Oeps, je hebt gelijk. Totaal verkeerde plaatje !quote:Op vrijdag 11 mei 2012 22:15 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:
[..]
Dat zijn afbeeldingen van branden, zo te zien..
Een circumhorizonboog is iets heel anders.. Een mooi woord voor galgje en een lichteffect dat in hoge cirruswolken plaats kan vinden. Of bedoel je iets anders?
Ach, als het aan de meerderheid van hedendaagse filosofen ligt wordt het menselijk bestaan gereduceerd tot een gerobotiseerd klompje nutteloze cellen, daar hoef je niet achteraan.quote:Op vrijdag 11 mei 2012 19:56 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:
[..]
Dat is inderdaad een abstract begrip, dat iedereen kent maar niemand echt kan definiëren.
Liefde is ook zoiets. Iedereen weet wat het is, maar niemand kan zeggen wat het werkelijk is, of er een strakke definitie van geven. Maar het bestaat wel, toch, hoop ik?
De menselijke geest dan.. Die moet wel bestaan, zou je denken. Er wordt al heel lang een speciale tak van de wetenschap aan gewijd.
Dat lijkt me wel bizar, ja!quote:Op zondag 13 mei 2012 09:15 schreef TLC het volgende:
Toen ik een keer droomde over iemand en dat die persoon de volgende ochtend tegen me vroeg (zonder dat ik erover begonnen was) ; hey, wat deed jij in mijn droom ?
Was het ook, ik wilde zelf daarover beginnen, maar zij was me voor, ik dacht echt WTFquote:Op zondag 13 mei 2012 09:19 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:
[..]
Dat lijkt me wel bizar, ja!
Hadden jullie ook nog dezelfde droom?quote:Op zondag 13 mei 2012 09:21 schreef TLC het volgende:
[..]
Was het ook, ik wilde zelf daarover beginnen, maar zij was me voor, ik dacht echt WTF
Ja, we droomden beide dat we in dezelfde kamer zaten.quote:Op zondag 13 mei 2012 09:24 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:
[..]
Hadden jullie ook nog dezelfde droom?
Waarom is dat mysterieus in jouw ogen?quote:
Op nietszeggende figuren moet je gewoon niets zeggen.quote:
Wat is er mysterieus aan? Ik zie het niet?quote:Op zondag 13 mei 2012 16:48 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ja, dat ook. Als je daar over nadenkt wordt het steeds onbegrijpelijker he? Zonder einde.
Die grootte is onbevattelijk, voor een nietig mens.quote:Op zondag 13 mei 2012 16:48 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ja, dat ook. Als je daar over nadenkt wordt het steeds onbegrijpelijker he? Zonder einde.
Het oneindige vind ik niet te vatten.quote:Op zondag 13 mei 2012 17:11 schreef Gray het volgende:
[..]
Wat is er mysterieus aan? Ik zie het niet?
Ja, dat is idd een groot raadselquote:Op zondag 13 mei 2012 18:22 schreef Prins_Eerlijk het volgende:
Waarom de aardappels soms maar niet gaar willen worden.
Waarom?, omdat ik het moeilijk kan bevatten dat het zo oneindig is, dat er zoveel is wat we nog niet weten.quote:
Paaseiland, ja, dat vind ik ook zo fascinerend !quote:Op zondag 13 mei 2012 19:11 schreef BrandX het volgende:
Voor mij is het meer tastbaar. Zoals, om een paar voorbeelden te noemen: hoe de pyramides gebouwd zijn, en de beelden op paaseiland. Ook de tekeningen van Nazca vind ik erg mysterieus, hoe die gemaakt zijn.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |