Haha.. Jaja, nu ben ik een sloeber?! Niet dat het je iets aangaat, maar maandelijks krijgen we netjes de HRA uitbetaald, maar als je je een beetje verdiept in wat je schrijft en bij de belastingdienst leest,dan zal je tot de conclusie kunnen komen dat er meerdere mogelijkheden zijn om belasting terug te krijgen... Nou succes met roeptoeteren hier... Of ga anders naar een andere 'vijver'quote:Op donderdag 31 mei 2012 08:39 schreef Tha_Duck het volgende:
[..]
Niet alleen achter de brievenbus, want dat boeit me niet. Maar jullie hangen ook constant bij de Belastingdienst aan de telefoon om te huilen wat de dagtekening is en weet ik wat. Die mensen worden betaald van MIJN belastingcentjes, en dus mag ik daar een mening over hebben.
[..]
Een lot is iets heel anders dan belasting, ik begrijp je vergelijking niet?
Het is overigens je eigen schuld dat je zo'n sloeber bent, want je kan gewoon een maandelijkse teruggaaf aanvragen. Zeker als het om serieus (1000+ euro) geld gaat lijkt me dat wel heel verstandig.
Maar elk jaar weer gaan we met zijn allen hier huilen, want het is zooooo moeilijk om te begrijpen dat voor 1 april aangifte voor 1 juli bericht is.. Oehh huil huil.
Sommige mensen hebben een vreemde vorm van 'humor' .... Of zijn heel zuur haha ...quote:Op donderdag 31 mei 2012 08:58 schreef Lienekien het volgende:
En elk jaar beleef jij daar kennelijk weer een vreemdsoortig van genoegen aan.
Jezus fucking christus, wat een zuurpruim ben jijquote:Op donderdag 31 mei 2012 08:39 schreef Tha_Duck het volgende:
[..]
Niet alleen achter de brievenbus, want dat boeit me niet. Maar jullie hangen ook constant bij de Belastingdienst aan de telefoon om te huilen wat de dagtekening is en weet ik wat. Die mensen worden betaald van MIJN belastingcentjes, en dus mag ik daar een mening over hebben.
[..]
Een lot is iets heel anders dan belasting, ik begrijp je vergelijking niet?
Het is overigens je eigen schuld dat je zo'n sloeber bent, want je kan gewoon een maandelijkse teruggaaf aanvragen. Zeker als het om serieus (1000+ euro) geld gaat lijkt me dat wel heel verstandig.
Maar elk jaar weer gaan we met zijn allen hier huilen, want het is zooooo moeilijk om te begrijpen dat voor 1 april aangifte voor 1 juli bericht is.. Oehh huil huil.
En waarom is dat precies "belachelijk"? Hoe kom je aan het idee dat ze de aangiften behandeling op volgorde van binnenkomst?quote:Op vrijdag 1 juni 2012 11:06 schreef CoolStoryBro het volgende:
Zowieso is het belachelijk dat ik nog geen bericht heb ontvangen terwijl ik mijn aangifte al begin Februari heb opgestuurd. Dit terwijl mensen die hun aangifte op het laatste moment (eind maart) hebben opgestuurd al wel hun teruggave hebben ontvangen.
Ja heerlijk, ik was lekker op het laatste moment en had anderhalve week geleden het geld al binnenquote:Op vrijdag 1 juni 2012 11:06 schreef CoolStoryBro het volgende:
Zowieso is het belachelijk dat ik nog geen bericht heb ontvangen terwijl ik mijn aangifte al begin Februari heb opgestuurd. Dit terwijl mensen die hun aangifte op het laatste moment (eind maart) hebben opgestuurd al wel hun teruggave hebben ontvangen.
Waarom?quote:Op vrijdag 1 juni 2012 11:06 schreef CoolStoryBro het volgende:
Cool story bro!quote:Op vrijdag 1 juni 2012 11:06 schreef CoolStoryBro het volgende:
Ik word een beetje moe van je gezeur en gebash in dit topic eigenlijk. Als je het zo vreselijk irritant is dat mensen het over de teruggave hebben blijf dan lekker weg uit dit topic. Troeftoeter.quote:Op donderdag 31 mei 2012 08:39 schreef Tha_Duck het volgende:
[..]
[..]
(Voorlopige aanslag 2011 / Inkomstenbelasting / Premie volksverzekeringen / Teruggaaf)quote:
Hier ook.quote:Op vrijdag 1 juni 2012 12:06 schreef Melleyn het volgende:
Vandaag brief ontvangen, dagtekening 5 juni
En zo is ook de reeks verbroken.quote:Op vrijdag 1 juni 2012 16:14 schreef Sandyman het volgende:
Hmmz, ik zag mijn gewone reply knop over het hoofd en heb daarom al heel ambitieus een nieuw topic geopend.... faaaal.
Geen idee wat de inhoud daar van is, maar ik neem aan dat een modje nog wel het 1 en ander recht kan trekken (zoals dat andere topic door de shredder gooien ofzo).quote:
Op de envelop staat port betaald. Is dat dan niet PostNL?quote:
Hier mijn brief met betalen via postnl en de brief met geld terug via sandd...quote:Op vrijdag 1 juni 2012 17:12 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Op de envelop staat port betaald. Is dat dan niet PostNL?
Oh ja. Ik zie nu dat post die tegelijk kwam inderdaad Sandd erop heeft staan!quote:Op vrijdag 1 juni 2012 17:25 schreef mezelf013 het volgende:
[..]
Hier mijn brief met betalen via postnl en de brief met geld terug via sandd...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |