Bereken in de spoiler je aantrekkelijkheid voor Benzinquote:Op donderdag 10 mei 2012 00:08 schreef twi het volgende:
26 mei in een leuke kroeg in Utrecht, Mick O' Connells ofzo! Lekker centraal, niet haten op de pub-keuze. Als je het beter weet, dan stel je maar wat voor. In Utrecht, dus.
~19.00 t/m laat
Mensen die komen: twi, Myraela, kutkloon7 (debeterebob, je weet dat je het wilt!)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
een nieuw topicquote:
Je bedoeld 0,04?quote:Op vrijdag 11 mei 2012 15:32 schreef rhubarbje het volgende:
whoehoehoe
bijna 0.4 nu!!!
ik wou dat er voor mij ook zo'n formule gemaakt kon worden
maar het maakt me allemaal niets uit hoe veel je geneukt hebt
Mijn ABS functie is ook altijd positiefquote:Op vrijdag 11 mei 2012 15:34 schreef Tangledup het volgende:
BAI (Benzin Approval Index) formule
BAI = Waarde van 0 tot 1
S = Aantal mensen waarmee je seks gehad hebt
Z = Aantal mensen waarmee je gezoend hebt
Bi = Ideale BMI (geschatte waarde ligt op 22)
Bw = Werkelijke BMI (van jezelf)
Li = Ideale leeftijd (volgens peiling mei 2012 is dit 19)
Lw = Werkelijke leeftijd (van jezelf)
BAI = 1 / (S + (0.1 * Z) + ABS(Bw - Bi) + ABS(Lw - Li) + 1)
Je moet nu met 10 verschillende mensen zoenen om de helft waard te zijn en er wordt nu ook rekening met de leeftijd gehouden. Tevens nieuwe naamgeving om verwarring te voorkomen over de betekenis van de formule.
De ABS functie geeft de absolute positieve waarde. Dus ABS(-2) wordt 2. Op deze manier telt elke afwijking mee.
owjaquote:
Heloef, jij bent wel redelijk wat waard of niet?quote:Op vrijdag 11 mei 2012 15:34 schreef heloef het volgende:
Ik wil ook een index.
Maar ik ben een laf sletje.
Als BMI niet werd meegeteld zou ik 0,17 scorenquote:
Ben je zo dik/dun?quote:Op vrijdag 11 mei 2012 15:36 schreef SiIk het volgende:
[..]
Als BMI niet werd meegeteld zou ik 0,17 scorenJammer wel
Ik scoor 3 punten jaquote:
Qua leeftijd zit ik precies goedquote:Op vrijdag 11 mei 2012 15:37 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Ideale BMI en leeftijd zitten bij mij verkeerd om.
En cupmaten.quote:Op vrijdag 11 mei 2012 15:39 schreef SiIk het volgende:
Moet er nog lengte in verwerkt worden? Ik zou zeggen elke cm ook * 0,1 of 0,2 ofzo.
Ik voorspel hyperinflatie op mijn waardequote:Op vrijdag 11 mei 2012 15:39 schreef SiIk het volgende:
Moet er nog lengte in verwerkt worden? Ik zou zeggen elke cm ook * 0,1 of 0,2 ofzo.
quote:Op vrijdag 11 mei 2012 15:39 schreef SiIk het volgende:
Tangledup, you have work to doquote:
En haarlengte!quote:Op vrijdag 11 mei 2012 15:40 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
[..]
Tangledup, you have work to do
Ja ja, dan zijn jullie straks uren bezig om hem uit te rekenenquote:
ik ben gewoon ouder dan de restquote:Op vrijdag 11 mei 2012 15:36 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Ik denk dat je 1 van de grootste sletten van het topic bent
Vergeet schoenmaat, haar en oogkleur nietquote:
Ik kom er niet uitquote:Op vrijdag 11 mei 2012 15:34 schreef Tangledup het volgende:
BAI (Benzin Approval Index) formule
BAI = Waarde van 0 tot 1
S = Aantal mensen waarmee je seks gehad hebt
Z = Aantal mensen waarmee je gezoend hebt
Bi = Ideale BMI (geschatte waarde ligt op 22)
Bw = Werkelijke BMI (van jezelf)
Li = Ideale leeftijd (volgens peiling mei 2012 is dit 19)
Lw = Werkelijke leeftijd (van jezelf)
BAI = 1 / (S + (0.1 * Z) + ABS(Bw - Bi) + ABS(Lw - Li) + 1)
Je moet nu met 10 verschillende mensen zoenen om de helft waard te zijn en er wordt nu ook rekening met de leeftijd gehouden. Tevens nieuwe naamgeving om verwarring te voorkomen over de betekenis van de formule.
De ABS functie geeft de absolute positieve waarde. Dus ABS(-2) wordt 2. Op deze manier telt elke afwijking mee.
ik snap het nu nog maar netquote:Op vrijdag 11 mei 2012 15:41 schreef Tangledup het volgende:
[..]
Ja ja, dan zijn jullie straks uren bezig om hem uit te rekenen
doe een gok voor je bmiquote:Op vrijdag 11 mei 2012 15:42 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ik kom er niet uitIk weet mijn BMI niet, en wat wordt precies bedoeld met ideale leeftijd? Ideale leeftijd van wie? Ik en formules
quote:Op vrijdag 11 mei 2012 15:42 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ik kom er niet uitIk weet mijn BMI niet, en wat wordt precies bedoeld met ideale leeftijd? Ideale leeftijd van wie? Ik en formules
Ja zeker.quote:Op vrijdag 11 mei 2012 15:35 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Heloef, jij bent wel redelijk wat waard of niet?
Zeg, wil je me in de min hebben of zoquote:
Laat maar, ik wil mijn pener al niet meer in je verstoppenquote:Op vrijdag 11 mei 2012 15:41 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
ik ben gewoon ouder dan de rest
en dik
Wat is normaal voor BMI?quote:Op vrijdag 11 mei 2012 15:43 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
doe een gok voor je bmi
hoe oud ben je?
hoeveel seks partners en kuspartners? dan rekenen ik het wel uit
En die ene emo van je toen niet? Flikker op manquote:Op vrijdag 11 mei 2012 15:43 schreef heloef het volgende:
[..]
Ja zeker.
Wat niks helemaal niks zegt want ik zou 80 procent van de vrouwen van mijn leeftijd raken als ik de kans kreeg.
Normaal BMI is 19 of 20 denk ikquote:Op vrijdag 11 mei 2012 15:44 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Wat is normaal voor BMI?
37![]()
sekspartners..... ergens rond de 40? zoenpartners......ergens rond de veul meer?![]()
nou dan doen we bmi gewoon 22 of zo? en kussen 90?quote:Op vrijdag 11 mei 2012 15:44 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Wat is normaal voor BMI?
37![]()
sekspartners..... ergens rond de 40? zoenpartners......ergens rond de veul meer?![]()
normaal is tussen de 18 en 25quote:
Die was verliefd dat vond ik lullig.quote:Op vrijdag 11 mei 2012 15:45 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
En die ene emo van je toen niet? Flikker op man
37 is morbide obesitas.quote:Op vrijdag 11 mei 2012 15:44 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Wat is normaal voor BMI?
37![]()
leeftijd schaapquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |