Hmzzzz.... need more blue pils. (syntax == goed).quote:Op woensdag 22 augustus 2012 09:24 schreef Karina het volgende:
We zijn allemaal een beetje gek toch?om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Gnarls Barkley - Crazy
W00t.quote:Op woensdag 22 augustus 2012 09:27 schreef Waaghals het volgende:om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Incredible String Band - The Half-Remarkable Question
Dat kan beter.quote:Op woensdag 22 augustus 2012 09:29 schreef Karina het volgende:
Deze man hoorde ik zingen toen ik gisteravond in bed lag:om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Dance me to the end of love, LEONARD COHEN
Ik kan het niet beluisteren, dus probeer het op geheugen te postenquote:Op woensdag 22 augustus 2012 09:36 schreef Drugshond het volgende:
[..]
Dat kan beter.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Tom Waits - Heart Attack and Vine
Die gast is legend.... zwaar goed. Blues as it should be.quote:Op woensdag 22 augustus 2012 09:36 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik kan het niet beluisteren, dus probeer het op geheugen te posten
Ik ken hem, maar kan het liedje niet goed voor de geest halen.quote:Op woensdag 22 augustus 2012 09:38 schreef Drugshond het volgende:
[..]
Die gast is legend.... zwaar goed. Blues as it should be.
Hij zal toch naast je bed staan !quote:Op woensdag 22 augustus 2012 09:29 schreef Karina het volgende:
Deze man hoorde ik zingen toen ik gisteravond in bed lag:om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Hij mag komen zingen, maar verder niks. Niet echt mijn type.quote:Op woensdag 22 augustus 2012 19:42 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Hij zal toch naast je bed staan !![]()
Mag ie van mij d'r wel effe bij komen legge![]()
quote:Op woensdag 22 augustus 2012 09:29 schreef Karina het volgende:
ik accepteer de cookies.
Nou het applaus was ook nogal hardquote:
77 is ie volgens mijquote:Op woensdag 22 augustus 2012 19:42 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Hij zal toch naast je bed staan !![]()
Mag ie van mij d'r wel effe bij komen legge![]()
Nah... jah, juist dan moet ie af en toe legge tussen het zingen doorquote:
En petje afquote:Op woensdag 22 augustus 2012 20:20 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Nah... jah, juist dan moet ie af en toe legge tussen het zingen door
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |
Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.
Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.
Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe
Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop