quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 09:16 schreef Drugshond het volgende:
Toch maar alles van de Simple Minds binnen halen. Ze hebben verdomd mooie nummers gemaakt.
Maar dit nummer kent iedereen maar weinigen weten van wie het is als je het vraagt aan bv je collega's.quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 09:21 schreef Drugshond het volgende:
-golden brown- The stranglers
Tijdloos.
Briljant nummer ja. Jammer dat je niet de originele clip bij hebt. Ik zocht ook, kan 'm alleen in brakke kwaliteit vinden. Ik heb 'm ergens in goeie kwaliteit op een ouwe comp staan nog waar ik ooit videoclips op verzameldequote:Op dinsdag 7 augustus 2012 19:10 schreef Pedroso het volgende:
Als ik aan de jaren 80 denk dan komt deze als een van de eerste platen voorbij.
Echt zoooo jaren 80, zo jaren 80 worden ze tegenwoordig niet meer gemaakt !
Kon de originele niet meer vinden, is van YT afgehaald waarschijnlijk. Stond er altijd wel gewoon op.quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 19:20 schreef Guus Muisarm het volgende:
[..]
Briljant nummer ja. Jammer dat je niet de originele clip bij hebt. Ik zocht ook, kan 'm alleen in brakke kwaliteit vinden. Ik heb 'm ergens in goeie kwaliteit op een ouwe comp staan nog waar ik ooit videoclips op verzamelde
quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 15:45 schreef Iwanius het volgende:
Wie kent onderstaande discoganger nog?
tijdloos!!
En dit, al is het HEEEEL iets anders, vind ik ook tof.quote:
quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 19:35 schreef Drugshond het volgende:
Er is altijd leven in dit topic...
Maandag ik begin zondag nacht al. En in een opperste baal stemming.quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 20:02 schreef Karina het volgende:
En weet je waar ik zo van baal, maandag weer werken![]()
Geweldig nummer, kan het zo meezingen (maar dat wil je niet horen)
Ik kan ook nooit slapen van zondag op maandag, gelukkig nog maar 1 weekje en dan:quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 20:12 schreef Drugshond het volgende:
[..]
Maandag ik begin zondag nacht al. En in een opperste baal stemming.
hahahahha.......quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 20:28 schreef Karina het volgende:
Ik heb helemaal geen klompvoet![]()
Ik heb tijgervoeten![]()
Al vaker gepost hier, maar het is lekker toepasselijk
Weet ikquote:Op zaterdag 18 augustus 2012 20:38 schreef Drugshond het volgende:
[..]
hahahahha.......
O o o... zo bedoelde ik dat niet.
Niet meer raden.quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 20:39 schreef Karina het volgende:
[..]
Weet ikMaar die voeten kwamen gewoon zo leuk uit met Tigerfeet. Nog eentje voor ik Beat the Best ga kijken
![]()
Omdat ik gok dat jij dat geen bal aan vind:
Ach jij kunt altijd nog de Lowlands of Pukkelpop streams gaan kijkenquote:
Blowlands met zero tolerance... uh uh... dat was ooit anders.quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 20:42 schreef Karina het volgende:
[..]
Ach jij kunt altijd nog de Lowlands of Pukkelpop streams gaan kijkenLaters.
l8-trz,quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 20:42 schreef Karina het volgende:
[..]
Ach jij kunt altijd nog de Lowlands of Pukkelpop streams gaan kijkenLaters.
Mocht je Beat the Best mee willen kijken, wat ik niet denk, hiero zitten wequote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |