hoe ging het gesprek?quote:
Traineeships lijken mij vaak al onhaalbaar. Ik durf wel van mezelf te zeggen dat ik echt geen slecht CV heb (buitenlandstage, bestuursjaar), HBO en WO, maar voor alles afgewezen.quote:Op vrijdag 11 mei 2012 15:30 schreef Elvi het volgende:
Ik had woensdag mn groepsinterview en ik vond het zelf heel goed gaan. Helaas dachten zij er anders over en ben ik niet door naar de tweede ronde. Wat voor mij eigenlijk als een verrassing kwam.
Ik heb gevraagd waarom ik niet door was en ze zei dat ik niet als een leider overkwam. Waarop ik weer antwoordde dat het jammer was dat het er dus niet uit kwam omdat ik ook al leiding had gegeven aan een groep vrijwilligers.
Ik heb zelf het idee dat ze meer naar een jonger iemand zochten die ze nog konden trainen. Het ging namelijk om de functie van een Trainee Manager.
Ik heb contact opgenomen met een fabriek waar ik 'vroeger' altijd vakantiewerk heb gedaan als procesoperator.quote:Op vrijdag 11 mei 2012 15:08 schreef Nezhi het volgende:
Als er hier iemand in Noord-Holland woont zouden jullie misschien schoonmaakwerk kunnen doen. Ze zoeken nog veel mensen, niet het meest geweldige baantje maar dan heb je wel een salaris terwijl je zoekt naar een andere baan.
http://www.victoriaschoonmaakbedrijf.nl/
ik werk er nu ook en ik krijg 5,85 bruto per uur en ik maak vakantiehuisjes schoon, maar er zijn ook kantoren enzo.
werk.nl is echt een klote onoverzichtelijke site.quote:Op zaterdag 12 mei 2012 10:10 schreef Kekaa het volgende:
Doet iemand hier ook iets met zijn werkmap @werk.nl Ben er net even aan het kijken en vind het heeeeeeeeeeeeel onoverzichtelijk.
Het enige wat ik doe / deed is mijn solliciatie-overzicht uploaden (want dat moet) en verder niet.quote:Op zaterdag 12 mei 2012 10:10 schreef Kekaa het volgende:
Doet iemand hier ook iets met zijn werkmap @werk.nl Ben er net even aan het kijken en vind het heeeeeeeeeeeeel onoverzichtelijk.
Dat... Meer doe ik er ook niet mee, alleen doe ik dat via Taken. Elke 2 weken staat er een nieuwe taak met sollicitatieactiviteiten doorgeven.quote:Op zaterdag 12 mei 2012 10:34 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Het enige wat ik doe / deed is mijn solliciatie-overzicht uploaden (want dat moet) en verder niet.
Ben jij ondertussen al aan het werk, eigenlijk?quote:Op zaterdag 12 mei 2012 11:07 schreef Renesite het volgende:
Ach, ik moest werkzoekenden in mijn caseload er altijd op wijzen dat zeker te doen![]()
In 6 maanden tijd:quote:Op zaterdag 12 mei 2012 11:08 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Ben jij ondertussen al aan het werk, eigenlijk?
Jeetjequote:Op zaterdag 12 mei 2012 11:10 schreef Renesite het volgende:
[..]
In 6 maanden tijd:
47 brieven
50 daadwerkelijke sollicitaties
2 gesprekken bij een uitzendbureau
1 bij een detachering
3000000 portefeuilles
2 gesprekken bij bedrijven > na het uitzendbureau
4 gesprekken bij bedrijven nav. een sollicitatiebrief
Nou heb ik twee zéér concrete dingen
En ik héb ook nog steeds werk, tot eind juni. Met een beetje goede wil ander werk 1 juni of 1 juli.
Nee, verhuizen liever niet. Heb nog iemand die studeert in mijn woonplaatsquote:Op zaterdag 12 mei 2012 11:11 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Jeetje.
Nou, hopen dat er wat uitrolt.
Ben je niet bereid te verhuizen?.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |