Drank is wel flink goedkoper, maar het bier is ook vooral een stuk lekkerder. Tabak scheelde wel wat geloof ik maar heel minimaal.quote:Op vrijdag 11 mei 2012 12:50 schreef RensAjacied het volgende:
Gewoon zeggen dat de Duitsers er aan komen en dat ze snel al haar geld op moet maken voor de nazi's dat afpakken. Kan je mooi wat ontvangen.
Nee ff serieus, is Duitsland echt zo goedkoper met drank en tabak?
Enige wat in Nederland te drinken is, is naar mijn mening Hertog Jan. Maar die eindeloze discussies leveren nooit wat op.quote:Op vrijdag 11 mei 2012 12:55 schreef Saind het volgende:
[..]
Drank is wel flink goedkoper, maar het bier is ook vooral een stuk lekkerder. Tabak scheelde wel wat geloof ik maar heel minimaal.
Maar heb nu in de kelder een krat Königspilsener, kratje Paulaner en nog 2 kratten Krombacher en dat is toch echt wel wat lekkerder dan Nederlands pils (no offense)
Meh valt allemaal wel weg te douwen maar niet écht lekker. Vind Alfa qua Nederlands bier misschien wel het lekkerst.quote:Op vrijdag 11 mei 2012 12:56 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Enige wat in Nederland te drinken is, is naar mijn mening Hertog Jan. Maar die eindeloze discussies leveren nooit wat op.
Die vind ik ook wel lekker, koop meestal Heineken in die wegwerpflesjes, vind ik handigerquote:Op vrijdag 11 mei 2012 12:56 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Enige wat in Nederland te drinken is, is naar mijn mening Hertog Jan. Maar die eindeloze discussies leveren nooit wat op.
Hertog Jan is ook wel duur vergeleken met de restquote:Op vrijdag 11 mei 2012 12:58 schreef Tarado het volgende:
[..]
Die vind ik ook wel lekker, koop meestal Heineken in die wegwerpflesjes, vind ik handiger
Dankjequote:
Ik krijg zin in bier nu, nog maar even wachtenquote:Op vrijdag 11 mei 2012 12:59 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Hertog Jan is ook wel duur vergeleken met de rest![]()
Heineken drink ik veel omdat al mijn vrienden dat thuis hebben staanEn met het uitgaan krijg je uit de tap ook vaak Heineken. Toch blijft Hertog Jan baas!
LR Cristal (ik weet niet wat Crystal is) is echt niet lekker...quote:Op vrijdag 11 mei 2012 12:58 schreef Geo4kant het volgende:
Bierwij zuipen altijd Crystal in de VIP box. Like a boss.
Krombacher is écht lekker ja.quote:Op vrijdag 11 mei 2012 12:55 schreef Saind het volgende:
[..]
Drank is wel flink goedkoper, maar het bier is ook vooral een stuk lekkerder. Tabak scheelde wel wat geloof ik maar heel minimaal.
Maar heb nu in de kelder een krat Königspilsener, kratje Paulaner en nog 2 kratten Krombacher en dat is toch echt wel wat lekkerder dan Nederlands pils (no offense)
Weet je wie ik echt lekker vind? Écht lekker? John Williams.quote:Op vrijdag 11 mei 2012 13:06 schreef Caland het volgende:
[..]
Krombacher is écht lekker ja.
Drink als ik wil zuipen meestal Heineken, als ik normaal een biertje drink hertog jan. Eerstgenoemde drinkt lekker door, laatstgenoemde heeft de lekkerste smaak maar krijg ik altijd zo snel een 'vol' gevoel van.
Met een beetje curry is alles te vreten.quote:Op vrijdag 11 mei 2012 13:15 schreef Saind het volgende:
[..]
Weet je wie ik echt lekker vind? Écht lekker? John Williams.
Dat wil ik ook nog graag een keer doenquote:Op vrijdag 11 mei 2012 13:23 schreef Cara het volgende:
er stonden een paar meisjes free hugs uit te delen op beursplein is dat niet al 5 jaar oud?
5? 1969 is een jaar of 43 geleden dacht ik zoquote:Op vrijdag 11 mei 2012 13:23 schreef Cara het volgende:
er stonden een paar meisjes free hugs uit te delen op beursplein is dat niet al 5 jaar oud?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |