Ik ben wel vaker bij Gladbach dan bij Dusseldorf hoor. Wilde eigenlijk proberen dit jaar bij gladbach ook een dauerkaart te halen. Indien het niet doorgaat misschien bij Fortunaquote:Op maandag 21 mei 2012 15:40 schreef de_boswachter het volgende:
Hertha
Dusseldorf
Volgend jaar een BMG en Dusseldorf meeting
Ik ben echt al bij heel veel clubs in het Ruhrgebied geweest, echter bij Dusseldorf nog nooitquote:Op maandag 21 mei 2012 15:58 schreef XL het volgende:
[..]
Ik ben wel vaker bij Gladbach dan bij Dusseldorf hoor. Wilde eigenlijk proberen dit jaar bij gladbach ook een dauerkaart te halen. Indien het niet doorgaat misschien bij Fortuna
Was je al bij KFC Uerdingen? Afgegleden sukkelclub, maar ik vind het daar wel altijd leuk!quote:Op maandag 21 mei 2012 16:10 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Ik ben echt al bij heel veel clubs in het Ruhrgebied geweest, echter bij Dusseldorf nog nooiten dat terwijl het op een 40 minuten rijden van mij thuis ligt.
Gladbach kwam ik heel vaak, echter afgelopen seizoen geen enkele keer geweest..... mede omdat bij veel wedstrijden door het succes de aantrekkelijke plaatsen uitverkocht waren en ik me dit seizoen meer gericht heb om wat clubs in de 2e, 3e en regionalliga te bezoeken.
Volgend jaar maar weer eens kijken. De kaas/uien broden zijn verrukkelijk.
Dit seizoen geweest vs. Westfalia Herne.quote:Op maandag 21 mei 2012 16:21 schreef XL het volgende:
[..]
Was je al bij KFC Uerdingen? Afgegleden sukkelclub, maar ik vind het daar wel altijd leuk!
Union is heel tof, Vrijgezellenfeestquote:Op vrijdag 1 juni 2012 19:14 schreef Grifte het volgende:
Hallo ouwe Bundesliga volgers,
Ga eind juli een weekje naar Berlijn met een kameraad, en het leek ons wel geinig of we daar nog een oefenpotje konden meepikken van Hertha, Union of wat daar nog meer voetbalt. Nu heb ik al even op die sites rondgekeken, maar kon niet zo snel de oefenschema's vinden.
Heeft één van jullie misschien een linkje waar de voorbereidingsduels der bundesliga clubs opstaan, beetje zoals VI ze hier voor de Eredivisie uitbrengt? Of een ander soort link waar ik de info kan vinden die ik nodig heb?
Bij voorbaat dank
Kunnen ze in Spanje en Engeland nog wel een puntje aan zuigen.quote:Op donderdag 12 juli 2012 03:50 schreef tong80 het volgende:
MÜNCHEN (ANP) - Bayern München wacht al twee seizoenen vergeefs op de landstitel, maar blijft onverminderd populair. De werkgever van Arjen Robben maakte woensdag bekend dat het komend seizoen alle 17 thuisduels in de Bundesliga in een uitverkocht stadion (69.000 supporters) afwerkt.
,,Ik ben blij met de massale steun van onze fans'', reageerde Karl-Heinz Rummenigge woensdag op het goede nieuws. De bestuursvoorzitter verwacht dat Bayern München voor het 20e jaar op rij zwarte cijfers gaat schrijven.
Ik heb zo'n idee dat daar ook een keer een einde aan gaat komen. Italie is inmiddels ook al aan verval bezig.quote:Op donderdag 12 juli 2012 11:46 schreef de_boswachter het volgende:
Pure competitievervalsing daar in ENG en SPA.
Eén van de redenen dat ik voor Bayern was in de CL-Finale. Mooie club verder.quote:Op donderdag 12 juli 2012 11:46 schreef de_boswachter het volgende:
Pure competitievervalsing daar in ENG en SPA.
2012. Feijenoord.quote:Op donderdag 12 juli 2012 20:04 schreef RM-rf het volgende:
Ook interessante cijfers ook over de selectie van BVB Dortmund voor 2012-2013
van de 30 spelers zijn er 22 duitser..
en vooral zet BVB duidelijk op jonge talentvolle spelers...
interessante nieuwe aankoop is bv Leonardo Bittencourt, een 18-jarige speler uit de duitse jeugdteams
en Julian Schieber, een spits kan in de huidige opzet vast speeltijd krijgen, VVB zit niet ruim in de aanvallers..
7 spelers, een kwart van de selectie zijn in de 90'er jaren geboren, en de rest komt overwegend uit 1988 en 1989...
BVB lijkt wat dat betreft een beetje op het Ajax uit de jaren negentig, zélf opleiden en jonge spelers een kans geven ... waar zijn toch de tijden dat dat ook een kenmerk en zelfs specialiteit was van nederlandse clubs...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |