Ik heb hetzelfde verzoek gedaan. Antwoord: Het geld is op.quote:Op maandag 14 mei 2012 16:37 schreef Elvi het volgende:
Ik heb een paar keer tegen haar gezegd dat ik graag wilde werken maar dat ik gewoon wat hulp nodig had. Maar dat begreep ze niet.
Gefeliciteerd! Leuke functie lijkt mequote:Op maandag 14 mei 2012 19:04 schreef Renesite het volgende:
Nope. Welke organisatie zeg ik niet. Maar mijn werk aanvraagbehandelaar
Juridische dienstverlening.quote:Op maandag 14 mei 2012 19:06 schreef Disavowed het volgende:
[..]
Ik heb hetzelfde verzoek gedaan. Antwoord: Het geld is op.
Verder ben ik goed behandeld door het UWV, maar het heeft nog tot niets geleid. Hopelijk kunnen we deze periode snel achter ons laten.
Gelukkig heb ik wel iets tijdelijks in het vooruitzicht.
[..]
Gefeliciteerd! Leuke functie lijkt me. Wat heb je gestudeerd?
Vertel mij watquote:Op maandag 14 mei 2012 19:10 schreef Peter het volgende:
Van het UWV heb ik geeneens een naam van de werkcoach.. Jah 'ewerkcoach' Geautomatiseerd dus.
Ik moet wel aangeven dat ik het automatisch gegenereerde PDF-je heb gelezen en ik moet nu al 4 sollicitaties per 4 weken doorgeven.. Terwijl ik nog niet eens werkloos ben... Je kunt beter pas op de dag dat je werkloos wordt het aanvragen, anders haal je jezelf alleen maar meer werk op de hals.quote:
Bzzzztquote:Op maandag 14 mei 2012 19:13 schreef Peter het volgende:
[..]
Ik moet wel aangeven dat ik het automatisch gegenereerde PDF-je heb gelezen en ik moet nu al 4 sollicitaties per 4 weken doorgeven.. Terwijl ik nog niet eens werkloos ben... Je kunt beter pas op de dag dat je werkloos wordt het aanvragen, anders haal je jezelf alleen maar meer werk op de hals.
Ik heb zelf gevraagd hoe dat zat, maar dat hoefde niet.quote:Op maandag 14 mei 2012 19:13 schreef Peter het volgende:
[..]
Ik moet wel aangeven dat ik het automatisch gegenereerde PDF-je heb gelezen en ik moet nu al 4 sollicitaties per 4 weken doorgeven.. Terwijl ik nog niet eens werkloos ben... Je kunt beter pas op de dag dat je werkloos wordt het aanvragen, anders haal je jezelf alleen maar meer werk op de hals.
Het zou fijn zijn om een keer mn cv te bespreken, kijken wat de mogelijkheden zijn qua omscholing of cursussen. Misschien vacatures of functies waar ik niet aan gedacht heb.quote:Op maandag 14 mei 2012 19:37 schreef LilDutchPrincess het volgende:
Waar wil je hulp mee dan?
Enige wat zij doen is jouw vertellen dat je veeeeeeeeel moet solliciteren en ook onder je niveau, niet kieskeurig zijn dus.
genoeg websites die je kan bekijken, kennissen in je omgeving die even kunnen kijkenquote:Op maandag 14 mei 2012 20:09 schreef Elvi het volgende:
[..]
Het zou fijn zijn om een keer mn cv te bespreken:
Via het UWV geen.quote:kijken wat de mogelijkheden zijn qua omscholing of cursussen.
Solliciteer breed. Jij bent degene die jezelf het beste kentquote:Misschien vacatures of functies waar ik niet aan gedacht heb.
Dit was de HBO versiequote:Op maandag 14 mei 2012 20:38 schreef FerryNL het volgende:
[..]
Oh leuk! Zelf wilde ik dat ook gaan doen, maar was te oud om de opleiding te volgen.
Heb de MBO en HBO versie gedaanquote:Op maandag 14 mei 2012 20:44 schreef FerryNL het volgende:
[..]
Ah toch. Zat er net aan te denken of het niet toevallig een HBO studie was.
Mijn tante heeft omscholing gekregen via het UWVquote:Op maandag 14 mei 2012 20:21 schreef Renesite het volgende:
[..]
genoeg websites die je kan bekijken, kennissen in je omgeving die even kunnen kijken
[..]
Via het UWV geen.
[..]
Solliciteer breed. Jij bent degene die jezelf het beste kent
Ja, pas na ruim een jaar over het algemeen.quote:Op maandag 14 mei 2012 21:15 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Mijn tante heeft omscholing gekregen via het UWVvorig jaar. Is dit al weer veranderd ofzo
Ow ja dat kan, geen idee hoe lang ze werkloos wasquote:Op maandag 14 mei 2012 21:21 schreef Renesite het volgende:
[..]
Ja, pas na ruim een jaar over het algemeen.
Als je iets mankeert waardoor je hetgeen je deed/voor geleerd hebt niet kan doen heb je nog een kansje, verder is het lastig ja.quote:Op maandag 14 mei 2012 21:51 schreef Mint_Clansell het volgende:
Volgens mij kun je de meeste omscholingsprojecten via het UWV wel vergeten, aangezien de pot met geld daar ook aardig leeg is. Als je WW krijgt dan heb je weinig last van ze, maar zorg er iig voor dat je niet de bijstand in moet, want dan kunnen ze heel erg vervelend zijn.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |