Dit topic is speciaal gemaakt voor mensen die net begonnen zijn met hardlopen, of die zich nog thuis voelen hier . Het maakt niet uit of je nou met Evy loopt, je eigen schema volgt of C25K: Iedereen is hier welkom! Je kan in dit topic praten over je voortgang, welke kleding je wil dragen, hoe zwaar/makkelijk het allemaal gaat..Je kan het zo gek niet verzinnen. Stel ook gerust vragen, we zijn hier om elkaar te helpen . ---------------------------------------------------------------------------------------------------------- Er zijn 3 verschillende hardlooptopics gaande: [LIF] Topicreeks: Hardlopen voor beginners : Specifiek bedoelt voor mensen die hardlopen gebruiken om bv af te vallen, over de kleding te praten etc. Tevens zijn we allemaal recent begonnen met hardlopen [SPT] Topicreeks: Hardlopen voor beginners : Voor de hardlopers die hardlopen werkelijk als een sport zien maar die wel net begonnen zijn. [SPT] Topicreeks: Centraal topic voor amateurhardlopers : Dit topic is voor de hardlopers die geen beginners meer zijn, al aardig wat wedstrijden lopen, flink op de tijden letten maar toch nog amateurs zijn.
Kijk en post gezellig mee in het topic wat voor jou van toepassing is ---------------------------------------------------------------------------------------------------------- Tevens zijn we een Fok! Endomondo team begonnen! Dus gebruik je Endomondo om je voortgang bij te houden? Meld je dan aan bij het Fok! Endomondo team en laat zien dat Fok!kers ook buiten komen
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Diverse links
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Apps voor op telefoons
SPOILER: Mensen die o.a. hier posten
SPOILER: Wie loopt er waar en wanneer?
SPOILER: 2012 Challenge
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Deze OP vind je hier
[ Bericht 2% gewijzigd door MissBliss op 11-05-2012 11:38:08 ]
<a href="http://allergenenhardloper.wordpress.com/" rel="nofollow" target="_blank">Hardlopen zonder gluten, melk, ei, pinda...</a>
Het onmogelijke doen we meteen, voor een wonder hebben we iets langer nodig. When I am with you, there's no place I'd rather be - K. 17-03-1982 / 21-10-2017
Op vrijdag 11 mei 2012 09:18 schreef MaleDuck het volgende: Ik heb de wedstrijden uit het verleden maar uit de OP gehaald, mochten er dingen in de wiki veranderd zijn, laat het even weten, dan pas ik dat aan
Wil ik net de deur uitgaan voor les 1 van Evy, begint het hier te regenen. Ben niet van suiker maar toch liever even met een schone/droge lei beginnen even de bui laten passeren dan maar..
“Rather than love, than money, than fame, give me truth.”
Ja, ben een beetje prestatiegedreven, heb er nog niet de max uit gehaald volgens mij... Laatste km kan nog veel beter, dus moet meer duurvermogen kweken... Maar moet even puzzelen wanneer ik weer moet gaan lopen, want morgen moet ik 2 wedstrijden korfballen en maandag komen er mensen van de mogelijke basisschool voor miniDuck en dinsdag en woensdagavond ben ik ook druk... Dus misschien dinsdagmiddag maar eerder uit het werk om even 10 km te lopen...
<a href="http://allergenenhardloper.wordpress.com/" rel="nofollow" target="_blank">Hardlopen zonder gluten, melk, ei, pinda...</a>
Vanochtend les 22 gelopen (2x15min) en het ging echt supergoed, geen steek in m'n zij voor de verandering en het was helemaal niet moeilijk. Nou verschilt dat wel echt van dag tot dag haha Beetje jammer dat ik de afstand die ik zou kunnen lopen verkeerd had ingeschat en op het einde van de les nog best een eind moest lopen
Op vrijdag 11 mei 2012 11:14 schreef Jor_Dii het volgende: Les 1 van Evy zit er op; het ging super, al kreeg ik tegen het einde wel wat last van de kuiten, maar niets bijzonders.
19m06s, 6:33 min/km, totaal 2,91 km gelopen (incl. het wandelen tussendoor), 208 cal. verbrand
Volgens mij heb je heel hard gelopen tijdens de hardloopstukken
Hmm, 2 weken schema Evy gevolgd, ziek geworden en daardoor al 4 weken niets gedaan. Net bloedonderzoek gehad en denk erover om vanavond of morgen toch maar weer eens les 1 te gaan lopen. Kijken of m'n maag/buik het aankan.....
Ik heb mezelf toegevoegd aan de OP met de Ladies Damloop
Ziggy played guitar Op donderdag 23 maart 2006 18:21 schreef Zhenar het volgende: De gedachte alleen al om in de sig van MissBliss te staan maakt mij bronstig als een everzwijn bij volle maan :9~
godver Gisteravond kon ik wel door de grond gaan, damn wat voelde mn knie vermoeid na een hele stukken filerijden...
Gelukkig niet wezen lopen
klote zooi
Inorbit: zeg dat dan typluie triangeljosti Beauregard: Een beetje FOK!ker laat het brood door z'n moeder smeren. Ecosia ek's 'n flash drive, jy's 'n floppy
Goed bezig! Al lekker aan het trainen of komt dat nog?
Ik ga in juni een 6 weekse clinic volgen die echt op de Damloop gericht is Verder loop ik zelf nu 2 tot 3 keer in de week met op de donderdagavond een chicks onlytraining
Ziggy played guitar Op donderdag 23 maart 2006 18:21 schreef Zhenar het volgende: De gedachte alleen al om in de sig van MissBliss te staan maakt mij bronstig als een everzwijn bij volle maan :9~
Ik ga in juni een 6 weekse clinic volgen die echt op de Damloop gericht is Verder loop ik zelf nu 2 tot 3 keer in de week met op de donderdagavond een chicks onlytraining
Jij loopt zeker altijd met Muse op onder het lopen?
Jij loopt zeker altijd met Muse op onder het lopen?
Niet alleen Muse hoor, maar ze komen wel eens langs Ik luister voornamelijk rock en metal tijdens het lopen.