abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_111832792
Hertha gewoon 2. Liga -O-
  maandag 21 mei 2012 @ 15:30:20 #202
13546 XL
In de zin van Extra Lars
pi_111832979
*O*
Die Scheiße bleibt gleich, nur die Fliegen ändern sich| Kurt Cobain sagte mir, Ich soll kommen wie ich bin
en de kikker zei: "Je moet me nog kussen!" en ik stak de kikker terug in mijn binnenzak en zei: "Nee, ik heb veel liever een babbelende kikker!"
pi_111833372
Hertha :r

Dusseldorf *O*

Volgend jaar een BMG en Dusseldorf meeting ;)
U MAD?
  maandag 21 mei 2012 @ 15:58:39 #204
13546 XL
In de zin van Extra Lars
pi_111834176
quote:
0s.gif Op maandag 21 mei 2012 15:40 schreef de_boswachter het volgende:
Hertha :r

Dusseldorf *O*

Volgend jaar een BMG en Dusseldorf meeting ;)
Ik ben wel vaker bij Gladbach dan bij Dusseldorf hoor. Wilde eigenlijk proberen dit jaar bij gladbach ook een dauerkaart te halen. Indien het niet doorgaat misschien bij Fortuna
Die Scheiße bleibt gleich, nur die Fliegen ändern sich| Kurt Cobain sagte mir, Ich soll kommen wie ich bin
en de kikker zei: "Je moet me nog kussen!" en ik stak de kikker terug in mijn binnenzak en zei: "Nee, ik heb veel liever een babbelende kikker!"
pi_111834451
Ik ga aankomend jaar iig 1 keer naar Fortuna, als ze tegen Schalke spelen. :D
ijs_beer fan!
pi_111834671
quote:
99s.gif Op maandag 21 mei 2012 15:58 schreef XL het volgende:

[..]

Ik ben wel vaker bij Gladbach dan bij Dusseldorf hoor. Wilde eigenlijk proberen dit jaar bij gladbach ook een dauerkaart te halen. Indien het niet doorgaat misschien bij Fortuna
Ik ben echt al bij heel veel clubs in het Ruhrgebied geweest, echter bij Dusseldorf nog nooit :@ en dat terwijl het op een 40 minuten rijden van mij thuis ligt.
Gladbach kwam ik heel vaak, echter afgelopen seizoen geen enkele keer geweest..... mede omdat bij veel wedstrijden door het succes de aantrekkelijke plaatsen uitverkocht waren en ik me dit seizoen meer gericht heb om wat clubs in de 2e, 3e en regionalliga te bezoeken.

Volgend jaar maar weer eens kijken. De kaas/uien broden zijn verrukkelijk.
U MAD?
  maandag 21 mei 2012 @ 16:21:29 #207
13546 XL
In de zin van Extra Lars
pi_111835126
quote:
1s.gif Op maandag 21 mei 2012 16:10 schreef de_boswachter het volgende:

[..]

Ik ben echt al bij heel veel clubs in het Ruhrgebied geweest, echter bij Dusseldorf nog nooit :@ en dat terwijl het op een 40 minuten rijden van mij thuis ligt.
Gladbach kwam ik heel vaak, echter afgelopen seizoen geen enkele keer geweest..... mede omdat bij veel wedstrijden door het succes de aantrekkelijke plaatsen uitverkocht waren en ik me dit seizoen meer gericht heb om wat clubs in de 2e, 3e en regionalliga te bezoeken.

Volgend jaar maar weer eens kijken. De kaas/uien broden zijn verrukkelijk.
Was je al bij KFC Uerdingen? Afgegleden sukkelclub, maar ik vind het daar wel altijd leuk!
pi_111835152
Dusseldorf dit seizoen 1x geweest. Lelijk stadion van buiten, maar wel een aardige sfeer... Makkelijk te bereiken ook w/
pi_111835251
quote:
99s.gif Op maandag 21 mei 2012 16:21 schreef XL het volgende:

[..]

Was je al bij KFC Uerdingen? Afgegleden sukkelclub, maar ik vind het daar wel altijd leuk!
Dit seizoen geweest vs. Westfalia Herne.
Prachtige club, hopelijk halen ze de playoffs voor promotieplaatsen nog. Jammer genoeg zijn ze het de laatste weken aan het verkloten.
U MAD?
  vrijdag 1 juni 2012 @ 19:14:53 #210
357045 Grifte
Feijenoord
pi_112318106
Hallo ouwe Bundesliga volgers,

Ga eind juli een weekje naar Berlijn met een kameraad, en het leek ons wel geinig of we daar nog een oefenpotje konden meepikken van Hertha, Union of wat daar nog meer voetbalt. Nu heb ik al even op die sites rondgekeken, maar kon niet zo snel de oefenschema's vinden.

Heeft één van jullie misschien een linkje waar de voorbereidingsduels der bundesliga clubs opstaan, beetje zoals VI ze hier voor de Eredivisie uitbrengt? Of een ander soort link waar ik de info kan vinden die ik nodig heb?

Bij voorbaat dank
  Moderator / Redactie Sport / Weblog vrijdag 1 juni 2012 @ 21:02:42 #211
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_112323116
quote:
10s.gif Op vrijdag 1 juni 2012 19:14 schreef Grifte het volgende:
Hallo ouwe Bundesliga volgers,

Ga eind juli een weekje naar Berlijn met een kameraad, en het leek ons wel geinig of we daar nog een oefenpotje konden meepikken van Hertha, Union of wat daar nog meer voetbalt. Nu heb ik al even op die sites rondgekeken, maar kon niet zo snel de oefenschema's vinden.

Heeft één van jullie misschien een linkje waar de voorbereidingsduels der bundesliga clubs opstaan, beetje zoals VI ze hier voor de Eredivisie uitbrengt? Of een ander soort link waar ik de info kan vinden die ik nodig heb?

Bij voorbaat dank
Union is heel tof, Vrijgezellenfeest
DeLuna vindt me dik ;(
Op zondag 22 juni 2014 12:30 schreef 3rdRock het volgende:
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
  vrijdag 1 juni 2012 @ 21:03:34 #212
189430 Anonymousz
Bedankt Voor Het Nieuwtje Hans
pi_112323167
Dost naar Wolfsburg ben benieuwd :)
Een Fokker Tijdens Oud & Nieuw: http://nl.tinypic.com/m/jsyaom/4
Een Fokker Tijdens Een Meteoroïd: http://nl.tinypic.com/m/fy3nth/4
Een Fokker Tijdens Het Warme Weer: http://nl.tinypic.com/m/ioiw5e/4
pi_114049039
Hertha heeft Juventus trouwens weten te strikken voor een oefenpot op de 28e deze maand. Ik ben dan toch in Berlijn, meteen maar meepikken die wedstrijd (indien nog niet uitverkocht, vanzelf).
  Trouwste user 2022 donderdag 12 juli 2012 @ 03:50:39 #214
7889 tong80
Spleenheup
pi_114095469
MÜNCHEN (ANP) - Bayern München wacht al twee seizoenen vergeefs op de landstitel, maar blijft onverminderd populair. De werkgever van Arjen Robben maakte woensdag bekend dat het komend seizoen alle 17 thuisduels in de Bundesliga in een uitverkocht stadion (69.000 supporters) afwerkt.
,,Ik ben blij met de massale steun van onze fans'', reageerde Karl-Heinz Rummenigge woensdag op het goede nieuws. De bestuursvoorzitter verwacht dat Bayern München voor het 20e jaar op rij zwarte cijfers gaat schrijven.

:P
Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
pi_114101442
quote:
0s.gif Op donderdag 12 juli 2012 03:50 schreef tong80 het volgende:
MÜNCHEN (ANP) - Bayern München wacht al twee seizoenen vergeefs op de landstitel, maar blijft onverminderd populair. De werkgever van Arjen Robben maakte woensdag bekend dat het komend seizoen alle 17 thuisduels in de Bundesliga in een uitverkocht stadion (69.000 supporters) afwerkt.
,,Ik ben blij met de massale steun van onze fans'', reageerde Karl-Heinz Rummenigge woensdag op het goede nieuws. De bestuursvoorzitter verwacht dat Bayern München voor het 20e jaar op rij zwarte cijfers gaat schrijven.

Kunnen ze in Spanje en Engeland nog wel een puntje aan zuigen.
pi_114101474
Pure competitievervalsing daar in ENG en SPA.
U MAD?
pi_114101610
quote:
0s.gif Op donderdag 12 juli 2012 11:46 schreef de_boswachter het volgende:
Ik heb zo'n idee dat daar ook een keer een einde aan gaat komen. Italie is inmiddels ook al aan verval bezig.
pi_114122931
Ook interessante cijfers ook over de selectie van BVB Dortmund voor 2012-2013

van de 30 spelers zijn er 22 duitser..
en vooral zet BVB duidelijk op jonge talentvolle spelers...

interessante nieuwe aankoop is bv Leonardo Bittencourt, een 18-jarige speler uit de duitse jeugdteams
en Julian Schieber, een spits kan in de huidige opzet vast speeltijd krijgen, VVB zit niet ruim in de aanvallers..

7 spelers, een kwart van de selectie zijn in de 90'er jaren geboren, en de rest komt overwegend uit 1988 en 1989...

BVB lijkt wat dat betreft een beetje op het Ajax uit de jaren negentig, zélf opleiden en jonge spelers een kans geven ... waar zijn toch de tijden dat dat ook een kenmerk en zelfs specialiteit was van nederlandse clubs...
"Whatever you feel like: Life’s not one color, nor are you my only reader" - Ausonius, Epigrammata 25
  Trouwste user 2022 vrijdag 13 juli 2012 @ 00:29:10 #219
7889 tong80
Spleenheup
pi_114136910
quote:
0s.gif Op donderdag 12 juli 2012 11:46 schreef de_boswachter het volgende:
Eén van de redenen dat ik voor Bayern was in de CL-Finale. Mooie club verder.

Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
pi_114136978
quote:
0s.gif Op donderdag 12 juli 2012 20:04 schreef RM-rf het volgende:
Ook interessante cijfers ook over de selectie van BVB Dortmund voor 2012-2013

van de 30 spelers zijn er 22 duitser..
en vooral zet BVB duidelijk op jonge talentvolle spelers...

interessante nieuwe aankoop is bv Leonardo Bittencourt, een 18-jarige speler uit de duitse jeugdteams
en Julian Schieber, een spits kan in de huidige opzet vast speeltijd krijgen, VVB zit niet ruim in de aanvallers..

7 spelers, een kwart van de selectie zijn in de 90'er jaren geboren, en de rest komt overwegend uit 1988 en 1989...

BVB lijkt wat dat betreft een beetje op het Ajax uit de jaren negentig, zélf opleiden en jonge spelers een kans geven ... waar zijn toch de tijden dat dat ook een kenmerk en zelfs specialiteit was van nederlandse clubs...
2012. Feijenoord.
  Trouwste user 2022 zaterdag 14 juli 2012 @ 20:15:48 #221
7889 tong80
Spleenheup
pi_114205261
ALTENSTEIG-WART (ANP) - De Duitse voetbalbond DFB gaat zich net als de Nederlandse bond KNVB voorbereiden op het gebruik van doellijntechnologie in de nationale competitie. Dat maakte bondsvoorzitter Wolfgang Niersbach zaterdag bekend. De mondiale voetbalbond FIFA besloot vorige week het gebruik van technische hulpmiddelen in het doel toe te staan.
,,De DFB en de Duitse voetballiga zijn voor de invoering van doellijntechnologie'', aldus Niersbach, die daar wel aan toevoegde dat dit op zijn vroegst in het seizoen 2013-2014 gebeurt. ,,We zijn het met onze scheidsrechters eens dat we, anders dan de UEFA, niet voor extra assistenten op de achterlijnen kiezen.''

Trouwste user 2022 dinsdag 17 juli 2012 @ 13:41:51 #222
7889 tong80
Spleenheup
pi_114314157
Arjen Robben meldde zich gisteren weer op het trainingscomplex van Bayern München. Een applaus viel de vleugelaanvaller ten deel.

Robben werd tijdens de laatste wedstrijd die hij in het stadion van de Zuid-Duitsers speelde, door een deel van de aanhang nog fanatiek uitgefloten. Dit was tijdens het oefenduel tussen Bayern en Oranje (3-2), enkele dagen nadat de Duitsers de Champions League-finale hadden verloren.

De Oranje-international miste in die finale een belangrijke strafschop in de verlenging, waardoor de hoon van het Bayern-publiek over hem heen kwam. Tijdens de training van gisteren waren de drieduizend aanwezigen een stuk coulanter; Robben kreeg applaus van de supporters.

"Dit is een goed begin met de supporters", laat de vleugelspeler weten aan Bild. "We kijken enorm uit naar het komende seizoen en ik verwacht er dan ook veel van", aldus Robben.

Trouwste user 2022 woensdag 18 juli 2012 @ 14:55:31 #223
7889 tong80
Spleenheup
pi_114363115
Matthias Sammer, de nieuwe directeur van Bayern München, heeft een lans gebroken voor Arjen Robben. "Als club moeten we het méér voor hem opnemen."

Robben genoot afgelopen seizoen, zacht uitgedrukt, niet altijd het volste vertrouwen van de club en haar aanhang. Wat Sammer betreft gaat dit komend seizoen veranderen. Hij vindt dat een club als Bayern te allen tijde moet opkomen voor haar spelers.

"In bepaalde situaties moet het duidelijk zijn dat een speler van Bayern níét alleen staat', verwijst Sammer naar het fluitconcert dat Robben te verduren kreeg tijdens het vriendschappelijke duel tussen Bayern München en Oranje, voorafgaan aan het EK in Polen en Oekraïne. Robben speelde die avond aan de zijde van Oranje.

"Als club moeten we het méér voor hem opnemen. Op die momenten moet Bayern München zijn kracht demonstreren", vindt Sammer, die dit jaar Christian Nerlinger opvolgde als directeur. Robben begon gisteren het seizoen fris, met een hattrick in het oefendueel tegen de Italianen van Trentino. Dit zag ook Sammer. "Arjen is fris, uitgerust, zeer dynamisch. Ik heb hem gezegd dat ik een en ander van hem verwacht."

Trouwste user 2022 woensdag 18 juli 2012 @ 19:33:30 #224
7889 tong80
Spleenheup
pi_114378474
GELSENKIRCHEN - Klaas-Jan Huntelaar zal snel een beslissing nemen of hij zijn huidige club Schalke 04 trouw blijft, of toch naar een andere vereniging vertrekt. Dat liet de 28-jarige spits woensdag aan de Duitse krant Bild weten. De topschutter in de Bundesliga van afgelopen seizoen wil graag een stap maken, maar wacht niet tot het laatste moment.

,,Het is zeer onwaarschijnlijk dat ik een late transfer aanga", zei de international. ,,Ik ben nu 28 en dan zit een voetballer op zijn top. Natuurlijk respecteer ik mijn contract, maar ik wil ook succes behalen.''

Huntelaar doelt daarmee op de kleine kans die Schalke in zijn ogen heeft om voor de titel te gaan. ,,Op dit moment acht ik Bayern München en Borussia Dortmund beter."

pi_114452442
Ik ben eens benieuwd wat het wordt :)

BVB heeft goede investeringen gedaan, Bayern ook en vooral ook BMG heeft zich versterkt :)

Daarnaast vind ik dat Werder goede investeringen heeft gedaan (Elia lijkt me een goede aanwinst en samen met Arnautovic hopelijk hetzelfde effect als destijds bij FC Twente), Petersen heb ik nooit een Bayernspeler gevonden, maar voor een club als Werder lijkt hij mij perfect. Gebre Selassi en die verdediger van Fortuna lijken me ook aanwinsten en voor relatief weinig geld een 2e keeper erbij die gezien wordt als groot talent. Ik denk dat Werder samen met BMG wel de beste aankopen heeft gedaan. En ook niet onbelangrijk veel grootverdieners zijn weg, daarbij belangrijke krachten als Pizarro en Wiese maar ook minder belangrijke zoals Rosenberg, Boenisch, Borowski en Wagner. En daarnaast nog veel geld gevangen voor Marin en Naldo. Volgens Transfermarkt.de heeft Werder zelfs nog winst gedraait. met het kopen/verkopen.

Bij Fortuna ben ik eens benieuwd of ze het gaan redden met 16 nieuwe spelers en de belangrijkste spelers (meestal huurlingen en een paar transfervrij) weg. Maar het is een symphatieke club met heel erg veel potentieel dus ik verwacht er wel iets van :)
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')