Alleen al vanwege zijn instelling moet die boven Cabral staan.quote:Op vrijdag 11 mei 2012 12:48 schreef Das-Phantom het volgende:
[..]
Omdat die kennelijk onomstreden is hier.
Dat is dan weer nonsense.quote:Op vrijdag 11 mei 2012 12:49 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Alleen al vanwege zijn instelling moet die boven Cabral staan.
Nee kloptquote:Op vrijdag 11 mei 2012 12:49 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Vooral geen kleur bekennen op Rotterdam Zuid hequote:Op vrijdag 11 mei 2012 12:49 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Zo'n doorstuurbericht via blackberry volgens mij. Dat er een aanslag komt, heel het land in rep en roer.quote:Op vrijdag 11 mei 2012 12:49 schreef Das-Phantom het volgende:
[..]
Wat is daar precies aan de hand dan?
Ik zit op de Dordtselaan
Alsof Schaken zo'n geweldenaar isquote:Op vrijdag 11 mei 2012 12:47 schreef Das-Phantom het volgende:
[..]
Cabral heeft meer gescoord dan Schaken in minder wedstrijden. Wat loop je nou te zeiken man?
Daarbij heb ik Schaken nog NOOIT een goeie voorzet/assist zien geven.
Een of andere lijpo heeft aangekondigd om daar een bloedbad aan te richtenquote:Op vrijdag 11 mei 2012 12:49 schreef Das-Phantom het volgende:
[..]
Wat is daar precies aan de hand dan?
Ik zit op de Dordtselaan
Cabral?quote:Op vrijdag 11 mei 2012 12:50 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Een of andere lijpo heeft aangekondigd om daar een bloedbad aan te richten
Ik heb liever iemand die wat minder kan voetballen maar wel 100% geeft en wel beter in het team past, dan iemand die blijkbaar heel goed kan voetballen maar alleen maar met zichzelf bezig is en zich maar half inzet.quote:
twitter:Notowicz twitterde op vrijdag 11-05-2012 om 12:53:10RT @SwagTeensOnly: De verwarde man op #zuidplein is Guidetti. Hij weet niet waar hij volgend seizoen speelt. reageer retweet
quote:Op vrijdag 11 mei 2012 12:55 schreef Caland het volgende:
twitter:Notowicz twitterde op vrijdag 11-05-2012 om 12:53:10RT @SwagTeensOnly: De verwarde man op #zuidplein is Mertens. Hij weet niet waar de huldiging voor het door PSV behaalde kampioenschap plaats gaat vinden. reageer retweet
De best renderende speler past het beste in het team. Uiteindelijk.quote:Op vrijdag 11 mei 2012 12:54 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Ik heb liever iemand die wat minder kan voetballen maar wel 100% geeft en wel beter in het team past, dan iemand die blijkbaar heel goed kan voetballen maar alleen maar met zichzelf bezig is en zich maar half inzet.
Net gezien. Erger me altijd zo kapot aan die Joep Schreuder.quote:Op vrijdag 11 mei 2012 13:01 schreef Paul-89 het volgende:
http://nos.nl/video/371847-volledig-interview-clasie.html
Dag meneer de voorzitter.quote:Op vrijdag 11 mei 2012 13:01 schreef Caland het volgende:
[..]
Net gezien. Erger me altijd zo kapot aan die Joep Schreuder.
Ik denk eerlijk gezegd niet dat hij nog naar een andere club zal gaan. Nog 2 jaartjes Feyenoord en dan stoppen met betaald voetbal. Hij heeft ook nog z'n voetbalschool toch?quote:Op vrijdag 11 mei 2012 12:59 schreef Das-Phantom het volgende:
Vraag me wel eens af wat zo'n Schaken na Feijenoord gaat doen. Je ziet hem toch niet bij Nec een bepalende speler worden of zo![]()
Van welk geld?quote:Op vrijdag 11 mei 2012 13:02 schreef Das-Phantom het volgende:
Bassie Dost naar Wolfsburg voor 6.5...
Iemand nog spijt dat wij hem niet gepakt hebben vorig jaar??
Absoluut niet.quote:Op vrijdag 11 mei 2012 13:02 schreef Das-Phantom het volgende:
Bassie Dost naar Wolfsburg voor 6.5...
Iemand nog spijt dat wij hem niet gepakt hebben vorig jaar??
Die hebben genoeg centjes.quote:Op vrijdag 11 mei 2012 13:18 schreef Hamilcar het volgende:
Wolfsburg, what the fuck. Waarom wil je in godsnaam naar Wolfsburg? Die club staat op het punt om boem te doen dankzij de prestaties van de TD en trainer.
Ditquote:Op vrijdag 11 mei 2012 13:04 schreef Roffamannetje het volgende:
Alsof hij er hier ook 30 had gemaakt met voorzetten van Schaken en Cabral
Goede sponsor en betalen goed.quote:Op vrijdag 11 mei 2012 13:18 schreef Hamilcar het volgende:
Wolfsburg, what the fuck. Waarom wil je in godsnaam naar Wolfsburg? Die club staat op het punt om boem te doen dankzij de prestaties van de TD en trainer.
Ik ben dit jaar bij Schalke-Wolfsburg geweest. Schalke won 4-0 en dat Wolfsburg is nooit beter dan Heerenveen.quote:Op vrijdag 11 mei 2012 13:24 schreef Cara het volgende:
Hebben ze bij Wolfsburg ook een Narsingh dan? Zo niet, ik wens hem veel succes.
quote:Op vrijdag 11 mei 2012 13:32 schreef TheFastOne het volgende:
[..]
Ik ben dit jaar bij Schalke-Wolfsburg geweest. Schalke won 4-0 en dat Wolfsburg is nooit beter dan Heerenveen.
Ik ben dit jaar bij Groningen - Feyenoord geweest. Groningen won met 6-0 dus dat Feyenoord is nooit beter dan Vitesse.quote:Op vrijdag 11 mei 2012 13:32 schreef TheFastOne het volgende:
[..]
Ik ben dit jaar bij Schalke-Wolfsburg geweest. Schalke won 4-0 en dat Wolfsburg is nooit beter dan Heerenveen.
Aah damn, die had ik ookquote:Op vrijdag 11 mei 2012 13:34 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik ben dit jaar bij Groningen - Feyenoord geweest. Groningen won met 6-0 dus dat Feyenoord is nooit beter dan Vitesse.
Mooie redenatie he?
Net nog boodschappen er wezen doen. Geen fuck van gemerkt.quote:Op vrijdag 11 mei 2012 12:50 schreef Typisch het volgende:
[..]
Zo'n doorstuurbericht via blackberry volgens mij. Dat er een aanslag komt, heel het land in rep en roer.
Ik quote ff mezelf om o.us en el Capitano toe te voegen aan de selectiequote:Op vrijdag 11 mei 2012 13:43 schreef DonRaja het volgende:
Mannen, ik heb een team ingeschreven voor 6x6 toernooi van De Feijenoorder. Als iemand nog interesse heeft om de 26e mee te doen, laat het dan ff weten. Ik kan op zich wel genoeg spelers regelen, maar het lijkt me leuk om er met een aantal Fey-fokkers te staan
So far:
o.us
Kapiteintje
Cara
HMF
DonRaja
ik wil eigenlijk kromme derbij, ook al is het geen Feyenoorder. maar dan kan ik elke bal op zn achterhoofd peunen.quote:Op vrijdag 11 mei 2012 14:34 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Ik quote ff mezelf om el Capitano toe te voegen aan de selectie
Ik meld.quote:Op vrijdag 11 mei 2012 13:43 schreef DonRaja het volgende:
Mannen, ik heb een team ingeschreven voor 6x6 toernooi van De Feijenoorder. Als iemand nog interesse heeft om de 26e mee te doen, laat het dan ff weten. Ik kan op zich wel genoeg spelers regelen, maar het lijkt me leuk om er met een aantal Fey-fokkers te staan
So far:
Cara
HMF
DonRaja
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |