In rdam zie ik meer negers dan wit, nou en?quote:Op vrijdag 11 mei 2012 15:10 schreef Typisch het volgende:
[..]
De keren dat ik er ben geweest zag ik meer toerist dan Amsterdammer. Leuk man.
Dat zijn inwoners.quote:Op vrijdag 11 mei 2012 15:11 schreef Smoofie het volgende:
[..]
In rdam zie ik meer negers dan wit, nou en?
wat kom je dan steeds doen?quote:Op vrijdag 11 mei 2012 15:09 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Ja sorry, ik kom vaak genoeg in Rotterdam, sowieso 1x per maand wel en het heeft gewoon echt niet mijn voorkeur.
quote:
Ga toch weg man, Amsterdam zit vol met spuuglelijke, dronken engelse wijven.quote:Op vrijdag 11 mei 2012 15:13 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Ik zie liever mooie franse of italiaanse dan negers.
ALleen bij de wallequote:Op vrijdag 11 mei 2012 15:14 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Ga toch weg man, Amsterdam zit vol met spuuglelijke, dronken engelse wijven.
Ik denk het wel. Veel steden zijn gebouwd aan waterwegen of kruispunten van handelswegen. Die zijn vervolgens volgebouwd, er is gesloopt, gegraven, gerenoveerd, gewijzigd etc. Vroeger ging dat natuurlijk ook nog eens veel makkelijker. Zo'n stad is in de loop der tijd volledig gevormd naar de wensen van de bewoners. Bij Almere zul je dat nooit hebben.quote:Op vrijdag 11 mei 2012 15:11 schreef Typisch het volgende:
[..]
Dat is inderdaad in het begin zo, vast kader enzo. Maar in een tijdsspanne van 200 jaar zal er flink op los gebouwd worden daar, dan zie je dat echt niet meer zo goed denk ik. Misschien heeft dat ook wel wat, dan zie je een soort tijdlijn door de stad lopen. Van het oude centrum (strak design dus in dit geval) naar steeds lossere delen. Of lul ik nu poep?
Studeer er en ga er binnenkort maar eens wonen om de reistijd te verkorten. Wat een grafstad. Ongelooflijkquote:Op vrijdag 11 mei 2012 15:15 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Ik heb er even gewoond en kan het alleen maar beamen.
Ik ook niet.quote:Op vrijdag 11 mei 2012 15:16 schreef Typisch het volgende:
Ik heb helemaal geen vrienden buiten regio Rijnmond.
Natuurlijk wel, de buitenwijken zullen toch wel andere stijlen gaan krijgen? Of blijft de zelfde architect over zijn graf regeren straks?quote:Op vrijdag 11 mei 2012 15:15 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ik denk het wel. Veel steden zijn gebouwd aan waterwegen of kruispunten van handelswegen. Die zijn vervolgens volgebouwd, er is gesloopt, gegraven, gerenoveerd, gewijzigd etc. Vroeger ging dat natuurlijk ook nog eens veel makkelijker. Zo'n stad is in de loop der tijd volledig gevormd naar de wensen van de bewoners. Bij Almere zul je dat nooit hebben.
En ik dan?quote:Op vrijdag 11 mei 2012 15:16 schreef Typisch het volgende:
Ik heb helemaal geen vrienden buiten regio Rijnmond.
Wat was ik blij dat ik daar wegging...quote:Op vrijdag 11 mei 2012 15:16 schreef Saind het volgende:
[..]
Studeer er en ga er binnenkort maar eens wonen om de reistijd te verkorten. Wat een grafstad. Ongelooflijk
En FOK! vrienden?quote:Op vrijdag 11 mei 2012 15:18 schreef Cara het volgende:
ga even uit van een basis van 10 goede vrienden. elke 5000 posts een vriend eraf
Geen real life vrienden, teleboks toch.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |