nee.quote:
quote:first that octopus was not atacking you was to long under the water two a flower or a stick is not a weapon three you are a noob in this game all the animals can jump do you know that and there are coming monsters at night so build a house
Sorry.quote:Op vrijdag 11 mei 2012 22:41 schreef Berend. het volgende:
[..]
Nou nou, wat zijn we weer aardig. Ik voel me beledigd.![]()
ik mag ergens een netwerk geschikt gaan maken voor voip.., er zijn helaas wat pc's niet direct aangesloten op een patch panel maar gewoon switch -> switch -> switch ideequote:
tis 1 rol van 305meter (1000feet)quote:Op zaterdag 12 mei 2012 00:05 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Ah, dus niet één kabel begrijp ik?
mwha.. maximaal 100meter voor alles t/m 1Gbit,en met 10Gbit is dat "maar" 50meter (maar met cat6a is dat weer opgetrokken naar 100meter)quote:Op zaterdag 12 mei 2012 00:08 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Ah, ik dacht al. Nu heb ik niet héél veel (lees; heel weinig) van mijn opleiding opgestoken, maar het dataverlies van zo'n kabeltje scheen niet mis te zijn.
Ik heb er thuis nu ook 2 switches tussen zitten, Het verschil merk ik wel erg goed als ik bijvoorbeeld aan het downloaden ben met usenet. Zonder switch haal ik 1.9 MB met switch haal ik een magere 800Kbps.quote:Op zaterdag 12 mei 2012 00:13 schreef mschol het volgende:
[..]
mwha.. maximaal 100meter voor alles t/m 1Gbit,en met 10Gbit is dat "maar" 50meter (maar met cat6a is dat weer opgetrokken naar 100meter)
in theorie zou dat betekenen dat ze 10Gbit moeten kunnen gaan draaien als de pc's het aan kunnen
overigens is het verschil tussen 1Gbit en 100Mbit echt bizar groot..
ik heb het thuis op een gegeven moment geupgrade en vroeg mij bij de eerste kopieer actie af waarom ik dat niet veel eerder had gedaan
ik heb een gigabit switch gescoord toen ik hier thuis alles met cat6 aansloot... en dat ging van ~9-10Mbyte/sec naar +/- 90-100 Mbyte/sec, een tienvoud sneller.. dat merk je wel als je bestandjes van 8-10GB verplaatst..quote:Op zaterdag 12 mei 2012 10:16 schreef MineraalWater het volgende:
[..]
Ik heb er thuis nu ook 2 switches tussen zitten, Het verschil merk ik wel erg goed als ik bijvoorbeeld aan het downloaden ben met usenet. Zonder switch haal ik 1.9 MB met switch haal ik een magere 800Kbps.
Die Tweakers zijn de meest kansloze gasten die ik ooit tegen gekomen ben.quote:Op zaterdag 12 mei 2012 13:20 schreef Ame_thyst het volgende:
http://tweakers.net/nieuw(...)-naar-all-stars.html
zoek mijn reactie voor 10 punten. God wat een azijnzeikers daar zeg.
Wel leuk dat die Tweaker nerds altijd zo tegen censuur zijn met hun ACTA protesten maar ondertussen
Assquote:Op zaterdag 12 mei 2012 13:20 schreef Ame_thyst het volgende:
http://tweakers.net/nieuw(...)-naar-all-stars.html
zoek mijn reactie voor 10 punten. God wat een azijnzeikers daar zeg.
Wel leuk dat die Tweaker nerds altijd zo tegen censuur zijn met hun ACTA protesten op hun zolderkamertje maar ondertussen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |