukkig ziet het er nooit zo smerig uit en wij eten ook wel eens gewoon pasta.
ik maak straks wel een pic maar wij eten atlijd veeeel laterquote:Op vrijdag 11 mei 2012 16:51 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Niet zo, klaar.
Niet iedereen maakt elke dag foto's van zijn eten dus je zal geduld moeten hebben voor foto's. Mits men die wil maken.
Hahaha.
Spoiler kijken dan?Zeg, dat rooie knopje tussen die 2 grote?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Das zeker de "eject button"?![]()
Niets hoogmoed, zo ziet het er gewoon uit.quote:Op vrijdag 11 mei 2012 16:52 schreef kree het volgende:
[..]
eugh hoogmoed.
Durf te wedden dat je wat ik nu maak net zo lekker vind als van je moeder.
Tuurlijk ziet het er niet uit in een pan.
Kan het ook op een bord gooien beetje groen erbij sausje blabal en tada ziet er goed uit oor
Smaak gaat het om.
JAjaquote:Op vrijdag 11 mei 2012 16:55 schreef Myraela het volgende:
Begin alsjeblieft niet over smaak, Kree. Want met al jouw `ik flikker gewoon nog meer troep in kant en klare soep` gerechten, weten we al dat je geen sm aak hebt.
HMM ja dat deed ik?quote:Op vrijdag 11 mei 2012 16:56 schreef Kaneelstokje het volgende:
Ik eet nooit macaroni. Liever spaghetti.
Het is simpel kree.
Stap 1: Koop spaghetti, gehakt, saus (kun je eventueel zelf maken in een later stadium), sla en pijnboompitten.
Stap 2: Breng water aan de kook en rooster tegelijk de pijnboompitten.
Stap 3: Stop de spaghetti liefdevol in de pan, hier zit dan al een scheutje olie in.
Stap 4: Bak het rulle gehakt en mieter hier wat kruiden door. Zout, peper, paprika, chili. Terwijl de spaghetti kookt.
Stap 5: Was de sla (rucola) terwijl alles gaat staat te worden.
Stap 6: Gooi de saus erbij, met eventueel extra tomaat of paprika. Laat het warm worden en gooi gedroogde kruiden erbij (basilicum ofzo).
Stap 7: Mieter alles op je bord.
Eventueel kaas.
Waarom ziet het er bij mij dan wel altijd smakelijk uit?quote:Op vrijdag 11 mei 2012 16:59 schreef kree het volgende:
[..]
HMM ja dat deed ik?
Behalve het op een bord gooien dan
nou to be fair kree, jouw voer ziet er wel anders uit dan mijn voerquote:Op vrijdag 11 mei 2012 16:58 schreef kree het volgende:
[..]
JAja
Dat was het makkelijke gedeelte als ik niks had.
't is dat ik jullie hier niet kan uitnodigen om te eten, maar denk dat je nog verbaast zou staan over wat ik wel kan koken.
Geen probleem allemaal, alleen weinig mogelijkheden hier dus ik ga improviseren.
Heej psssssst mfn hihi.quote:Op vrijdag 11 mei 2012 16:54 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Niets hoogmoed, zo ziet het er gewoon uit.
Nee ik durf te wedden dat het niet lekkerder is, want mijn oog wil ook wat qua eten. En ik hou niet van waterige zooi, dus je komt echt niet in de buurt met die prutjes.
Onzin.
Omdat het tijd bespaart. En ik het nog steeds best lekker vind.quote:Op vrijdag 11 mei 2012 17:02 schreef rhubarbje het volgende:
nu op rtl4 maakt jaimy ook pasta
serieus waarom zou je met kant en klare saus koken? ooit
Ik gebruik ook alleen maar spaghettisaus uit een pot.quote:Op vrijdag 11 mei 2012 17:02 schreef rhubarbje het volgende:
Ik wacht op topchef want daar zitten meer faalhazen als mijquote:Op vrijdag 11 mei 2012 17:02 schreef rhubarbje het volgende:
Nee, die letten tenminste nog op de opmaak.quote:Op vrijdag 11 mei 2012 17:04 schreef kree het volgende:
[..]
Ik wacht op topchef want daar zitten meer faalhazen als mij
nee hoor, ik kan zo 4 sauzen noemen die net zo lang duren als een pot opwarmenquote:Op vrijdag 11 mei 2012 17:03 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Omdat het tijd bespaart. En ik het nog steeds best lekker vind.
Zoals ik al zei hou ik niet van waterige meuk dus ik het maakt niets uit of ik het wel of niet kan zien. Lekker zal ik het daarom alleen al niet vinden.quote:Op vrijdag 11 mei 2012 17:02 schreef kree het volgende:
[..]
Heej psssssst mfn hihi.
Misschien moet jij je ogen eens dicht doen en dan proeven.
hihihihi
Wie weet wat je dan nog allemaal te wachten staa.
Ok flauw weer :S
Oja, waar, maar maakt niet uit als ik de enige ben die het zietquote:Op vrijdag 11 mei 2012 17:05 schreef heloef het volgende:
[..]
Nee, die letten tenminste nog op de opmaak.
Maar het is heul niet waterig?quote:Op vrijdag 11 mei 2012 17:06 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Zoals ik al zei hou ik niet van waterige meuk dus ik het maakt niets uit of ik het wel of niet kan zien. Lekker zal ik het daarom alleen al niet vinden.
Verder
Ik ben een en al oor.quote:Op vrijdag 11 mei 2012 17:05 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
nee hoor, ik kan zo 4 sauzen noemen die net zo lang duren als een pot opwarmen
en dat soort dingen vind je alleen lekker tot je er vanaf stapt
post dan geen pic! :pquote:Op vrijdag 11 mei 2012 17:06 schreef kree het volgende:
[..]
Oja, waar, maar maakt niet uit als ik de enige ben die het ziet
ah.nl. Kijk daar. Half uurtje koken en je hebt iets wat te vreten is.quote:Op vrijdag 11 mei 2012 17:01 schreef rhubarbje het volgende:
kree ik weet wel wat simpele gerechtjes die niet mis kunnen gaan voor je? als je dat wil
quote:Op vrijdag 11 mei 2012 16:43 schreef screwloose het volgende:
[..]Je moet je kat ook niet naar kree's vreten laten kijken.
Ja net in de pan maar nu niet meer hoor.quote:
Ook voor mij?quote:Op vrijdag 11 mei 2012 17:01 schreef rhubarbje het volgende:
kree ik weet wel wat simpele gerechtjes die niet mis kunnen gaan voor je? als je dat wil
Ho ho, kijk dan niet in de spoiler....quote:
Dat betekent alleen dat ik het nog ranziger vind dan ik al dacht.quote:Op vrijdag 11 mei 2012 17:09 schreef kree het volgende:
[..]
Ja net in de pan maar nu niet meer hoor.
Vet stolt snel ;')
Enough said.quote:Op vrijdag 11 mei 2012 17:09 schreef kipknots het volgende:
Iemand anders zag de foto ook en vroeg of het een bak kots was.
Ja hoor tips altijd welkomquote:Op vrijdag 11 mei 2012 17:01 schreef rhubarbje het volgende:
De kaas loopt weg?quote:Op vrijdag 11 mei 2012 17:11 schreef magnetronkoffie het volgende:
Ik ga zelf ook effe snel macaroni koken. Heb alleen geen pastasaus, dus dat wordt met alleen maar wat extra kaas.
Effe als tussendoortje want het is crisis in de koelkast hier
Dat zegt ze niet, ze gaf een reactie op jouw opmerking dat jij je eten als enige zou zien.quote:Op vrijdag 11 mei 2012 17:10 schreef kree het volgende:
[..]
Ho ho, kijk dan niet in de spoiler....
Je wilde het wel weten, dus ga nu dan niet zeuren dat ik het poste.
roomsaus:quote:
Nee, heb bijna niks meer in huis. Na het eten ga ik wel even boodschapjes doen.quote:
oeh vet baaaaah zucht snel bmi checken blabla, ik ben toch niet te dik denk!???quote:Op vrijdag 11 mei 2012 17:10 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Dat betekent alleen dat ik het nog ranziger vind dan ik al dacht.
eten waar je dik van word is niet viesquote:Op vrijdag 11 mei 2012 17:14 schreef kree het volgende:
[..]
oeh vet baaaaah zucht snel bmi checken blabla, ik ben toch niet te dik denk!???
Wat moet ik doen, ga maar aan de shakers, he tering 20 kilo afgevallen, ik stop maar weer.
3 weken verder, hmmmm zucht ben weer op mn zelfde gewicht
Wees nou eens tevreden met jezelf dan.
Al dat gezeik wat ik maar niet moet aanhoren van die meiden.
zuuuchgt
Daar mag het bij.quote:Op vrijdag 11 mei 2012 17:14 schreef heloef het volgende:
Er stolt vet? Dat gebeurt alleen als ik de shoarma een laat staan.
Wat the fuck is dat nou weer voor achterlijke opmerking, gestold vet (in pasta) vind ik gewoon vies dat heeft niets met mijn gewicht te maken.quote:Op vrijdag 11 mei 2012 17:14 schreef kree het volgende:
[..]
oeh vet baaaaah zucht snel bmi checken blabla, ik ben toch niet te dik denk!???
Wat moet ik doen, ga maar aan de shakers, he tering 20 kilo afgevallen, ik stop maar weer.
3 weken verder, hmmmm zucht ben weer op mn zelfde gewicht
Wees nou eens tevreden met jezelf dan.
Al dat gezeik wat ik maar niet moet aanhoren van die meiden.
zuuuchgt
Veel te veel werk. Ook makkelijker kan je veel betere shit maken. Die pesto danquote:Op vrijdag 11 mei 2012 17:13 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
roomsaus:
knoflook, uitje fruiten in een lekkere olijfolie
dan eventueel (als je dat lekker vind) spekjes en champignons er bij
spinazie er bij
wat kookroom er op
tadaaaa
of zelf gemaakte pesto:
knoflook, goede olijfolie, pijnboompitjes parmezaan, basilicum en zongedroogde tomaat in de staafmixer
mixen en tadaaaa
of een combi
uitje fruiten, room er op mikken, pesto (die van hier boven) er in, erwtjes er in en beetje extra parmezaan (want nooit genoeg)
of deze:
een witte roux maken (boter, beetje bloem en groetenboulion) prei, worteltjes en erwtjes er in laten koken (of andere groeten die je lekker vind, beetje paprika misschien)
parmezaan (ik ben er nogal gek op) er bij en op smaak brengen met wat kruiden (ik hou wel van een chilivlokje)
macaroni koken en in ovenschaal mikken, saus er op nog wat verschillende soorten kaas er op en even in de oven
nomnom
Bedankt. Ik sla ze op.quote:Op vrijdag 11 mei 2012 17:13 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
roomsaus:
knoflook, uitje fruiten in een lekkere olijfolie
dan eventueel (als je dat lekker vind) spekjes en champignons er bij
spinazie er bij
wat kookroom er op
tadaaaa
of zelf gemaakte pesto:
knoflook, goede olijfolie, pijnboompitjes parmezaan, basilicum en zongedroogde tomaat in de staafmixer
mixen en tadaaaa
of een combi
uitje fruiten, room er op mikken, pesto (die van hier boven) er in, erwtjes er in en beetje extra parmezaan (want nooit genoeg)
of deze:
een witte roux maken (boter, beetje bloem en groetenboulion) prei, worteltjes en erwtjes er in laten koken (of andere groeten die je lekker vind, beetje paprika misschien)
parmezaan (ik ben er nogal gek op) er bij en op smaak brengen met wat kruiden (ik hou wel van een chilivlokje)
macaroni koken en in ovenschaal mikken, saus er op nog wat verschillende soorten kaas er op en even in de oven
nomnom
Mijn koelkast van de afgelopen maanden:quote:Op vrijdag 11 mei 2012 17:13 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Nee, heb bijna niks meer in huis. Na het eten ga ik wel even boodschapjes doen.
En ik heb geen zin in crackers nu, maar wel trek in iets. Zelfs m'n fruit is op
Oh dus ik doe het toch wel goed.quote:
Beetje vet door het eten vind ik wel chil, maar te vet is echt ranzig, net als te veel zout.quote:Op vrijdag 11 mei 2012 17:15 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Wat the fuck is dat nou weer voor achterlijke opmerking, gestold vet (in pasta) vind ik gewoon vies dat heeft niets met mijn gewicht te maken.![]()
![]()
hoe is dit in hemelsnaam te veel werk!!quote:Op vrijdag 11 mei 2012 17:15 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Veel te veel werk. Ook makkelijker kan je veel betere shit maken. Die pesto dan
Dit inderdaad.quote:Op vrijdag 11 mei 2012 17:17 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Beetje vet door het eten vind ik wel chil, maar te vet is echt ranzig, net als te veel zout.
Niet als het gewoon prima smaakt.quote:Op vrijdag 11 mei 2012 17:15 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
eten waar je dik van word is niet vies
stollend vet op je eten wel
Vooral duur ook. Dat bedoelde ik meer.quote:Op vrijdag 11 mei 2012 17:17 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
hoe is dit in hemelsnaam te veel werk!!
vooral die pesto, je hoeft niet eens wat te snijden, gewoon even in de staafmixer
halve minuut later heb je pesto
Impliceer je nu dat ik jojo?quote:Op vrijdag 11 mei 2012 17:17 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Dit inderdaad.
En als ik 20 kilo zou afvallen zou ik bijna dood zijn, alsof ik dat zou willen.Ik doe niet aan jojo-en met shakes en shit.
Ik wil best 10 kilo afvallen.quote:Op vrijdag 11 mei 2012 17:17 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Dit inderdaad.
En als ik 20 kilo zou afvallen zou ik bijna dood zijn, alsof ik dat zou willen.Ik doe niet aan jojo-en met shakes en shit.
Stollend vet mogen wij best smerig vinden, dat jij het lekker vind mag. Maar wij vinden het vies, klaar. Dus wtf spreek je dat tegen.quote:Op vrijdag 11 mei 2012 17:17 schreef kree het volgende:
[..]
Niet als het gewoon prima smaakt.
Bovendien kan ik 20 kilo aankomen en dan zit ik nog op een redelijk gewicht.
Haha ik zit aan de onderkant van de bmi schaal nu denk.
Maar komt omdat ik veel stres heb gehad, 't is dat ik me niet kan wegen maar denk 75 nu?
En dat is te ligt eigenlijk.
dit is toch geen werk!!!quote:Op vrijdag 11 mei 2012 17:16 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Bedankt. Ik sla ze op.
Maar dit klinkt wel als meer werk dan :
Gooi in pan. Wacht tot warm.
Volgende donderdag komt er iemand eten, ik zal er eentje proberen.
[..]
Mijn koelkast van de afgelopen maanden:
Salami, bier, saus.
Genoteerdquote:Op vrijdag 11 mei 2012 17:17 schreef debeterebob het volgende:
Kree, maak anders een keer koude pastasalade
Damn, dat meen je nietquote:Op vrijdag 11 mei 2012 17:15 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Veel te veel werk. Ook makkelijker kan je veel betere shit maken. Die pesto dan
Is voor mij ook te veel werk.quote:Op vrijdag 11 mei 2012 17:16 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Bedankt. Ik sla ze op.
Maar dit klinkt wel als meer werk dan :
Gooi in pan. Wacht tot warm.
Volgende donderdag komt er iemand eten, ik zal er eentje proberen.
[..]
Mijn koelkast van de afgelopen maanden:
Salami, bier, saus.
die pesto blijft weken goedquote:Op vrijdag 11 mei 2012 17:18 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Vooral duur ook. Dat bedoelde ik meer.
"Meer" werk. Niet "veel" werk.quote:Op vrijdag 11 mei 2012 17:18 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
dit is toch geen werk!!!
ik word gek hier
koop je erwtjes en spinazie uit de diepvries dan is het ook alleen er in gooien
champignons heb je ook gesneden voortaan
ui ook al
Gut gut maak je anders effe druk, jullie zien het als stollend vet, ik als een juitje.quote:Op vrijdag 11 mei 2012 17:18 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Stollend vet mogen wij best smerig vinden, dat jij het lekker vind mag. Maar wij vinden het vies, klaar. Dus wtf spreek je dat tegen.
Stoer man.
5% meer en de smaak is 100% beterquote:
Wel een foto schieten dan hequote:Op vrijdag 11 mei 2012 17:21 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Nja ik ga me er ook een keer aan wagen dan.
Ik kan het wel. Doe het alleen als ik visite heb. Voor mezelf doe ik geen moeite.quote:Op vrijdag 11 mei 2012 17:19 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Is voor mij ook te veel werk.
Alleen dat in je koelkast? Had van jou wel wat meer master-chef's verwacht
ow god barbaren!quote:Op vrijdag 11 mei 2012 17:19 schreef Drommeldaris het volgende:
Ik vind het ook teveel werk, gewoon knor wereldgerechten dus
Ik weet waar ik ga eten als ik ooit in Leiden komquote:Op vrijdag 11 mei 2012 17:21 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik kan het wel. Doe het alleen als ik visite heb. Voor mezelf doe ik geen moeite.
Doe eens normaal, ik vind dat gewoon niet lekker smaken klaar.quote:Op vrijdag 11 mei 2012 17:20 schreef kree het volgende:
[..]
Gut gut maak je anders effe druk, jullie zien het als stollend vet, ik als een juitje.
Haha
Ik wil iets maken met rijst, sate en boontjes ofzo. Gewoon van die simpele prut. Moet ik dan de rijst en de boontjes apart koken en de sate in de magnetron?quote:Op vrijdag 11 mei 2012 17:22 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
ow god barbaren!
deze dan: (wel geen pasta maar super simpel en moet mannen aan spreken)
sausje maken van ketjap, sambal en knoflook
kipknotskluif dingen in een ovenschaal, sausje er op en in de oven voor 45 minuten (180 graden)
rijst bij koken en groenten naar keuze (salade of zo uit een zak)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |