Bereken in de spoiler je aantrekkelijkheid voor Benzinquote:Op donderdag 10 mei 2012 00:08 schreef twi het volgende:
26 mei in een leuke kroeg in Utrecht, Mick O' Connells ofzo! Lekker centraal, niet haten op de pub-keuze. Als je het beter weet, dan stel je maar wat voor. In Utrecht, dus.
~19.00 t/m laat
Mensen die komen: twi, Myraela, kutkloon7 (debeterebob, je weet dat je het wilt!)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
een nieuw topicquote:
Je bedoeld 0,04?quote:Op vrijdag 11 mei 2012 15:32 schreef rhubarbje het volgende:
whoehoehoe
bijna 0.4 nu!!!
ik wou dat er voor mij ook zo'n formule gemaakt kon worden
maar het maakt me allemaal niets uit hoe veel je geneukt hebt
Mijn ABS functie is ook altijd positiefquote:Op vrijdag 11 mei 2012 15:34 schreef Tangledup het volgende:
BAI (Benzin Approval Index) formule
BAI = Waarde van 0 tot 1
S = Aantal mensen waarmee je seks gehad hebt
Z = Aantal mensen waarmee je gezoend hebt
Bi = Ideale BMI (geschatte waarde ligt op 22)
Bw = Werkelijke BMI (van jezelf)
Li = Ideale leeftijd (volgens peiling mei 2012 is dit 19)
Lw = Werkelijke leeftijd (van jezelf)
BAI = 1 / (S + (0.1 * Z) + ABS(Bw - Bi) + ABS(Lw - Li) + 1)
Je moet nu met 10 verschillende mensen zoenen om de helft waard te zijn en er wordt nu ook rekening met de leeftijd gehouden. Tevens nieuwe naamgeving om verwarring te voorkomen over de betekenis van de formule.
De ABS functie geeft de absolute positieve waarde. Dus ABS(-2) wordt 2. Op deze manier telt elke afwijking mee.
owjaquote:
Heloef, jij bent wel redelijk wat waard of niet?quote:Op vrijdag 11 mei 2012 15:34 schreef heloef het volgende:
Ik wil ook een index.
Maar ik ben een laf sletje.
Als BMI niet werd meegeteld zou ik 0,17 scorenquote:
Ben je zo dik/dun?quote:Op vrijdag 11 mei 2012 15:36 schreef SiIk het volgende:
[..]
Als BMI niet werd meegeteld zou ik 0,17 scorenJammer wel
Ik scoor 3 punten jaquote:
Qua leeftijd zit ik precies goedquote:Op vrijdag 11 mei 2012 15:37 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Ideale BMI en leeftijd zitten bij mij verkeerd om.
En cupmaten.quote:Op vrijdag 11 mei 2012 15:39 schreef SiIk het volgende:
Moet er nog lengte in verwerkt worden? Ik zou zeggen elke cm ook * 0,1 of 0,2 ofzo.
Ik voorspel hyperinflatie op mijn waardequote:Op vrijdag 11 mei 2012 15:39 schreef SiIk het volgende:
Moet er nog lengte in verwerkt worden? Ik zou zeggen elke cm ook * 0,1 of 0,2 ofzo.
quote:Op vrijdag 11 mei 2012 15:39 schreef SiIk het volgende:
Tangledup, you have work to doquote:
En haarlengte!quote:Op vrijdag 11 mei 2012 15:40 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
[..]
Tangledup, you have work to do
Ja ja, dan zijn jullie straks uren bezig om hem uit te rekenenquote:
ik ben gewoon ouder dan de restquote:Op vrijdag 11 mei 2012 15:36 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Ik denk dat je 1 van de grootste sletten van het topic bent
Vergeet schoenmaat, haar en oogkleur nietquote:
Ik kom er niet uitquote:Op vrijdag 11 mei 2012 15:34 schreef Tangledup het volgende:
BAI = Waarde van 0 tot 1
BAI = 1 / (S + (0.1 * Z) + ABS(Bw - Bi) + ABS(Lw - Li) + 1)
Je moet nu met 10 verschillende mensen zoenen om de helft waard te zijn en er wordt nu ook rekening met de leeftijd gehouden. Tevens nieuwe naamgeving om verwarring te voorkomen over de betekenis van de formule.
De ABS functie geeft de absolute positieve waarde. Dus ABS(-2) wordt 2. Op deze manier telt elke afwijking mee.
ik snap het nu nog maar netquote:Op vrijdag 11 mei 2012 15:41 schreef Tangledup het volgende:
[..]
Ja ja, dan zijn jullie straks uren bezig om hem uit te rekenen
doe een gok voor je bmiquote:Op vrijdag 11 mei 2012 15:42 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ik kom er niet uitIk weet mijn BMI niet, en wat wordt precies bedoeld met ideale leeftijd? Ideale leeftijd van wie? Ik en formules
quote:Op vrijdag 11 mei 2012 15:42 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ik kom er niet uitIk weet mijn BMI niet, en wat wordt precies bedoeld met ideale leeftijd? Ideale leeftijd van wie? Ik en formules
Ja zeker.quote:Op vrijdag 11 mei 2012 15:35 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Heloef, jij bent wel redelijk wat waard of niet?
Zeg, wil je me in de min hebben of zoquote:
Laat maar, ik wil mijn pener al niet meer in je verstoppenquote:Op vrijdag 11 mei 2012 15:41 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
ik ben gewoon ouder dan de rest
en dik
Wat is normaal voor BMI?quote:Op vrijdag 11 mei 2012 15:43 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
doe een gok voor je bmi
hoe oud ben je?
hoeveel seks partners en kuspartners? dan rekenen ik het wel uit
En die ene emo van je toen niet? Flikker op manquote:Op vrijdag 11 mei 2012 15:43 schreef heloef het volgende:
[..]
Ja zeker.
Wat niks helemaal niks zegt want ik zou 80 procent van de vrouwen van mijn leeftijd raken als ik de kans kreeg.
Normaal BMI is 19 of 20 denk ikquote:Op vrijdag 11 mei 2012 15:44 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Wat is normaal voor BMI?
37![]()
sekspartners..... ergens rond de 40? zoenpartners......ergens rond de veul meer?![]()
nou dan doen we bmi gewoon 22 of zo? en kussen 90?quote:Op vrijdag 11 mei 2012 15:44 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Wat is normaal voor BMI?
37![]()
sekspartners..... ergens rond de 40? zoenpartners......ergens rond de veul meer?![]()
normaal is tussen de 18 en 25quote:
Die was verliefd dat vond ik lullig.quote:Op vrijdag 11 mei 2012 15:45 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
En die ene emo van je toen niet? Flikker op man
37 is morbide obesitas.quote:Op vrijdag 11 mei 2012 15:44 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Wat is normaal voor BMI?
37![]()
leeftijd schaapquote:
Oh, dat valt nog best meequote:Op vrijdag 11 mei 2012 15:44 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Wat is normaal voor BMI?
37![]()
Vanaf 25 heb je overgewicht, dat ding klopt niet. Ik heb 24,8 trouwens niet 21,8quote:Op vrijdag 11 mei 2012 15:45 schreef kipknots het volgende:
Die BMI meter is kapot. Of ik ben met mijn 85 kilo op 184 obees
Whehe, bmi van 23 te dik noemen.quote:Op vrijdag 11 mei 2012 15:45 schreef Drommeldaris het volgende:
22> is te dik
Te dun weet ik niet zo
Ik heb 21,8
Foutjequote:Op vrijdag 11 mei 2012 15:46 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Whehe, bmi van 23 te dik noemen.
Die BMI calculator gaf bij mij ook het verkeerde nummer. Ging er vanuit dat die bij barrie ook kapot was.quote:
Dus ben je vanaf 25 te dik, niet vanaf 22. Tevens zijn spieren zwaarder dan vet, dus daarom klopt het niet nee want dan zouden gespierde mannen te dik zijn.quote:Op vrijdag 11 mei 2012 15:46 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Vanaf 25 heb je overgewicht, dat ding klopt niet. Ik heb 24,8 trouwens niet 21,8
Oh! Ik ben dus niet dik, ik ben gespierd!quote:Op vrijdag 11 mei 2012 15:48 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Dus ben je vanaf 25 te dik, niet vanaf 22. Tevens zijn spieren zwaarder dan vet, dus daarom klopt het niet nee want dan zouden gespierde mannen te dik zijn.
Ik hecht sowieso niet zoveel waarde aan BMI index dus.
Ik ben heul dun, dus maak BMI maar iets van 18quote:Op vrijdag 11 mei 2012 15:45 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
nou dan doen we bmi gewoon 22 of zo? en kussen 90?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Aut viam inveniam, aut faciam
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
Klopt, het is ook geen goede indicator voor mensen die krachtsport doenquote:Op vrijdag 11 mei 2012 15:48 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Dus ben je vanaf 25 te dik, niet vanaf 22. Tevens zijn spieren zwaarder dan vet, dus daarom klopt het niet nee want dan zouden gespierde mannen te dik zijn.
Ik hecht sowieso niet zoveel waarde aan BMI index dus.
Ik weet niet wat jouw lichaamsbouw is, maar dat kan dus ja.quote:Op vrijdag 11 mei 2012 15:49 schreef Samzz het volgende:
[..]
Oh! Ik ben dus niet dik, ik ben gespierd!
quote:Op vrijdag 11 mei 2012 15:49 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ik ben heul dun, dus maak BMI maar iets van 18En zoenen is vrees ik 100+
ja kak nu moet ik op nieuwSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.He said how many sugars do you like in your tea?
I said forget about the sugar have a spoon full of me,
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
Your job is to feed me, do me and die
Ja dat viel mij ook al op inderdaad.quote:Op vrijdag 11 mei 2012 15:49 schreef debeterebob het volgende:
Hey in die formule wordt het leeftijdsverschil te zwaar meegenomen...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik vrees dat het bij mij vooral vet isquote:Op vrijdag 11 mei 2012 15:50 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Ik weet niet wat jouw lichaamsbouw is, maar dat kan dus ja.
quote:Op vrijdag 11 mei 2012 15:51 schreef SiIk het volgende:
http://bmi.hartstichting.nl/
Deze kijk ik altijd.
quote:
quote:Op vrijdag 11 mei 2012 15:49 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ik ben heul dun, dus maak BMI maar iets van 18En zoenen is vrees ik 100+
oke heb voor zoenen 120 genomen en dan is het 0.014 afegrondSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.He said how many sugars do you like in your tea?
I said forget about the sugar have a spoon full of me,
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
Your job is to feed me, do me and die
Dagelijks. Is heel nuttig ook, gezien het 8 maanden geleden is dat ik voor het laatst op een weegschaal stondquote:Op vrijdag 11 mei 2012 15:51 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Zo lijkt het net alsof je vaak je bmi checkt.
En die 0.014, is dat goed of slecht op de schaal van benzin?quote:Op vrijdag 11 mei 2012 15:52 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
oke heb voor zoenen 120 genomen en dan is het 0.014 afegrond
heel slechtquote:Op vrijdag 11 mei 2012 15:53 schreef Barbusse het volgende:
[..]
En die 0.014, is dat goed of slecht op de schaal van benzin?
Kankerslecht, je bent echt een vieze vuige kankerslet en je zal branden in de hel.quote:Op vrijdag 11 mei 2012 15:53 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ja wat denk je zelfquote:Op vrijdag 11 mei 2012 15:53 schreef Barbusse het volgende:
[..]
De kreeformule zal er wel iets anders uitzienquote:Op vrijdag 11 mei 2012 15:50 schreef screwloose het volgende:
[..]
Ja dat viel mij ook al op inderdaad.
daar moet ook nog C inquote:Op vrijdag 11 mei 2012 15:54 schreef debeterebob het volgende:
[..]
De kreeformule zal er wel iets anders uitzien![]()
En de gewilligheid tot beantwoorden van vragen.quote:Op vrijdag 11 mei 2012 15:54 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
daar moet ook nog C in
de crazy factor
Nee, dit is het jullie-hebben-seks-en-ik-niet-dus-zijn-jullie-allemaal-slettebakken-topic.quote:Op vrijdag 11 mei 2012 15:57 schreef dawg het volgende:
is dit nu sinds gister een pats-hier-met-je-sekspartneraantal-topic geworden?
quote:Op vrijdag 11 mei 2012 15:58 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Nee, dit is het jullie-hebben-seks-en-ik-niet-dus-zijn-jullie-allemaal-slettebakken-topic.
ik snap de behoefte niet om aantallen te vermelden, ergo onzeker.quote:Op vrijdag 11 mei 2012 15:58 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Nee, dit is het jullie-hebben-seks-en-ik-niet-dus-zijn-jullie-allemaal-slettebakken-topic.
Ik was gewoon tè nieuwsgierig naar de Schaal van Benzintmquote:Op vrijdag 11 mei 2012 15:59 schreef dawg het volgende:
[..]
ik snap de behoefte niet om aantallen te vermelden, ergo onzeker.
Ik heb je moeder geneukt. Ik zeg niet hoe vaak want dan ben ik onzeker maar ik wou het even laten weten.quote:Op vrijdag 11 mei 2012 15:59 schreef dawg het volgende:
[..]
Je snapt echt niet waar het over gaat?quote:Op vrijdag 11 mei 2012 15:59 schreef dawg het volgende:
[..]
Fuckquote:Op vrijdag 11 mei 2012 15:49 schreef debeterebob het volgende:
Hey in die formule wordt het leeftijdsverschil te zwaar meegenomen...
Dan moet ik even in de Facebook API duiken.quote:Op vrijdag 11 mei 2012 15:57 schreef Rafeiro het volgende:
Best leuk die neuk formule, maar is er ook een die je targets geeft?
quote:Op vrijdag 11 mei 2012 16:00 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Je snapt echt niet waar het over gaat?
Ik zou dan gaan voor een formule die er uit ziet als:quote:Op vrijdag 11 mei 2012 15:57 schreef Drommeldaris het volgende:
Ik wou mijn eigen index maken maar ik weet niet precies hoe ik de dingen die ik belangrijk vind moet uitdrukken en of ze überhaupt objectief meetbaar zijn
rot op, kutmongool.quote:Op vrijdag 11 mei 2012 16:00 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Ik heb je moeder geneukt. Ik zeg niet hoe vaak want dan ben ik onzeker maar ik wou het even laten weten.
Ik doe daar niet aan meequote:Op vrijdag 11 mei 2012 15:57 schreef dawg het volgende:
is dit nu sinds gister een pats-hier-met-je-sekspartneraantal-topic geworden?
nee, ik ben dom.quote:
Doe niet zo achterlijk dan.quote:Op vrijdag 11 mei 2012 16:02 schreef dawg het volgende:
[..]
nee, ik ben dom.
tuurlijk wel, ik heb het alleen ergens anders over. iets wat me gister en vandaag opvalt.
Ok. Namen en rugnummers dan ook he.quote:Op vrijdag 11 mei 2012 16:02 schreef dawg het volgende:
[..]
nee, ik ben dom.
tuurlijk wel, ik heb het alleen ergens anders over. iets wat me gister en vandaag opvalt.
Ja daar dacht ik eerst ook aan maar dan krijg je iets in de geest vanquote:Op vrijdag 11 mei 2012 16:01 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Ik zou dan gaan voor een formule die er uit ziet als:
1- 1/(f1*a+f2*b+f3*b)
met a,b,c,etc als variabelen. En f1,f2,f3. etc als correctiefactoren.
Dan heb je met 1 de maximale score en met 0 de minimale.
en hoe 'vaag' iemand isquote:Op vrijdag 11 mei 2012 15:57 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
En de gewilligheid tot beantwoorden van vragen.
Beetje scheikunde, komt wel goed.quote:Op vrijdag 11 mei 2012 16:03 schreef kree het volgende:
formules...
Ik ga koken, formule daarvan willen jullie niet weten ;')
ik heb alleen mijn aantal genoemd omdat ik een erg doorsnee dame benquote:Op vrijdag 11 mei 2012 15:59 schreef dawg het volgende:
[..]
Die bedoel ik nou, achterlijk gedrag van jou steeds.quote:Op vrijdag 11 mei 2012 16:04 schreef dawg het volgende:
[..]
begrijp jij eigenlijk wel waar ik het over heb? nee? hou dan je mond gewoon.
ik blijf niet bezigquote:Op vrijdag 11 mei 2012 16:00 schreef Tangledup het volgende:
[..]
Fuck
BAI = Waarde van 0 tot 1
BAI = 1 / (S + (0.1 * Z) + ABS(Bw - Bi) + (0.25 * ABS(Lw - Li)) + 1)
Leeftijdsverschil telt nu minder zwaar mee.
[..]
Dan moet ik even in de Facebook API duiken.
iedereen die niet in jouw straatje post is achterlijk, right. ga koken.quote:Op vrijdag 11 mei 2012 16:05 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Die bedoel ik nou, achterlijk gedrag van jou steeds.
Daar gaat het me niet om, maar dat wil je toch niet horen.quote:Op vrijdag 11 mei 2012 16:06 schreef dawg het volgende:
[..]
iedereen die niet in jouw straatje post is achterlijk, right. ga koken.
en ik hoop dat je niet net als bij kree constant mij gaat zitten quoten en what not.
Mfn is uit haar keuken ontsnapt en amnesty international probeert te vechten voor haar rechten maar de boze mannen willen haar gevangen nemen en vastketenen in de keuken.quote:Op vrijdag 11 mei 2012 16:07 schreef debeterebob het volgende:
Maar waar gaat die 'discussie' nou over?
hier nog een dan:quote:Op vrijdag 11 mei 2012 16:07 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Daar gaat het me niet om, maar dat wil je toch niet horen.
Metje
ge-
steeds om niets, maar oh wee als iemand eens wat terug zegt.
Oh boohoo alsof dat zo ging steeds en hij nooit over mij begon.
Sinds wanneer heb ik rechten?quote:Op vrijdag 11 mei 2012 16:10 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Mfn is uit haar keuken ontsnapt en amnesty international probeert te vechten voor haar rechten maar de boze mannen willen haar gevangen nemen en vastketenen in de keuken.
Doe niet zo achterlijkquote:Op vrijdag 11 mei 2012 16:10 schreef dawg het volgende:
[..]
hier nog een dan:
ik heb niet echt interesse in iemands mening als diegene mij benadert met 'je doet achterlijk' inderdaad.
Ik begon met iets anders als je daar normaal op had gereageerd was het prima geweest.quote:Op vrijdag 11 mei 2012 16:10 schreef dawg het volgende:
[..]
hier nog een dan:
ik heb niet echt interesse in iemands mening als diegene mij benadert met 'je doet achterlijk' inderdaad.
Oooh, cool.quote:Op vrijdag 11 mei 2012 16:11 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Die heb je nog niet, er word voor gevochten
JAAAAquote:Op vrijdag 11 mei 2012 16:12 schreef kree het volgende:
Ok formules geskipped, hmmm eten pic dan maar?
nou, dat is dan lekker hypocriet gezeur van je aangezien jij aan kwam kakken met die smiley in je reactie.quote:Op vrijdag 11 mei 2012 16:11 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Ik begon met iets anders als je daar normaal op had gereageerd was het prima geweest.
Ik ben er nu ook wel klaar mee hoor. Dat is de uiteindelijke versie.quote:
Je mag alleen etenpics doen als er weer gezeken wordt over en weerquote:Op vrijdag 11 mei 2012 16:12 schreef kree het volgende:
Ok formules geskipped, hmmm eten pic dan maar?
doe je het zelf dus weer.quote:Op vrijdag 11 mei 2012 16:11 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Ik begon met iets anders als je daar normaal op had gereageerd was het prima geweest.
Sowieso meteen de helft af doen als onzeker om niets.
Ja klopt, die zie ik vaak in jouw posts als je weer lekker positief binnenkomt hier. Ik dacht je daarmee wel op je gemak te kunnen stellen.quote:Op vrijdag 11 mei 2012 16:13 schreef dawg het volgende:
[..]
nou, dat is dan lekker hypocriet gezeur van je aangezien jij aan kwam kakken met die smiley in je reactie.
ik kwam met mijn muts binnen, zoals ik vrijwel overal op fok doe.quote:Op vrijdag 11 mei 2012 16:14 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Ja klopt, die zie ik vaak in jouw posts als je weer lekker positief binnenkomt hier. Ik dacht je daarmee wel op je gemak te kunnen stellen.
Als ik er niet tegen zou kunnen zou ik nu in een hoekje zitten huilen of mijn vertrek hier door jou aangekondigd hebben.quote:Op vrijdag 11 mei 2012 16:14 schreef dawg het volgende:
[..]
doe je het zelf dus weer.
en men weet onderhand wel hoe ik post. als je er niet tegen kan lees je het toch niet?
ga je ook geen persoonlijke formule voor mij maken?quote:Op vrijdag 11 mei 2012 16:13 schreef Tangledup het volgende:
[..]
Ik ben er nu ook wel klaar mee hoor. Dat is de uiteindelijke versie.
Zo lekker de stad in, wat dingen regelen, eten, vriendin zien.. even geen formules meer
nou, wat zeur je dan?quote:Op vrijdag 11 mei 2012 16:15 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Als ik er niet tegen zou kunnen zou ik nu in een hoekje zitten huilen of mijn vertrek hier door jou aangekondigd hebben.
Niet enkel een weerwoord gegeven hebben.
quote:
Als je zelden tot nooit dequote:Op vrijdag 11 mei 2012 16:15 schreef dawg het volgende:
[..]
ik kwam met mijn muts binnen, zoals ik vrijwel overal op fok doe.
ga je even op iemand anders afreageren. kree of benzin of zo.
probeer hoger te komen op de benzin schaal, dan kun je hem datenquote:Op vrijdag 11 mei 2012 16:17 schreef debeterebob het volgende:
Ik zoek nog een formule om er achter te komen wanneer ik een vriendinnetje krijg
Wanneer je balls of steel hebtquote:Op vrijdag 11 mei 2012 16:17 schreef debeterebob het volgende:
Ik zoek nog een formule om er achter te komen wanneer ik een vriendinnetje krijg
Ik wilde het ook even kwijt.quote:Op vrijdag 11 mei 2012 16:16 schreef dawg het volgende:
[..]
nou, wat zeur je dan?
en kap dan met die smiley, je maakt jezelf er bij mij zo niet geloofwaardiger op. hoeft je niet uit te maken, dat kan ook.wilde het even kwijt.
dan heb je toch om 9 uur gewoon weer honger?quote:Op vrijdag 11 mei 2012 16:17 schreef kree het volgende:
[..]
haha ja honger maar gaat macaroni worden hoor
gezeur over een smiley.quote:Op vrijdag 11 mei 2012 16:17 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Als je zelden tot nooit degebruikt dan prima, I stand corrected als dat het geval is.
Zei trouwens niet dat je metbinnen kwam hoor.
Wat denk je nou dan, dat je hen er bij wil betrekken?
Bierbuik, checkquote:Op vrijdag 11 mei 2012 16:16 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
ga je ook geen persoonlijke formule voor mij maken?
ik hou wel van een bierbuik, weinig ambitie, wat versierskills en euhm
owja geen kinderwensch
en hij moet vooral niet zeiken
quote:Op vrijdag 11 mei 2012 16:18 schreef dawg het volgende:
[..]
gezeur over een smiley.
ik ben er wel klaar mee.
denk het niet, maar mijn ritme is raar effe nu.quote:Op vrijdag 11 mei 2012 16:18 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
dan heb je toch om 9 uur gewoon weer honger?
Das toch nie te vreten men. Dat geluid ook van macaroni als het opscheptquote:Op vrijdag 11 mei 2012 16:17 schreef kree het volgende:
[..]
haha ja honger maar gaat macaroni worden hoor
quote:Op vrijdag 11 mei 2012 16:21 schreef screwloose het volgende:
[..]
Das toch nie te vreten men. Dat geluid ook van macaroni als het opschept
ik heb even teruggelezen want ik vond het dermate onbelangrijk dat ik alweer vergeten was waar dit gedoe om begonnen is.quote:Op vrijdag 11 mei 2012 16:20 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Het ging me niet om die smiley, het ging me over je opmerking die ik toen eerst quotte. Dat je dat met die smiley überhaupt nog serieus nam terwijl ik hem expres zelf gebruikte vind ik dan wel weer knap.
quote:Op vrijdag 11 mei 2012 16:21 schreef screwloose het volgende:
[..]
Das toch nie te vreten men. Dat geluid ook van macaroni als het opschept
Niks mis mee hoor.quote:
Als jij het zelf zo leuk vind om te hakken met die bijl, wat loop je dan te sputteren als ik jou eens ergens op pak? Dat valt me tegen van je.quote:Op vrijdag 11 mei 2012 16:23 schreef dawg het volgende:
[..]
ik heb even teruggelezen want ik vond het dermate onbelangrijk dat ik alweer vergeten was waar dit gedoe om begonnen is.
anyway, ik begrijp de ophef niet. al vind ik het altijd wel leuk even lekker te hakken natuurlijk. met mijn botte bijl.
voor de volgende keer: je hoeft niet te reageren heh?
maar waarom je ritme niet beter maken dan?quote:Op vrijdag 11 mei 2012 16:21 schreef kree het volgende:
[..]
denk het niet, maar mijn ritme is raar effe nu.
Goed eten nu (gehakt en saus had ik al, dus even macaroni koken en de rest erbij en ik eet weer best0
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |