Gefixtquote:Op zondag 13 mei 2012 17:49 schreef Ame_thyst het volgende:
Iets mis met de tekkit server lijkt het.
Duurt 7+ seconden om een chest te openen :S ( alles duurt eigenlijk zo lang, meuk plaatsen, craften, oprapen.)
hahaha jwzquote:
Je hebt hem gespeeld? Ik download hem vanaafjes even, maar het lijkt me een enorm tof spel. Gameplay een beetje als Quake/ Unreal Tournament of wat moet ik mij er bij voorstellen?quote:
Heb het nu een aantal weekjes, af en toe wel leuk om een potje van te spelen.quote:Op maandag 14 mei 2012 10:31 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
[..]
Je hebt hem gespeeld? Ik download hem vanaafjes even, maar het lijkt me een enorm tof spel. Gameplay een beetje als Quake/ Unreal Tournament of wat moet ik mij er bij voorstellen?
Nou gelukkig is het geen Engels vandaag, tochtwitter:YvetteGabler1D twitterde op maandag 14-05-2012 om 10:57:23Playing moments looking up to my massive poster like they sing it only for me helps me to relax a but more #eindexamen reageer retweet
SooWwww Slaimm!1quote:Op maandag 14 mei 2012 11:59 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
haha das een ander interpunctieteken kom maar op met je kritiek
haha kom maar = komma :$:$:$
haha omg hoe raat je het so dat hat ik wel moeten doen ja!!!quote:Op maandag 14 mei 2012 12:04 schreef MineraalWater het volgende:
[..]
SooWwww Slaimm!1
ZieT iji oP Et AtHeNiumAnium ofseuww?
Ahh Soww leUkk11!1 ;4quote:Op maandag 14 mei 2012 12:06 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
[..]
haha omg hoe raat je het so dat hat ik wel moeten doen ja!!!
ik heb gimnasium nivo maar ben te lui doe er nix voor dus nu doe ik LWOO :$:$
wel leuke vogelhuisje getimmert vandaag
incl verzendkosten 20 euroquote:Op maandag 14 mei 2012 12:08 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
[..]
Wat kost die dan? Grappige dingetjes om voor een paar euro te halen.
Hmm..quote:Op maandag 14 mei 2012 12:20 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Sorry wilde je niet kwetsen :$:$
weer vriendjes?
[ afbeelding ]
Okeejj dannquote:Op maandag 14 mei 2012 12:20 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Sorry wilde je niet kwetsen :$:$
weer vriendjes?
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |