2,85 procent voor kwartaal 1 2012.quote:Op zondag 27 mei 2012 17:13 schreef motorbloempje het volgende:
Hoeveel rente geeft de belastingdienst je eigenlijk?
Nou ja, met rente erbij dus wel!quote:Op zondag 27 mei 2012 17:34 schreef gohan16 het volgende:
Ik heb ook m'n aangifte vroeg ingestuurd. Op 3 januari ofzo, in de hoop ik sneller m'n geld krijg. Niets is minder waard. Nog steeds niks. Voor het eerst ingestuurd via een Apple. Is dat misschien en overeenkomst met anderen die nog niets hebben gehoord?
Discriminaatsie van Apple-users? Stop de persen!quote:Op zondag 27 mei 2012 17:34 schreef gohan16 het volgende:
Ik heb ook m'n aangifte vroeg ingestuurd. Op 3 januari ofzo, in de hoop ik sneller m'n geld krijg. Niets is minder waard. Nog steeds niks. Voor het eerst ingestuurd via een Apple. Is dat misschien en overeenkomst met anderen die nog niets hebben gehoord?
Volgens mij krijg je het pas als je je aanslag na 1 juli ontvangt, maar wordt het berekend vanaf 1 januari.quote:Op zondag 27 mei 2012 18:02 schreef Piger het volgende:
Is het niet zo dat rente pas vergoed wordt wanneer je teruggave na 1 juli ligt? Of gaat dat pas in 2013 in?
dan krijgt dus vrijwel niemand het.quote:Op zondag 27 mei 2012 18:06 schreef Tha_Duck het volgende:
[..]
Volgens mij krijg je het pas als je je aanslag na 1 juli ontvangt, maar wordt het berekend vanaf 1 januari.
Kan natuurlijk zijn dat er net een ander protocol wordt gebruikt en dat deze mac-app inzendingen te laat of langzamer zijn verwerkt. Natuurlijk gaat het niet om een bewust iets. Dan uiteraard een bug/storing.quote:Op zondag 27 mei 2012 17:37 schreef motorbloempje het volgende:
En ja, Apple-inzendingen krijgen een speciaal kenmerk mee, niet te zien of omzeilen. Die worden automatisch achteraan gequeued: voorwaarde van Microsoft.
Rente gaat in vanaf 1 januari 2012 (voor de aangifte 2011).quote:Op zondag 27 mei 2012 18:02 schreef Piger het volgende:
Is het niet zo dat rente pas vergoed wordt wanneer je teruggave na 1 juli ligt? Of gaat dat pas in 2013 in?
Rente wordt berekend over periode 1 januari tot datum aanslag. Geldt dus ook voor aanslagen voor 1 juli. Ik had hem begin mij al, welgeteld 2 Euro rentequote:Op zondag 27 mei 2012 18:06 schreef Tha_Duck het volgende:
[..]
Volgens mij krijg je het pas als je je aanslag na 1 juli ontvangt, maar wordt het berekend vanaf 1 januari.
Dan doe ik met IE + windows wat verkeerd. Moet betalenquote:Op zondag 27 mei 2012 23:49 schreef YskaFredriksson het volgende:
Wij apple gebruikers hebben het geld al binnen hoorverstuurd halverwege maart.
Je hebt de OP gelezen?quote:Op zondag 27 mei 2012 17:13 schreef motorbloempje het volgende:
Hoeveel rente geeft de belastingdienst je eigenlijk?
Die regel gaat pas in voor de aanslag van het jaar 2012.quote:Op zondag 27 mei 2012 18:06 schreef Tha_Duck het volgende:
[..]
Troost je met de gedachte dat je niet de enige bent.quote:
Verd..!%$@#quote:Op zondag 27 mei 2012 17:39 schreef Tha_Duck het volgende:
Ik wilde het eerst via Linux doen, maar ik heb er om die reden ook vanaf gezien. Want Apple gaat wel voor Linux nog vertelde de medewerker van de belastingtelefoon mij.
Maar zeg eens, Apple, Linux of MS bij jou?quote:Op maandag 28 mei 2012 10:07 schreef ManAtWork het volgende:
[..]
Troost je met de gedachte dat je niet de enige bent.
Ik gebruik het aangifteprogramma van de belastingdienst niet.quote:Op maandag 28 mei 2012 10:09 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Maar zeg eens, Apple, Linux of MS bij jou?
Moet dat niet voor 1 april dan?quote:Op maandag 28 mei 2012 10:12 schreef ManAtWork het volgende:
[..]
Ik gebruik het aangifteprogramma van de belastingdienst niet.
Sterker nog: je hebt er niks aan om mij in de statistieken op te nemen want mijn aangifte is de deur nog niet uit.
MAW is de grote uitzondering op ALLE regelsquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |